Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V  < 1 2 3  
Reply to this topicStart new topic
> Gaźnik vs wtrysk
Pan. B
post Wed, 22 Jun 2016 - 17:28
Post #41


Forum Homee
Dołączył: Tue, 05 May 2009
Skąd: Nowa Huta





Dzięki za priv. smile.gif


--------------------
BMW...freude am fahren...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 22 Jun 2016 - 17:28
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
SAS Parts
post Wed, 22 Jun 2016 - 18:01
Post #42


Super User
Dołączył: Thu, 28 April 2016





Nie ma problemu trzeba sobie pomagać wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rezor
post Thu, 23 Jun 2016 - 12:50
Post #43


Forum Killer
Dołączył: Mon, 26 October 2015





Jeszcze takie pytanie: Lepiej kupić ecumastera w zestawie z przewodami czy zwyczajnie wykorzystać stare? No i z tego co widzę ma tylko 6 wyjść na wtryski. Jak ogarnąć 8 cylindrów? Wykorzystać dodatkowe PINy? Czy też połączyć w pary i zastosować jakiś switch? Podlączał ktoś już V8 z ecumasterem? tongue.gif


--------------------
Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM
Praca: Rimac <TBD>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kris4cars
post Thu, 23 Jun 2016 - 13:29
Post #44


Super User
Dołączył: Sun, 11 January 2015
Skąd: Zbąszyń





No niestety tylko pary, emu obsługuje do 6 cyl. W pełnej sekwencji.
Przewody weflog uznania, możesz wykorzystać stare chociaż nowa wiazkaa nie zaszkodzi.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rezor
post Thu, 23 Jun 2016 - 13:54
Post #45


Forum Killer
Dołączył: Mon, 26 October 2015





Ok tylko jak to ma działać? Jeśli chodzi o zapłon to rozumem: wasted spark. Nic złego się nie stanie jak iskra sobie strzeli ale co z wtryskiem? Na chłopski rozum to widzę to tak, że wtryski łącze w pary i daje jakiś przełącznik który zamienia wtryski. Są jakieś instrukcje jak to podłączyć z V8? Nie chciałbym potem k**wować i denerwować się, że nie kupiłem jednak MS-3 tongue.gif


--------------------
Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM
Praca: Rimac <TBD>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kris4cars
post Thu, 23 Jun 2016 - 14:08
Post #46


Super User
Dołączył: Sun, 11 January 2015
Skąd: Zbąszyń





Paliwo poczeka sobie na otwarcie zaworu. Mój silnik fabrycznie ma połączone wszystkie cztery wtryski razem i wali 2 razy na cykl pracy silnika
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kris4cars
post Thu, 23 Jun 2016 - 14:10
Post #47


Super User
Dołączył: Sun, 11 January 2015
Skąd: Zbąszyń





http://ecumaster.pl/pliki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rezor
post Thu, 23 Jun 2016 - 14:19
Post #48


Forum Killer
Dołączył: Mon, 26 October 2015





A co z AFR? Ecumaster sobie to skoryguje? No i jeszcze raz: czy są jakieś instrukcje jak to podłączyć w V8? Ewentualnie czy można liczyć na wsparcie producenta? Na stronie MS jest całkiem łopatologicznie rozpisane jak go podłączyć do mustanga. Niby patrząc na możliwości to Ecumaster to to samo co MS-3 bez możliwości rozszerzenia


--------------------
Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM
Praca: Rimac <TBD>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pan. B
post Thu, 23 Jun 2016 - 14:21
Post #49


Forum Homee
Dołączył: Tue, 05 May 2009
Skąd: Nowa Huta





Dokładnie, wtrysk leje na zamknięty zawór.
Zaleta jest taka, że chłodzisz zawory w ten sposób.


--------------------
BMW...freude am fahren...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rezor
post Thu, 23 Jun 2016 - 15:31
Post #50


Forum Killer
Dołączył: Mon, 26 October 2015





A jak lepiej w pary połączyć wtryski? potraktować samochód jako 2x i4 czy 2x v4? Wydaje mi się, ze skoro mam dwie sondy to lepiej by było cylindry połączyć w pary tak żeby w parze były te z tego samego rzędu. Zapłon wygląda tak:
http://www.gtsparkplugs.com/firing-order-ford-302-351.html
Cewki połączyłbym parami:
1-6, 2-8, 3-5, 4-7
wtryski:
1-2, 7-5, 6-8, 4-3


--------------------
Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM
Praca: Rimac <TBD>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pietrek.L
post Thu, 23 Jun 2016 - 17:36
Post #51


Forum Killer
Dołączył: Sun, 08 July 2012
Skąd: Mordor (W-ch) / Opole





Ewentualnie jak chcesz pełną sekwencję poczekaj na EMU PRO.


--------------------
Viki`B powered by y/z16xe (ruda tańczy jak szalona :D )
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pan. B
post Thu, 23 Jun 2016 - 17:47
Post #52


Forum Homee
Dołączył: Tue, 05 May 2009
Skąd: Nowa Huta





Przeczytaj manual do emu. Wszystko Ci się rozjaśni smile.gif
Tutaj gośc fajnie tłumaczy parowanie cyl. w wasted spark.
wasted spark
Jedna sonda afr Ci wystarczy.
Gary masz połączone xpipem czy osobne wydechy ?


--------------------
BMW...freude am fahren...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rezor
post Thu, 23 Jun 2016 - 18:10
Post #53


Forum Killer
Dołączył: Mon, 26 October 2015





Poczekać mogę ale jak długo i jaka różnica cenowa? biggrin.gif
Na razie poza kolektorami wydech jest fabryczny 2.25" H-Pipe. Zakładany będzie 3" catback składany z magnaflow tru-x, a dalej przelot. Chyba, że będzie za głośno to dołożę jakieś tłumienie smile.gif


--------------------
Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM
Praca: Rimac <TBD>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pan. B
post Thu, 23 Jun 2016 - 18:36
Post #54


Forum Homee
Dołączył: Tue, 05 May 2009
Skąd: Nowa Huta





To pakuj sonde w xpipe/hpipe.
Emu pro chyba jeszcze nie ma daty premiery. Cena też nie ujawniona.
Wątpie żebyś odczuł różnice w mocy miedzy sekwencją paliwa i zapłonu a wasted sparkiem i wtryskiem batch fire.


--------------------
BMW...freude am fahren...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rezor
post Thu, 23 Jun 2016 - 18:42
Post #55


Forum Killer
Dołączył: Mon, 26 October 2015





Bezpośrednio w X-Pipe będzie ciężko bo to wygląda tak:
http://www.camaro5.com/forums/attachment.p...mp;d=1327510791.
Raczej zostane przy dwóch i ewentualnie niech uśrednia odczyt dla opcji 2x i4


--------------------
Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM
Praca: Rimac <TBD>
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V  < 1 2 3
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 12 July 2025 - 19:06