![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Dzięki za priv.
![]() -------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
Super User Dołączył: Thu, 28 April 2016 ![]() |
Nie ma problemu trzeba sobie pomagać
![]() |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 ![]() |
Jeszcze takie pytanie: Lepiej kupić ecumastera w zestawie z przewodami czy zwyczajnie wykorzystać stare? No i z tego co widzę ma tylko 6 wyjść na wtryski. Jak ogarnąć 8 cylindrów? Wykorzystać dodatkowe PINy? Czy też połączyć w pary i zastosować jakiś switch? Podlączał ktoś już V8 z ecumasterem?
![]() -------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
Super User Dołączył: Sun, 11 January 2015 Skąd: Zbąszyń ![]() |
No niestety tylko pary, emu obsługuje do 6 cyl. W pełnej sekwencji.
Przewody weflog uznania, możesz wykorzystać stare chociaż nowa wiazkaa nie zaszkodzi. |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 ![]() |
Ok tylko jak to ma działać? Jeśli chodzi o zapłon to rozumem: wasted spark. Nic złego się nie stanie jak iskra sobie strzeli ale co z wtryskiem? Na chłopski rozum to widzę to tak, że wtryski łącze w pary i daje jakiś przełącznik który zamienia wtryski. Są jakieś instrukcje jak to podłączyć z V8? Nie chciałbym potem k**wować i denerwować się, że nie kupiłem jednak MS-3
![]() -------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
Super User Dołączył: Sun, 11 January 2015 Skąd: Zbąszyń ![]() |
Paliwo poczeka sobie na otwarcie zaworu. Mój silnik fabrycznie ma połączone wszystkie cztery wtryski razem i wali 2 razy na cykl pracy silnika
|
|
|
![]()
Post
#47
|
|
Super User Dołączył: Sun, 11 January 2015 Skąd: Zbąszyń ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 ![]() |
A co z AFR? Ecumaster sobie to skoryguje? No i jeszcze raz: czy są jakieś instrukcje jak to podłączyć w V8? Ewentualnie czy można liczyć na wsparcie producenta? Na stronie MS jest całkiem łopatologicznie rozpisane jak go podłączyć do mustanga. Niby patrząc na możliwości to Ecumaster to to samo co MS-3 bez możliwości rozszerzenia
-------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Dokładnie, wtrysk leje na zamknięty zawór.
Zaleta jest taka, że chłodzisz zawory w ten sposób. -------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 ![]() |
A jak lepiej w pary połączyć wtryski? potraktować samochód jako 2x i4 czy 2x v4? Wydaje mi się, ze skoro mam dwie sondy to lepiej by było cylindry połączyć w pary tak żeby w parze były te z tego samego rzędu. Zapłon wygląda tak:
http://www.gtsparkplugs.com/firing-order-ford-302-351.html Cewki połączyłbym parami: 1-6, 2-8, 3-5, 4-7 wtryski: 1-2, 7-5, 6-8, 4-3 -------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 08 July 2012 Skąd: Mordor (W-ch) / Opole ![]() |
Ewentualnie jak chcesz pełną sekwencję poczekaj na EMU PRO.
-------------------- Viki`B powered by y/z16xe (ruda tańczy jak szalona :D )
|
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Przeczytaj manual do emu. Wszystko Ci się rozjaśni
![]() Tutaj gośc fajnie tłumaczy parowanie cyl. w wasted spark. wasted spark Jedna sonda afr Ci wystarczy. Gary masz połączone xpipem czy osobne wydechy ? -------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 ![]() |
Poczekać mogę ale jak długo i jaka różnica cenowa?
![]() Na razie poza kolektorami wydech jest fabryczny 2.25" H-Pipe. Zakładany będzie 3" catback składany z magnaflow tru-x, a dalej przelot. Chyba, że będzie za głośno to dołożę jakieś tłumienie ![]() -------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
To pakuj sonde w xpipe/hpipe.
Emu pro chyba jeszcze nie ma daty premiery. Cena też nie ujawniona. Wątpie żebyś odczuł różnice w mocy miedzy sekwencją paliwa i zapłonu a wasted sparkiem i wtryskiem batch fire. -------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 ![]() |
Bezpośrednio w X-Pipe będzie ciężko bo to wygląda tak:
http://www.camaro5.com/forums/attachment.p...mp;d=1327510791. Raczej zostane przy dwóch i ewentualnie niech uśrednia odczyt dla opcji 2x i4 -------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 12 July 2025 - 19:06 |