![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 11 August 2008 Skąd: Polska ![]() |
podobna przeróbka co w 2.0 tdi 16v
![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 17 July 2003 Skąd: Legnica ![]() |
2.0 tfsi to poważnie taki kibel? awarie pomp itd to jakieś sporadyczne przypadki czy norma? czy może to jest na zasadzie: "tesciowi mojego szwagra coś tam sie zesrało.." i tworzy się legenda...
przymierzam się do S3 ale po przeczytaniu kilku postów zaczyna mi przechodzić... -------------------- C32 AMG
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 08 April 2015 ![]() |
Zadna legenda, lepiej odpuscic ta padake. Tsi jeszcze gorszy kibel, bo tam dochodzi kosmiczne spalanie oleju i rozciagajacy sie rozrzad.
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 Skąd: łódzkie ![]() |
nie ma co płakać po prostu w zakupie uwzglecdnić naprawe/wymiane pompy nie będzie póżniej zonku
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 08 April 2015 ![]() |
No tak kupujesz 10 letniego golfa gti za 30tys i od razu liczysz 10tys+ na pakiet startowy. Czyli wychodzi juz kwota za ktora kupisz pare lat mlodszego hh i bez zadnych fabrycznych fuckupow.
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 13 September 2010 Skąd: Rzeszów ![]() |
Co teraz jest bez fabrycznych fuckupów twoim zdaniem? Co kupie za 40 koła gdzie nie trzeba dołożyć ani grosza? Może MPSa gdzie motory padaka rozrządy, wariatory, regulacja luzu na szklankach?
Przestań pisać brednie jak nie masz nic do powiedzenia konkretnego na ten temat. w tych akurat TFSI na pasku jest bardzo dobry motor. Uwzględnić popychacz, łańcuch w głowicy, ew pompe oleju. A jest dosyć pancerna konstrukcja która przyjmuje 400 na klate bez otwierania motoru. -------------------- Hamowania- chiptuning
Elektronika samochodowa BMW , Mercedes-benz Kodowanie kluczy |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 11 January 2015 ![]() |
Dokładnie panowie, jest wiele tematów o S3 jak i innych HH, a ja nadal oczekuję jakiejś opini o tym 'wynalazku':
Ktoś coś.. ? |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 11 August 2008 Skąd: Polska ![]() |
http://allegro.pl/pompa-oleju-kolo-napinac...4929237547.html
tak jak by podobne ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 February 2012 ![]() |
Z ta różnicą, że trzeba nawiercić i nagwintować otwór pod napinacz łańcucha.
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 11 August 2008 Skąd: Polska ![]() |
to już raczej błahy problem
![]() |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
No dobrze nie ma auta bez fuckupów ale tu kupuje powiedzmy golfa VI gti i:
- Musze pamietac zeby skrzynia byla DGS 6tka bo 7ka pada - zmienic pompe z 5 kola - zmienic cos tam w rozrzadzie i jeszcze jakies pierscienie olejowy czy cus ![]() -------------------- Ford Escort Cabrio '88
Recaro Leather interior Bilstei Wolf Suspension ex rst :) 2.0 16v zetec in progress |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
Super User Dołączył: Thu, 14 December 2006 Skąd: z kosmosu ![]() |
Nie ma GTI 7b , tylko 6b
Kup zdrowe niezajechane to nic nie będziesz z pompą robił. Popychacz pompy paliwa to koszt nie pamiętam chyba 180zł. Już bez przesady, oczywsicie najwięcej gadają Ci co nie mieli , ale znają kogoś kto zna kogoś kto miał, albo czytali w necie... |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
No ja nie mialem ale szukam sobie czegos takiego, czytam w necie po czym spotykam ziomka na stacji zajarany, ze wreszcie sie przejade, a ten mi mowi nie kupuj tego, wlasnie 10tys wpakowalem. Zgasilem w garazu i juz nie odpalilem. A ma go od przebiegu 30tys czy jakos tak z salonu w PL i jezdzi nim powoli ogolnie. No troche czeka niespodzianek laika w temacie jakim był on kupując Golfa za 100 kola. Raczej czlowiek nie spodziewa sie ze mu pierdolnie silnik przy 120tys przebiegu. O to mi tylko chodzi.
-------------------- Ford Escort Cabrio '88
Recaro Leather interior Bilstei Wolf Suspension ex rst :) 2.0 16v zetec in progress |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 19 August 2015 ![]() |
Planowane starzenie wszędzie wokół nas.
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 24 April 2003 Skąd: wwa ![]() |
Skura
zobacz PW |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
Przewaga dzięki technice, dziękuję postoje...
-------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 18 January 2008 ![]() |
Podzieli się ktoś numerami oem części potrzebnych do zaadaptowanie pompy oleju z 1.8t do 2.0tfsi (BGB)
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 18 January 2008 ![]() |
... niestety nie mogę edytować powyższego, ale może któryś z modów da rade to scalić
![]() Na VWVortex trafiłem na listę części do konwersji na pompę z 1.8t 1-06a cam sprocket- 06a 105 209 b 1-1.8t oil pump- 06a 115 105 b 3-oil pump bolts- n 907 040 01 1-pickup tube- 06a 115 251 2-pickup bolts- n 909 450 01 1-pickup seal- n 028 222 2 1-chain- 06a 115 125 1-tensioner- 06a 115 130 ...za całość trzeba dać niecały 1Kzł w aso a dla leniwych na znanym portalu aukcyjnym można znaleźć podobny zestaw na łańcuchu za 1399zł lub na pasku 1499 (bazujący chyba na tdi CR) Powyższe nie jest w żaden sposób przeze mnie potwierdzone ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 15 September 2025 - 22:53 |