Shoutbox 0 nowych PW 


6 Stron V  < 1 2 3 4 5 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Ford Sierra 91" sedan "Turbogruzeł"
moritz86
post Sun, 24 Apr 2016 - 01:18
Post #41


Forum Killer
Dołączył: Wed, 26 December 2012





Taki stetoskop jest do bani, bo slyszysz wszystko do okola i silnik. Sluchawki lepiej tlumia zew dzwieki i lepiej slychac silnik .


--------------------
Był Peugeot 106 S16 Turbo - Tor Poznań 1.53:5
Jest BMW e36 Compact m54b25 + GTX3076 + 8hp50 by TajnyGarazBobra
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 24 Apr 2016 - 01:18
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
paww99
post Sun, 24 Apr 2016 - 11:09
Post #42


Super User
Dołączył: Sun, 10 January 2010
Skąd: Olsztyn





Mozliwe ze lepiej. Ale przy nim slychac calkiem dobrze. Moze tylko wezyk by sie przydalo zmienic na inny bo ten jak sie obija o cos przy rezonansie przy okolo 2 tys obrotow to straszny halas sie robi smile.gif
Zastanawiam sie czy nie wywolac stuku w kontrolowany sposob i zobaczyc jak go słychać... Bo to w sumie najwazniejsze smile.gif


--------------------
Ford Sierra 2,9 sedan 24v6 Cosworth + Holset HX40 + LPG
Ford Sierra 2,3 sedan 16v + td04hl-19t - Turbogruz - 243Km, 430Nm.
Ford Sierra 2.0 coupe V6 1983r mk1 - Zabytek
Ford Sierra 2,3 sedan 16v - żonowóz... I 4 inne....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kwiatekk
post Tue, 03 May 2016 - 20:38
Post #43


User
Dołączył: Fri, 21 April 2006
Skąd: Poznań





ooo, nawet tutaj jesteś biggrin.gif
najfajniejszy gruz jakiego widziałem smile.gif


--------------------
1989 Ford Sierra RS2300Turbo
1984 Ford Transit RS2300
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Tue, 03 May 2016 - 21:16
Post #44


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(moritz86 @ Sun, 24 Apr 2016 - 01:18) *
Taki stetoskop jest do bani, bo slyszysz wszystko do okola i silnik. Sluchawki lepiej tlumia zew dzwieki i lepiej slychac silnik .


Ja mam stetoskop i dziala bardzo dobrze. Przykrecony do bloku od strony wydechowej. Slysze nawet male pingi, gdzie czujnik stuku dopiero lekko cos wylapuje. Stetoskop na miedziana rurke, rurke zaklepac mlotkiem, wywiercic dziure i do bloku na srubke. Lepszego patentu jeszcze nie widzialem na oczy. Jak wa kabinie slyuszalem stuk kolo 4k rpm i zalozylem stetoskop, to tam bylo slychac 2500-7000rpm stuki smile.gif.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GMS.
post Tue, 03 May 2016 - 21:27
Post #45


Forum Killer
Dołączył: Mon, 11 August 2008
Skąd: Polska





potwierdzam bardzo dobrze słychać , jak się odpowiednio założy tylko meczące jest to że po kilku godzinach w tych słuchawkach to ciśnienie na baniak jest nie do zniesienia, ja nawet zaobserwowałem takie zjawisko że po którejś godzinie jak się skupisz to już nie słyszysz absolutnie silnika , głośnego wydechu, dźwięków hamowni i nadmuchu...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
paww99
post Wed, 15 Jun 2016 - 21:54
Post #46


Super User
Dołączył: Sun, 10 January 2010
Skąd: Olsztyn





Sierra dalej żyje i ma się dobrze.
Ale aż się prosi o chłodnicę oleju...







Marta trochę dała czadu na ostatnim wypadzie. wink.gif Pierwsze pary, jak dla mnie pozytywnie biggrin.gif




I jak ktoś lubi długie nudne filmy. Dodam tylko że im dalej tym ciekawiej się robi. wink.gif
https://www.youtube.com/watch?v=nk1vG7HSzVU...eature=youtu.be

No i inne ujęcia:

https://www.youtube.com/watch?v=1YDZIEh4lKA





Tymczasem... Zrobiliśmy 19t.. Może wreszcie nie będzie dławic górą. Jak się uda to niedługo zhamujemy.... Zostało tylko złożyć turbo, zrobić nowy kolektor, DP 3"...


--------------------
Ford Sierra 2,9 sedan 24v6 Cosworth + Holset HX40 + LPG
Ford Sierra 2,3 sedan 16v + td04hl-19t - Turbogruz - 243Km, 430Nm.
Ford Sierra 2.0 coupe V6 1983r mk1 - Zabytek
Ford Sierra 2,3 sedan 16v - żonowóz... I 4 inne....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
paww99
post Wed, 22 Jun 2016 - 23:05
Post #47


Super User
Dołączył: Sun, 10 January 2010
Skąd: Olsztyn





Działa. Wstaje łagodnie ale to pewnie kwestia mapy doładowania. wink.gif Ale za to trzyma boost do końca.

https://www.youtube.com/watch?v=jJtNay5WlXA...eature=youtu.be

Wleciał też DP 3". Ale locha...


--------------------
Ford Sierra 2,9 sedan 24v6 Cosworth + Holset HX40 + LPG
Ford Sierra 2,3 sedan 16v + td04hl-19t - Turbogruz - 243Km, 430Nm.
Ford Sierra 2.0 coupe V6 1983r mk1 - Zabytek
Ford Sierra 2,3 sedan 16v - żonowóz... I 4 inne....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
paww99
post Fri, 15 Jul 2016 - 22:31
Post #48


Super User
Dołączył: Sun, 10 January 2010
Skąd: Olsztyn







Dzisiaj shamowaliśmy. Nie jest źle jak na takiego truposza i silnik za 300zł chyba biggrin.gif



--------------------
Ford Sierra 2,9 sedan 24v6 Cosworth + Holset HX40 + LPG
Ford Sierra 2,3 sedan 16v + td04hl-19t - Turbogruz - 243Km, 430Nm.
Ford Sierra 2.0 coupe V6 1983r mk1 - Zabytek
Ford Sierra 2,3 sedan 16v - żonowóz... I 4 inne....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Div
post Fri, 15 Jul 2016 - 23:53
Post #49


Frequent User
Dołączył: Fri, 30 October 2009
Skąd: Kraków





Ale kreski górą są tragiczne.... Albo słabo z zapłonem/paliwem albo zapycha się to T w cholerę....


--------------------
"Połączenie teorii i praktyki: nic nie działa, nikt nie wie dlaczego..."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GIB
post Sat, 16 Jul 2016 - 01:16
Post #50


Forum Homee
Dołączył: Thu, 10 January 2008
Skąd: Warszawa WJ





Wykres jak dokoksowanym dieslu. Chciałbym u siebie tyle Nm smile.gif

BTW. Macie 20 KM + w stosunku do mojego całkowicie seryjnego 2.3T generując większy boost z lepszej turbiny (ja miałem 15T i 0.68 bara) mając 130 Nm więcej w peaku. Czyżby głowica w Volvo była aż tak dobra czy strojenie na DET tak słabe? Pytam nie atakuję smile.gif Ile jest bar przy odcięciu?


--------------------
cztery koła i silnik
Go to the top of the page
 
+Quote Post
paww99
post Sat, 16 Jul 2016 - 09:27
Post #51


Super User
Dołączył: Sun, 10 January 2010
Skąd: Olsztyn





Ale my tez mamy seryjne 2.3. tongue.gif i to seryjnie bylo wolnossace.
Wszystko jest do dopracowania. Strojenie mozliwe ze jest z tylka. Wkoncu zaplon mega bezpieczny, rozrzad rozjechany. Ale spoko. Teraz na drogowej hamowni to popoprawiamy i zobaczymy.
Wtryski niestety sa juz ograniczeniem.

Co do doladowania to nie wiem ile bylo na hamowni bo log sie nie nagral sad.gif mozliwe ze spadlo tycke. Bo ogólnie na wyzszych obrotach lubi sobie poskakac.

Bierzcie też pod uwage ze to nie auto na prostą. Przy takim przebiegu jak jest teraz lata sie idealnie biggrin.gif a czasow nie musi to robic bo nas to wogole nie grzeje tongue.gif


--------------------
Ford Sierra 2,9 sedan 24v6 Cosworth + Holset HX40 + LPG
Ford Sierra 2,3 sedan 16v + td04hl-19t - Turbogruz - 243Km, 430Nm.
Ford Sierra 2.0 coupe V6 1983r mk1 - Zabytek
Ford Sierra 2,3 sedan 16v - żonowóz... I 4 inne....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
blazejsupra666
post Sun, 17 Jul 2016 - 22:01
Post #52


Rookie
Dołączył: Sat, 13 October 2012





Dokładnie. Do latania bokiem jest malinowo. A za takie pieniądze to naprawde wyczyn wink.gif. Tak trzymajcie. profesjonalnym stroicielem nikt sie nie urodził. Przy takim setupie lepiej bezpiecznie, mniej mocy i sie poprostu bawić niż złożyć projekt na styk z możliwościami portfela i go wysadzić tylko po to żeby kreski były lepsze. Powodzonka smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Div
post Mon, 18 Jul 2016 - 22:22
Post #53


Frequent User
Dołączył: Fri, 30 October 2009
Skąd: Kraków





To co widać na kreskach nie jest bezpieczne.
przy 3k rpm ponad 380nm z takiej jednostki.
2,6k rpm 300nm.

Realnie, dół dostaje dobrze w tyłek na tym zestawie. Turbo może i dobrze wstaje, ale skutecznie zabija motorownie. Lepiej by było mieć jednak więcej na górze - A w drifcie nie lata się w niskich obrotach.


--------------------
"Połączenie teorii i praktyki: nic nie działa, nikt nie wie dlaczego..."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dziku
post Tue, 19 Jul 2016 - 17:49
Post #54


Forum Homee
Dołączył: Mon, 12 February 2007
Skąd: Warszawa-Wesoła





Nie ma tragedii, tu jest stosunkowo długa korba w porównaniu do niektórych silników, więc i obciążenia na boki mniejsze. Ale fakt, jakoś dziwnie mocy mało i niuta dużo, trzeba uderzyć w regulowane kółka, albo wałki jakieś lepsze, bo te mimo że lepsze niż z 2.3 to dalej szału nie robią, chyba że to są z 2.3, to trzeba chociaż z 2.0 dać....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
paww99
post Tue, 19 Jul 2016 - 20:40
Post #55


Super User
Dołączył: Sun, 10 January 2010
Skąd: Olsztyn





Wlasnie i tak jest ogranione wstawanie turbo prz ebc. Jest zeby przy 2.5 tys celowal w 0.5b a przy3 tys dopiero w 0.9. I tak wychodzi z kresek. Mozliwe ze to nadal za duzo... Przemyslimy czy nie ograniczyc jeszcze.

Walki to nadal 2.3 i rozjechany rozrzad. Postaramy sie to na sam poczatek ogarnac i zobaczymy co bedzie.

Co do jazdy w dricie na wysokich obrotach bym sie sprzeczal. Auto musi byc elastyczne zeby bylo wstanie wstac po nawrotach bez kopania w sprzeglo. To na prawde pomaga jak nie ma zadnego laga, albo jest on maly. W kazdym razie sierra lata sie bajecznie. biggrin.gif


Podstroic zaplon tez podstroimy. Kolka sobie zrobimy. I zobaczymy wtedy...

Ps. Nie ma ktoś w dobrej cenie wtryskow tak ze 550cm sidefeeow? wink.gif


--------------------
Ford Sierra 2,9 sedan 24v6 Cosworth + Holset HX40 + LPG
Ford Sierra 2,3 sedan 16v + td04hl-19t - Turbogruz - 243Km, 430Nm.
Ford Sierra 2.0 coupe V6 1983r mk1 - Zabytek
Ford Sierra 2,3 sedan 16v - żonowóz... I 4 inne....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wymiot
post Wed, 20 Jul 2016 - 08:35
Post #56


Frequent User
Dołączył: Sat, 23 March 2013





zobacz czy ci listwa z m40/43 nie sieda, ja do zeteca taka dawałem
odrazu masz topfeedy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Wed, 20 Jul 2016 - 09:28
Post #57


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





CYTAT(Dziku @ Tue, 19 Jul 2016 - 18:49) *
Nie ma tragedii, tu jest stosunkowo długa korba w porównaniu do niektórych silników, więc i obciążenia na boki mniejsze. Ale fakt, jakoś dziwnie mocy mało i niuta dużo, trzeba uderzyć w regulowane kółka, albo wałki jakieś lepsze, bo te mimo że lepsze niż z 2.3 to dalej szału nie robią, chyba że to są z 2.3, to trzeba chociaż z 2.0 dać....

chyba odwróciły Ci sie teorie z długością korby smile.gif Im dłuższa tym bardziej podatna na wyboczenie.

Moim zdaniem silnik po prostu napełnia się w taki sposób, że generuje dużo momentu. Nie można mieć wiekszych pretensji do sposobu wystrojenia i sterowania, bo ten peak nie jest spowodowany dużym boostem - jak mówi owner tam jest tylko 0,9bar smile.gif Może faktycznie trzeba pokrecić wałkami, żeby odciązyć trochę dół, a dociągnąć górę.

BTW w driftach widać (moim zdaniem), że auto ma za mało przyczepności...albo kiepskie opony, albo ustawienie zawiasu. Beemka bardzo mocno doganiała i dlatego dzwoniła w sierrę.


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SAS Parts
post Wed, 20 Jul 2016 - 09:44
Post #58


Super User
Dołączył: Thu, 28 April 2016





CYTAT(Fawor @ Wed, 20 Jul 2016 - 09:28) *
BTW w driftach widać (moim zdaniem), że auto ma za mało przyczepności...albo kiepskie opony, albo ustawienie zawiasu. Beemka bardzo mocno doganiała i dlatego dzwoniła w sierrę.


Tutaj zapewne to co piszesz bo sierra i BMW mają podobne zwrotnice (chyba że przespawanie wąsa nie zmieniło ackermanna i dalej jest dodatni), ale bardzo dużo w takim przypadku ma do powiedzenia przednia zwrotnica. W BMW nawet na wisefabie przy kontrze przód "trzyma" i nawet jak wklepiesz to samochód się nie napędza. Nissany tego problemu nie mają smile.gif Będę testował teraz swoje zawieszenia w e46 z nadzieją że mój patent wyleczy BMW z tej przypadłości.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
paww99
post Wed, 20 Jul 2016 - 14:58
Post #59


Super User
Dołączył: Sun, 10 January 2010
Skąd: Olsztyn





No niestety ale sierra miala po 1 opony 14 na wykonczeniu bo mielismy ostatnia pare. O dziwo baaardzo dlugo wytrzymaly. Az bylismy w szoku. Bmw mialo wieksze(bodajze 15) i lepsze, co widac bo wkoncu Marcie strzelila... Po drugie sierra ma bardzo krotki dyfer. 2b byl na dlugim luku na odcieciu. Jakby przebic na 3 to by odeszla pewnie. Bmw mialo na pewno dluzszy dyfer wiec nie dziwnie. Poza tym zwroccie uwage ze kierowniczka sierry specjalnie szla szerzej zeby bmw mialo miejsce na doklejenie sie wink.gif wiec z automatu dluzsza droga.


--------------------
Ford Sierra 2,9 sedan 24v6 Cosworth + Holset HX40 + LPG
Ford Sierra 2,3 sedan 16v + td04hl-19t - Turbogruz - 243Km, 430Nm.
Ford Sierra 2.0 coupe V6 1983r mk1 - Zabytek
Ford Sierra 2,3 sedan 16v - żonowóz... I 4 inne....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
paww99
post Mon, 22 Aug 2016 - 22:33
Post #60


Super User
Dołączył: Sun, 10 January 2010
Skąd: Olsztyn





Kolejna nasza sierra wyjechała po 3 latach bycia stałym meblem naszego garażu i się turla nawet biggrin.gif . Trochę mniejszy gruz niz ten główny z tematu, ale może też kogoś zainteresuje.
To ma być taki tam codziennowóz. wink.gif


Oczywiście wszystko zrobione naszymi rączkami. Od zderzaków i poszerzeń po lakierowanie i silnik. wink.gif








Jako ciekawostkę wrzucę że tak wyglądała ~6 lat temu. Kupiona jako pierwsze auto zaraz po 18stce. wink.gif


--------------------
Ford Sierra 2,9 sedan 24v6 Cosworth + Holset HX40 + LPG
Ford Sierra 2,3 sedan 16v + td04hl-19t - Turbogruz - 243Km, 430Nm.
Ford Sierra 2.0 coupe V6 1983r mk1 - Zabytek
Ford Sierra 2,3 sedan 16v - żonowóz... I 4 inne....
Go to the top of the page
 
+Quote Post

6 Stron V  < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 28 March 2024 - 10:45