Ford Sierra 91" sedan "Turbogruzeł" |
Ford Sierra 91" sedan "Turbogruzeł" |
Sun, 24 Apr 2016 - 01:18
Post
#41
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 26 December 2012 |
Taki stetoskop jest do bani, bo slyszysz wszystko do okola i silnik. Sluchawki lepiej tlumia zew dzwieki i lepiej slychac silnik .
-------------------- Był Peugeot 106 S16 Turbo - Tor Poznań 1.53:5
Jest BMW e36 Compact m54b25 + GTX3076 + 8hp50 by TajnyGarazBobra |
|
|
Wspieraj forum |
Sun, 24 Apr 2016 - 01:18
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Sun, 24 Apr 2016 - 11:09
Post
#42
|
|
Super User Dołączył: Sun, 10 January 2010 Skąd: Olsztyn |
Mozliwe ze lepiej. Ale przy nim slychac calkiem dobrze. Moze tylko wezyk by sie przydalo zmienic na inny bo ten jak sie obija o cos przy rezonansie przy okolo 2 tys obrotow to straszny halas sie robi
Zastanawiam sie czy nie wywolac stuku w kontrolowany sposob i zobaczyc jak go słychać... Bo to w sumie najwazniejsze -------------------- Ford Sierra 2,9 sedan 24v6 Cosworth + Holset HX40 + LPG
Ford Sierra 2,3 sedan 16v + td04hl-19t - Turbogruz - 243Km, 430Nm. Ford Sierra 2.0 coupe V6 1983r mk1 - Zabytek Ford Sierra 2,3 sedan 16v - żonowóz... I 4 inne.... |
|
|
Tue, 03 May 2016 - 20:38
Post
#43
|
|
User Dołączył: Fri, 21 April 2006 Skąd: Poznań |
ooo, nawet tutaj jesteś
najfajniejszy gruz jakiego widziałem -------------------- 1989 Ford Sierra RS2300Turbo
1984 Ford Transit RS2300 |
|
|
Tue, 03 May 2016 - 21:16
Post
#44
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
Taki stetoskop jest do bani, bo slyszysz wszystko do okola i silnik. Sluchawki lepiej tlumia zew dzwieki i lepiej slychac silnik . Ja mam stetoskop i dziala bardzo dobrze. Przykrecony do bloku od strony wydechowej. Slysze nawet male pingi, gdzie czujnik stuku dopiero lekko cos wylapuje. Stetoskop na miedziana rurke, rurke zaklepac mlotkiem, wywiercic dziure i do bloku na srubke. Lepszego patentu jeszcze nie widzialem na oczy. Jak wa kabinie slyuszalem stuk kolo 4k rpm i zalozylem stetoskop, to tam bylo slychac 2500-7000rpm stuki . -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Tue, 03 May 2016 - 21:27
Post
#45
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 11 August 2008 Skąd: Polska |
potwierdzam bardzo dobrze słychać , jak się odpowiednio założy tylko meczące jest to że po kilku godzinach w tych słuchawkach to ciśnienie na baniak jest nie do zniesienia, ja nawet zaobserwowałem takie zjawisko że po którejś godzinie jak się skupisz to już nie słyszysz absolutnie silnika , głośnego wydechu, dźwięków hamowni i nadmuchu...
|
|
|
Wed, 15 Jun 2016 - 21:54
Post
#46
|
|
Super User Dołączył: Sun, 10 January 2010 Skąd: Olsztyn |
Sierra dalej żyje i ma się dobrze.
Ale aż się prosi o chłodnicę oleju... Marta trochę dała czadu na ostatnim wypadzie. Pierwsze pary, jak dla mnie pozytywnie I jak ktoś lubi długie nudne filmy. Dodam tylko że im dalej tym ciekawiej się robi. https://www.youtube.com/watch?v=nk1vG7HSzVU...eature=youtu.be No i inne ujęcia: https://www.youtube.com/watch?v=1YDZIEh4lKA Tymczasem... Zrobiliśmy 19t.. Może wreszcie nie będzie dławic górą. Jak się uda to niedługo zhamujemy.... Zostało tylko złożyć turbo, zrobić nowy kolektor, DP 3"... -------------------- Ford Sierra 2,9 sedan 24v6 Cosworth + Holset HX40 + LPG
Ford Sierra 2,3 sedan 16v + td04hl-19t - Turbogruz - 243Km, 430Nm. Ford Sierra 2.0 coupe V6 1983r mk1 - Zabytek Ford Sierra 2,3 sedan 16v - żonowóz... I 4 inne.... |
|
|
Wed, 22 Jun 2016 - 23:05
Post
#47
|
|
Super User Dołączył: Sun, 10 January 2010 Skąd: Olsztyn |
Działa. Wstaje łagodnie ale to pewnie kwestia mapy doładowania. Ale za to trzyma boost do końca.
https://www.youtube.com/watch?v=jJtNay5WlXA...eature=youtu.be Wleciał też DP 3". Ale locha... -------------------- Ford Sierra 2,9 sedan 24v6 Cosworth + Holset HX40 + LPG
Ford Sierra 2,3 sedan 16v + td04hl-19t - Turbogruz - 243Km, 430Nm. Ford Sierra 2.0 coupe V6 1983r mk1 - Zabytek Ford Sierra 2,3 sedan 16v - żonowóz... I 4 inne.... |
|
|
Fri, 15 Jul 2016 - 22:31
Post
#48
|
|
Super User Dołączył: Sun, 10 January 2010 Skąd: Olsztyn |
-------------------- Ford Sierra 2,9 sedan 24v6 Cosworth + Holset HX40 + LPG
Ford Sierra 2,3 sedan 16v + td04hl-19t - Turbogruz - 243Km, 430Nm. Ford Sierra 2.0 coupe V6 1983r mk1 - Zabytek Ford Sierra 2,3 sedan 16v - żonowóz... I 4 inne.... |
|
|
Fri, 15 Jul 2016 - 23:53
Post
#49
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 30 October 2009 Skąd: Kraków |
Ale kreski górą są tragiczne.... Albo słabo z zapłonem/paliwem albo zapycha się to T w cholerę....
-------------------- "Połączenie teorii i praktyki: nic nie działa, nikt nie wie dlaczego..."
|
|
|
Sat, 16 Jul 2016 - 01:16
Post
#50
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Warszawa WJ |
Wykres jak dokoksowanym dieslu. Chciałbym u siebie tyle Nm
BTW. Macie 20 KM + w stosunku do mojego całkowicie seryjnego 2.3T generując większy boost z lepszej turbiny (ja miałem 15T i 0.68 bara) mając 130 Nm więcej w peaku. Czyżby głowica w Volvo była aż tak dobra czy strojenie na DET tak słabe? Pytam nie atakuję Ile jest bar przy odcięciu? -------------------- cztery koła i silnik
|
|
|
Sat, 16 Jul 2016 - 09:27
Post
#51
|
|
Super User Dołączył: Sun, 10 January 2010 Skąd: Olsztyn |
Ale my tez mamy seryjne 2.3. i to seryjnie bylo wolnossace.
Wszystko jest do dopracowania. Strojenie mozliwe ze jest z tylka. Wkoncu zaplon mega bezpieczny, rozrzad rozjechany. Ale spoko. Teraz na drogowej hamowni to popoprawiamy i zobaczymy. Wtryski niestety sa juz ograniczeniem. Co do doladowania to nie wiem ile bylo na hamowni bo log sie nie nagral mozliwe ze spadlo tycke. Bo ogólnie na wyzszych obrotach lubi sobie poskakac. Bierzcie też pod uwage ze to nie auto na prostą. Przy takim przebiegu jak jest teraz lata sie idealnie a czasow nie musi to robic bo nas to wogole nie grzeje -------------------- Ford Sierra 2,9 sedan 24v6 Cosworth + Holset HX40 + LPG
Ford Sierra 2,3 sedan 16v + td04hl-19t - Turbogruz - 243Km, 430Nm. Ford Sierra 2.0 coupe V6 1983r mk1 - Zabytek Ford Sierra 2,3 sedan 16v - żonowóz... I 4 inne.... |
|
|
Sun, 17 Jul 2016 - 22:01
Post
#52
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 13 October 2012 |
Dokładnie. Do latania bokiem jest malinowo. A za takie pieniądze to naprawde wyczyn . Tak trzymajcie. profesjonalnym stroicielem nikt sie nie urodził. Przy takim setupie lepiej bezpiecznie, mniej mocy i sie poprostu bawić niż złożyć projekt na styk z możliwościami portfela i go wysadzić tylko po to żeby kreski były lepsze. Powodzonka
|
|
|
Mon, 18 Jul 2016 - 22:22
Post
#53
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 30 October 2009 Skąd: Kraków |
To co widać na kreskach nie jest bezpieczne.
przy 3k rpm ponad 380nm z takiej jednostki. 2,6k rpm 300nm. Realnie, dół dostaje dobrze w tyłek na tym zestawie. Turbo może i dobrze wstaje, ale skutecznie zabija motorownie. Lepiej by było mieć jednak więcej na górze - A w drifcie nie lata się w niskich obrotach. -------------------- "Połączenie teorii i praktyki: nic nie działa, nikt nie wie dlaczego..."
|
|
|
Tue, 19 Jul 2016 - 17:49
Post
#54
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła |
Nie ma tragedii, tu jest stosunkowo długa korba w porównaniu do niektórych silników, więc i obciążenia na boki mniejsze. Ale fakt, jakoś dziwnie mocy mało i niuta dużo, trzeba uderzyć w regulowane kółka, albo wałki jakieś lepsze, bo te mimo że lepsze niż z 2.3 to dalej szału nie robią, chyba że to są z 2.3, to trzeba chociaż z 2.0 dać....
|
|
|
Tue, 19 Jul 2016 - 20:40
Post
#55
|
|
Super User Dołączył: Sun, 10 January 2010 Skąd: Olsztyn |
Wlasnie i tak jest ogranione wstawanie turbo prz ebc. Jest zeby przy 2.5 tys celowal w 0.5b a przy3 tys dopiero w 0.9. I tak wychodzi z kresek. Mozliwe ze to nadal za duzo... Przemyslimy czy nie ograniczyc jeszcze.
Walki to nadal 2.3 i rozjechany rozrzad. Postaramy sie to na sam poczatek ogarnac i zobaczymy co bedzie. Co do jazdy w dricie na wysokich obrotach bym sie sprzeczal. Auto musi byc elastyczne zeby bylo wstanie wstac po nawrotach bez kopania w sprzeglo. To na prawde pomaga jak nie ma zadnego laga, albo jest on maly. W kazdym razie sierra lata sie bajecznie. Podstroic zaplon tez podstroimy. Kolka sobie zrobimy. I zobaczymy wtedy... Ps. Nie ma ktoś w dobrej cenie wtryskow tak ze 550cm sidefeeow? -------------------- Ford Sierra 2,9 sedan 24v6 Cosworth + Holset HX40 + LPG
Ford Sierra 2,3 sedan 16v + td04hl-19t - Turbogruz - 243Km, 430Nm. Ford Sierra 2.0 coupe V6 1983r mk1 - Zabytek Ford Sierra 2,3 sedan 16v - żonowóz... I 4 inne.... |
|
|
Wed, 20 Jul 2016 - 08:35
Post
#56
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 23 March 2013 |
zobacz czy ci listwa z m40/43 nie sieda, ja do zeteca taka dawałem
odrazu masz topfeedy |
|
|
Wed, 20 Jul 2016 - 09:28
Post
#57
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań |
Nie ma tragedii, tu jest stosunkowo długa korba w porównaniu do niektórych silników, więc i obciążenia na boki mniejsze. Ale fakt, jakoś dziwnie mocy mało i niuta dużo, trzeba uderzyć w regulowane kółka, albo wałki jakieś lepsze, bo te mimo że lepsze niż z 2.3 to dalej szału nie robią, chyba że to są z 2.3, to trzeba chociaż z 2.0 dać.... chyba odwróciły Ci sie teorie z długością korby Im dłuższa tym bardziej podatna na wyboczenie. Moim zdaniem silnik po prostu napełnia się w taki sposób, że generuje dużo momentu. Nie można mieć wiekszych pretensji do sposobu wystrojenia i sterowania, bo ten peak nie jest spowodowany dużym boostem - jak mówi owner tam jest tylko 0,9bar Może faktycznie trzeba pokrecić wałkami, żeby odciązyć trochę dół, a dociągnąć górę. BTW w driftach widać (moim zdaniem), że auto ma za mało przyczepności...albo kiepskie opony, albo ustawienie zawiasu. Beemka bardzo mocno doganiała i dlatego dzwoniła w sierrę. -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
Wed, 20 Jul 2016 - 09:44
Post
#58
|
|
Super User Dołączył: Thu, 28 April 2016 |
BTW w driftach widać (moim zdaniem), że auto ma za mało przyczepności...albo kiepskie opony, albo ustawienie zawiasu. Beemka bardzo mocno doganiała i dlatego dzwoniła w sierrę. Tutaj zapewne to co piszesz bo sierra i BMW mają podobne zwrotnice (chyba że przespawanie wąsa nie zmieniło ackermanna i dalej jest dodatni), ale bardzo dużo w takim przypadku ma do powiedzenia przednia zwrotnica. W BMW nawet na wisefabie przy kontrze przód "trzyma" i nawet jak wklepiesz to samochód się nie napędza. Nissany tego problemu nie mają Będę testował teraz swoje zawieszenia w e46 z nadzieją że mój patent wyleczy BMW z tej przypadłości. |
|
|
Wed, 20 Jul 2016 - 14:58
Post
#59
|
|
Super User Dołączył: Sun, 10 January 2010 Skąd: Olsztyn |
No niestety ale sierra miala po 1 opony 14 na wykonczeniu bo mielismy ostatnia pare. O dziwo baaardzo dlugo wytrzymaly. Az bylismy w szoku. Bmw mialo wieksze(bodajze 15) i lepsze, co widac bo wkoncu Marcie strzelila... Po drugie sierra ma bardzo krotki dyfer. 2b byl na dlugim luku na odcieciu. Jakby przebic na 3 to by odeszla pewnie. Bmw mialo na pewno dluzszy dyfer wiec nie dziwnie. Poza tym zwroccie uwage ze kierowniczka sierry specjalnie szla szerzej zeby bmw mialo miejsce na doklejenie sie wiec z automatu dluzsza droga.
-------------------- Ford Sierra 2,9 sedan 24v6 Cosworth + Holset HX40 + LPG
Ford Sierra 2,3 sedan 16v + td04hl-19t - Turbogruz - 243Km, 430Nm. Ford Sierra 2.0 coupe V6 1983r mk1 - Zabytek Ford Sierra 2,3 sedan 16v - żonowóz... I 4 inne.... |
|
|
Mon, 22 Aug 2016 - 22:33
Post
#60
|
|
Super User Dołączył: Sun, 10 January 2010 Skąd: Olsztyn |
Kolejna nasza sierra wyjechała po 3 latach bycia stałym meblem naszego garażu i się turla nawet . Trochę mniejszy gruz niz ten główny z tematu, ale może też kogoś zainteresuje.
To ma być taki tam codziennowóz. Oczywiście wszystko zrobione naszymi rączkami. Od zderzaków i poszerzeń po lakierowanie i silnik. Jako ciekawostkę wrzucę że tak wyglądała ~6 lat temu. Kupiona jako pierwsze auto zaraz po 18stce. -------------------- Ford Sierra 2,9 sedan 24v6 Cosworth + Holset HX40 + LPG
Ford Sierra 2,3 sedan 16v + td04hl-19t - Turbogruz - 243Km, 430Nm. Ford Sierra 2.0 coupe V6 1983r mk1 - Zabytek Ford Sierra 2,3 sedan 16v - żonowóz... I 4 inne.... |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 26 April 2024 - 10:43 |