![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Warszawa WJ ![]() |
Wzmacniacie bebechy czy obniżacie doładowanie w takim razie?
-------------------- cztery koła i silnik
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Nie chcieliście jechać do ślubu tą drugą ścierką, tą ładną?
![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#83
|
|
Super User Dołączył: Fri, 07 October 2016 Skąd: Olsztyn ![]() |
Jak ja kupowałem turbo to żona nie odzywała się tydzień czasu a tu taka niespodzianka
![]() ![]() ![]() -------------------- Mercedes-Benz M111 2.3 GTX30 + Eaton M62
|
|
|
![]()
Post
#84
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 10 January 2010 Skąd: Olsztyn ![]() |
CYTAT Uwielbiam Was! Totalnie beztroski i tani tuning- przy tym mega dużo frajdy:) Heheh, dzięki! ![]() ![]() CYTAT Wzmacniacie bebechy czy obniżacie doładowanie w takim razie? Nic nie wzmacniamy, zostaniemy na 1b doładowania. CYTAT Nie chcieliście jechać do ślubu tą drugą ścierką, tą ładną? smile.gif To był trudny wybór, dlatego pojechaliśmy na 3 auta ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() I zdjęcie pt: "Ja w szpilach i w tej sukni nie zapnę boka?!" ![]() ![]() PS. tak, jedną ręką dociskałem suknie, bo nawijała się na kierownicę. ![]() Aaa, rozebraliśmy nasz zapasowy silnik.... ![]() Tłoka prawie nie ma... Głowica popękana. Ta co ją wyjeliśmy z tego upalanego przez nas silnika na każdym garze jest pęknięta... Aż się zastanawiam czy kupować taki kolejny silnik ![]() CYTAT słyszałem już o was z rok temu ale jakoś nigdzie się jeszcze nie spotkaliśmy smile.gif jak by coś to służę pomocą wink.gif A moja mi mardzi(i słusznie) że też chce turbo do daily... Patrz, czytałem Twoje tematy, ale nigdy nie zwróciłem uwagi że jesteś z olsztyna. W jakiej firmie pracujesz? Macie laser? Bo osobiście mam zawsze problem ze znalezieniem firmy która nie skroi przy pojedyńczych detalach, a i będzie chciała je zrobić i dam radę w jakikolwiek sposób je odebrać pracując 7-15... ![]() -------------------- Ford Sierra 2,9 sedan 24v6 Cosworth + Holset HX40 + LPG
Ford Sierra 2,3 sedan 16v + td04hl-19t - Turbogruz - 243Km, 430Nm. Ford Sierra 2.0 coupe V6 1983r mk1 - Zabytek Ford Sierra 2,3 sedan 16v - żonowóz... I 4 inne.... |
|
|
![]()
Post
#85
|
|
Super User Dołączył: Fri, 11 March 2005 Skąd: SRC ![]() |
Gratulacje wspólnej zajawki
![]() Zastanawiające jest jak silnik na ostatniej fotce wogóle pracował -------------------- Skoda 120 1.4T
525d F11 |
|
|
![]()
Post
#86
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 10 January 2010 Skąd: Olsztyn ![]() |
-------------------- Ford Sierra 2,9 sedan 24v6 Cosworth + Holset HX40 + LPG
Ford Sierra 2,3 sedan 16v + td04hl-19t - Turbogruz - 243Km, 430Nm. Ford Sierra 2.0 coupe V6 1983r mk1 - Zabytek Ford Sierra 2,3 sedan 16v - żonowóz... I 4 inne.... |
|
|
![]()
Post
#87
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 25 December 2012 Skąd: Legnica ![]() |
Jest ogień !!!!
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#88
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 10 January 2010 Skąd: Olsztyn ![]() |
Dobra, pochwalę się jeszcze paroma fotami z gruzem w roli głownej. Przy okazji polecam Maćka 3MFOTO z trójmiasta! Porobił nam multum przekozak fot
![]() Jak coś obserwujcie go na fejsie, bo warto https://www.facebook.com/3MFOTOpl/ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Ford Sierra 2,9 sedan 24v6 Cosworth + Holset HX40 + LPG
Ford Sierra 2,3 sedan 16v + td04hl-19t - Turbogruz - 243Km, 430Nm. Ford Sierra 2.0 coupe V6 1983r mk1 - Zabytek Ford Sierra 2,3 sedan 16v - żonowóz... I 4 inne.... |
|
|
![]()
Post
#89
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 10 January 2010 Skąd: Olsztyn ![]() |
Tym razem taka heca...
![]() -------------------- Ford Sierra 2,9 sedan 24v6 Cosworth + Holset HX40 + LPG
Ford Sierra 2,3 sedan 16v + td04hl-19t - Turbogruz - 243Km, 430Nm. Ford Sierra 2.0 coupe V6 1983r mk1 - Zabytek Ford Sierra 2,3 sedan 16v - żonowóz... I 4 inne.... |
|
|
![]()
Post
#90
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 27 March 2009 ![]() |
Pękł blok?
|
|
|
![]()
Post
#91
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 10 January 2010 Skąd: Olsztyn ![]() |
Pękł blok? Tak. W okolicach slizgu. Odsadzilo przednia ściankę... -------------------- Ford Sierra 2,9 sedan 24v6 Cosworth + Holset HX40 + LPG
Ford Sierra 2,3 sedan 16v + td04hl-19t - Turbogruz - 243Km, 430Nm. Ford Sierra 2.0 coupe V6 1983r mk1 - Zabytek Ford Sierra 2,3 sedan 16v - żonowóz... I 4 inne.... |
|
|
![]()
Post
#92
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 27 March 2009 ![]() |
Jak rozumiem to w wyniku wyrwania szpilki/śruby głowicy czy jakaś inna przyczyna. Dziwnie to wygląda.
|
|
|
![]()
Post
#93
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 10 January 2010 Skąd: Olsztyn ![]() |
Szczerze nie mam pojęcia, blok nie wygląda że został wyciągnięty do góry, bardziej właśnie do przodu, tak jakby przednią ściankę odsadziło... Czemu? Nie wiem...
-------------------- Ford Sierra 2,9 sedan 24v6 Cosworth + Holset HX40 + LPG
Ford Sierra 2,3 sedan 16v + td04hl-19t - Turbogruz - 243Km, 430Nm. Ford Sierra 2.0 coupe V6 1983r mk1 - Zabytek Ford Sierra 2,3 sedan 16v - żonowóz... I 4 inne.... |
|
|
![]()
Post
#94
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Warszawa WJ ![]() |
Mam info, bloki 2.3 w dobrej cenie się kończą
![]() -------------------- cztery koła i silnik
|
|
|
![]()
Post
#95
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 10 January 2010 Skąd: Olsztyn ![]() |
Czemu? Mamy ze trzy od dohca do rozwiertu
![]() No i teraz jak sie uda dostać silnik w normalnej cenie to jeszcze wsadzimy raz taki, ale ogolnie to juz przygotowania pełną parą idą pod inny silnik.. Oczywiście pełną parą w przerwach od innych obowiązków, czyli jakieś 1,5h tygodniowo ![]() -------------------- Ford Sierra 2,9 sedan 24v6 Cosworth + Holset HX40 + LPG
Ford Sierra 2,3 sedan 16v + td04hl-19t - Turbogruz - 243Km, 430Nm. Ford Sierra 2.0 coupe V6 1983r mk1 - Zabytek Ford Sierra 2,3 sedan 16v - żonowóz... I 4 inne.... |
|
|
![]()
Post
#96
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Warszawa WJ ![]() |
To wierć, te rozwiercone przez fabryke sie kończą.
-------------------- cztery koła i silnik
|
|
|
![]()
Post
#97
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 10 January 2010 Skąd: Olsztyn ![]() |
To nie koniec niespodzianek
![]() ![]() ![]() -------------------- Ford Sierra 2,9 sedan 24v6 Cosworth + Holset HX40 + LPG
Ford Sierra 2,3 sedan 16v + td04hl-19t - Turbogruz - 243Km, 430Nm. Ford Sierra 2.0 coupe V6 1983r mk1 - Zabytek Ford Sierra 2,3 sedan 16v - żonowóz... I 4 inne.... |
|
|
![]()
Post
#98
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
Poszla woda na tlok
![]() |
|
|
![]()
Post
#99
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 10 January 2010 Skąd: Olsztyn ![]() |
Raczej nie. Zgięta korba była na 2 garze. Blok pękł na pierwszym.
![]() To chyba dosyć stara sprawa bo zawory były całe czarne na tym cylindrze. -------------------- Ford Sierra 2,9 sedan 24v6 Cosworth + Holset HX40 + LPG
Ford Sierra 2,3 sedan 16v + td04hl-19t - Turbogruz - 243Km, 430Nm. Ford Sierra 2.0 coupe V6 1983r mk1 - Zabytek Ford Sierra 2,3 sedan 16v - żonowóz... I 4 inne.... |
|
|
![]()
Post
#100
|
|
Super User Dołączył: Tue, 17 July 2007 ![]() |
Aa, to w ten sposób się odpręża pod większe turbo
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 17:43 |