Shoutbox 0 nowych PW 



 
Reply to this topicStart new topic
> Dobór Gwintowanego zawieszenia
HubertRinkon
post Sat, 27 Feb 2016 - 20:30
Post #1


Frequent User
Dołączył: Sat, 17 September 2011
Skąd: Płock





Witajcie

proszę o pomoc w wyborze gwintowanego zawieszenia .
Auto typowo na tor ( track day ) zero jazdy po mieście .
Audi TT 8n quattro 380/460 ( klatka , poliuretan )
Kierowca Amator także Ohlins nie wchodzi w grę tongue.gif
Zakup nowego .


Myślę o KW v1 , AP , D2 , Eibach ePro-street S
Bilstein B16 lekko ponad budżet może B14 ?

Może ktoś ma porównanie coś doradzi wink.gif

dziękuje

Pozdrawiam smile.gif


--------------------
E 63 S AMG
E30 318is zbudowane na Tor ;)
E36 328 zbudowane na Tor ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 27 Feb 2016 - 20:30
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
piwo
post Sun, 28 Feb 2016 - 07:03
Post #2


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





a na jakie trackdaye bedziesz uderzac? tor poznan to najlepsze ebda mega betonowe sprezyny (nie wiem jaka twardosc maja u ciebie sprezyny w serii ale pewnie plus 100% do twardosci to nie bylo by za duzo) i dobrane do tego odpowiednie amory. jesli bardziej rozkopy typu rakietowa czy sliskie kielce to raczej srednio twarde sprezyny i potem zabawa z ustawieniami amorow przod tyl dla dobrego balansu.


--------------------
Opel Speedster turbo b207r , 900kg,
RWD+LSD, 1/4: 13,806s
tor Poznań: 1m48,8s
youtu.be/jj-Hbidv43s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HubertRinkon
post Sun, 28 Feb 2016 - 08:24
Post #3


Frequent User
Dołączył: Sat, 17 September 2011
Skąd: Płock





Zdecydowanie bardziej Poznań (częściej ) jak np rakietowa


--------------------
E 63 S AMG
E30 318is zbudowane na Tor ;)
E36 328 zbudowane na Tor ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Sun, 28 Feb 2016 - 08:43
Post #4


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





to wysylaj do poszczegolnych producentow maila niech ci podadza twardosci sprezyn gwintow poszczegolnych. poszperaja jakie masz obecnie i bedziesz mial jakies odniesienie co lepsze. na poznaniu to w serii to na lukach jezdzi sie juz na odbojach, zwlaszcza na slickach. wiec twardsze sprezyny wskazane. a ze producenci gwintow powinni dobrac odpowiednia twardosc amorow do sprezyn wiec i amory wtedy tez beda twardsze co zapewni przewidywalna jazde po rownym jak stol asfalcie toru poznan.


--------------------
Opel Speedster turbo b207r , 900kg,
RWD+LSD, 1/4: 13,806s
tor Poznań: 1m48,8s
youtu.be/jj-Hbidv43s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
exocet
post Sun, 28 Feb 2016 - 15:10
Post #5


Super User
Dołączył: Sat, 30 January 2010
Skąd: Warszawa





Może AST ? GAZ Gold ?

KW v1, D2 itp to chyba bardziej dla tych co lubią jak samochód szura wydechem po asfalcie a niekoniecznie efektywnie pokonuje zakręty. Kupisz coś tańszego i po sezonie będziesz szukał kolejnego, lepszego zawiasu, więc może lepiej od razu zainwestować w coś odpowiedniego?


--------------------
...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
REMAX
post Tue, 01 Mar 2016 - 14:18
Post #6


User
Dołączył: Mon, 13 November 2006
Skąd: 3CITY





Jeszcze jakieś typy na tor?


--------------------
Seat Ibiza 1,8T AUQ 280ps
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elmarki
post Tue, 01 Mar 2016 - 20:31
Post #7


User
Dołączył: Thu, 15 August 2013
Skąd: śląsk





Te amortyzatory są w jakikolwiek sposób regulowane? D2, KW v1, AP? Chyba nie.

IMHO nie ma co się bawić w zawieszenia tuningowe. Lepiej zacząć od serii z grubszymi stabilizatorami, poprawną geometrią i poliuretanem. Kupując tani zawias wydajesz kasę dwa razy, a tak masz już połowę zaoszczędzoną na coś konkretnego.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
REMAX
post Wed, 02 Mar 2016 - 15:56
Post #8


User
Dołączył: Mon, 13 November 2006
Skąd: 3CITY





A co jest uważane za coś konkretnego?KW v3?


--------------------
Seat Ibiza 1,8T AUQ 280ps
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 18 June 2019 - 01:01