Shoutbox 0 nowych PW 


6 Stron V  « < 3 4 5 6 >  
Closed TopicStart new topic
> Nissan 370z plan na 400KM, N/A
piwo
post Thu, 16 Jun 2016 - 06:02
Post #81


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





no ja u siebie tak zrobilem chodz moze nie 2500 a 4000tys obrotow odcinka na wodzie do 50 stopni mam. czlowiek glupi zabezpieczenie musi byc. i praktycznie co wyjezdzam autem spod domu to tylko odcinka na zimnym przy 4000 i nagle bok gwaltownie sie konczy. smile.gif


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 16 Jun 2016 - 06:02
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
gość_BitterAce12_*
post Thu, 16 Jun 2016 - 11:29
Post #82









@tetis
Oczywiście, że tak. Bo co innego mi zadośćuczyni całą sytuacje jak nie pieniądze? Jak mam okazje coś od nich wyciągnąć to obv chcę jak najwięcej, mógł nie pakować dupy do nie swojego auta, a co dopiero robić to co zrobił.

@marcinm
Nie wiedziałem, że aż tak źle to wygląda. Będę bazował na tym błedzie ECU failure, jak sie nie uda przez rzeczoznawce i PZU to będę załatwiał to inaczej.

@kompot
no takie drobiazgi, ale bolą a w szczególności gdy zrobi Ci je ktoś, kto nie powinien się tam w ogóle znaleźć i jedyne co pozostaje to bezradność....

@Coobcio
Kuuuuba, weź mi nawet nie mów bo od razu po zajściu o tym pomyślałem... Nie miałem w głowie, że przy zbieżności ktoś będzie wsiadał do mojego auta. Stałem cały czas przy tych kutangach. Wszystko dosłownie z sekunde się stało ehh...

Mam jeszcze takie pytanko. Otóż zbieram się powoli za wymianę sprzęgła na coś mocniejszego/bardziej przyszłościowego (w przypadku uturbienia) jednak nie jest to jakiś mega priorytet, więc odkladam to w czasie. Akutalnie zdarza mi się tak, że po rozgrzaniu sprzęgła, gdy np ruszam i delikatnie wysprzęglam słychać taki klekot i auto wdaje się w delikatne wibracje, no i przy gwałtownym wciśnięciu pedału również słychać takie stuknięcie czasami. Czy przyczyną może być poluzowane lub zużyte łożysko sprzęgła? Czy opłaca się w ogóle wymieniać samo łożysko, czy po prostu lepiej odrazu zabrać się za całość. W sumie nigdy go nie upaliłem, zdarza mi się czasami strzelić sobie, ale bez większych szaleństw.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Thu, 16 Jun 2016 - 12:29
Post #83


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





podpora walu napedowego?


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Onyx
post Thu, 16 Jun 2016 - 13:45
Post #84


Super User
Dołączył: Mon, 08 October 2007





a nie przypadkiem dwumas? wink.gif


--------------------
Almera N16 SR20VE-T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Thu, 16 Jun 2016 - 16:33
Post #85


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





Spokojnie, mlody adept warsztatowy kupi ci nowe sprzeglo i opony to sie nauczy...


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tetis
post Fri, 17 Jun 2016 - 00:45
Post #86


Frequent User
Dołączył: Thu, 28 January 2010





CYTAT
@tetis
Oczywiście, że tak. Bo co innego mi zadośćuczyni całą sytuacje jak nie pieniądze? Jak mam okazje coś od nich wyciągnąć to obv chcę jak najwięcej, mógł nie pakować dupy do nie swojego auta, a co dopiero robić to co zrobił.
Jezeli bylo tak jak piszesz to ok, ale dalej nie moge zrozumiec ze taka sytuacja mogla miec miejsce, serio gosc wsiadl i pojechal bez ani be ani me?!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_BitterAce12_*
post Fri, 17 Jun 2016 - 10:59
Post #87









Dokładnie tak, było 2 serwisantów. Szedłem w stronę auta, żeby sobie je przewieźć pod biuro(to dość duży warsztat) Jeden z nich powiedział, proszę przejść pod biuro, kolega prze parkuje samochód. Minely może 5s, a on odjezdza. No to ide za autem, a gość wyjeżdża na drogę publiczna i znika...

Jak znajdę chwilę, żeby podnieść auto to sprawdzę czy ta podpora jako tako wygląda, ale też bardziej prawdopodobny wydaje mi się dwumas, bo to ewidentnie coś związanego ze sprzęgłem. Trzeba będzie ogarnąć jakieś lekkie koło zamachowe. Ktoś coś ogarnia w tej kwestii? Produkuje/sprzedaje?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Fri, 17 Jun 2016 - 11:03
Post #88


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



pracowałem kiedyś w paru serwisach i niestety co serwis to rządzi się innymi prawami jeżeli chodzi o ujeżdzanie "testowo" maszyn. W paru każdy mechanik sam objeżdzał swoje naprawione auto - to co się działo to czysta tragedia dla tych maszyn (i ich właścicieli). Jak nam Tico na KEN nie poszło 160 a Nubira 200 to naprawa była nieudana ;-) Pani powiedziała że w 126p przerywają swiatła na dołkach to jak go kolega wziął na przejażdżką do lasu kabackiego to musieliśmy od tyłu wjeżdżać prosto na myjnie żeby można było auto zobaczyć...
I co jest w temacie - nikt sie nie pytał właściciela o pozwolenie bo zazwyczaj go nie było. Kierownicy udawali że o niczym nie wiedział.
Ale w innych serwisach to był zawsze wyznaczony człowiek jako jedyny mający licencję na objeżdżanie. Zazwyczaj spokojny gość z dobrym słychem i pojęciem o mechanice który w mig wyłapywał co jest jeszcze nie tak nie niszcząc auta. Ale i tam się zdarzało że się koło odkręciło po 15km...


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Fri, 17 Jun 2016 - 11:21
Post #89


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





Problem jest w tym, że tacy "testerzy" niszczą sprzęt i nie ponoszą odpowiedzialności. Taka mentalność prostego chłopa. Ciekawe, czy swój też by tak szanował.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Fri, 17 Jun 2016 - 11:23
Post #90


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



to jest bliźniacza sprawa do aut służbowych które jak wiadomo są niezniszczalne ;-) W obydwu przypadkach dominuje poczucie bezkarności i braku odpowiedzialności.


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
soldi
post Fri, 17 Jun 2016 - 11:56
Post #91


Frequent User
Dołączył: Sat, 14 March 2009





5 stron tematu o niczym.. jeden post z wykresami
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_BitterAce12_*
post Fri, 26 Aug 2016 - 23:17
Post #92









Nadszedł czas na update, bo w sumie troszku się zmieniło.
Wracając do historii z zbieżnością, to niestety nie wyciągnąłem od nich nic. Przysłali mi jakieś pismo z nissana, że 370z pracuje w tych temperaturach jako standard. (nie uwzględnili chłodnicy oleju i czasu w jakim olej sie zagrzał) Nie chce mi się walczyć z wiatrakami. Trudno, zawsze można to załatwić inaczej.

Przejdźmy teraz do modyfikacji jakie wleciały w międzyczasie.
Na początek oddałem felgi do renowacji. 2 okazały się delikatnie krzywe, więc przy okazji prze prostowali mi je no i polakierowali na czarny połysk.



Następnie wleciały nowe(używane) opony: Michelin Pilot Sport 2 285/30/R19 i grają w komplecie z Dunlopami Sport Maxx GT czy jakoś tak 245/40/R19.

Potem wziąłem się za hamulce.
Przewody hamulcowe w stalowym oplocie dedykowane pod seryjny zawias.


Tarcze hamulcowe przód+tył:



No i dzisiaj zamontowałem camber kit od SPC:




Przy okazji wymieniłem oliwe znów na mobila 5w50 (po zaledwie 3,5k km) żeby trochę przeczyścić silnik no i wrzuciłem magnetyczny korek zlewu mishimoto.

Teraz czeka mnie jakaś zaawansowana geometria ponieważ chyba zrobiła się spora rozbieżność i nierówne kąty kół przez co auto jest bardzo niestabilne nawet na prostej drodze. Zastanawiam się nad ustawieniami. Myślałem nad czymś w stylu camber: -2.5*, caster: 0* przód i camber: -1* tył?? Jakieś sugestie? Auto głownie pod street, okazyjnie track. Aaa jeszcze muszę zainstalować toe bolt na tył, ale to już chyba zostawię gościom od geo, bo potrzebna jest wiertarka <lol2.

W planach na niedaleką przyszłość mam zamiar wrzucić jakiś body kicik, no i może wezmę się za wymianę tej znienawidzonej VLSD na Quafie albo coś podobnego.

Pozdrawiam!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SAS Parts
post Mon, 29 Aug 2016 - 08:09
Post #93


Super User
Dołączył: Thu, 28 April 2016





Jak chcesz stabi;ności to z przodu raczej KWSZ na zero jej Tobie nie da - ustawiaj większy, najlepiej jak największy. Dzięki temu nie będziesz musiał też ustawiać pochylenia koła jakiegoś dużego, bo dzięki dużemu KWSZ przy skręcie koło w funkcji wychylenia będzie pogłębiało pochylenie we właściwą stronę dzięki czemu dostaniesz przyczepności też w zakręcie. smile.gif

Pochylenie koła ustawiaj w drugiej kolejności.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_BitterAce12_*
post Mon, 29 Aug 2016 - 13:18
Post #94









Rozumiem, dzięki. Przez KWSZ na 0* miałem na myśli dodatkową regulacje na tych wahaczach. Manual podaje zakres od jakiś 4,5* do lekko ponad 6* i będę celował w górną granice. Camber od -2,8* do -2,3*, toe 0,05-0,1. Tył od -2* do -1,5*. Zobaczymy jak to wyjdzie w praktyce. Póki co męczę się z tym rozwiertem w aluminiowej/stalowej blaszce tongue.gif (Pierwszy raz w życiu używam wiertarki xd) Jako, że auto stoi to przynajmniej zrobiłem jej solidny detaling. Dawno taka czysta nie była biggrin.gif Jutro zbiecha, dam znać jak wszystko się uda i jak wrażenia.

Poza tym zamawiam taką loteczkę:

i taki tylny zderzak:

mam nadzieje, że wszystko spasuje dobrze.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_BitterAce12_*
post Sat, 08 Apr 2017 - 14:45
Post #95









Hej.
Czas na kolejny update, bo parę modyfikacji wleciało.
Na początek Z dostała nowe felgi i opony. JR18, 19" 9,5J +11J na oponach Michelin Pilot SuperSport 265/40 + 305/30.
Moim zdaniem prezentuje się całkiem nieźle, opony jednak są trochę za szerokie i samochód niezbyt dobrze się prowadzi po nierównościach i koleinach.


Następnie przyszła paczka z USA:


a w niej: sprzegło i lekkie koło zamachowe od JWT, klocki Stoptech, poliuretany dyfra, termostat mishimoto, piasta z łozyskiem przednia i dokładki do zderzaka nismo(który mam nadzieje w najblizszym czasie uda sie załozyc).
Z pomocą przyszedł Patryk z D1KRK drift team, który to wszystko mi złożył. Jak narazie jestem na etapie docierania sprzegla. Nie ma porownania z OEM (które jest po prostu beznadziejne).
Przy okazji założyłem silikonowe węże chłodnicy (czerwone- +5KM) i adapter pod czujnik temp wody. Niestety nie bardzo wiem, jak przeciągnąć kable. Tak więc fake Greddy temp wody i ciś oleju póki co czekają na półce.

Poza tym jeszcze przelakierowałem rozpórkę, która rzdzewieje jak szalona i naprawiłem cykające półośki aplikujać tam smar.

W planach wciąż złożenie body kitu, brakuje mi tylko tylnego zderzaka i spoilera. Może też wymienie amortyzatory na jakiś sredniej klasy gwint i stabilizatory, coby delikatnie podniesc i utwardzić zawias.
Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GIB
post Sat, 08 Apr 2017 - 21:02
Post #96


Forum Homee
Dołączył: Thu, 10 January 2008
Skąd: Warszawa WJ





Reasumując po modach wydechu, dolotu, na customowych kolektorach wydechowych i strojeniu u Cooby, auto wypluło serię?
Opona 305 przy tej mocy to chyba trochę spowalnia auto, nie?
Najszybszy sposób na dojście do 400 to 70 KM strzał z nitro.


--------------------
cztery koła i silnik
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Łukasz83
post Sat, 08 Apr 2017 - 22:44
Post #97


User
Dołączył: Fri, 14 November 2014





Pytanie jak seryjny silnik wytrzyma te strzały? Ja na początku dlubalem N/A potem jak było mało myślałem przez chwile o nitro a teraz znalazłem jedyne sensowne rozwiązanie na podniesienie mocy w zet czyli turbo i kucie silnika. W N/A ciężko o satysfakcjonujący wynik choć Coobciowi w rudej się to udalo


--------------------
Najlepsze części tuningowe - www.fmic.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_BitterAce12_*
post Sun, 09 Apr 2017 - 11:56
Post #98









Wypluło ponad serie, chociaż nigdzie poza Coobcio garage auta nie hamowałem.
Chyba tak, chociaż ciężko stwierdzić, ale raczej nastepny komplet bedzie powrotem do seryjnych wartości.
Wrzucę poli paru elementów, gwint. Ustawie znów geometrie to shamuje auto przy okazji.

Tak czysto z ciekawości czy 7kg koło zamachowe, względem 14kg dwumasy może wpłynąć na zmniejszenie utraty mocy przenoszonej na koła?

Troche brakuje, póki co skupiam się na poprawie właściwości jezdnych. Co do nitro, to rozmawiałem z właścicielem czerwonej diablicy i odradzał mi. Silnik wytrzymuje soft turbo i kompresory stillena bez kucia, więc pewnie okazyjne strzały do 100KM wytrzyma, ale wolę nie ryzykować. W N/A można jeszcze zrobić mod kolektora ssącego, wałki i właściwie tyle. Narazie czerpie radość z tego co mam, może na przyszły rok się zdecyduje na FI.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Łukasz83
post Sun, 09 Apr 2017 - 13:03
Post #99


User
Dołączył: Fri, 14 November 2014





Ja miałem robić softa bez kucia ale jednak nie ryzykuje i kuje od razu piec. Jak byś chciał żeby wytrzymalo musialbys dać małe turbo które na niskim doładowaniu zrobi max 380-400 KM. Jak dasz większe turbo by było rozwojowo to na niskim doładowaniu wyjdzie ponad 400 i trzeba będzie ustawiać odcięcie np przy 4500-5000 obrotów a to już by draznilo


--------------------
Najlepsze części tuningowe - www.fmic.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Mon, 10 Apr 2017 - 09:54
Post #100


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





NA tą chwilę największe korzyści da zmiana przełożenia w dyfrze na, krótsze a jeszcze tańsza opcja to niższe opony biggrin.gif
Silnik 370Z jak i HR są znacznie wytrzymalsze jak te z 350Z DE/RevUp więc 450KM to nie problem dla nich, dopiero powyżej 500KM należy się przejmować wtrzymałością fabrycznych tłloków.


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post

6 Stron V  « < 3 4 5 6 >
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 18:43