![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Pruszków ![]() |
A sorry, pisałem o Rangu nie zauważyłem że w międzyczasie wleciał Landek
![]() -------------------- Lexus IS200t
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
Super User Dołączył: Mon, 14 July 2008 Skąd: LBN ![]() |
LR biorę pod uwage jako opcje awaryjna jezeli jednak nie udałoby mi sie kupic RR stad te pytania ale w RR tez jak najbardziej biorę pod uwage 3.6 TDV8. Skupianie sie tylko i wyłącznie na 4.4 V8 moze skończyć poszukiwania zaraz po ich rozpoczęciu...
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 05 September 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
A musi byc ten RR? Nie lepiej uderzyc w króla tej klasy, czyli X5 e70 4.8i ?? To juz powinno ladnie jechac... Albo ML 500 ??
Nie chcialbym faktycznie auta za tyle pieniedzy, zeby przy tak wielkiej masie mialo 190KM.... plus jazda z dusza na ramieniu, co i kiedy sie wysypie Jasne, ludzie jezdza 2.5tdi, 2.0TDI i innymi wynalazkami. Ale zazwyczaj to kiepskie auta kupione za maly procent tego co kosztuje taki range rover. Druga sprawa, ze takie A4b6 2.5 TDi 180KM to osiagami bije takiego drogiego suva na glowe... Suvy to auta bardzo specyficzne, wsrod nich slowo 'kompromis' nabiera nowego znaczenia... |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 23 February 2006 Skąd: Kraków ![]() |
Szczerze wg mnie to RR wygrywa wnętrzem przy BMKach i innych premium markach. Tam po prostu widać za co sie daje pół banki, jak jest nowe. A ze osiągami, to go byle Audi po chipsie obiedzie to fakt, ale takiego auta nie kupuje sie po to zeby byc pierwszym spod świateł. Co do tej jazdy z dusza na ramieniu to trochę niestety masz racje, to auto ma B duuzzzo elektroniki, i inteligentny system np wyłącza webasto po 5 min grzania, bo obliczy ze nie starczy energi na rozruch silnika. A co do spalania to ostatnio na narty do Włoch wziął średnio 11 ropy z bardzo dużym boxem na dachu, jadąc stałe 140-160
-------------------- Celica Caros Sainz, Outback, Legacy, Q3. Jeszcze sie driftrajka na bazie taczek buduje :)
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
Super User Dołączył: Mon, 14 July 2008 Skąd: LBN ![]() |
Uwierz mi, ze w BMW tez wiesz za co płacisz bo te samochody sa na prawde super wykonane i dopracowane, a doposażone tez swoje kosztują
X5 niewątpliwie jest bardzo fajnym samochodem ale go nie chce bo obecnie mam 5er f10 525d M-Preformance, ktory zostaje dla żony, a wcześniej miałem e91 330d wiec po prostu nie chce kolejnego BMW, natomiast w kwestii Mercedesa to jakos nie przemawia do mnie ten samochod, chyba ze ML 63 AMG ale to juz niestety zupełnie inna kasa... Nie ujmując nic BMW ani Mercedesowi ale RR jakos zawsze mi sie podobal,a ponad to nie jest tak oklepany jak X5 czy ML |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
Super User Dołączył: Sat, 30 January 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
PatLove, po przesiadce z dobrze prowadzącego się auta do suv'a będziesz zawiedziony. Same wady w stosunku do "normalnego" samochodu, a niewiele w zamian.
OT, czy Twój nick ma coś wspólnego ze sportami wodnymi ? ![]() -------------------- ...
|
|
|
![]()
Post
#47
|
|
Super User Dołączył: Mon, 14 July 2008 Skąd: LBN ![]() |
Zdaje sobie sprawę ze suv nie bedzie sie prowadził jak osobówka ale mam w domu X5 f15 x35d i akurat ten prowadzi sie bardzo dobrze. Wcześniej ojciec jeździł xc 90 i różnica w stosunku do X5-ki jest jednak duża, a RR jeszcze nie jeździłem wiec trudno mi cokolwiek powiedzieć ale chociażby ze wzgledu na wagę do osobówki mu daleko...
Mój nick tak, owszem-z moja żona i windsurfingiem ![]() |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
Super User Dołączył: Sat, 30 January 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Ja kompletnie rozumiem sensu kupowania takiego samochodu, ale każdy kupuje to na co ma ochotę
![]() ![]() -------------------- ...
|
|
|
![]()
Post
#49
|
|
Super User Dołączył: Mon, 14 July 2008 Skąd: LBN ![]() |
exocet a dlaczego nie widzisz sensu kupowania takiego samochodu? Widzisz cos złego w suv-ach? Szczerze mowiac ja do tej pory tez za nimi nie przepadałem (do póki nie pojezdzilem nowym X5) ale teraz uważam, ze jest to bez wątpienia najlepszy samochod na PL drogi pod warunkiem wyboru odpowiedniego modelu. Konkretnie w kwestii RR, to mi sie po prostu ten kredens podoba i stad zainteresowanie ale po przejażdżce zawsze moze sie okazać, ze w żaden sposób mi nie leży.
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 December 2005 ![]() |
ten 2.7 TDv6 to to samo co bylo w Jaguarze S type prawda?
|
|
|
![]()
Post
#51
|
|
Super User Dołączył: Mon, 14 July 2008 Skąd: LBN ![]() |
Podobno nie do końca to samo ale nie wiem dokładnie jakie sa różnice. Na pewno s-type jest bi-turbo, a LR jest na jednej turbinie. Podobno w LR rowniez problem wału korbowego występuje sporadycznie ale to wszystko internetowe informacje wiec nie wiem ile w tym prawdy...
|
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
Glowny problem 2.7 V6 to wedlug mnie budowanie boostu, ma bardzo doczuwalnego laga.
Co do RR i RRS oraz Disco - poprzedniej RR i RRS L320 i L322 roznily sie znacznie bardziej niz obecne, teraz to prawie ze jedno auto (mechanicznie). L320 to Disco, z tego co wiem to jest tam naprawde niewiele roznic, L322 z kolei to auto, w ktorego inzynierie BMW wpakowalo calkiem sporo kasy. Takze jesli ma byc Range, to tylko L322. -------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
Super User Dołączył: Mon, 14 July 2008 Skąd: LBN ![]() |
Tak, jak pisałem-disco biorę pod uwagę tylko i wyłącznie jako opcje awaryjna, która myśle ze jednak nie wejdzie bo liczę na to ze jezeli nawet nie uda mi sie znaleźć RR 4.4 V8, to uda sie trafić zdrowa sztukę 3.6 TDV8, których jednak na rynku jest całkiem sporo. W najbliższym czasie mam nadzieje bede miał możliwość przejechania sie RR wlasnie TDV8 wiec bede mógł napisać cos więcej w konfrontacji np. XC 90 D5 2008 i X5 f15 x35d
|
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
W takim porównaniu Volvo jest bez szans, choćby z uwagi na silnik...
-------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#55
|
|
Super User Dołączył: Sat, 30 January 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
exocet a dlaczego nie widzisz sensu kupowania takiego samochodu? Widzisz cos złego w suv-ach? Szczerze mowiac ja do tej pory tez za nimi nie przepadałem (do póki nie pojezdzilem nowym X5) ale teraz uważam, ze jest to bez wątpienia najlepszy samochod na PL drogi pod warunkiem wyboru odpowiedniego modelu. Konkretnie w kwestii RR, to mi sie po prostu ten kredens podoba i stad zainteresowanie ale po przejażdżce zawsze moze sie okazać, ze w żaden sposób mi nie leży. Widzę całą masę złych rzeczy, ale nie będę robił offtopa ![]() -------------------- ...
|
|
|
![]()
Post
#56
|
|
Super User Dołączył: Mon, 14 July 2008 Skąd: LBN ![]() |
Nie chodziło mi o prownanie na zasadzie, ktory z tych samochodów bedzie lepszy bo ani XC90 ani X5 nie biorę pod uwagę, po prostu jeździłem trochę tymi samochodami wiec bede mógł napisać jak ma sie do nich RR. Z drugiej strony to nie tylko patrząc na silniki takie bezpośrednie porównanie byłoby bez sensu, RR to generalnie jednak trochę inny suv nic pozostałe, poza tym f15 to obecna X5 wiec bez sensu byłoby ja zestawiać z poprzednia gen XC90 (w tym przypadku akurat 2008).
Dla mnie limuzyna i suv to dwa zupełnie rożne samochody i każdy ma inne swoje wady i zalety wiec generalnie porównywanie ich trochę mija sie z celem. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 29 June 2025 - 20:50 |