Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V  < 1 2 3  
Reply to this topicStart new topic
> Range Rover 3, 2008-2009 3.6 TDV8
SajneK
post Tue, 23 Feb 2016 - 16:35
Post #41


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 04 February 2005
Skąd: Pruszków





A sorry, pisałem o Rangu nie zauważyłem że w międzyczasie wleciał Landek smile.gif


--------------------
Lexus IS200t
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 23 Feb 2016 - 16:35
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
PatLove
post Tue, 23 Feb 2016 - 19:38
Post #42


Super User
Dołączył: Mon, 14 July 2008
Skąd: LBN





LR biorę pod uwage jako opcje awaryjna jezeli jednak nie udałoby mi sie kupic RR stad te pytania ale w RR tez jak najbardziej biorę pod uwage 3.6 TDV8. Skupianie sie tylko i wyłącznie na 4.4 V8 moze skończyć poszukiwania zaraz po ich rozpoczęciu...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Frolik
post Tue, 23 Feb 2016 - 20:01
Post #43


Forum Homee
Dołączył: Wed, 05 September 2012
Skąd: Warszawa





A musi byc ten RR? Nie lepiej uderzyc w króla tej klasy, czyli X5 e70 4.8i ?? To juz powinno ladnie jechac... Albo ML 500 ??

Nie chcialbym faktycznie auta za tyle pieniedzy, zeby przy tak wielkiej masie mialo 190KM.... plus jazda z dusza na ramieniu, co i kiedy sie wysypie


Jasne, ludzie jezdza 2.5tdi, 2.0TDI i innymi wynalazkami. Ale zazwyczaj to kiepskie auta kupione za maly procent tego co kosztuje taki range rover.

Druga sprawa, ze takie A4b6 2.5 TDi 180KM to osiagami bije takiego drogiego suva na glowe...


Suvy to auta bardzo specyficzne, wsrod nich slowo 'kompromis' nabiera nowego znaczenia...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CELICA FAN
post Tue, 23 Feb 2016 - 20:46
Post #44


Forum Killer
Dołączył: Thu, 23 February 2006
Skąd: Kraków





Szczerze wg mnie to RR wygrywa wnętrzem przy BMKach i innych premium markach. Tam po prostu widać za co sie daje pół banki, jak jest nowe. A ze osiągami, to go byle Audi po chipsie obiedzie to fakt, ale takiego auta nie kupuje sie po to zeby byc pierwszym spod świateł. Co do tej jazdy z dusza na ramieniu to trochę niestety masz racje, to auto ma B duuzzzo elektroniki, i inteligentny system np wyłącza webasto po 5 min grzania, bo obliczy ze nie starczy energi na rozruch silnika. A co do spalania to ostatnio na narty do Włoch wziął średnio 11 ropy z bardzo dużym boxem na dachu, jadąc stałe 140-160


--------------------
Celica Caros Sainz, Outback, Legacy, Q3. Jeszcze sie driftrajka na bazie taczek buduje :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatLove
post Tue, 23 Feb 2016 - 21:08
Post #45


Super User
Dołączył: Mon, 14 July 2008
Skąd: LBN





Uwierz mi, ze w BMW tez wiesz za co płacisz bo te samochody sa na prawde super wykonane i dopracowane, a doposażone tez swoje kosztują

X5 niewątpliwie jest bardzo fajnym samochodem ale go nie chce bo obecnie mam 5er f10 525d M-Preformance, ktory zostaje dla żony, a wcześniej miałem e91 330d wiec po prostu nie chce kolejnego BMW, natomiast w kwestii Mercedesa to jakos nie przemawia do mnie ten samochod, chyba ze ML 63 AMG ale to juz niestety zupełnie inna kasa...
Nie ujmując nic BMW ani Mercedesowi ale RR jakos zawsze mi sie podobal,a ponad to nie jest tak oklepany jak X5 czy ML
Go to the top of the page
 
+Quote Post
exocet
post Tue, 23 Feb 2016 - 22:12
Post #46


Super User
Dołączył: Sat, 30 January 2010
Skąd: Warszawa





PatLove, po przesiadce z dobrze prowadzącego się auta do suv'a będziesz zawiedziony. Same wady w stosunku do "normalnego" samochodu, a niewiele w zamian.

OT, czy Twój nick ma coś wspólnego ze sportami wodnymi ? smile.gif


--------------------
...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatLove
post Tue, 23 Feb 2016 - 23:05
Post #47


Super User
Dołączył: Mon, 14 July 2008
Skąd: LBN





Zdaje sobie sprawę ze suv nie bedzie sie prowadził jak osobówka ale mam w domu X5 f15 x35d i akurat ten prowadzi sie bardzo dobrze. Wcześniej ojciec jeździł xc 90 i różnica w stosunku do X5-ki jest jednak duża, a RR jeszcze nie jeździłem wiec trudno mi cokolwiek powiedzieć ale chociażby ze wzgledu na wagę do osobówki mu daleko...

Mój nick tak, owszem-z moja żona i windsurfingiem wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
exocet
post Thu, 25 Feb 2016 - 20:33
Post #48


Super User
Dołączył: Sat, 30 January 2010
Skąd: Warszawa





Ja kompletnie rozumiem sensu kupowania takiego samochodu, ale każdy kupuje to na co ma ochotę smile.gif Do zobaczenia na wodzie wink.gif


--------------------
...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatLove
post Fri, 26 Feb 2016 - 09:39
Post #49


Super User
Dołączył: Mon, 14 July 2008
Skąd: LBN





exocet a dlaczego nie widzisz sensu kupowania takiego samochodu? Widzisz cos złego w suv-ach? Szczerze mowiac ja do tej pory tez za nimi nie przepadałem (do póki nie pojezdzilem nowym X5) ale teraz uważam, ze jest to bez wątpienia najlepszy samochod na PL drogi pod warunkiem wyboru odpowiedniego modelu. Konkretnie w kwestii RR, to mi sie po prostu ten kredens podoba i stad zainteresowanie ale po przejażdżce zawsze moze sie okazać, ze w żaden sposób mi nie leży.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
K@rol
post Fri, 26 Feb 2016 - 10:48
Post #50


Forum Killer
Dołączył: Sat, 03 December 2005





ten 2.7 TDv6 to to samo co bylo w Jaguarze S type prawda?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatLove
post Fri, 26 Feb 2016 - 19:51
Post #51


Super User
Dołączył: Mon, 14 July 2008
Skąd: LBN





Podobno nie do końca to samo ale nie wiem dokładnie jakie sa różnice. Na pewno s-type jest bi-turbo, a LR jest na jednej turbinie. Podobno w LR rowniez problem wału korbowego występuje sporadycznie ale to wszystko internetowe informacje wiec nie wiem ile w tym prawdy...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kompot
post Fri, 26 Feb 2016 - 21:46
Post #52


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 17 February 2005





Glowny problem 2.7 V6 to wedlug mnie budowanie boostu, ma bardzo doczuwalnego laga.
Co do RR i RRS oraz Disco - poprzedniej RR i RRS L320 i L322 roznily sie znacznie bardziej niz obecne, teraz to prawie ze jedno auto (mechanicznie). L320 to Disco, z tego co wiem to jest tam naprawde niewiele roznic, L322 z kolei to auto, w ktorego inzynierie BMW wpakowalo calkiem sporo kasy. Takze jesli ma byc Range, to tylko L322.


--------------------
2024 F-Pace D300
2011 E90 330d
2000 W210 E55
BTG 9:49 (IS200)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatLove
post Sat, 27 Feb 2016 - 21:02
Post #53


Super User
Dołączył: Mon, 14 July 2008
Skąd: LBN





Tak, jak pisałem-disco biorę pod uwagę tylko i wyłącznie jako opcje awaryjna, która myśle ze jednak nie wejdzie bo liczę na to ze jezeli nawet nie uda mi sie znaleźć RR 4.4 V8, to uda sie trafić zdrowa sztukę 3.6 TDV8, których jednak na rynku jest całkiem sporo. W najbliższym czasie mam nadzieje bede miał możliwość przejechania sie RR wlasnie TDV8 wiec bede mógł napisać cos więcej w konfrontacji np. XC 90 D5 2008 i X5 f15 x35d
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tjwasiak
post Sat, 27 Feb 2016 - 23:21
Post #54


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 15 October 2003
Skąd: Warszawa





W takim porównaniu Volvo jest bez szans, choćby z uwagi na silnik...


--------------------
question = ( to ) ? be : ! be;
Go to the top of the page
 
+Quote Post
exocet
post Sun, 28 Feb 2016 - 15:18
Post #55


Super User
Dołączył: Sat, 30 January 2010
Skąd: Warszawa





CYTAT(PatLove @ Fri, 26 Feb 2016 - 09:39) *
exocet a dlaczego nie widzisz sensu kupowania takiego samochodu? Widzisz cos złego w suv-ach? Szczerze mowiac ja do tej pory tez za nimi nie przepadałem (do póki nie pojezdzilem nowym X5) ale teraz uważam, ze jest to bez wątpienia najlepszy samochod na PL drogi pod warunkiem wyboru odpowiedniego modelu. Konkretnie w kwestii RR, to mi sie po prostu ten kredens podoba i stad zainteresowanie ale po przejażdżce zawsze moze sie okazać, ze w żaden sposób mi nie leży.

Widzę całą masę złych rzeczy, ale nie będę robił offtopa smile.gif dla mnie dobra limuzyna w zasadzie pod każdym względem jest lepsza od suva


--------------------
...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatLove
post Sun, 28 Feb 2016 - 17:59
Post #56


Super User
Dołączył: Mon, 14 July 2008
Skąd: LBN





Nie chodziło mi o prownanie na zasadzie, ktory z tych samochodów bedzie lepszy bo ani XC90 ani X5 nie biorę pod uwagę, po prostu jeździłem trochę tymi samochodami wiec bede mógł napisać jak ma sie do nich RR. Z drugiej strony to nie tylko patrząc na silniki takie bezpośrednie porównanie byłoby bez sensu, RR to generalnie jednak trochę inny suv nic pozostałe, poza tym f15 to obecna X5 wiec bez sensu byłoby ja zestawiać z poprzednia gen XC90 (w tym przypadku akurat 2008).

Dla mnie limuzyna i suv to dwa zupełnie rożne samochody i każdy ma inne swoje wady i zalety wiec generalnie porównywanie ich trochę mija sie z celem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V  < 1 2 3
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 29 June 2025 - 20:50