Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V  < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Range Rover 3, 2008-2009 3.6 TDV8
Frolik
post Mon, 22 Feb 2016 - 09:41
Post #21


Forum Homee
Dołączył: Wed, 05 September 2012
Skąd: Warszawa





CYTAT(PatLove @ Sun, 21 Feb 2016 - 20:05) *
a ON-w 3 gen byl tylko slabowity diesel 2.7 TDV6(niby po sofcie ok 240KM ale i tak to mizernie jak na taki ciezki kiosk), a wchodzac oczko wyzej, czyli juz na gen 4 i 3.0 TDV6 (245KM/300KM po sofcie) cenowo wychodzi juz praktycznie jak za RR…

Moc to najmniejszy problem tego silnika, to jest słynne 2.7HDI rodem z PSA, smietnik jakich malo. Silnik gorszy niz znany z małej trwałosci 2.5 TDI V6 z pierwszych wypustów....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 22 Feb 2016 - 09:41
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
SajneK
post Mon, 22 Feb 2016 - 10:26
Post #22


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 04 February 2005
Skąd: Pruszków





Bo po 2007 nie bylo juz chyba silnika 4.4, stąd będzie problem ze znalezieniem wink.gif Wiec albo starszy rocznik z lepszym silnikiem albo nowszy z 4.2 / 5.0 kompresor ktory niekoniecznie juz będzie taki miły w serwisie i spalanie bliżej 30 niz 20


--------------------
Lexus IS200t
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BeeMiX
post Mon, 22 Feb 2016 - 10:52
Post #23


Moderator
Dołączył: Sat, 23 July 2005
Skąd: Nowy Jork / Choszczno





No właśnie był AJV8 306hp i ja takiego mam smile.gif a co do spalania supercharger tak jak mowisz, miałem takiego na pare dni i jest wir


--------------------
97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500
08 S500L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SajneK
post Mon, 22 Feb 2016 - 12:09
Post #24


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 04 February 2005
Skąd: Pruszków





A tak masz racje, to rzeczywiście auto z cyklu ktokolwiek widział ktokolwiek wie z tym silnikiem wink.gif


--------------------
Lexus IS200t
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BeeMiX
post Mon, 22 Feb 2016 - 13:42
Post #25


Moderator
Dołączył: Sat, 23 July 2005
Skąd: Nowy Jork / Choszczno





CYTAT(PatLove @ Sun, 21 Feb 2016 - 20:05) *
Ewentualnie w gre wchodzilby jeszcze Land Rover Discovery 3/4 gen (generalnie nie zawiele sie roznia albo ja jeszcze roznic nie dostrzegam) w wersji wyposazenia HSE. Z tym, ze to juz nie Range, tylko Land, dostepnosc PB podobna jak w przypadku Vogue, a ON-w 3 gen byl tylko slabowity diesel 2.7 TDV6(niby po sofcie ok 240KM ale i tak to mizernie jak na taki ciezki kiosk), a wchodzac oczko wyzej, czyli juz na gen 4 i 3.0 TDV6 (245KM/300KM po sofcie) cenowo wychodzi juz praktycznie jak za RR…

Jest niestety lekki problem zarowno z LR i RR w benzynie...


Szczerze mówiąc LR3/L4 oraz Sport (te same zawieszenie) mają się nijak do komfortu i wykonania L322. Jak byś był kiedyś w okolicach Szczecina to możemy się spotkać i zobaczysz czy Ci takie auto pasuje. W Lublinie mam znajomego z 2007 L322 TDV8, może też by był chętny przejechać się z Tobą. Bo szczerze mówią ja nie miałem nigdy możliwości porównać tych silników. Ale nie ukrywam że cieszę się że w moim aucie nie ma diesla i turbin i wiem że nie będzie z nim problemu smile.gif

SajneK no szczerze przyznam Ci racje, mój był przywieziony z Kanady. Jak byłem parę razy w serwisie i dzwoniłem ustalić co z autem to nie reagowali na nazwisko czy kolor i nr rej tylko "AAAA TEN W BENZYNIE???"


--------------------
97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500
08 S500L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatLove
post Mon, 22 Feb 2016 - 20:22
Post #26


Super User
Dołączył: Mon, 14 July 2008
Skąd: LBN





Frolik napisz jeżeli możesz dlaczego ten 2.7 TDV6 to taki syf bo na forum LR ma raczej normalne opinie...
Rozumiem ze następca-3.0 TDV6 (245KM) z L4 to takie samo g...? Pytam bo znowu odwołując się do forum LR piszą tam, ze to to samo co 2.7, tylko 0,3l polemiści więcej.
W takim razie z jakim silnikiem można szukać L3, a z jakim L4?

BeeMix a czy ten Twój znajomy z Lublina nie jeździł przypadkiem wcześniej czarnym 996t?

Go to the top of the page
 
+Quote Post
BeeMiX
post Mon, 22 Feb 2016 - 22:14
Post #27


Moderator
Dołączył: Sat, 23 July 2005
Skąd: Nowy Jork / Choszczno





Tak smile.gif


--------------------
97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500
08 S500L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatLove
post Mon, 22 Feb 2016 - 23:11
Post #28


Super User
Dołączył: Mon, 14 July 2008
Skąd: LBN





No to mamy wspólnych znajomych wink.gif Słyszałem, ze kupił ale jeszcze sie z nim nie widziałem bo cały czas siedze w SE. Jak wrócę do PL to przetestuje tego RR i zobaczę czy w ogole odpowiada mi taki czołg.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Frolik
post Tue, 23 Feb 2016 - 07:36
Post #29


Forum Homee
Dołączył: Wed, 05 September 2012
Skąd: Warszawa





CYTAT(PatLove @ Mon, 22 Feb 2016 - 20:22) *
Frolik napisz jeżeli możesz dlaczego ten 2.7 TDV6 to taki syf bo na forum LR ma raczej normalne opinie...

Pękają wały korbowe niestety dość często, no i układy wtryskowe tez bardzo marnej jakosci. No moze przesadziłem z tym ze do straszne dziadostwo, ale moim zdaniem na pewno silnik podwyższonego ryzyka.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemek530d
post Tue, 23 Feb 2016 - 08:04
Post #30


Super User
Dołączył: Fri, 21 January 2011
Skąd: a-chów/ b-b





i jeszcze panewki w tym 2.7 psa
nie wiem jak teraz, ale kiedyś były nie do kupienia, tylko słupki wymieniali


--------------------
S4 i X11, było 330d+ 303@705
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatLove
post Tue, 23 Feb 2016 - 08:48
Post #31


Super User
Dołączył: Mon, 14 July 2008
Skąd: LBN





O panewkach nie słyszałem, natomiast o wałach korbowych czytałem ale podobno to występuje w tych silnikach bi-turbo 200KM, a nie w LR. Kwestia tylko ile w tym prawdy... Niby silniki te same ale podobno w LR sa jakies różnice, pytanie tylko jakie?
Ponawiam pytanie-czy te wszystkie usterki dotycz rowniez 3.0 TDV6 245KM?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Frolik
post Tue, 23 Feb 2016 - 10:23
Post #32


Forum Homee
Dołączył: Wed, 05 September 2012
Skąd: Warszawa





Tak panewki też często leciały, przynajmniej w tych z rodziny PSA.
Nie wiem czy są róznice w silnikach PSA/Rover.

Moze wieksza awaryjnosc w PSA wynika z faktu, ze zalecaja zmiane oleju rzadziej niz rover?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatLove
post Tue, 23 Feb 2016 - 11:04
Post #33


Super User
Dołączył: Mon, 14 July 2008
Skąd: LBN





Czyli generalnie podobna sytuacja jak w EJ205/207 w Subaru-lecą panewki ale pilnując kwestii oleju-poziomu, wymian i jego typu jeżdżą bezproblemowo.

W takim razie jaki silnik w L3(od 2008)/L4 bedzie dobrym wyborem?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SajneK
post Tue, 23 Feb 2016 - 11:52
Post #34


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 04 February 2005
Skąd: Pruszków





Moze tak moze nie, słabo jest sie przekonywać o tym na własnym aucie wink.gif

Najlepszym wyborem jest 4.4 ktorego ciezko znalesc, reszta na wlasna odpowiedzialnosc, moze sie nie popsuje


--------------------
Lexus IS200t
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatLove
post Tue, 23 Feb 2016 - 13:13
Post #35


Super User
Dołączył: Mon, 14 July 2008
Skąd: LBN





Nie zamierzam przekonywać się o tym na własnej skórze (choć Subaru i to 2 sztuki kupowałem jak najbardziej świadomie i w jednym przypadku, co prawda nie z mojej winy ale panewka mnie dopadła...) więc wychodzi na to, że znowu jedynym sensowym silnikiem, podobnie jak w przypadku RR jest 4.4 V8, którego niestety również ze świeczką szukać czy to w D3 powyżej 2008 roku, czy też w D4...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Frolik
post Tue, 23 Feb 2016 - 13:18
Post #36


Forum Homee
Dołączył: Wed, 05 September 2012
Skąd: Warszawa





Mysle ze od biedy mozna kupic te 2.7 HDI, ale zebys miał udokumentowane wymiany oleju co 10-15 tys km.... plus jakis zapas $$$ na naprawy/drugi silnik.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SajneK
post Tue, 23 Feb 2016 - 14:25
Post #37


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 04 February 2005
Skąd: Pruszków





Mam auto 2.6 tonowe z 350km i ono nie jedzie, nie chce wiedzieć jak jeździ 190 koni przy tej wadze wink.gif


--------------------
Lexus IS200t
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatLove
post Tue, 23 Feb 2016 - 14:50
Post #38


Super User
Dołączył: Mon, 14 July 2008
Skąd: LBN





Frolik kupowanie od biedy moim zdaniem mija sie z celem, tym bardziej jak mam jeździć z dusza na ramieniu np z PL do SE, to ja dziekuje bardzo...

SajneK mam wlasnie podobne obawy, tym bardziej ze nawet po sofcie moc w przypadku tego klocka bedzie bardzo mizerna.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SajneK
post Tue, 23 Feb 2016 - 15:01
Post #39


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 04 February 2005
Skąd: Pruszków





Tak czy inaczej nie zaszkodzi jakiegoś obejrzeć, pomacasz pojezdzisz sam ocenisz, moze V8tdi Cię przekona, może będzie miał stos faktur z ASO i dobrą cenę, nic nie można skreślać. Ludzie jeżdzą 2.0tdi, 2.5tdi i innymi cudami i żyją


--------------------
Lexus IS200t
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatLove
post Tue, 23 Feb 2016 - 15:32
Post #40


Super User
Dołączył: Mon, 14 July 2008
Skąd: LBN





To v6 TDI, a nie v8 ale pomijając juz to oczywiście go nie skreślam, tak samo jak nie skreślam tdv8 z RR, aczkolwiek w jednym i drugim przypadku wolałbym 4,4 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 29 June 2025 - 12:15