![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 05 September 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
a ON-w 3 gen byl tylko slabowity diesel 2.7 TDV6(niby po sofcie ok 240KM ale i tak to mizernie jak na taki ciezki kiosk), a wchodzac oczko wyzej, czyli juz na gen 4 i 3.0 TDV6 (245KM/300KM po sofcie) cenowo wychodzi juz praktycznie jak za RR… Moc to najmniejszy problem tego silnika, to jest słynne 2.7HDI rodem z PSA, smietnik jakich malo. Silnik gorszy niz znany z małej trwałosci 2.5 TDI V6 z pierwszych wypustów.... |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Pruszków ![]() |
Bo po 2007 nie bylo juz chyba silnika 4.4, stąd będzie problem ze znalezieniem
![]() -------------------- Lexus IS200t
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
No właśnie był AJV8 306hp i ja takiego mam
![]() -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Pruszków ![]() |
A tak masz racje, to rzeczywiście auto z cyklu ktokolwiek widział ktokolwiek wie z tym silnikiem
![]() -------------------- Lexus IS200t
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
Ewentualnie w gre wchodzilby jeszcze Land Rover Discovery 3/4 gen (generalnie nie zawiele sie roznia albo ja jeszcze roznic nie dostrzegam) w wersji wyposazenia HSE. Z tym, ze to juz nie Range, tylko Land, dostepnosc PB podobna jak w przypadku Vogue, a ON-w 3 gen byl tylko slabowity diesel 2.7 TDV6(niby po sofcie ok 240KM ale i tak to mizernie jak na taki ciezki kiosk), a wchodzac oczko wyzej, czyli juz na gen 4 i 3.0 TDV6 (245KM/300KM po sofcie) cenowo wychodzi juz praktycznie jak za RR… Jest niestety lekki problem zarowno z LR i RR w benzynie... Szczerze mówiąc LR3/L4 oraz Sport (te same zawieszenie) mają się nijak do komfortu i wykonania L322. Jak byś był kiedyś w okolicach Szczecina to możemy się spotkać i zobaczysz czy Ci takie auto pasuje. W Lublinie mam znajomego z 2007 L322 TDV8, może też by był chętny przejechać się z Tobą. Bo szczerze mówią ja nie miałem nigdy możliwości porównać tych silników. Ale nie ukrywam że cieszę się że w moim aucie nie ma diesla i turbin i wiem że nie będzie z nim problemu ![]() SajneK no szczerze przyznam Ci racje, mój był przywieziony z Kanady. Jak byłem parę razy w serwisie i dzwoniłem ustalić co z autem to nie reagowali na nazwisko czy kolor i nr rej tylko "AAAA TEN W BENZYNIE???" -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Super User Dołączył: Mon, 14 July 2008 Skąd: LBN ![]() |
Frolik napisz jeżeli możesz dlaczego ten 2.7 TDV6 to taki syf bo na forum LR ma raczej normalne opinie...
Rozumiem ze następca-3.0 TDV6 (245KM) z L4 to takie samo g...? Pytam bo znowu odwołując się do forum LR piszą tam, ze to to samo co 2.7, tylko 0,3l polemiści więcej. W takim razie z jakim silnikiem można szukać L3, a z jakim L4? BeeMix a czy ten Twój znajomy z Lublina nie jeździł przypadkiem wcześniej czarnym 996t? |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
Tak
![]() -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Super User Dołączył: Mon, 14 July 2008 Skąd: LBN ![]() |
No to mamy wspólnych znajomych
![]() |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 05 September 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Frolik napisz jeżeli możesz dlaczego ten 2.7 TDV6 to taki syf bo na forum LR ma raczej normalne opinie... Pękają wały korbowe niestety dość często, no i układy wtryskowe tez bardzo marnej jakosci. No moze przesadziłem z tym ze do straszne dziadostwo, ale moim zdaniem na pewno silnik podwyższonego ryzyka. |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
Super User Dołączył: Fri, 21 January 2011 Skąd: a-chów/ b-b ![]() |
i jeszcze panewki w tym 2.7 psa
nie wiem jak teraz, ale kiedyś były nie do kupienia, tylko słupki wymieniali -------------------- S4 i X11, było 330d+ 303@705
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
Super User Dołączył: Mon, 14 July 2008 Skąd: LBN ![]() |
O panewkach nie słyszałem, natomiast o wałach korbowych czytałem ale podobno to występuje w tych silnikach bi-turbo 200KM, a nie w LR. Kwestia tylko ile w tym prawdy... Niby silniki te same ale podobno w LR sa jakies różnice, pytanie tylko jakie?
Ponawiam pytanie-czy te wszystkie usterki dotycz rowniez 3.0 TDV6 245KM? |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 05 September 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Tak panewki też często leciały, przynajmniej w tych z rodziny PSA.
Nie wiem czy są róznice w silnikach PSA/Rover. Moze wieksza awaryjnosc w PSA wynika z faktu, ze zalecaja zmiane oleju rzadziej niz rover? |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
Super User Dołączył: Mon, 14 July 2008 Skąd: LBN ![]() |
Czyli generalnie podobna sytuacja jak w EJ205/207 w Subaru-lecą panewki ale pilnując kwestii oleju-poziomu, wymian i jego typu jeżdżą bezproblemowo.
W takim razie jaki silnik w L3(od 2008)/L4 bedzie dobrym wyborem? |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Pruszków ![]() |
Moze tak moze nie, słabo jest sie przekonywać o tym na własnym aucie
![]() Najlepszym wyborem jest 4.4 ktorego ciezko znalesc, reszta na wlasna odpowiedzialnosc, moze sie nie popsuje -------------------- Lexus IS200t
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
Super User Dołączył: Mon, 14 July 2008 Skąd: LBN ![]() |
Nie zamierzam przekonywać się o tym na własnej skórze (choć Subaru i to 2 sztuki kupowałem jak najbardziej świadomie i w jednym przypadku, co prawda nie z mojej winy ale panewka mnie dopadła...) więc wychodzi na to, że znowu jedynym sensowym silnikiem, podobnie jak w przypadku RR jest 4.4 V8, którego niestety również ze świeczką szukać czy to w D3 powyżej 2008 roku, czy też w D4...
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 05 September 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Mysle ze od biedy mozna kupic te 2.7 HDI, ale zebys miał udokumentowane wymiany oleju co 10-15 tys km.... plus jakis zapas $$$ na naprawy/drugi silnik.
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Pruszków ![]() |
Mam auto 2.6 tonowe z 350km i ono nie jedzie, nie chce wiedzieć jak jeździ 190 koni przy tej wadze
![]() -------------------- Lexus IS200t
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
Super User Dołączył: Mon, 14 July 2008 Skąd: LBN ![]() |
Frolik kupowanie od biedy moim zdaniem mija sie z celem, tym bardziej jak mam jeździć z dusza na ramieniu np z PL do SE, to ja dziekuje bardzo...
SajneK mam wlasnie podobne obawy, tym bardziej ze nawet po sofcie moc w przypadku tego klocka bedzie bardzo mizerna. |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Pruszków ![]() |
Tak czy inaczej nie zaszkodzi jakiegoś obejrzeć, pomacasz pojezdzisz sam ocenisz, moze V8tdi Cię przekona, może będzie miał stos faktur z ASO i dobrą cenę, nic nie można skreślać. Ludzie jeżdzą 2.0tdi, 2.5tdi i innymi cudami i żyją
-------------------- Lexus IS200t
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
Super User Dołączył: Mon, 14 July 2008 Skąd: LBN ![]() |
To v6 TDI, a nie v8 ale pomijając juz to oczywiście go nie skreślam, tak samo jak nie skreślam tdv8 z RR, aczkolwiek w jednym i drugim przypadku wolałbym 4,4 v8
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 29 June 2025 - 12:15 |