Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Kopcenie-uszczelniacze zaworowe?
kogutos
post Sun, 21 Feb 2016 - 08:49
Post #21


Super User
Dołączył: Sun, 13 November 2011
Skąd: lbn





Nie baw się w remonty motocyklowych silników(może jakiś singiel to tak). Kupiłem kiedyś minę,zapłaciłem jak za sprawne moto. Było czymś zalane,motodoktor itp. U sprzedającego palił i pracował jak igła. Wymieniłem olej i się zaczęło. Dym,praca na trzech cylindrach po rozgrzaniu,wychlanie całego oleju. 12 zaworów ssących wyklepanych,na niepracującym cylindrze-podparte. Głowica,zawory(ASO),uszczelki(ASO),uszczelniacze(ASO) i dorabiane pierścienie bo cena OE porażała. Wszystko poskładane,ustawione i...kicha. Motor ledwo kręcił,jak odpalił to dymił dalej.Odstawiłem go w kąt i przykryłem plandeką. Bilans- 8k w plecy na całości. Moto sprzedane uczciwie jako uszkodzone.
Nauczka na całe życie:
-nie kupować moto w zimie bez możliwości jazdy próbnej (rozgrzanie silnika itd)
-nie kupować będąc napalonym
O dziwo to nie było moje pierwsze moto a popełniłem takie oczywiste błędy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 21 Feb 2016 - 08:49
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
RobertGTI
post Sun, 21 Feb 2016 - 10:50
Post #22


Super User
Dołączył: Sat, 14 August 2010
Skąd: warszawa





Moto kupione "po znajomości" przez mojego dobrego kumpla, a czy kopci po odpaleniu na rozgrzanym tego nie wiem, ale sprawdzimy. Odrazu podpowiadałem mu że lepiej będzie się rozejrzeć za drugim piecem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 16:36