![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Super User Dołączył: Sun, 13 November 2011 Skąd: lbn ![]() |
Nie baw się w remonty motocyklowych silników(może jakiś singiel to tak). Kupiłem kiedyś minę,zapłaciłem jak za sprawne moto. Było czymś zalane,motodoktor itp. U sprzedającego palił i pracował jak igła. Wymieniłem olej i się zaczęło. Dym,praca na trzech cylindrach po rozgrzaniu,wychlanie całego oleju. 12 zaworów ssących wyklepanych,na niepracującym cylindrze-podparte. Głowica,zawory(ASO),uszczelki(ASO),uszczelniacze(ASO) i dorabiane pierścienie bo cena OE porażała. Wszystko poskładane,ustawione i...kicha. Motor ledwo kręcił,jak odpalił to dymił dalej.Odstawiłem go w kąt i przykryłem plandeką. Bilans- 8k w plecy na całości. Moto sprzedane uczciwie jako uszkodzone.
Nauczka na całe życie: -nie kupować moto w zimie bez możliwości jazdy próbnej (rozgrzanie silnika itd) -nie kupować będąc napalonym O dziwo to nie było moje pierwsze moto a popełniłem takie oczywiste błędy. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Super User Dołączył: Sat, 14 August 2010 Skąd: warszawa ![]() |
Moto kupione "po znajomości" przez mojego dobrego kumpla, a czy kopci po odpaleniu na rozgrzanym tego nie wiem, ale sprawdzimy. Odrazu podpowiadałem mu że lepiej będzie się rozejrzeć za drugim piecem.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 16:36 |