Shoutbox 0 nowych PW 


4 Stron V  « < 2 3 4  
Closed TopicStart new topic
> Smart roadster z ciekawszym silnikiem?, albo inny podobny, docelowo szybki, mały, lekki i otwarty "bzyk
kermit01
post Wed, 27 Apr 2016 - 19:54
Post #61


User
Dołączył: Tue, 03 June 2014





Za 20K nie znajdziesz obecnie NC-ka który nie jest ulepem. Min 28-30 tys. Za 1/2 lata pewnie faktycznie będzie taniej bo wyszła niedawno już ND
Jeśli chodzi o turbo to faktycznie w NC-ku może być drożej bo tych projektów jest mniej niż w NA/NB. Ale jest naprawde sporo osób które zrobią to spooro taniej.

tutaj masz ostani projekt kolegi z forum:
http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopi...=22&t=16824

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 27 Apr 2016 - 19:54
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
camil_q
post Wed, 27 Apr 2016 - 20:36
Post #62


User
Dołączył: Mon, 30 August 2010
Skąd: Wawa





CYTAT(kermit01 @ Wed, 27 Apr 2016 - 19:54) *
Za 20K nie znajdziesz obecnie NC-ka który nie jest ulepem. Min 28-30 tys. Za 1/2 lata pewnie faktycznie będzie taniej bo wyszła niedawno już ND
Jeśli chodzi o turbo to faktycznie w NC-ku może być drożej bo tych projektów jest mniej niż w NA/NB. Ale jest naprawde sporo osób które zrobią to spooro taniej.

tutaj masz ostatni projekt kolegi z forum:
http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopi...=22&t=16824


Dzięki za info, napisałem do kolegi z pytaniem jak to wyglądało/wygląda u niego jeśli chodzi o koszty, jest "na świeżo" z tego co widzę, więc jeśli odpowie miałbym dość konkretną i aktualną informację. Zobaczymy, dzięki! smile.gif


--------------------
Pozdrawiem
Camil
Go to the top of the page
 
+Quote Post
camil_q
post Thu, 09 Jun 2016 - 23:07
Post #63


User
Dołączył: Mon, 30 August 2010
Skąd: Wawa





Witam ponownie,

Panowie, potrzebuję porady... właśnie jednocześnie byłem mega zadowolony, by chwilę później doznać mega rozczarowania... wszystko przez to, że myślałem, że wreszcie kupiłem nietuzinkowe i bardzo szybkie auto... mianowicie Z3M Roadster... cena przyzwoita, więc buzia mi się bardzo mocno cieszyła... no ale zacząłem czytać i okazało się, że wersja US Zki przed 2001r miała montowany silnik S52B32, który ma "tylko" ~240KM zamiast 321... i to właśnie jest powodem mojego zmartwienia, bo kupiłem Zkę z 2000r na aukcji w US sad.gif
powiedzcie mi proszę kilka rzeczy, jeśli wiecie oczywiście:
- jakim przyspieszeniem dysponuje Zka z tym silnikiem? nie mogę nigdzie potwierdzić tej informacji; gdzieś wyczytałem, że 5,4s, ale jakoś nie jestem przekonany do tej informacji... wersja 321km ma 5,3s wg. wiki...
- czy bardzo kłopotliwe jest włożenie do tego auta silnika S50B32 lub najlepiej S54B32 i 6 biegowej skrzyni?
- proszę o realną opinię co myślicie na temat takiej przeróbki - czy jest sens, czy może jeśli już się bawić, to da się tam włożyć coś jeszcze mocniejszego?

Z góry dziękuję za Wasze opinie!


--------------------
Pozdrawiem
Camil
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Thu, 09 Jun 2016 - 23:51
Post #64


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





Silniki wchodzą malinowo, bo e36/e46 jest bardzo podobne komorowo.
Finansowo, to s54 ze skrzynią, włożeniem i kilkoma pierdołami to trzeba liczyć 20kpln+. Jeśli chcesz iść w SA (wtedy 390-400 wolnossących koni) to już tak bardzo blisko 26-28kpln.


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kinko
post Fri, 10 Jun 2016 - 00:03
Post #65


Forum Killer
Dołączył: Mon, 18 April 2011
Skąd: Gdańsk





Z3M US ma 5.9 do paki, 26,3 do 200.
link
Z3M EU 4.8 do 100, 18,3 do 200.
link
Go to the top of the page
 
+Quote Post
camil_q
post Fri, 10 Jun 2016 - 00:45
Post #66


User
Dołączył: Mon, 30 August 2010
Skąd: Wawa





CYTAT(pinin @ Thu, 09 Jun 2016 - 23:51) *
Silniki wchodzą malinowo, bo e36/e46 jest bardzo podobne komorowo.
Finansowo, to s54 ze skrzynią, włożeniem i kilkoma pierdołami to trzeba liczyć 20kpln+. Jeśli chcesz iść w SA (wtedy 390-400 wolnossących koni) to już tak bardzo blisko 26-28kpln.

OK, rozumiem. Czy przy wymianie silnika na S54, wymiana skrzyni jest konieczna? Czy może zostać ta co jest? I podaj proszę dokładniej co to za silnik SA? W jakich autach on był montowany? Jeśli bym się decydował, to chyba wolałbym dołożyć do tej drugiej opcji...
Z kolei czy ten silnik oryginalny S52 jest sprzedawalny?
Z góry dzięki za info!

CYTAT(kinko @ Fri, 10 Jun 2016 - 00:03) *
Z3M US ma 5.9 do paki, 26,3 do 200.
link
Z3M EU 4.8 do 100, 18,3 do 200.
link

OK, czyli US wersja ma podobne osiągi do Hondy S2k, a wersja EU jak przypuszczałem lepsze niż piszą w wiki i sporo lepsze niż wersja US... :/
Dzięki za namiary! smile.gif


--------------------
Pozdrawiem
Camil
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Frolik
post Fri, 10 Jun 2016 - 09:47
Post #67


Forum Homee
Dołączył: Wed, 05 September 2012
Skąd: Warszawa





Oryginalny amerykanski silnik sprzedasz na pewno, ale nie licz na kokosy. Na to popytu raczej nie ma.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Krisu_K13TL
post Fri, 10 Jun 2016 - 11:03
Post #68


Super User
Dołączył: Sun, 04 August 2013
Skąd: Kraków





Silnik z m3us jest bardzo dobry! Ale jak Ci nie pasuje to chętnie odkupię kompletny biggrin.gif

Chyba, że chcesz sprzedać całą zetkę i kupić taką "właściwą" to daj znać, skoro kupiona w dobrej cenie to może byłbym zainteresowany wink.gif


--------------------
Było: e36 323ti, e36 328iT, e46 325ti, e39 m5
Jest: e81 n54b30a
Go to the top of the page
 
+Quote Post
camil_q
post Fri, 10 Jun 2016 - 12:54
Post #69


User
Dołączył: Mon, 30 August 2010
Skąd: Wawa





CYTAT(Krisu_K13TL @ Fri, 10 Jun 2016 - 11:03) *
Silnik z m3us jest bardzo dobry! Ale jak Ci nie pasuje to chętnie odkupię kompletny biggrin.gif

A możesz rozwinąć? Można coś z nim zrobić, żeby dysponował większą mocą niż nominalnie?

CYTAT(Krisu_K13TL @ Fri, 10 Jun 2016 - 11:03) *
Chyba, że chcesz sprzedać całą zetkę i kupić taką "właściwą" to daj znać, skoro kupiona w dobrej cenie to może byłbym zainteresowany wink.gif

Wiesz, to jest kwestia do dyskusji. Na razie poczekajmy aż przypłynie, bo kupiłem ją wczoraj, więc pewnie jeszcze ze 2 miesiące zanim będzie tu na miejscu. Jak już będzie, będę decydował co robić, czy sprzedawać tak jak jest, czy ją modyfikować...
Co do ceny, to samochód kupiony w cenie dobrej, niestety opłaty miażdżą i w sumie wynoszą więcej niż cena za auto... niemniej i tak uważam, że nie jest źle smile.gif

Póki co jednak zakładam, że ją zostawię, więc będę wdzięczny za podpowiedzi co zrobić, żeby była tak szybka jak wersja EU a najlepiej jeszcze szybsza.. w końcu ma być to samochód nietuzinkowy, więc te 400KM mnie połechtało, tylko PININ jakbyś mógł rozwinąć trochę ten temat?

Póki co, założyłem NOWY WĄTEK TUTAJ więc będę wdzięczny za przeniesienie ewentualnych odpowiedzi tam właśnie.
Dziękuję!


--------------------
Pozdrawiem
Camil
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Stron V  « < 2 3 4
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 16 April 2024 - 21:01