![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
User Dołączył: Tue, 03 June 2014 ![]() |
Za 20K nie znajdziesz obecnie NC-ka który nie jest ulepem. Min 28-30 tys. Za 1/2 lata pewnie faktycznie będzie taniej bo wyszła niedawno już ND
Jeśli chodzi o turbo to faktycznie w NC-ku może być drożej bo tych projektów jest mniej niż w NA/NB. Ale jest naprawde sporo osób które zrobią to spooro taniej. tutaj masz ostani projekt kolegi z forum: http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopi...=22&t=16824 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
User Dołączył: Mon, 30 August 2010 Skąd: Wawa ![]() |
Za 20K nie znajdziesz obecnie NC-ka który nie jest ulepem. Min 28-30 tys. Za 1/2 lata pewnie faktycznie będzie taniej bo wyszła niedawno już ND Jeśli chodzi o turbo to faktycznie w NC-ku może być drożej bo tych projektów jest mniej niż w NA/NB. Ale jest naprawde sporo osób które zrobią to spooro taniej. tutaj masz ostatni projekt kolegi z forum: http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopi...=22&t=16824 Dzięki za info, napisałem do kolegi z pytaniem jak to wyglądało/wygląda u niego jeśli chodzi o koszty, jest "na świeżo" z tego co widzę, więc jeśli odpowie miałbym dość konkretną i aktualną informację. Zobaczymy, dzięki! ![]() -------------------- Pozdrawiem
Camil |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
User Dołączył: Mon, 30 August 2010 Skąd: Wawa ![]() |
Witam ponownie,
Panowie, potrzebuję porady... właśnie jednocześnie byłem mega zadowolony, by chwilę później doznać mega rozczarowania... wszystko przez to, że myślałem, że wreszcie kupiłem nietuzinkowe i bardzo szybkie auto... mianowicie Z3M Roadster... cena przyzwoita, więc buzia mi się bardzo mocno cieszyła... no ale zacząłem czytać i okazało się, że wersja US Zki przed 2001r miała montowany silnik S52B32, który ma "tylko" ~240KM zamiast 321... i to właśnie jest powodem mojego zmartwienia, bo kupiłem Zkę z 2000r na aukcji w US ![]() powiedzcie mi proszę kilka rzeczy, jeśli wiecie oczywiście: - jakim przyspieszeniem dysponuje Zka z tym silnikiem? nie mogę nigdzie potwierdzić tej informacji; gdzieś wyczytałem, że 5,4s, ale jakoś nie jestem przekonany do tej informacji... wersja 321km ma 5,3s wg. wiki... - czy bardzo kłopotliwe jest włożenie do tego auta silnika S50B32 lub najlepiej S54B32 i 6 biegowej skrzyni? - proszę o realną opinię co myślicie na temat takiej przeróbki - czy jest sens, czy może jeśli już się bawić, to da się tam włożyć coś jeszcze mocniejszego? Z góry dziękuję za Wasze opinie! -------------------- Pozdrawiem
Camil |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Silniki wchodzą malinowo, bo e36/e46 jest bardzo podobne komorowo.
Finansowo, to s54 ze skrzynią, włożeniem i kilkoma pierdołami to trzeba liczyć 20kpln+. Jeśli chcesz iść w SA (wtedy 390-400 wolnossących koni) to już tak bardzo blisko 26-28kpln. -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 18 April 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#66
|
|
User Dołączył: Mon, 30 August 2010 Skąd: Wawa ![]() |
Silniki wchodzą malinowo, bo e36/e46 jest bardzo podobne komorowo. Finansowo, to s54 ze skrzynią, włożeniem i kilkoma pierdołami to trzeba liczyć 20kpln+. Jeśli chcesz iść w SA (wtedy 390-400 wolnossących koni) to już tak bardzo blisko 26-28kpln. OK, rozumiem. Czy przy wymianie silnika na S54, wymiana skrzyni jest konieczna? Czy może zostać ta co jest? I podaj proszę dokładniej co to za silnik SA? W jakich autach on był montowany? Jeśli bym się decydował, to chyba wolałbym dołożyć do tej drugiej opcji... Z kolei czy ten silnik oryginalny S52 jest sprzedawalny? Z góry dzięki za info! OK, czyli US wersja ma podobne osiągi do Hondy S2k, a wersja EU jak przypuszczałem lepsze niż piszą w wiki i sporo lepsze niż wersja US... :/ Dzięki za namiary! ![]() -------------------- Pozdrawiem
Camil |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 05 September 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Oryginalny amerykanski silnik sprzedasz na pewno, ale nie licz na kokosy. Na to popytu raczej nie ma.
|
|
|
![]()
Post
#68
|
|
Super User Dołączył: Sun, 04 August 2013 Skąd: Kraków ![]() |
Silnik z m3us jest bardzo dobry! Ale jak Ci nie pasuje to chętnie odkupię kompletny
![]() Chyba, że chcesz sprzedać całą zetkę i kupić taką "właściwą" to daj znać, skoro kupiona w dobrej cenie to może byłbym zainteresowany ![]() -------------------- Było: e36 323ti, e36 328iT, e46 325ti, e39 m5
Jest: e81 n54b30a |
|
|
![]()
Post
#69
|
|
User Dołączył: Mon, 30 August 2010 Skąd: Wawa ![]() |
Silnik z m3us jest bardzo dobry! Ale jak Ci nie pasuje to chętnie odkupię kompletny ![]() A możesz rozwinąć? Można coś z nim zrobić, żeby dysponował większą mocą niż nominalnie? Chyba, że chcesz sprzedać całą zetkę i kupić taką "właściwą" to daj znać, skoro kupiona w dobrej cenie to może byłbym zainteresowany ![]() Wiesz, to jest kwestia do dyskusji. Na razie poczekajmy aż przypłynie, bo kupiłem ją wczoraj, więc pewnie jeszcze ze 2 miesiące zanim będzie tu na miejscu. Jak już będzie, będę decydował co robić, czy sprzedawać tak jak jest, czy ją modyfikować... Co do ceny, to samochód kupiony w cenie dobrej, niestety opłaty miażdżą i w sumie wynoszą więcej niż cena za auto... niemniej i tak uważam, że nie jest źle ![]() Póki co jednak zakładam, że ją zostawię, więc będę wdzięczny za podpowiedzi co zrobić, żeby była tak szybka jak wersja EU a najlepiej jeszcze szybsza.. w końcu ma być to samochód nietuzinkowy, więc te 400KM mnie połechtało, tylko PININ jakbyś mógł rozwinąć trochę ten temat? Póki co, założyłem NOWY WĄTEK TUTAJ więc będę wdzięczny za przeniesienie ewentualnych odpowiedzi tam właśnie. Dziękuję! -------------------- Pozdrawiem
Camil |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 02 July 2025 - 22:06 |