![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska ![]() |
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Na ślizgu ładujemy - różnica we wstawaniu jest praktycznie pomijalna miedzy bb a ślizgiem w wydaniu Precision Turbo cenna uwaga, dzieki! ja aukrat nie mam problemu z importem z juesej ![]() tylko pytanie jak wyglada lag na kulce i panewce ? bo to mnie bardziej interesuje niz wstawanie ? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
U Michała w czerwonej 370Z jest na ślizgu - jeśli na obrotomierzy jest powyżej 3500 to każde naciśnięnie pedału to natychmiastowe katapultowanie się do przodu - zupełnie jak w wolnossaku !!!
Do tej zetki chcemy władować dokładnie PT6766 z żeliwkiem .1,15 na łożysku ślizgowym - bez problemu w polsce się je regneruje, uszczelnienia i panewki to oryginał garrett. -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 July 2010 ![]() |
Czy prawdą jest, że turbo na łożysku kulkowym szybciej się zużywa w porównaniu do ślizgowego czy to urban legend?
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 24 April 2011 Skąd: wlkp ![]() |
Tu na pewno litraż motoru robi swoje w reakcji na gaz.
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Super User Dołączył: Mon, 30 March 2015 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Czas na mały update przed wilczymi laskami
![]() PT6766 .63 przerobione tak by pasowało w miejsce dotychczasowej re5ectowej GT3582-1 ![]() ![]() ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
No i wstępny pomiar bez dostrajania przy dołądowaniu bazowym 0,8 bara:
![]() Ciekawie się zapowiada choć tylko 1 bara będizem dmuchać z racji wtrysków 630ccm... Pod obciążeniem turbina dobre 250-300obr.min powinna osiągnąć wcześniej pełny boost ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
No i na 7miu tysiącach 80Nm więcej, niz na chińczyku...
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Chińczyku z kółeczkiem CNC - czyli drogiej odmianie
![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 09 December 2009 Skąd: PZ ![]() |
chyba z WLKP ten Nisssan?
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Okolica 100KM dołożona, tak teraz się to odpycha:
Dzień dobry i dobranoc ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Co tak wycina zaplony/paliwo, jakis tcs ?
![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
dopiero teraz doczytałem - zamiast planowanego 1,15 włozyliście 0,63? Trochę duża różnica
![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Co tak wycina zaplony/paliwo, jakis tcs ? ![]() Ty już dobrze wiesz towarzyszu co to ![]() Twój TCS działa rewelacyjnie nawet na obecnym sofcie ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Ty już dobrze wiesz towarzyszu co to ![]() Twój TCS działa rewelacyjnie nawet na obecnym sofcie ![]() Nie wiedzialem, ze to ten nissan ![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 00:11 |