Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Jakubowy Nissan 350Z Single Turbo by Coobcio 530KM & 700Nm
Misior
post Wed, 03 Feb 2016 - 17:37
Post #21


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 March 2006
Skąd: Małopolska





CYTAT(Grand_ @ Mon, 01 Feb 2016 - 01:14) *
Zawsze ceniłem to że Coobcio pisze dokładnie co i jak podaje milimetrowe wartości jak by ktoś kiedyś chciał iść jego szlakiem.

+1
Coobcio wie po co powstały fora motoryzacyjne. Bądźcie jak Coobcio biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 03 Feb 2016 - 17:37
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
cowboy
post Wed, 03 Feb 2016 - 18:21
Post #22


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(Coobcio @ Tue, 02 Feb 2016 - 22:59) *
Na ślizgu ładujemy - różnica we wstawaniu jest praktycznie pomijalna miedzy bb a ślizgiem w wydaniu Precision Turbo


cenna uwaga, dzieki!
ja aukrat nie mam problemu z importem z juesej wink.gif ale sie jakos nastawiłem na rotrexa

tylko pytanie jak wyglada lag na kulce i panewce ? bo to mnie bardziej interesuje niz wstawanie ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Wed, 03 Feb 2016 - 23:22
Post #23


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





U Michała w czerwonej 370Z jest na ślizgu - jeśli na obrotomierzy jest powyżej 3500 to każde naciśnięnie pedału to natychmiastowe katapultowanie się do przodu - zupełnie jak w wolnossaku !!!
Do tej zetki chcemy władować dokładnie PT6766 z żeliwkiem .1,15 na łożysku ślizgowym - bez problemu w polsce się je regneruje, uszczelnienia i panewki to oryginał garrett.


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
done4
post Wed, 03 Feb 2016 - 23:48
Post #24


Forum Killer
Dołączył: Sat, 03 July 2010





Czy prawdą jest, że turbo na łożysku kulkowym szybciej się zużywa w porównaniu do ślizgowego czy to urban legend?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
farmer91
post Thu, 04 Feb 2016 - 00:24
Post #25


Forum Killer
Dołączył: Sun, 24 April 2011
Skąd: wlkp





Tu na pewno litraż motoru robi swoje w reakcji na gaz.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Q40
post Thu, 04 Feb 2016 - 19:35
Post #26


Super User
Dołączył: Mon, 30 March 2015





CYTAT(done4 @ Wed, 03 Feb 2016 - 23:48) *
Czy prawdą jest, że turbo na łożysku kulkowym szybciej się zużywa w porównaniu do ślizgowego czy to urban legend?

Urban legend, wszytko zależy od jakości turbo, i materiałów jakie zostały zastosowane.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 26 Apr 2016 - 09:20
Post #27


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Czas na mały update przed wilczymi laskami smile.gif
PT6766 .63 przerobione tak by pasowało w miejsce dotychczasowej re5ectowej GT3582-1






--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 26 Apr 2016 - 09:31
Post #28


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





No i wstępny pomiar bez dostrajania przy dołądowaniu bazowym 0,8 bara:


Ciekawie się zapowiada choć tylko 1 bara będizem dmuchać z racji wtrysków 630ccm...
Pod obciążeniem turbina dobre 250-300obr.min powinna osiągnąć wcześniej pełny boost smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Tue, 26 Apr 2016 - 10:16
Post #29


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





No i na 7miu tysiącach 80Nm więcej, niz na chińczyku...


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 26 Apr 2016 - 10:47
Post #30


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Chińczyku z kółeczkiem CNC - czyli drogiej odmianie biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jacoll
post Fri, 29 Apr 2016 - 00:58
Post #31


Rookie
Dołączył: Wed, 09 December 2009
Skąd: PZ





chyba z WLKP ten Nisssan? smile.gif jak tak to spotkany na rolce, na "Buku" wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Fri, 29 Apr 2016 - 09:54
Post #32


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Okolica 100KM dołożona, tak teraz się to odpycha:


Dzień dobry i dobranoc smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Fri, 29 Apr 2016 - 11:00
Post #33


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





Co tak wycina zaplony/paliwo, jakis tcs ? smile.gif


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Fri, 29 Apr 2016 - 12:57
Post #34


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





dopiero teraz doczytałem - zamiast planowanego 1,15 włozyliście 0,63? Trochę duża różnica tongue.gif


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sat, 30 Apr 2016 - 16:03
Post #35


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





CYTAT(jackkpl @ Fri, 29 Apr 2016 - 11:00) *
Co tak wycina zaplony/paliwo, jakis tcs ? smile.gif

Ty już dobrze wiesz towarzyszu co to smile.gif
Twój TCS działa rewelacyjnie nawet na obecnym sofcie smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Sat, 30 Apr 2016 - 16:47
Post #36


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(Coobcio @ Sat, 30 Apr 2016 - 16:03) *
Ty już dobrze wiesz towarzyszu co to smile.gif
Twój TCS działa rewelacyjnie nawet na obecnym sofcie smile.gif


Nie wiedzialem, ze to ten nissan smile.gif. Myslalem, ze racelogic tak ladnie smiga.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 00:11