![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Super User Dołączył: Mon, 30 March 2015 ![]() |
Nie rozumiem problemu, ładować lepszą sprężarkę + stoker i pozamiatane. Jeżeli ma to mieć coś wspólnego z "brabusem" a nawet lepiej to grubo być powinno.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 19 November 2012 ![]() |
Na obecnym zestawie kompressor po portingu dmucha 0.8 bara i więcej już z M45 sie nie wykrzesze obroty kompressora sa poniżej granicy maxa wiec nie kreci sie ponad swoją wydajność
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Ja pisze ostatni raz w tym temacie, bo odnosze wrazenie, ze do Ciebie nie docieraja pewne fakty.
Tu masz mape kompresora, policz sobie jakie ma u Ciebie obroty przy odcince , zobacz jaka ma sprawnosc (strzelam, ze wychodzisz poza mape, lub jestes na 50% sprawnosci). http://www.eaton.com/ecm/groups/public/@pu...t/ct_128483.gif W tym momencie TVS1320 ma 73% sprawnosci. Roznica jest taka,ze z m45 wylatuje prawdopodobnie powietrze o temperaturze 150stopni celcjusza. Duzy % mocy pobieranej z walu marnuje nie na sprezanie powietrza, a na jego ogrzewanie. Ja przy 2 litrowym silniku i 0.85 bara doladowania mam 300hp przy 6000rpm, porownaj to do swojego 2.3 i moze jakies sensowne wnioski z tego wyciagniesz. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 19 November 2012 ![]() |
Znam mapki kompresorów eatona i wiem ze kompresor musi być zmieniony bo ma już praktycznie kres swojej wydajności.
Pytałem wcześniej czy nie otwierany silnik wytrzyma doładowanie w granicy 1.2 -1.3 bara |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 08 July 2025 - 06:28 |