--Civic Ufo 1.8 Type-S Turbo-- |
--Civic Ufo 1.8 Type-S Turbo-- |
Tue, 27 Dec 2016 - 09:01
Post
#641
|
|
prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw |
Odpowiadając na kilka durnych zaczepek, do których już przywykłem (oczekuję sensownej odpowiedzi? buahahaha!!):
1. wystarczyłoby na Evo, pewnie nawet jakieś fajne 2. łatwiej wydaje się 100 koła przez 5 lat niż jednorazowo (tak, mniej więcej tyle to razem kosztowało) 3. teraz wiem z czym wiąże się budowa takiego auta i dzisiaj kupiłbym Evo (patrz pkt. 2) 4. moje auto było jednak w nieco innej lidze niż to, tak, przy tym to właściwie było dość mocno "wykozaczone" 5. nigdzie, ani słowem, nie napisałem, że to jest gruz, uważam dokładnie przeciwnie 6. to, że coś "miało działać", a nie zawsze chciało, nie jest niczyją winą, to ryzyko wkalkulowane w tego typu zabawy, właściciel auta, o którym jest ten temat, też jak widać wkalkulował sobie w "zabawę" kilka wymian silnika i nikt mu tego przecież nie zabroni, a także nikt nie zagląda mu do portfela Wszystko co napisali tutaj "hejterzy" (ze mną na czele), nie wynika ani z zazdrości, ani z głupoty, ani z chęci dokopania komuś i zjechania jego pojazdu, tylko z czegoś, co nabywa się z czasem - rozsądku. Nikt tu nie jest przeciwny grzebaniu, ale jedni doszli do pewnych wniosków szybciej, inni później, a jeszcze inni wcale. I nikt nie jest tu "ten zły". To po prostu opinie, które jak widać mogą kogoś poróżnić, tylko ja nie bardzo wiem po co. Tjun to tjun, nie wszystko musi się podobać wszystkim. Tak samo było z tym moim "wykozaczonym b18c6 turbo", tyle "hejtu" ile przeczytałem na temat tego auta (i siebie) w całych internetach, jest tak wielka, że nikt tego tutaj nie ogarnie, także darujcie sobie takie bzdetne tekściki, bo ani to nie robi na nikim wrażenia, ani niczego nie wnosi, ani nie spowoduje, że dyskusja na temat czyichś preferencji stanie się sensowna. |
|
|
Wspieraj forum |
Tue, 27 Dec 2016 - 09:01
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Tue, 27 Dec 2016 - 15:03
Post
#642
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 24 July 2003 Skąd: Szczecin/Koszalin |
^^ wystarczy zmienić ton/styl swoich wypowiedzi i wszystko będzie OK. Bo na razie brzmisz jak wszechwiedzące guru w każdym temacie, stąd taki odbiór i reakcja.
|
|
|
Tue, 27 Dec 2016 - 19:33
Post
#643
|
|
Super User Dołączył: Thu, 14 January 2010 Skąd: lublin |
Nie brzmi jak guru- po prostu pisze prosto z mostu bez zbytecznej kurtuazji i zbędnych ochów i achów dla złagodzenia sytuacji...
Markosa i jego wypowiedzi osobiście rozumiem bo w tym samym czasie co on tez budowałem projekt bez sensu..jak sie szybko okazało. Człowiek chce powiedzieć to czego nauczyły go tysiące wyrzucone w błoto i nie jest to żaden hejt.. Dla mnie również ten projekt/ set silnikowy jest bez sensu bo a.nie bedzie to jechało z racji 1.8 b.po mimo kosztu silnika dochodzi jego zakucie co jest bez sensem patrz na ptk1 c.nawet jeśli będzie tam 500 hp to i tak jest to zbyteczne z uwagi na rodzaj napędu Więc lepiej miec silnik który do tego auta pasuje czyli k20 ewentualnie k24, bo pięknie brzmi, wyżej sie kręci, jest odporniejszy i jest topową jednostką hondy. Z tego pojazdu i tak rakiety nie będzie, bo nie wyobrażam sobie w tak ładnym nadwoziu 500hp, bez wnętrza i na slicku.. Włozyc tam przyjazne w jezdzie K i po kłopocie.. jesli właściciel na siłe chce z 1.8 robic typeR. |
|
|
Tue, 27 Dec 2016 - 20:40
Post
#644
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław |
^^ wystarczy zmienić ton/styl swoich wypowiedzi i wszystko będzie OK. Bo na razie brzmisz jak wszechwiedzące guru w każdym temacie, stąd taki odbiór i reakcja. raczej jak człowiek, który bez pier... powie prosto z mostu o tym, co sam doświadczył i jak wyglądają tego typu projekty. robił, kombinował, wyszło jak wyszło i jest teraz mądrzejszy o wszystko, co doświadczył przy budowie auta - i chce to przekazać w bezpośredni sposób. i chodzi po prostu o to, żeby się inni uczyli na jego błędach... albo coś w tym rodzaju, bo czy budowa tego b18c6 turbo była błędem - to już nie mnie oceniać. -------------------- www.time4rally.pl
|
|
|
Wed, 28 Dec 2016 - 00:20
Post
#645
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 June 2010 |
[quote name='siewcu' date='Tue, 27 Dec 2016 - 20:40' post='1250053']
raczej jak człowiek, który bez pier... powie prosto z mostu o tym, co sam doświadczył i jak wyglądają tego typu projekty. robił, kombinował, wyszło jak wyszło i jest teraz mądrzejszy o wszystko, co doświadczył przy budowie auta - i chce to przekazać w bezpośredni sposób. i chodzi po prostu o to, żeby się inni uczyli na jego błędach... albo coś w tym rodzaju, bo czy budowa tego b18c6 turbo była błędem - to już nie mnie oceniać. To ja juz nie wiem..Nie tobie to oceniac.To w koncu masz swoje zdanie czy nie?Markos mowi prosto z mostu,ale ten ton wypowiedi nie pasuje do osoby ktora sama poniosla kleske.A chce w tym momencie pouczac innych.Dobra on wybral topowy silnik I PONIOSL KLESKE.To dlaczego komus nakazuje to samo?Nie uwazasz ze ten ton wypowiedzi nie odpowiada do osoby,ktora poniosla kleske?Moze za duzo od Ciebie oczekuje.Pewnie nie zrozumiesz,ale postaram sie wytlumaczyc tobie na innym przykladzie np (to tak jakbys przegral a uwazal sie za mistrza).Mysle ze on nie jest w tym momencie osoba ktora jest autorytetem-a wypowiada sie w takim tonie.Bo jakby bylo inaczej to jego gruz,nie zostalby rozsprzedany na czesci.Nie wiem czy zrozumiales.Ale w razie czego to podam wiecej przykladow. |
|
|
Wed, 28 Dec 2016 - 06:39
Post
#646
|
|
User Dołączył: Sun, 11 December 2016 |
Mnie to sie wydaje ze nie markos poniosl kleske tylko jego tuner/warsztat etc. Przy takim podejsciu kazdy by sie poddal.
Ja nadal nie rozumiem dlatego obralo panwie i zamiast skupiac na tym jaki jest markos (bo to juz przerobilsmy milion razy i nic tu nie zdzialamy ) powinnismy sie skupic gdzie sie kryje problem. Bo mialy byc te R18 nastepca B18 w kwestii turbienia, a tu narazie przy sofcie zjadlo panew (potencjalnie) bo silnik dalej przed sekcja zwlok? |
|
|
Wed, 28 Dec 2016 - 09:30
Post
#647
|
|
prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw |
Jakby przyszło kaszlnąć grube dolary, to może ktoś by to sprawdził, a tak, nowy słupek za 15 złotych, wymiana kolejne 30, trochę osprzętu za 9,90, to nie ma nad czym myśleć.
Może mi ktoś wyjaśnić słowo "klęska" w odniesieniu do tamtej sytuacji? Wydaje mi się, że niezależnie od decyzji, którą podjąłem (i na której podjęcie powinienem był poczekać trochę dłużej, bo kierowałem się emocjami i byćmoże dzisiaj auto nadal by jeździło), całkiem sporo się nauczyłem i zyskałem dużo nowych doświadczeń. To, niezależnie od powodzenia, czy też, jak ktoś woli, niepowodzenia, lub wręcz klęski, pozostaje niezmienione. |
|
|
Wed, 28 Dec 2016 - 14:21
Post
#648
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 22 March 2008 Skąd: Mazowieckie |
A chłodnica oleju w końcu była założona bo w temacie chyba zostało to pominięte ?
|
|
|
Wed, 28 Dec 2016 - 14:31
Post
#649
|
|
Super User Dołączył: Mon, 08 October 2007 |
A ja mam inne pytanie, czy sekcja zwłok została przeprowadzona? Bo to, że panew klękła to może być tylko finalny skutek?
Jak dla mnie od tego się powinno rozpocząć, lub przynajmniej przeprowadzić pracę równolegle, aby w przyszłości uniknąć problemów. -------------------- Almera N16 SR20VE-T
|
|
|
Wed, 28 Dec 2016 - 18:55
Post
#650
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 28 October 2012 Skąd: Tychy |
Przy zabawach w tjuningi zaczac sie powinno od urzedzen monitorujacych parametry. Cisnienie oleju, temp oleju, afr, egt to absolutne must have.
-------------------- Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
|
|
|
Wed, 28 Dec 2016 - 19:19
Post
#651
|
|
Super User Dołączył: Sat, 06 September 2014 Skąd: Siedlce |
afr moim zdaniem nie konieczne, jak dobrze wystrojone wszelkie dziwne rzeczy bedzie widac po szalejacym w gore lub dol egt
|
|
|
Wed, 28 Dec 2016 - 20:18
Post
#652
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 14 November 2009 |
W nawiązaniu do bezsensownych projektów, moim zdaniem to tylko takie które nie zostały zakonczone.
-------------------- Elise s2 2zzge 880kg
Miata NC 2.5 1100kg Galant 2.5V6 AWD SingleT |
|
|
Fri, 30 Dec 2016 - 15:01
Post
#653
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 27 January 2013 |
A ja mam inne pytanie, czy sekcja zwłok została przeprowadzona? Bo to, że panew klękła to może być tylko finalny skutek? Jak dla mnie od tego się powinno rozpocząć, lub przynajmniej przeprowadzić pracę równolegle, aby w przyszłości uniknąć problemów. Jakbyś się lepiej przyjrzał to on juz ma gauges założone jeszcze przed uturbieniem. Zwyczajnie silnik nie wytrzymał takiego doładowania,a skoro słupek kosztuje grosze to się za mocno nie zastanawiał. |
|
|
Fri, 30 Dec 2016 - 15:12
Post
#654
|
|
Super User Dołączył: Mon, 08 October 2007 |
A co z tego, że miał budziki? Przecież nikt nie jeździ non stop w nie wpatrzony.
Zwyczajnie? Dla mnie jakoś niezwyczajnie. A skutek uwalenia słupka, może być prozaiczny i leżeć w osprzęcie a nie samym motorze. Choćby słabe napięcie na pompie czy też siadający wtrysk. A zgięta korba czy też pęknięty tłok może sporo powiedzieć co jest nie tak. A może po prostu wystarczy trochę opóźnić wstawanie sprężarki żeby Nm max był dalej. Także dla mnie metodyka działania vel: siadło = następny słupek, jest po prostu mało rozsądna a już na pewno nie ucząca niczego. Pewnie wyjęcie i wsadzenie tego słupka + filtry i płyny przekroczyły wartość jego samego -------------------- Almera N16 SR20VE-T
|
|
|
Sat, 22 Jul 2017 - 11:32
Post
#655
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 |
A więc tak, mały update
Co do zatarcia panewek, nie dopilnowałem oleju + nie wystarczające odpowietrzenie skrzyni korbowej. Dużo w temacie się nie dzieje pod względem nowych modów, ostatni update to nowa skrzynia, półosie i sprzęgło montowane w Ralfi Garage Sprzęgło rozleciało się prawdopodobnie przez nieprawidłowy montaż podczas wymiany ostatniego słupka/ skrzyni w szwabskim warsztacie, półosie i skrzynia przez luz na tarczy sprzęgłowej też oberwały. Silnik też dostał przegląd, zostały sprawdzone panewki etc., wszystko w jak najlepszym porządku Screamer-Pipe został wspawany w Downpipe, darcie japy szło mi powoli na jajca Będzie trzeba jednak poprawić po powrocie znajomego z urlopu, wiertło poszło podczas wiercenia otworu, zamiast 38mm udało się dlatego zrobić tylko 18mm. Przez zbyt małą dziurę spaliny nie przechodzą wystarczająco szybko, dlatego narazie podczas ostrzejszej jazdy zdarza mu się przeładować. Civik razem ze swoimi kumplami: |
|
|
Sat, 14 Oct 2017 - 22:04
Post
#656
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 |
Zdecydowałem się iść dalej w kwestii mocy i wytrzymałośći, dlatego zostały zamówione następujące frukty:
- Korby Brian Crower (wytrzymałość 200HP na cylinder) - Tłoki CP Pistons 9.0:1 - 81mm - Sprężyny zaworowe Brian Crower Zastanawiam się jeszcze nad wałkiem Skunk2 Stage 2: - Intake Duration / Lift: 230° / 11.38mm - Exhaust Duration / Lift: 236° / 10.41mm - Valve Clearance (Intake / Exhaust): .008” / .010” Brać go? |
|
|
Mon, 16 Oct 2017 - 21:35
Post
#657
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 |
Wałka jednak nie biorę, opierając się na opinii innych użytkowników kiepski jakościowo.
Po przemyśleniu różnych opcji, turbina wpadnie moja "stara" GT2860RS która leży w piwnicy (poszło łożysko kulkowe przez błąd produkcyjny), będzie przebudowana orzez "Perun Turbo" na łożysko ślizgowe + większy wirnik CNC. Blok silnika zostanie zakołkowany oraz cały dół złożony przez DZIAK Motorsport. Następne części w drodze: - Wtryski Bosch V14 - 750cc - Pompa paliwowa Deatschwerks DW200 (255lph) - Kolektor ssący Weapon-R |
|
|
Mon, 16 Oct 2017 - 21:50
Post
#658
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 04 October 2006 Skąd: Wrocław |
To bedzie chyba najdrozsze 300KM w dziejach tego forum
-------------------- |
|
|
Mon, 16 Oct 2017 - 22:13
Post
#659
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 |
Jest jakiś racingforumowy puchar za takie osiągnięcie?
|
|
|
Mon, 16 Oct 2017 - 22:40
Post
#660
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 01 October 2014 |
Perun Turbo dobry wybór Szybko rzeczowo i na temat Ja jestem zadowolony
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 28 April 2024 - 05:04 |