![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 December 2005 ![]() |
Siewcu, a czym ty jezdzisz bo tutaj moze troche bez sensu,ale nazywanie tego auta ''ulepem'' jest chyba nie na miejscu nie uwazasz?
Mam taki sam zielony dywan w duzym pokoju ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
obstawiam ze 250 koni w ktore celujesz bedzie jechalo jak pomodzony tajper ![]() ![]() Jak utrę nosa Type-Rowi i zobaczę zdziwienie na twarzy jego kierowcy będę zadowolony ![]() Co do zakupów masz trochę racji ![]() Jeśli chodzi o części czasami zbyt pochopnie podejmuję decyzję, w 90% wychodzi to na dobre bo się informuje i badam sprawę, ale przy 10% dostaję nauczkę na przyszłość. Cóż, człowiek uczy się czasami na błędach ![]() Siewcu, a czym ty jezdzisz bo tutaj moze troche bez sensu,ale nazywanie tego auta ''ulepem'' jest chyba nie na miejscu nie uwazasz? Mam taki sam zielony dywan w duzym pokoju ![]() Niech sobie go nazywa jak uważa, akurat sam go czasami żartobliwie nazywam ulepem przy ilości już wymienionch części ![]() Żona lubi zielony, ja bym raczej inny wybrał ![]() |
|
|
![]()
Post
#83
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Siewcu, a czym ty jezdzisz bo tutaj moze troche bez sensu,ale nazywanie tego auta ''ulepem'' jest chyba nie na miejscu nie uwazasz? Mam taki sam zielony dywan w duzym pokoju ![]() ja nie jeżdżę z powodów zdrowotnych, jeśli Cię to interesuje to zapraszam na priv. a dlaczego ulep? bierzesz seryjnego civica, robisz turbo, i co - dla klienta za X lat przy sprzedaży auta to będzie seria, dobry mod czy ulep? postaw to z tej strony i o to chodziło. |
|
|
![]()
Post
#84
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 08 October 2007 ![]() |
Może na prostej, mając 250hp będziesz szybszy - pod warunkiem, że przełożenia skrzyni, którą masz są w miarę dobrze dobrane. Ale na torze, nie zdziw się, że Cię typer mający 220-230hp zleje aż miło
![]() Sam mając niezbyt rozwojową motorownie, a będąc przywiązany do budy po prostu wszczepiłem to co mogłem najlepszego, aby nie mieć problemów w przyszłości i mieć jakieś pole manewru poza softem. Silnik, który wybrałeś bez władowania sporej kwoty będzie po prostu słaby i bałbym się w to dmuchać więcej niż 0,5b, aby względnie było bezawaryjne - to starają się Ci wszyscy przekazać. To co piszą hamburgery za wielkim bajorem czasem należy dzielić przez 2 i brać mocno z dystansem ![]() Najlepszy projekt jest tak mocny jak jego najsłabszy element. Pomijam, że droga pioniera ogólnie jest ciężka, kosztuje 2x więcej niekiedy, daje satysfakcje oraz niekiedy spory wkurw. Ale jeżeli będziesz się tylko sugerował dobrymi informacjami jakie znalazłeś w necie na temat zakładanej modyfikacji i nie popatrzysz z dystansem to spore prawdopodobieństwo, że zakończy się to klęską. Zwłaszcza, że mam wrażenie, że to Twoja pierwsza taka zabawa i doświadczenia nie masz. Te "negatywne" rzeczy (tak je odbierasz) są raczej tylko przestrogą żebyś nie wyjebał pieniędzy a później nie był rozczarowany ![]() -------------------- Almera N16 SR20VE-T
|
|
|
![]()
Post
#85
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
Moim zdaniem ma czy jest na jedną stronę 11kg czy 17kg masy nieresorowanej. Ale jak to podkreślasz "Moim" aucie, w innym "fajniejszym pewnie miało by "sens". Nie mam zamiaru się znowu dalej tłumaczyć co, dlaczego itp. ![]() Przestańmy już z tym bo powoli robi się to męczące, może jeszcze przedyskutujemy, jaki jest "sens" życia ![]() Nie potrzebnie się ciskasz bo nikt źle Ci nie życzy a wstawiłeś swój projekt więc zadałem pytanie... Co ciekawe nie komentuje zasadności istnienia tajp Sa z turbo tylko pytam o konkrety... a to że zapytałem wynika nie z tego że mam problem z przełknięciem Twojego projektu tylko zdziwiło mnie podniecanie się czymś co nawet nie jest wisienką na torcie przy tym całym zamieszaniu... Bo... z jednej strony dbasz o wagę hebla a z drugiej strony myślisz że do FWD dołożysz turbo oraz Chiński Gwint który jest zabawką i masz szybkie FWD i co ciekawe w modelu auta który posiadał type-r-a... Więc tak rozkminiasz mocno masę zacisków a chociaż orientujesz się gdzie w FWD powinno być mniej masy a gdzie więcej, a ważyłeś opony na których będziesz jeździł bo felaśki też dałeś Chińskie więc wiesz ja nie mam nic przeciwko tym felgom tylko po co się podniecać masą tarczy i zacisku jak wstawiasz w ujęciu profi szit do swojego auta... Ciekaw czy ważyłeś opony bo nie wiem czy wiesz ale jak źle trafiłeś to guma potrafi być cięższa od innej o 2kg co przy masie opony jest sporo.... I tak żeby Cię uświadomić jak walczyłem o masę w swoim aucie ale tą łatwą do zdjęcia to założyłem koła BBSy ważące 7,8kg a do tego z gumą zszedłem o 1,7k używając wagi łazienkowej... ![]() ![]() Więc spokojnie nie podniecaj się tak bardzo... ![]() |
|
|
![]()
Post
#86
|
|
Super User Dołączył: Sat, 06 September 2014 Skąd: Siedlce ![]() |
Ludzie ludziska bez spiny jesli to pierwszy projekt to sam musi sie kolega przekonac na wlasnej skorze, pozniej juz bedzie patrzyl na to inaczej. Osobiscie jestem za swapem mozliwie najwiekszej jednostki jaka wchodzila lub wejdzie pod maske z tej samej stajni plus turbo, ale co kto lubi
![]() |
|
|
![]()
Post
#87
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
Co do szybkości : pożyjemy zobaczymy
![]() Nie wiem czemu "zwykły" 220-230Konny Type-R ( dolot/wydech/strojenie) miał by być szybszy na torze. Ani nie będzie miał szpery(normalny Type-R nie ma, tylko Championship White Edition), u mnie będzie szpera Mafactory, nie ma gwintu etc. etc. Pozatym nie będzie to auto do profesjonalnego ganiania za czasem tylko dla zabawy ![]() Co do masy: Poprzednie felgi ważyły 12kg sztuka, aktualne ważą 9.7kg i czuć różnicę. Opony też wybrałem w miarę lekkie, Bridgestone Potenza RE002 odesłałem spowortem jak je zwarzyłem, nie pamiętam dokładnie ale było też coś koło 12kg. Advany które mam ważą 10,3kg, chcę je później jak nie podołają zmienić na Kumho KU36, ile one ważą niestety nie wiem. Co do silnika: Jest to sprawdzony mod, jestem w stałym kontakcie z właścicielem który ma taki sam setup od 60.000tys km w Europie bez żadnych problemów, dwa inne projekty też jeżdżą (nie w USA) od około 2-3lat i również nic się z silnikiem nie dzieje. Korbowody gną się powyżej 300KM, słabym punktem jest też plastikowy kolektor dolotowy który pęka orzy około 0.8-1bar. Moc rzędu 250KM w zupełności mi wystarczy. Jeśli miał by się silnik za niewiadomo jakich powodów wysrać leży drugi za śmiesznie pieniądze po swapie kolegi na K20, który niestety się już od 5 miesięcy ciągnie. A jeśli mnie kompletnie po*ebie w przyszłości będzie zakuty silnik, większe turbo i tyle ![]() Co do brnięcia w koszta i możliwość fiaska: Wszystko jest już kupione, planów mimo ustannych prób przekonania mnie nie będę zmieniał bo nadal uważam że będzie to dobry i ciekawy projekt, dlatego można sobie odpuścić dalsze próby ratowania mnie przed rozczarowaniem i klęska finansową, poradzę sobie ![]() |
|
|
![]()
Post
#88
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 15 September 2009 ![]() |
Przy tym całym pierd głupot przez ludzi zobacz jak szybko temat rośnie w strony
![]() Powodzenia w projekcie, tez chodzi mi po głowie coś co tutaj byłoby wyśmiane przez wszystkich pewnie ![]() |
|
|
![]()
Post
#89
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Gdybyś wsadził kompresor to 250 koni pokonałoby 230 konne n/a type r. W tym przypadku będzie lag i inna charakterystyka silnika i z taką samą szperą n/a objechałby cie porządnie. Nikt tego nie pisze złośliwie
|
|
|
![]()
Post
#90
|
|
Super User Dołączył: Thu, 30 June 2011 Skąd: PO ![]() |
Jeśli nie wiesz czemu fn2 po modach bedzie szybsze w torowych warunkach zaczynam domniemywac, ze naprawde nie masz pojecia co robisz:p Aaa i po modach, ktore wymieniles pewnie pokaze kapke wiecej niz 220. No nie wazne stary, buduj i sie zobaczy co z tego bedzie:)
|
|
|
![]()
Post
#91
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
No fakt, jest kwestia laga... Zobaczymy jak będzie duży ale mam nadzieję że niezbyt, turbina dość szybko wstaje.
Większość użytkowników Type-R nie ma szpery, łudzę się że tą szperą może jednak coś się ugra ![]() Jak mnie złoi na torze (który będę bardzo sporadycznie i dla zabawy odwiedzał) to będzie to jeszcze większą motywacja dalej dłubać w moim ulepku ![]() @Maciek W takim razie oświetl mnie proszę, nie chcę umrzeć głupi. A tak na serio nigdzie nie twierdziłem że jestem mega znawcą bo nie jestem, dlatego za każde konstruktywne wpisy jestem wdzięczny ![]() W 3 innych projektach wyszło 220-230KM przy 0.4bara na tym samym turbo, dlatego wydaje mi się że przy 0.6, może 0.7 pęknie 250KM ![]() Ale czy będzie czy nie będzie to też takie gdybanie, przekonamy się na hamowni ![]() Przy tym całym pierd głupot przez ludzi zobacz jak szybko temat rośnie w strony ![]() Powodzenia w projekcie, tez chodzi mi po głowie coś co tutaj byłoby wyśmiane przez wszystkich pewnie ![]() Dzięki! No strony lecą że aż miło ![]() Jak masz na taki projekt ochotę, czas i pieniądze: rób ![]() Tylko uzbrój się w cierpliwość i bądź odporny na próby nawracania ![]() |
|
|
![]()
Post
#92
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Z jednej strony piszesz, że jesteś wdzięczny za konstruktywną krytykę a z drugiej piszesz, że trzeba być opornym na próby nawracania.
Dziekujesz za rady a w innym miejscu piszesz, że to twój projekt i twoja sprawa. Skoro tak jest to zakładanie tematu na tym forum było niepotrzebne. Mam też nawet nieodparte wrażenie, że jeśli to zacznie jeździć i coś będzie nie tak to i tak będziesz pisał, że jest super bo teraz już odbijasz od jazdy po torze ;-) |
|
|
![]()
Post
#93
|
|
Super User Dołączył: Thu, 30 June 2011 Skąd: PO ![]() |
Znaczy sie tak... Jak juz wczesniej wspominalem, auto bedzie z racji przebiegu mocy i momentu bardzo przyjemne na codzien, uwazam jednak, ze w typowo torowych warunkach sprawdzi sie moim zdaniem gorzej niz model z jakby nie patrzec bardzo dobrym wysokoobrotowym wolnossakiem. Reakcja na gaz, temeratura bedzie w mniejszym stopniu zabijac osiagi auta przy dluzszym jezdzeniu, no jest generalnie sporo na plusow dla fn2 dla jazdy torowej. Ale mniejsza z tym, o ile nic nie jebnie, bedzie to fajne auto dajace kupe frajdy. Ja kupilem atra bo sie super prowadzi i w ogole, na torze kupa frajdy i takie tam, problemem jest to, ze ani razu na zadnym nie bylem (no cos bylem, ale nie wiele)...
![]() |
|
|
![]()
Post
#94
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
Moim zdaniem krytyka a próby nawracania to coś innego ale okey, każdy ma inne odczucia.
Za konstruktywne porady dziękuję ( zamówiłem n.p 2 stronny IC żeby przeanalizować, który będzie lepszy po paru poradach tutaj), jednak nie daje mi nic mówienie że jest to kiepska baza, lepiej było zrobić swap, nie będzie to jeździć bla bla... Co do tej kwestii podjąłem bardzo dawno decyzję, więc nie ma po co dyskutować dalej na ten temat. Autko zobaczy w roku może 2-3 razy tor, bardziej żeby sprawdzić jak się będzie w takich warunkach zachowywać i czy będzie dawać frajdy w takich warunkach, nie będzie do bicia czasów ![]() @Maciek Dzięki za wytłumaczenie, brzmi sensownie ![]() Nie zdawałem sobię sprawy że wywoła ten projekt aż takie poruszenie jak piszesz, bo porównując z innym mega projektami tutaj jestem cienkim bolkiem ![]() --------- Dzisiaj poza drugim Intercoolerem ( jednostronny 550x140x65mm, zamówiłem bo nie wiem który będzie lepiej pasował + który będzie lepiej działał dzięki waszym poradom ) doszła szpera MFactory : ![]() ![]() Teraz czekam na drugą skrzynię, sprzęgło będzie jednak Exedy Stage 1 bo Clutchmasters mają problemy z dostarczeniem. Materiał sprzęgła wytrzymuje około 280NM co nie wydaje mi się być wystarczająco patrząc na moment projektów jak mój, dlatego tarcza Exedy od razu po dostarczeniu idzie do Makland.pl na obicie kevlarowym materiałem. Rozmawiałem z Żoną właściciela, ma kobieta naprawdę gadane i pojęcie ![]() Jak wszystko dobrze pójdzie za 2-3 tygodnie będzie skrzynia razem ze sprzęgłem i szperą na aucie ![]() |
|
|
![]()
Post
#95
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 06 April 2014 ![]() |
A przepraszam, to jest forum które zawsze klika "lubię to" Czy takie, co zadaje pytanie, czemu twoja decyzja ma sens, bo równie dobrze można schudnąć 20kg lub zatankować mniej o 20litrów paliwa, a stosować większy/odporniejszy/ cokolwiek zacisk/tarczę/klocek/turbo/ic/wg itp itd. Jak nie chciałeś dyskusji to po co zakładałeś temat? To najgłupsza rzecz jaka została napisana w tym roku na forum. I taka osoba daje "rady". Osoba która nie widzi różnicy w masie i w masie nieresorowanej. Bez jaj chłopak robi fajny, ciekawy projekt. Ja kibicuje. Szybszy bedzie na bank od type r ze wgledu na moment z turbo, czy w zakrętach to się zobaczy. Cza najwyższy żeby ktoś uturbił r18. 2860rs na kulkach to świetny wybór do tej pojemności, czekam na wykres ![]() -------------------- Audi S8D4 Będzie
Audi S8D3 Jest i Audi S8D2 Było KTM 660 supermoto, KTM pro50 :) Panonia z koszem , Jeep 4.0, passeratdi i kilka kosiarek :D |
|
|
![]()
Post
#96
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
jednak nie daje mi nic mówienie że jest to kiepska baza, lepiej było zrobić swap, nie będzie to jeździć bla bla... wiesz jaki jest cel takich porad? żebyś nie wpierdzielił się na minę. piszą to w większości ludzie z doświadczeniem, którzy analogiczne modyfikacje(czasem w innych modelach aut, ale to akurat nie jest istotne) przerobili na własnej skórze i wiedzą jak się to kończy. uczenie się na cudzych błędach to naprawdę sztuka, a ogólny przekaz taki, żebyś to właśnie zrobił - skorzystał z tego, że ktoś podobne błędy popełnił, wie jaki jest finalny stosunek wydanych finansów do osiągniętego efektu i radzi Tobie, żebyś nie nie "zmarnował" pieniędzy tak jak on. ja wiem, że te posty mogą brzmieć chamsko i agresywnie w odbiorze, ale postaraj się spojrzeć na to przez pryzmat osób, które wiedzą jak to się kończy, bo jeździli(budowali) na przykład civici d16 turbo, a potem porównywali je z seryjnymi vti i wiedzą jaka jest różnica... usiądź sobie któregoś razu na spokojnie i przeczytaj temat jeszcze raz ale na spokojnie, z dystansem i spróbuj wyciągnąć wnioski. może zmienisz podejście do tego, co się tu wypisuje i zobacz inny przekaz/podtekst niż szydera itd itp... |
|
|
![]()
Post
#97
|
|
Super User Dołączył: Fri, 29 May 2009 ![]() |
W polsce jest na pewno zrobione jedno R18A2 turbo + kompresor, w wynikiem ok 300KM. Poszukam wieczorem tematu.
|
|
|
![]()
Post
#98
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 04 October 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
Jakby tak wyciac z tego tematu posty ktore mowia "sprzedaj to i nie rob bo szkoda kasy" to z 5 stron jakie sa byloby pewni z tylko z 2. Moze stosunek wzrostu mocy do kosztow nie jest tu najlepszy ale kto bogatemu zabroni?
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#99
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
Hehe, może nawet mniej niż dwie
![]() Mam w piwnicy teraz dwa IC, jeden i dwustronny, zobaczymy który lepiej podejdzie bo ten pierwszy jest trochę za wysoki. Muszę jeszcze z piwnicy wyciągnąć ten jednostronny i zobaczyć czy wlot i wylot jest od siebie napewno oddzielony, jak dobrze pamiętam to tak. W polsce jest na pewno zrobione jedno R18A2 turbo + kompresor, w wynikiem ok 300KM. Poszukam wieczorem tematu. Nie słyszałem o tym projekcie, byl bym wdzięczny jak byś podał linka, może do czegoś mi się przydadzą zawarte tam informacje przy uturbianiu ![]() |
|
|
![]()
Post
#100
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 22 March 2008 Skąd: Mazowieckie ![]() |
Będziesz odprężał silnik czy na seryjnym cr 10.5:1 dmuchał ?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 26 June 2025 - 16:37 |