![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#581
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 09 March 2007 ![]() |
Na zlocie co prawda mocno nie sledziłem czasów, bo słabo sie akurat tego dnia czułem, ale Windykator w pierwszym przejezdzie nowym Type'rem zrobił 14,3. Co było dalej nie wiem.
Ale 14,9 to mega słabo jak na to wszystko. Dużo chyba czynników do poprawy, nie tylko opony. -------------------- yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#582
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 22 March 2008 Skąd: Mazowieckie ![]() |
14,3 nowego typera to dopiero mega slabo
![]() |
|
|
![]()
Post
#583
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
Ja widziałem tylko przejazd 14.6 nowego Type-R, pozatym w trakcie zlotu wylądował na lawecie bo rozsypała się skrzynia
![]() Wygląda na to że jakaś wada fabryczna, pojawiają się kolejne przypadki z problemami ze skrzynią, szkoda... Co do aktualnego postępu prac: Calły czas walczę z autem bo niestety nie jedzie tak, jak na poprzednim GT2860RS ( akualne turbo GT2560R) mimo mniejszej turbiny później wstaje i u góry nie ciągnie jak powinien, a chodzi na większym doładowaniu. Wiowajcą jest prawdopodobnie kiepskie spasowanie wirnika i gorącej strony, dosyć duża szpara jest przez co ciężko spalinom napędzić wirnik. W GT2860RS spasowanie jest dużo ciaśniejsze, jedyny problem że w moim egzemplarzu GT2860RS którzy leży w piwnicy jest według jednego speca od turbo walnięte łożysko (luz wzdłuż wirnika) + łączenia zimnej strony skraplał się na dole olej. Dlatego zastanawiam się oddać GT2860RS do regeneracji (tutaj mi mówią że nie da rady bo na kulce, ale widziałem firmy które takie zabiegi niby oferują) i ją spowrotem zamontować. Auto zostało pozatym w ostatni weekend wystrojone z nadzieją, że uda się jeszcze coś ugrać na 0.7 bara, niestety wysrał się prawdopodobnie MAP-Sensor bo zawiesza się powyżej 0.7 bara i nie pokazuje większych wartości, będę musiał zainwestować w wydajniejszy sensor. Jutro do tego montaż NS-2R na przednią oś, najmiększa mieszanka TW120, zobaczymy jak będzie kleić ![]() |
|
|
![]()
Post
#584
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 22 March 2008 Skąd: Mazowieckie ![]() |
Być może to jest max seryjnego map sensora tak jak w starszych hondach.
![]() |
|
|
![]()
Post
#585
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
To fakt, jest do 11psi, problem w tym że mam zaprogramowanego Boost-cuta i działał normalnie odcinając zapłon, teraz przez to że się zawiesza powyżej 0.7bara nie aktywuje boost-cuta, prawie 1bar dla testów podkreciłem na chwile i nie odcina
![]() Pożyczę MAPa od kolegi i podmienie, zobaczymy co z tego wyjdzie. Dzisiaj wpadły NS-2R na auto, byłem w szoku jak szeroko wyszło, dużo mniej jest opona naciagnięta ( 225/40/ na 8,75cala): ![]() ![]() Słychać że jest wyraźnie głośniejsza od Advanów ale przejechałem dopiero 5km, czytałem że po kilkuset km cichną trochę. Wydech tak czy siak jest głośniejszy więc spoko. Ścianka jest super twarda, reakcja na ruch kierownicy natychmiastowa, co innych do właściwości jezdnych narazie nic nie mogę powiedzieć, narazie jeżdżę delikatnie przez 2-3 dni póki smar między oponą/felgą "wyschnie" żeby opon na feldze przy Launch-Control nie poprzekręcać ![]() |
|
|
![]()
Post
#586
|
|
User Dołączył: Sun, 18 January 2015 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#587
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
To może tłumaczyć kiepskie czasy na 1/4 Type-Ra, było dosyć ciepło więc miał pewnie tylko te 260 koni
![]() |
|
|
![]()
Post
#588
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#589
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#590
|
|
Super User Dołączył: Sun, 22 June 2008 Skąd: Rzeszów ![]() |
Tarcza hamulcowa widoczna na ostatnich fotach jest zamontowana w dobrą stronę?
|
|
|
![]()
Post
#591
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
Dowiadywałem się, że jak są nacięcia proste nie ma to znaczenia ( n. p. Stoptech montuje się tak jak u mnie) a przy zaokrąglonych nacięciach muszą być odwrotnie niż u mnie, inaczej nie działa przez nacięcia dodatkowe odprowadzanie gorąca z tarczy.
|
|
|
![]()
Post
#592
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 16 January 2006 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Dowiadywałem się, że jak są nacięcia proste nie ma to znaczenia ( n. p. Stoptech montuje się tak jak u mnie) a przy zaokrąglonych nacięciach muszą być odwrotnie niż u mnie, inaczej nie działa przez nacięcia dodatkowe odprowadzanie gorąca z tarczy. przy obecnym sposobie montażu rowki nie odprowadzają pyłu na zewnątrz tylko do środka -------------------- Frezowanie, cięcie CNC
https://www.facebook.com/pages/STELMACH/286353431402978 |
|
|
![]()
Post
#593
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 28 October 2012 Skąd: Tychy ![]() |
Chyba jakby to klocki sie po nieruchomej tarczy krecily. Z lekcji fizyki pamietam o sile odsrodkowej. Kierunki i ksztalt rowkow zmieniaja jedynie kierunek i predkosc odprowadzania.
-------------------- Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
|
|
|
![]()
Post
#594
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
Brzmi logicznie to co piszesz RasPL, przy prostych rowkach przez siłę dośrodkową nie ma to raczej znaczenia.
Z czym jeszcze się ostatnio męczyłem przy Civicu to geometria. Czytając na forach polecano rozbieżność w FWD do szybkiej jazdy na zakrętach, przez mniejszą podsterowność w trakcie pokonywania zakrętu. Najpierw ustawiono mocny negatyw około 2,35 z lekką rozbieżnośćią ( 0.09), autem nie dało się jeździć. Przy przyspieszaniu szpera (60%) tak auto wciagała w koleiny/ wnętrze zakrętu że ledwo mogłem utrzymać się na swoim pasie. Pojechałem gdzie indziej i znalazłem dosyć ogarniętego typa, który polecił i ustawił inaczej geometrie, teraz jestem bardzo zadowolony. Teoria: wyrównać zużycie opon przez zbieżność ( duży negatyw zużywa opony wewnątrz, mocna zbieżność zużywa opony na zewnątrz) oraz przez zbieżność zmniejszyć wciąganie auta we wnętrze zakrętu przez szpere. Przy zbieżności auto przy wejściu w zakręt jest mniej podsterowne, za to podczas pokonywania zakrętu robi się bardziej podsterowne niż przy rozbieżnośći. Jednak dlatego, że mam szpere, większa zbieżność bardzo dobrze wyrównała za mocne wciąganie w zakręt, rozbieżność niestety potęgowała ten efekt zbyt mocno. Teraz przy negatywie 2 Stopnie, zbieżność dosyć mocna bo 0.20 jeździ się naprawdę super, auto jest bardzo stabilne podczas jazdy wprost, opona nie zużywa się mocno wewnątrz oraz jedzie się dużo stabilniej w zakręcie, bez potrzeby otwierania kierownicy żeby nie wjechać na przeciwległy pas. Czyli: przy mocnym FWD ze mocno spinającą szperą oraz negatywem, lepiej w moim przypadku jeździ się na zbieżności w zakręcie ![]() |
|
|
![]()
Post
#595
|
|
Super User Dołączył: Mon, 18 May 2009 Skąd: Gm. Głogówek ![]() |
Nie mam styczności z mocnym FWD, ale 2,35 na przodzie to dla rwd jakoś dużo nie jest ![]() Przy zbieżności/ rozbieżność rozchodzi się o stabilność podczas przyśpieszania/hamowania. Koła przy mocnym przyśpieszaniu idą w kierunku zbieżności, niweluje sie to rozbieżnością Podczas hamowania koła idą w rozbieżność,korekta zbieżnością. Negatyw ma za zadanie niwelować odkształcenia opony i przechyłu koła. Miałeś może wcześniej zbieżność na 0 ? |
|
|
![]()
Post
#596
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
Tak, miałem też na 0 ale z mniejszym negatywem, sytuacja podobna do lekkiej rozbieżnośći, strasznie ściągało go w koleinach na bucie oraz w zakrętach.
Teraz zbyt mocne wciąganie szpery niweluje zbieżność, bez szpery przy tych 0.20 zbieżnośći napewno by wyjeżdżał przodem w zakręcie, ale ze szperą jest idealnie ![]() |
|
|
![]()
Post
#597
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
Dobrze zrozumiałem z tego powyższego, nieco przekombinowanego wywodu, że aktualnie masz przód zbieżny na 20 minut? Arcydziwne ustawienie, a jeszcze że dobrze Ci się z tym jedzie, to już w ogóle dla mnie niezrozumiałe.
Może jednak szpera była tu kompletnie zbędnym dodatkiem...? |
|
|
![]()
Post
#598
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
Mały update, szczególnie ludzie mi źle życzący się ucieszą
![]() Silnik zaliczył panewkę/sworzeń lub półkę tłoka, w każdym razie klepie sobie lekko przy delikatnym wciśnięciu gazu w pewnym przedziale obrotów ![]() Dokładna diagnoza niedługo,postaram się pocykać parę fotek. Biorąc pod uwagę przebieg 15.000km z turbo bez oszczędzania auta nie ma tragedii. Rozważam 3 opcje: 1. Wrzucić słupek uzywke i cieszyć się przez następne 15-20.000km (słupki do R18 są tanie jak barszcz). 2. Zakuć słupek używke ( tłoki CP Pistons z CR 8.5:1 + korby Brian Crower) i ładować 1.2-1.3 bara. 3. Pójść po bandzie, zeswapować K20 i też uturbić ![]() Zobaczymy co wyjdzie w praniu ![]() |
|
|
![]()
Post
#599
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Półka tłoka nie stuka. 15 czy dużo czy mało...ciężko stwierdzic. Niektóre softy padają szybciej, niektóre jeżdzą po 50k bez awarii. Co dalej...jesli zakujesz i załadujesz 1,2 bara to ile wyjdzie, 300? W końcu nawet nie wiadomo jaką masz turbinę, ale nawet 28RS po prostu nie jest duże. Jesli jezdzisz tym trasy to włozyć po prostu K24 NA...
P.S. a jesli na prawde sądzisz, że są tu ludzie, którzy szczerze życzą Ci fuckup'u to ała...współczuję takie postrzegania swiata ![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#600
|
|
Super User Dołączył: Thu, 14 January 2010 Skąd: lublin ![]() |
Tylko pierwsza opcja jest bez sensu.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 04:21 |