Shoutbox 0 nowych PW 


34 Stron V  « < 28 29 30 31 32 > »   
Reply to this topicStart new topic
> --Civic Ufo 1.8 Type-S Turbo--
sadam55
post Fri, 01 Jul 2016 - 15:18
Post #581


Forum Killer
Dołączył: Fri, 09 March 2007





Na zlocie co prawda mocno nie sledziłem czasów, bo słabo sie akurat tego dnia czułem, ale Windykator w pierwszym przejezdzie nowym Type'rem zrobił 14,3. Co było dalej nie wiem.
Ale 14,9 to mega słabo jak na to wszystko.
Dużo chyba czynników do poprawy, nie tylko opony.


--------------------
yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 01 Jul 2016 - 15:18
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
kamilgt
post Fri, 01 Jul 2016 - 22:01
Post #582


Frequent User
Dołączył: Sat, 22 March 2008
Skąd: Mazowieckie





14,3 nowego typera to dopiero mega slabo smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Winni
post Fri, 01 Jul 2016 - 23:47
Post #583


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





Ja widziałem tylko przejazd 14.6 nowego Type-R, pozatym w trakcie zlotu wylądował na lawecie bo rozsypała się skrzynia biggrin.gif
Wygląda na to że jakaś wada fabryczna, pojawiają się kolejne przypadki z problemami ze skrzynią, szkoda...

Co do aktualnego postępu prac:

Calły czas walczę z autem bo niestety nie jedzie tak, jak na poprzednim GT2860RS ( akualne turbo GT2560R) mimo mniejszej turbiny później wstaje i u góry nie ciągnie jak powinien, a chodzi na większym doładowaniu.

Wiowajcą jest prawdopodobnie kiepskie spasowanie wirnika i gorącej strony, dosyć duża szpara jest przez co ciężko spalinom napędzić wirnik. W GT2860RS spasowanie jest dużo ciaśniejsze, jedyny problem że w moim egzemplarzu GT2860RS którzy leży w piwnicy jest według jednego speca od turbo walnięte łożysko (luz wzdłuż wirnika) + łączenia zimnej strony skraplał się na dole olej.

Dlatego zastanawiam się oddać GT2860RS do regeneracji (tutaj mi mówią że nie da rady bo na kulce, ale widziałem firmy które takie zabiegi niby oferują) i ją spowrotem zamontować.

Auto zostało pozatym w ostatni weekend wystrojone z nadzieją, że uda się jeszcze coś ugrać na 0.7 bara, niestety wysrał się prawdopodobnie MAP-Sensor bo zawiesza się powyżej 0.7 bara i nie pokazuje większych wartości, będę musiał zainwestować w wydajniejszy sensor.

Jutro do tego montaż NS-2R na przednią oś, najmiększa mieszanka TW120, zobaczymy jak będzie kleić smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kamilgt
post Sat, 02 Jul 2016 - 11:28
Post #584


Frequent User
Dołączył: Sat, 22 March 2008
Skąd: Mazowieckie





Być może to jest max seryjnego map sensora tak jak w starszych hondach. smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Winni
post Sat, 02 Jul 2016 - 16:17
Post #585


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





To fakt, jest do 11psi, problem w tym że mam zaprogramowanego Boost-cuta i działał normalnie odcinając zapłon, teraz przez to że się zawiesza powyżej 0.7bara nie aktywuje boost-cuta, prawie 1bar dla testów podkreciłem na chwile i nie odcina tongue.gif

Pożyczę MAPa od kolegi i podmienie, zobaczymy co z tego wyjdzie.

Dzisiaj wpadły NS-2R na auto, byłem w szoku jak szeroko wyszło, dużo mniej jest opona naciagnięta ( 225/40/ na 8,75cala):




Słychać że jest wyraźnie głośniejsza od Advanów ale przejechałem dopiero 5km, czytałem że po kilkuset km cichną trochę. Wydech tak czy siak jest głośniejszy więc spoko.

Ścianka jest super twarda, reakcja na ruch kierownicy natychmiastowa, co innych do właściwości jezdnych narazie nic nie mogę powiedzieć, narazie jeżdżę delikatnie przez 2-3 dni póki smar między oponą/felgą "wyschnie" żeby opon na feldze przy Launch-Control nie poprzekręcać tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
afro89
post Sun, 03 Jul 2016 - 15:13
Post #586


User
Dołączył: Sun, 18 January 2015





Odnośnie nowego TR dla mnie masakra

https://www.facebook.com/UnitronicPoland/ph...245680518777488
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Winni
post Sun, 03 Jul 2016 - 15:49
Post #587


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





To może tłumaczyć kiepskie czasy na 1/4 Type-Ra, było dosyć ciepło więc miał pewnie tylko te 260 koni wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Winni
post Wed, 06 Jul 2016 - 00:16
Post #588


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





Nowy MAP-Sensor już w drodze, oponki launch-control i zapitalaniem po zakrętach "delikatnie" docieram, robią szał smile.gif

Parę nowych fotek z Time-Attack i 1/4, wielkie dzięki dla Framerange Photography za super fotki smile.gif










Go to the top of the page
 
+Quote Post
Winni
post Wed, 06 Jul 2016 - 19:40
Post #589


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





A tak siedzą na feldze NS-2R, dużo szersze niż Advany:






Go to the top of the page
 
+Quote Post
markzo
post Sat, 09 Jul 2016 - 00:16
Post #590


Super User
Dołączył: Sun, 22 June 2008
Skąd: Rzeszów





Tarcza hamulcowa widoczna na ostatnich fotach jest zamontowana w dobrą stronę?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Winni
post Sat, 09 Jul 2016 - 09:32
Post #591


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





Dowiadywałem się, że jak są nacięcia proste nie ma to znaczenia ( n. p. Stoptech montuje się tak jak u mnie) a przy zaokrąglonych nacięciach muszą być odwrotnie niż u mnie, inaczej nie działa przez nacięcia dodatkowe odprowadzanie gorąca z tarczy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
STELMI
post Sat, 09 Jul 2016 - 10:58
Post #592


Forum Killer
Dołączył: Mon, 16 January 2006
Skąd: Bydgoszcz





CYTAT(Winni @ Sat, 09 Jul 2016 - 09:32) *
Dowiadywałem się, że jak są nacięcia proste nie ma to znaczenia ( n. p. Stoptech montuje się tak jak u mnie) a przy zaokrąglonych nacięciach muszą być odwrotnie niż u mnie, inaczej nie działa przez nacięcia dodatkowe odprowadzanie gorąca z tarczy.


przy obecnym sposobie montażu rowki nie odprowadzają pyłu na zewnątrz tylko do środka


--------------------
Frezowanie, cięcie CNC

https://www.facebook.com/pages/STELMACH/286353431402978
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RasPL
post Sat, 09 Jul 2016 - 11:44
Post #593


Forum Homee
Dołączył: Sun, 28 October 2012
Skąd: Tychy





Chyba jakby to klocki sie po nieruchomej tarczy krecily. Z lekcji fizyki pamietam o sile odsrodkowej. Kierunki i ksztalt rowkow zmieniaja jedynie kierunek i predkosc odprowadzania.


--------------------
Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Winni
post Sun, 10 Jul 2016 - 14:28
Post #594


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





Brzmi logicznie to co piszesz RasPL, przy prostych rowkach przez siłę dośrodkową nie ma to raczej znaczenia.

Z czym jeszcze się ostatnio męczyłem przy Civicu to geometria.

Czytając na forach polecano rozbieżność w FWD do szybkiej jazdy na zakrętach, przez mniejszą podsterowność w trakcie pokonywania zakrętu.

Najpierw ustawiono mocny negatyw około 2,35 z lekką rozbieżnośćią ( 0.09), autem nie dało się jeździć.

Przy przyspieszaniu szpera (60%) tak auto wciagała w koleiny/ wnętrze zakrętu że ledwo mogłem utrzymać się na swoim pasie.

Pojechałem gdzie indziej i znalazłem dosyć ogarniętego typa, który polecił i ustawił inaczej geometrie, teraz jestem bardzo zadowolony.

Teoria:

wyrównać zużycie opon przez zbieżność ( duży negatyw zużywa opony wewnątrz, mocna zbieżność zużywa opony na zewnątrz) oraz przez zbieżność zmniejszyć wciąganie auta we wnętrze zakrętu przez szpere.
Przy zbieżności auto przy wejściu w zakręt jest mniej podsterowne, za to podczas pokonywania zakrętu robi się bardziej podsterowne niż przy rozbieżnośći.
Jednak dlatego, że mam szpere, większa zbieżność bardzo dobrze wyrównała za mocne wciąganie w zakręt, rozbieżność niestety potęgowała ten efekt zbyt mocno.

Teraz przy negatywie 2 Stopnie, zbieżność dosyć mocna bo 0.20 jeździ się naprawdę super, auto jest bardzo stabilne podczas jazdy wprost, opona nie zużywa się mocno wewnątrz oraz jedzie się dużo stabilniej w zakręcie, bez potrzeby otwierania kierownicy żeby nie wjechać na przeciwległy pas.

Czyli: przy mocnym FWD ze mocno spinającą szperą oraz negatywem, lepiej w moim przypadku jeździ się na zbieżności w zakręcie smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tomek89
post Sun, 10 Jul 2016 - 15:23
Post #595


Super User
Dołączył: Mon, 18 May 2009
Skąd: Gm. Głogówek






Nie mam styczności z mocnym FWD, ale 2,35 na przodzie to dla rwd jakoś dużo nie jest smile.gif

Przy zbieżności/ rozbieżność rozchodzi się o stabilność podczas przyśpieszania/hamowania.
Koła przy mocnym przyśpieszaniu idą w kierunku zbieżności, niweluje sie to rozbieżnością Podczas hamowania koła idą w rozbieżność,korekta zbieżnością.

Negatyw ma za zadanie niwelować odkształcenia opony i przechyłu koła.
Miałeś może wcześniej zbieżność na 0 ?

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Winni
post Sun, 10 Jul 2016 - 15:29
Post #596


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





Tak, miałem też na 0 ale z mniejszym negatywem, sytuacja podobna do lekkiej rozbieżnośći, strasznie ściągało go w koleinach na bucie oraz w zakrętach.

Teraz zbyt mocne wciąganie szpery niweluje zbieżność, bez szpery przy tych 0.20 zbieżnośći napewno by wyjeżdżał przodem w zakręcie, ale ze szperą jest idealnie smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Sun, 10 Jul 2016 - 18:01
Post #597


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





Dobrze zrozumiałem z tego powyższego, nieco przekombinowanego wywodu, że aktualnie masz przód zbieżny na 20 minut? Arcydziwne ustawienie, a jeszcze że dobrze Ci się z tym jedzie, to już w ogóle dla mnie niezrozumiałe.

Może jednak szpera była tu kompletnie zbędnym dodatkiem...?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Winni
post Wed, 17 Aug 2016 - 22:12
Post #598


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





Mały update, szczególnie ludzie mi źle życzący się ucieszą tongue.gif

Silnik zaliczył panewkę/sworzeń lub półkę tłoka, w każdym razie klepie sobie lekko przy delikatnym wciśnięciu gazu w pewnym przedziale obrotów wink.gif
Dokładna diagnoza niedługo,postaram się pocykać parę fotek.

Biorąc pod uwagę przebieg 15.000km z turbo bez oszczędzania auta nie ma tragedii.

Rozważam 3 opcje:

1. Wrzucić słupek uzywke i cieszyć się przez następne 15-20.000km (słupki do R18 są tanie jak barszcz).

2. Zakuć słupek używke ( tłoki CP Pistons z CR 8.5:1 + korby Brian Crower) i ładować 1.2-1.3 bara.

3. Pójść po bandzie, zeswapować K20 i też uturbić wink.gif

Zobaczymy co wyjdzie w praniu smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Wed, 17 Aug 2016 - 22:46
Post #599


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





Półka tłoka nie stuka. 15 czy dużo czy mało...ciężko stwierdzic. Niektóre softy padają szybciej, niektóre jeżdzą po 50k bez awarii. Co dalej...jesli zakujesz i załadujesz 1,2 bara to ile wyjdzie, 300? W końcu nawet nie wiadomo jaką masz turbinę, ale nawet 28RS po prostu nie jest duże. Jesli jezdzisz tym trasy to włozyć po prostu K24 NA...

P.S. a jesli na prawde sądzisz, że są tu ludzie, którzy szczerze życzą Ci fuckup'u to ała...współczuję takie postrzegania swiata wink.gif


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m6nj
post Wed, 17 Aug 2016 - 22:48
Post #600


Super User
Dołączył: Thu, 14 January 2010
Skąd: lublin





Tylko pierwsza opcja jest bez sensu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

34 Stron V  « < 28 29 30 31 32 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 04:21