Shoutbox 0 nowych PW 


34 Stron V  « < 27 28 29 30 31 > »   
Reply to this topicStart new topic
> --Civic Ufo 1.8 Type-S Turbo--
m6nj
post Tue, 14 Jun 2016 - 17:57
Post #561


Super User
Dołączył: Thu, 14 January 2010
Skąd: lublin





Co by nie mówić to auto jako całość wyszło pięknie! Wygląda lepiej niż ctr. Maska robi wow. Ja bym do tej budy widział wciągające dolotem małe dzieci k24 NA na okolice 300hp. To by było wisienką na torcie przy tak dopieszczonej budzie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 14 Jun 2016 - 17:57
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Fawor
post Tue, 14 Jun 2016 - 18:30
Post #562


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





CYTAT(As_ @ Tue, 14 Jun 2016 - 15:04) *
Czy może ktoś mi łopatologicznie wytłumaczyć dlaczego 300Nm (czy 350Nm czy ile on tam, ma nieważne) przy 3tys. jest OK a przy 2 tys. korba bokiem?
Dlaczego ten sam moment przy niskich obrotach szkodzi a przy wyższych nie?

Rozumiem, że jak wyprzedzam na ulicy to jak wciskam pedał w podłogę z 2 tys to moment jest większy a jak zredukuje i pojadę na pół gwizdka z 3 tys. to wygeneruje tą samą moc przy mniejszym momencie. Ale skoro tu i tu jadę pełnym ogniem to co za różnica? (oczywiście zakładając że nie mówimy o klekocie który od 3 tys. traci moment)

jackpl na samym końcu dał prawidłową odpowiedź - czas działania obciążenia w momencie największego wychylenia korby. 300Nm przy 2k na pewno szybciej poradzi sobie z korbą niż 300Nm przy 5k i jednocześnie granica wytrzymalosci danej części przy 5k jest wyższa. Możesz zrobić ten sam silnik z 300Nm przy 2k na małym turbo, który kleknie, a możliwe, ze zadasz mu 400Nm przy 5k z większego turbo i nie klęknie.


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_gucior_*
post Tue, 14 Jun 2016 - 18:56
Post #563









QUOTE (Winni @ Tue, 14 Jun 2016 - 18:41) *
Tak jak pisałem, czas Type-R kiepski, czy ktoś w te 14.6 wierzy czy nie, co mnie to wink.gif Tak jak wyżej, pewnie kolega auta nie ogarniał.

Ja też jechałem pierwszy raz po uturbieniu, przy częstszych startach lepsze czasy są myślę prawdopodobne.

Parę fotek ze zlotu nie mojego autorstwa, dzięki dla Kamila :











wygląda na pićset kunia smile.gif

a tak btw. - przy tej "półce" z tyłu nie prowadzi się nerwowo przy wyższych prędkościach?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kras
post Tue, 14 Jun 2016 - 19:09
Post #564


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 10 April 2005
Skąd: WWA/Tripolis





Raczej bym powiedzial, ze to powinno pomagac. Kazdy hatchback generuje z tylu turbulencji i liftu, lotka CTR na pewno troche pomaga, a tu jest jeszcze podwyzszona.


--------------------
Kra$
And JDM again... :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Winni
post Tue, 14 Jun 2016 - 23:53
Post #565


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





Dokładnie, jedzie się stabilniej, wydaje mi się że nie tylko przez długość spoilera ale też przez te wystające bo bokach "płetwy" kierujące powietrze do tyłu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Winni
post Thu, 16 Jun 2016 - 20:11
Post #566


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





Jeszcze parę fotek komory, z 1/4 oraz filmik, dzięki jelczyk smile.gif








Miał skurczybyk kompresor, nie wiem ile koni, ale poległ tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Fri, 17 Jun 2016 - 07:37
Post #567


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





Skurczybyk pewnie musiał mieć ze 170-180, skoro poległ przy 15to sekundowym aucie...


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Winni
post Fri, 17 Jun 2016 - 08:38
Post #568


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





Może być, i co teraz, mam się czuć źle? biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Fri, 17 Jun 2016 - 09:42
Post #569


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





nie..ale zabrzmialo jakbys jakiegos potwora objechal wink.gif


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Winni
post Tue, 21 Jun 2016 - 22:23
Post #570


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





Próbowałem się więcej dowiedzieć co tam dokładnie siedziało i kogo to auto, ale niestety bez skutku.

Z nowinek :

Z racji tego, że szukałem bardziej klejacych opon bez zbytniego rozgrzewania nadających się na codzień, zamówiłem 2 sztuki Nankang NS-2R Soft czyli Threadwear 120 do testów narazie tylko na przód.:



Zobaczymz czy zdadzą egzamin wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Tue, 21 Jun 2016 - 23:07
Post #571


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





empe miał w K24 NA ~270KM i sprzedawał czym prędzej - podobno kupa straszna. Nie kleją na wprost, a na zakrętach mają mega miękką ściankę.


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Winni
post Tue, 21 Jun 2016 - 23:48
Post #572


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





Coś źle sobie zapamiętałeś, cytat empe:

"Nankang NS2R na razie trochę mnie zawiódł. Są bardzo głośne. Słabo kleją, ale to normalne w przypadku nowej opony. O ściankach już wcześniej chyba pisałem - są bardzo twarde."
"[...]Możliwe, że w miękkiej mieszance będą lepsze. Moje (TW180) są słabe i na razie ich nie polecam."

Więc narzekał nie na miękkie tylko na twarde ścianki, czyli według mnie duży plus bo nie lubię flaków.
Do tego empe miał mieszankę Street - TW180, które mają być naprawdę średnie.

Ja zamówiłem mieszankę Track - Soft TW120 które mają być dużo lepsze smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Wed, 22 Jun 2016 - 07:38
Post #573


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





dziwne z ta ścianką... Tomek od EP3 z K24 pokazywal nawet zdjęcia jak przy nominalnym ciśnieniu stojące auto wyglądało, jakby miało napompowane 0,5bara a nie 2,5. Skoro zamówiłes inne - czekam na relację smile.gif


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
[Yossarian]
post Wed, 22 Jun 2016 - 11:45
Post #574


Forum Homee
Dołączył: Wed, 19 August 2009
Skąd: Białystok





Dlaczego Nankang, a nie np. R1R, które klei od razu, radzi sobie na mokrym i ma sztywną ściankę boczną? Czyli właściwie spełnia Twoje wymagania i nie ma takich opinii jak ten chinol


--------------------
_http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder
Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16
było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Winni
post Wed, 22 Jun 2016 - 11:47
Post #575


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





Widziałem to zdjecie Tomka, to było z ciśnieniem 1.5 bara więc wygląd jak lekki flak zrozumiałe wink.gif

Bardzo jestem ciekaw jak będzie się na NS-2R jeździć w porównaniu do Advan V105 Sport.

@ Yossarian

Nie ukrywam że rolę grała też cena, plus czytałem że R1R jest mega miękka, może już za miękka dla mnie.

Za 400zł za sztukę myślę że warto przetestować te Nankangi, do tego wersja soft TW120 ma dobre opinie.

Jak nie będę zadowolony sprzedam dalej i nie będzie tak boleć, jak przy większych stratach na droższej oponie wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
[Yossarian]
post Wed, 22 Jun 2016 - 12:21
Post #576


Forum Homee
Dołączył: Wed, 19 August 2009
Skąd: Białystok





Owszem, R1R ma miękką mieszankę i na Ułęży swoje dwie z przodu dobiłem (choć już miały nalatene troche KJSów, a ja też za nisko ustawiłem ciśnienia w pierwszej sesji). Do jazdy na codzień zaś nie powinien to być w ogóle problem. W swojej Hondzie zaś mam Dunlop Sportmaxx RT - jestem mega zadowolony jak to się trzyma drogi jak na totalnie cywilną oponę. Myślę, że też warto rozważyć przyszłościowo w Twoim wypadku te opony.

BTW, na TA podczas zlotu civicklubu chyba w pierwszej sesji byliśmy razem na torze smile.gif.



--------------------
_http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder
Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16
było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Winni
post Thu, 23 Jun 2016 - 20:50
Post #577


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





Może być że byliśmy smile.gif

Ale szkoda mi auta na TA, wolę sobie na 1/4 od czasu do czasu polatać, mniejsze ryzyko pokiereszować budę tongue.gif

Jak wszystko dobrze pójdzie montaż opon w weekend, na tylną oś rozważam właśnie R1R z racji tego, że są mega miękkie a tył ciężko dogrzać.

Z Japonii idzie do mnie dodatkowy "procesor" do mojego Greddy Profec OLED, dzięki któremu będę mógł sterować doładowanie m.in. w zależności od obrotów, biegu, temperatury oraz otwarcia przepustnicy, przez co pozbędę się problemu przeładowywania oraz spadającego boosta:

Go to the top of the page
 
+Quote Post
[Yossarian]
post Mon, 27 Jun 2016 - 11:25
Post #578


Forum Homee
Dołączył: Wed, 19 August 2009
Skąd: Białystok





CYTAT(Winni @ Thu, 23 Jun 2016 - 20:50) *
Jak wszystko dobrze pójdzie montaż opon w weekend, na tylną oś rozważam właśnie R1R z racji tego, że są mega miękkie a tył ciężko dogrzać.


To ja już nie rozumiem - najpierw piszesz, że nie bierzesz R1R, bo koszta, po czym stwierdzasz, że na tył dasz R1R huh.gif

A z pokieraszowaniem auta na TA nie przesadzaj - ślady szykanowych opon na lakierze schodzą całkiem nieźle benzyną ekstrakcyjną wink.gif.


--------------------
_http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder
Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16
było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Winni
post Mon, 27 Jun 2016 - 17:50
Post #579


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





Nigdzie nie napisałem że już daje na tył R1R, tylko rozważam taką opcję wink.gif

Widziałem jak wygląda FN2 użytkowane w Time-Attack i innych pojezdzawkach na torze, nie dzięki wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
done4
post Mon, 27 Jun 2016 - 22:35
Post #580


Forum Killer
Dołączył: Sat, 03 July 2010





Jaki najlepszy czas zrobiło auto na 1/4 mili?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

34 Stron V  « < 27 28 29 30 31 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 09:20