![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#561
|
|
Super User Dołączył: Thu, 14 January 2010 Skąd: lublin ![]() |
Co by nie mówić to auto jako całość wyszło pięknie! Wygląda lepiej niż ctr. Maska robi wow. Ja bym do tej budy widział wciągające dolotem małe dzieci k24 NA na okolice 300hp. To by było wisienką na torcie przy tak dopieszczonej budzie.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#562
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Czy może ktoś mi łopatologicznie wytłumaczyć dlaczego 300Nm (czy 350Nm czy ile on tam, ma nieważne) przy 3tys. jest OK a przy 2 tys. korba bokiem? Dlaczego ten sam moment przy niskich obrotach szkodzi a przy wyższych nie? Rozumiem, że jak wyprzedzam na ulicy to jak wciskam pedał w podłogę z 2 tys to moment jest większy a jak zredukuje i pojadę na pół gwizdka z 3 tys. to wygeneruje tą samą moc przy mniejszym momencie. Ale skoro tu i tu jadę pełnym ogniem to co za różnica? (oczywiście zakładając że nie mówimy o klekocie który od 3 tys. traci moment) jackpl na samym końcu dał prawidłową odpowiedź - czas działania obciążenia w momencie największego wychylenia korby. 300Nm przy 2k na pewno szybciej poradzi sobie z korbą niż 300Nm przy 5k i jednocześnie granica wytrzymalosci danej części przy 5k jest wyższa. Możesz zrobić ten sam silnik z 300Nm przy 2k na małym turbo, który kleknie, a możliwe, ze zadasz mu 400Nm przy 5k z większego turbo i nie klęknie. -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
gość_gucior_* |
![]()
Post
#563
|
![]() |
Tak jak pisałem, czas Type-R kiepski, czy ktoś w te 14.6 wierzy czy nie, co mnie to ![]() Ja też jechałem pierwszy raz po uturbieniu, przy częstszych startach lepsze czasy są myślę prawdopodobne. Parę fotek ze zlotu nie mojego autorstwa, dzięki dla Kamila : ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() wygląda na pićset kunia ![]() a tak btw. - przy tej "półce" z tyłu nie prowadzi się nerwowo przy wyższych prędkościach? |
|
|
![]()
Post
#564
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
Raczej bym powiedzial, ze to powinno pomagac. Kazdy hatchback generuje z tylu turbulencji i liftu, lotka CTR na pewno troche pomaga, a tu jest jeszcze podwyzszona.
-------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#565
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
Dokładnie, jedzie się stabilniej, wydaje mi się że nie tylko przez długość spoilera ale też przez te wystające bo bokach "płetwy" kierujące powietrze do tyłu.
|
|
|
![]()
Post
#566
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#567
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Skurczybyk pewnie musiał mieć ze 170-180, skoro poległ przy 15to sekundowym aucie...
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#568
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
Może być, i co teraz, mam się czuć źle?
![]() |
|
|
![]()
Post
#569
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
nie..ale zabrzmialo jakbys jakiegos potwora objechal
![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#570
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
Próbowałem się więcej dowiedzieć co tam dokładnie siedziało i kogo to auto, ale niestety bez skutku.
Z nowinek : Z racji tego, że szukałem bardziej klejacych opon bez zbytniego rozgrzewania nadających się na codzień, zamówiłem 2 sztuki Nankang NS-2R Soft czyli Threadwear 120 do testów narazie tylko na przód.: ![]() Zobaczymz czy zdadzą egzamin ![]() |
|
|
![]()
Post
#571
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
empe miał w K24 NA ~270KM i sprzedawał czym prędzej - podobno kupa straszna. Nie kleją na wprost, a na zakrętach mają mega miękką ściankę.
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#572
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
Coś źle sobie zapamiętałeś, cytat empe:
"Nankang NS2R na razie trochę mnie zawiódł. Są bardzo głośne. Słabo kleją, ale to normalne w przypadku nowej opony. O ściankach już wcześniej chyba pisałem - są bardzo twarde." "[...]Możliwe, że w miękkiej mieszance będą lepsze. Moje (TW180) są słabe i na razie ich nie polecam." Więc narzekał nie na miękkie tylko na twarde ścianki, czyli według mnie duży plus bo nie lubię flaków. Do tego empe miał mieszankę Street - TW180, które mają być naprawdę średnie. Ja zamówiłem mieszankę Track - Soft TW120 które mają być dużo lepsze ![]() |
|
|
![]()
Post
#573
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
dziwne z ta ścianką... Tomek od EP3 z K24 pokazywal nawet zdjęcia jak przy nominalnym ciśnieniu stojące auto wyglądało, jakby miało napompowane 0,5bara a nie 2,5. Skoro zamówiłes inne - czekam na relację
![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#574
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 19 August 2009 Skąd: Białystok ![]() |
Dlaczego Nankang, a nie np. R1R, które klei od razu, radzi sobie na mokrym i ma sztywną ściankę boczną? Czyli właściwie spełnia Twoje wymagania i nie ma takich opinii jak ten chinol
-------------------- _http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16 było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra" |
|
|
![]()
Post
#575
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
Widziałem to zdjecie Tomka, to było z ciśnieniem 1.5 bara więc wygląd jak lekki flak zrozumiałe
![]() Bardzo jestem ciekaw jak będzie się na NS-2R jeździć w porównaniu do Advan V105 Sport. @ Yossarian Nie ukrywam że rolę grała też cena, plus czytałem że R1R jest mega miękka, może już za miękka dla mnie. Za 400zł za sztukę myślę że warto przetestować te Nankangi, do tego wersja soft TW120 ma dobre opinie. Jak nie będę zadowolony sprzedam dalej i nie będzie tak boleć, jak przy większych stratach na droższej oponie ![]() |
|
|
![]()
Post
#576
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 19 August 2009 Skąd: Białystok ![]() |
Owszem, R1R ma miękką mieszankę i na Ułęży swoje dwie z przodu dobiłem (choć już miały nalatene troche KJSów, a ja też za nisko ustawiłem ciśnienia w pierwszej sesji). Do jazdy na codzień zaś nie powinien to być w ogóle problem. W swojej Hondzie zaś mam Dunlop Sportmaxx RT - jestem mega zadowolony jak to się trzyma drogi jak na totalnie cywilną oponę. Myślę, że też warto rozważyć przyszłościowo w Twoim wypadku te opony.
BTW, na TA podczas zlotu civicklubu chyba w pierwszej sesji byliśmy razem na torze ![]() -------------------- _http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16 było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra" |
|
|
![]()
Post
#577
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
Może być że byliśmy
![]() Ale szkoda mi auta na TA, wolę sobie na 1/4 od czasu do czasu polatać, mniejsze ryzyko pokiereszować budę ![]() Jak wszystko dobrze pójdzie montaż opon w weekend, na tylną oś rozważam właśnie R1R z racji tego, że są mega miękkie a tył ciężko dogrzać. Z Japonii idzie do mnie dodatkowy "procesor" do mojego Greddy Profec OLED, dzięki któremu będę mógł sterować doładowanie m.in. w zależności od obrotów, biegu, temperatury oraz otwarcia przepustnicy, przez co pozbędę się problemu przeładowywania oraz spadającego boosta: ![]() |
|
|
![]()
Post
#578
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 19 August 2009 Skąd: Białystok ![]() |
Jak wszystko dobrze pójdzie montaż opon w weekend, na tylną oś rozważam właśnie R1R z racji tego, że są mega miękkie a tył ciężko dogrzać. To ja już nie rozumiem - najpierw piszesz, że nie bierzesz R1R, bo koszta, po czym stwierdzasz, że na tył dasz R1R ![]() A z pokieraszowaniem auta na TA nie przesadzaj - ślady szykanowych opon na lakierze schodzą całkiem nieźle benzyną ekstrakcyjną ![]() -------------------- _http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16 było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra" |
|
|
![]()
Post
#579
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
Nigdzie nie napisałem że już daje na tył R1R, tylko rozważam taką opcję
![]() Widziałem jak wygląda FN2 użytkowane w Time-Attack i innych pojezdzawkach na torze, nie dzięki ![]() |
|
|
![]()
Post
#580
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 July 2010 ![]() |
Jaki najlepszy czas zrobiło auto na 1/4 mili?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 09:20 |