Shoutbox 0 nowych PW 


34 Stron V  « < 26 27 28 29 30 > »   
Reply to this topicStart new topic
> --Civic Ufo 1.8 Type-S Turbo--
motodd
post Sun, 12 Jun 2016 - 00:40
Post #541


Rookie
Dołączył: Sun, 07 April 2013





CYTAT(Winni @ Sun, 05 Jun 2016 - 00:05) *
Wiesz, sytuacja jak już parę razy mówiłem, jestem laikiem, jak idę do specjalisty oczekuje że zrobi tak, jak powinno być. Piszę jak było wink.gif


Dlatego sporo niemców jeździ do nas. Albo tak jak na forum sxoc - co jakiś czas jedzie ktoś z PL i stroi im auta biggrin.gif Nie to że tam nie ma speców - ale za speców chyba trzeba solić grubo .
BTW fajna dyskusja w tym temacie biggrin.gif


--------------------
www.motodd.cal.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 12 Jun 2016 - 00:40
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
addam24
post Sun, 12 Jun 2016 - 23:40
Post #542


Forum Killer
Dołączył: Sat, 12 June 2010





CYTAT(Fawor @ Sat, 04 Jun 2016 - 23:53) *
hmm...odpowiedź w stylu 'hamowali na 5tym biegu więc wyszło źle, bo tak musiało". Przecież to idiotyzm hamować 2XX konne auto z 5tki rolleyes.gif Z uwagi na dbałośc o swoje korby chyba bym podbiegł yebnąc kogoś w łeb , gdybym zauwazył chęci na zrobienie takiego przejazdu...



Przeciez wiekszosc samochodow hamuje sie na 5 biegu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Mon, 13 Jun 2016 - 07:48
Post #543


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





tak tak, na 6tym..


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Onyx
post Mon, 13 Jun 2016 - 08:50
Post #544


Super User
Dołączył: Mon, 08 October 2007





A ja głupi zawsze myślałem, że auta hamuje się na przełożeniu najbliższym 1:1, czyli dla 6b to będzie 5 a dla 5b to będzie 4 tongue.gif


--------------------
Almera N16 SR20VE-T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Mon, 13 Jun 2016 - 13:11
Post #545


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





E60 (AT 6b ZF) hamowaliśmy na 4-ce, F10 (AT 8b ZF) na 6-tce bo to 1:1 w tym aucie.

A jak jest w tym Sywiku ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Mon, 13 Jun 2016 - 13:35
Post #546


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





obojętnie jakie jest przełożenie, wyniki zawsze będą porównywalne. W PL mierzymy moc na silniku, nie na kołach. Ewentualnie na wyższych obciążeniach lepiej wstanie turbo w autach doładowanych. Jednak jesli nie to pewny setup wzmocniony ponad założenia to bałbym się go katować minutowym przejazdem z wysokiego biegu z 2000obr - dla mnie to proszenie się o korbe przez blok, bo to są obciążenia, ktorych nigdy nie wygenerujesz na ulicy. No chyba, ze faktycznie ktoś celowo wciska WOT na 5tce czy 6tce od 2k...nie mowię, że jest błąd sztuki/nieprawidłowy pomiar/objaw niekompetencji tylko po prostu mi osobiście byłoby szkoda własnych podzespołów, którym własnie celowo obniżamy granicę wytrzymałości zmęczeniowej smile.gif


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Onyx
post Mon, 13 Jun 2016 - 13:38
Post #547


Super User
Dołączył: Mon, 08 October 2007





no ok, ale skoro będzie pomiar na niższym biegu i turbo nie obciąży się w sposób należyty, to pomiar będzie trochę inny - z moich obserwacji są różnice w wartościach Nm, może nie są znaczne ale są


--------------------
Almera N16 SR20VE-T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Mon, 13 Jun 2016 - 15:43
Post #548


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





CYTAT(Fawor @ Mon, 13 Jun 2016 - 13:35) *
obojętnie jakie jest przełożenie, wyniki zawsze będą porównywalne.


Moim zdaniem nie jest obojętne - nie pozwoliłbym hamować mego auta na ostatnim (najwyższym) biegu. Większości którzy poruszyli temat nie chodzi o wyniki a o obciążenie jakie było by zadane od dolnej partii obrotów przy bucie w podłodze.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Onyx
post Mon, 13 Jun 2016 - 15:48
Post #549


Super User
Dołączył: Mon, 08 October 2007





No to może inaczej. Mając teoretycznie w założeniu mocno przyspieszony zapłon, hamując auto na niższym biegu i nie w pełni go obciążając może się zdarzyć że nie będzie stukać a na ulicy już tak.


--------------------
Almera N16 SR20VE-T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Winni
post Tue, 14 Jun 2016 - 00:08
Post #550


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





Przełożenia skrzyni :

1 = 3.142
2 = 1.869
3 = 1.303
4 = 1.054
5 = 0.853
6 = 0.727
reverse 3.307
diff ratio 4.294

Wychodzi na to, że najlepiej było by hamować na 4ce bo najbliżej 1:1.

Z najnowszych modów :

- BBK na tył 280mm
- maska z wylotami powietrza wzorowana na J`s Racing
- spoiler tylny Seeker

Byłem również na zlocie Civicklub.pl w Motopark Ułęż, gdzie auto zostało wybrane autem zlotu z ponad 350 innych aut :





Na zlocie udało mi się pojeździć również na Time-Attack oraz 1/4 mili.
Najlepszy czas na 1/4 z 5 przejazdów który udało mi się wykręcić to 14.9 sekund, z lepszymi oponami i odpowiednim ciśnieniem jest jeszcze coś do urwania. Nowy Type-R też jeździł, najlepszy czas 14.6, liczyłem na mniej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Tue, 14 Jun 2016 - 07:51
Post #551


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





With all do respect, ale to auto zostało autem zlotu? ohmy.gif Oj było tam grubych projektów...ciekawy wybór.

No i 14,9 jednak mówi samo za siebie rolleyes.gif


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_gucior_*
post Tue, 14 Jun 2016 - 12:58
Post #552









fajnie, że auto cieszy, fajnie, że innym ludziom na zlocie też się podobało,
czas jest jaki jest, raczej nie jest to zaskoczenie choć niewielka różnica do nowego CTRa jest zaskakująca,

najważniejsze, że cieszy właściciela, pewnie następne auto kupisz seryjnie mocniejsze i z właściwym napędem smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
As_
post Tue, 14 Jun 2016 - 14:04
Post #553


Forum Homee
Dołączył: Sun, 17 February 2008
Skąd: W-wa





CYTAT(Fawor @ Mon, 13 Jun 2016 - 13:35) *
Jednak jesli nie to pewny setup wzmocniony ponad założenia to bałbym się go katować minutowym przejazdem z wysokiego biegu z 2000obr - dla mnie to proszenie się o korbe przez blok


Czy może ktoś mi łopatologicznie wytłumaczyć dlaczego 300Nm (czy 350Nm czy ile on tam, ma nieważne) przy 3tys. jest OK a przy 2 tys. korba bokiem?
Dlaczego ten sam moment przy niskich obrotach szkodzi a przy wyższych nie?

Rozumiem, że jak wyprzedzam na ulicy to jak wciskam pedał w podłogę z 2 tys to moment jest większy a jak zredukuje i pojadę na pół gwizdka z 3 tys. to wygeneruje tą samą moc przy mniejszym momencie. Ale skoro tu i tu jadę pełnym ogniem to co za różnica? (oczywiście zakładając że nie mówimy o klekocie który od 3 tys. traci moment)


--------------------
papierowe konie + oszukane 4x4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Tue, 14 Jun 2016 - 14:25
Post #554


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(As_ @ Tue, 14 Jun 2016 - 14:04) *
Czy może ktoś mi łopatologicznie wytłumaczyć dlaczego 300Nm (czy 350Nm czy ile on tam, ma nieważne) przy 3tys. jest OK a przy 2 tys. korba bokiem?
Dlaczego ten sam moment przy niskich obrotach szkodzi a przy wyższych nie?

Rozumiem, że jak wyprzedzam na ulicy to jak wciskam pedał w podłogę z 2 tys to moment jest większy a jak zredukuje i pojadę na pół gwizdka z 3 tys. to wygeneruje tą samą moc przy mniejszym momencie. Ale skoro tu i tu jadę pełnym ogniem to co za różnica? (oczywiście zakładając że nie mówimy o klekocie który od 3 tys. traci moment)


Gdzieś czytałem, że na korbę poza siłą ściskającą od tłoka działa siła rozciągająca od wału (np w suwie ssania). Jeśli masz większe obroty, to korba mocniej przyspiesza przez pierwsze 90 stopni suwu pracy i ta siła zginająca od tłoka jest pomniejszona przez siłę przyspieszenia od wału.
Poza tym przy większych obrotach czas, przez który korba jest obciążona jest krótszy, ale to obciążenie występuje częściej.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tominator
post Tue, 14 Jun 2016 - 14:41
Post #555


Forum Killer
Dołączył: Wed, 04 October 2006
Skąd: Wrocław





Jak rowerem jedziesz 5km/h wrzucisz max przerzutki (przod najmniejsza i tyl najmniejsza) typu 5 bieg w samochodzie i sprobujesz przyspieszyc max to ogromne sily zaczna dzialac na w tym przypadku pedaly, lancuch, kola zebate itp. W samochodzi jest analogicznie chyba, przy wiekszej predkosci uzycie takiej samej sily byloby zadnym obciazeniem dla czesci roweru, przy malej predkosci obciazenie bedzie potezne. Energia musi sie gdzies rozejsc. Jak zle rozumuje niech mnie ktos poprawi:)


--------------------
Systemy hamulcowe Big Brake Kit Brembo do każdego auta BagCorp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kras
post Tue, 14 Jun 2016 - 15:09
Post #556


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 10 April 2005
Skąd: WWA/Tripolis





CYTAT(gucior @ Tue, 14 Jun 2016 - 12:58) *
czas jest jaki jest, raczej nie jest to zaskoczenie choć niewielka różnica do nowego CTRa jest zaskakująca,

I dlatego w ogole w ten czas CTR nie wierze. Jednak mocna oska z turbo, tu zawsze czynnik ludzki jest bardzo duza zmienna. A nie wierze z bardzo prostej przyczyny - kiedys, kiedys, kiedys, na dennej nawierzchni w pruszczu podczas SSS moje EP3 K24 (wowczas ~250PS/~270Nm) pojechalo 14,00. I gdyby nie slaby czynnik ludzki (czyli ja) raczej spokojnie zeszloby ponizej 14. Ani przez moment nie sadze, by moglo byc szybsze niz nowy CTR. Moze w pozniejszym specu tak, w tym z SSS bardzo watpie.


--------------------
Kra$
And JDM again... :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
motodd
post Tue, 14 Jun 2016 - 15:27
Post #557


Rookie
Dołączył: Sun, 07 April 2013





A ja myśle, że rozpatrywanie giecia korb w cywiku przy 2000 obrotów jest dziwny smile.gif Ile wtedy ten civic ma mocy i momentu ? Czytałem o specjalnym ograniczaniu mocy w silnikach, w których masz np podtrzymanie czy coś, gdzie max moment występuje od niemal samego początku. W tym cyvicu coś zaczyna się dziać powyżej 4 tyś obrotów - wcześniej to nie ma mocy żeby cokolwiek rozpiepszyc - bardzo się mylę ?


--------------------
www.motodd.cal.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Tue, 14 Jun 2016 - 15:42
Post #558


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





CYTAT(Tominator @ Tue, 14 Jun 2016 - 14:41) *
Jak rowerem jedziesz 5km/h wrzucisz max przerzutki (przod najmniejsza* i tyl najmniejsza) typu 5 bieg w samochodzie i sprobujesz przyspieszyc max to ogromne sily zaczna dzialac na w tym przypadku pedaly, lancuch, kola zebate itp.

Napisałbym krócej, że na kolana biggrin.gif

* - przód największa jak coś wink.gif

CYTAT(motodd @ Tue, 14 Jun 2016 - 15:27) *
A ja myśle, że rozpatrywanie giecia korb w cywiku przy 2000 obrotów jest dziwny smile.gif Ile wtedy ten civic ma mocy i momentu ? Czytałem o specjalnym ograniczaniu mocy w silnikach, w których masz np podtrzymanie czy coś, gdzie max moment występuje od niemal samego początku. W tym cyvicu coś zaczyna się dziać powyżej 4 tyś obrotów - wcześniej to nie ma mocy żeby cokolwiek rozpiepszyc - bardzo się mylę ?


Jednorazowe odpalenie auta i danie w palnik do odcinki też raczej nic nie zrobi.
Jednorazowe chwilowe przypalenie opon też nie doprowadzi do jej pęknięcia.
Jednorazowe zgaszenie auta z turbo po bucie też może nic mu nie zrobić.

Co nie znaczy, że to wszystko jest zdrowe.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_gucior_*
post Tue, 14 Jun 2016 - 16:34
Post #559









QUOTE (Kras @ Tue, 14 Jun 2016 - 16:09) *
I dlatego w ogole w ten czas CTR nie wierze. Jednak mocna oska z turbo, tu zawsze czynnik ludzki jest bardzo duza zmienna. A nie wierze z bardzo prostej przyczyny - kiedys, kiedys, kiedys, na dennej nawierzchni w pruszczu podczas SSS moje EP3 K24 (wowczas ~250PS/~270Nm) pojechalo 14,00. I gdyby nie slaby czynnik ludzki (czyli ja) raczej spokojnie zeszloby ponizej 14. Ani przez moment nie sadze, by moglo byc szybsze niz nowy CTR. Moze w pozniejszym specu tak, w tym z SSS bardzo watpie.


pełna zgoda. może właściciel CTRa miał to auto na tyle krótko, że się nie "wjeździł" + czynnik widowni i adrenaliny mu dodatkowo nie pomógł.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Winni
post Tue, 14 Jun 2016 - 17:41
Post #560


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





Tak jak pisałem, czas Type-R kiepski, czy ktoś w te 14.6 wierzy czy nie, co mnie to wink.gif Tak jak wyżej, pewnie kolega auta nie ogarniał.

Ja też jechałem pierwszy raz po uturbieniu, przy częstszych startach lepsze czasy są myślę prawdopodobne.

Parę fotek ze zlotu nie mojego autorstwa, dzięki dla Kamila :









Go to the top of the page
 
+Quote Post

34 Stron V  « < 26 27 28 29 30 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 09:25