![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#521
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2011 ![]() |
CYTAT Seryjny aktuator zdaje sie jest na 0,7~0,75 bara, także poszukaj jakiś inny może być z t28 z sr20det, jest naszykowany na 0,35~0,4 Ale po co skoro zewnętrzny będzie zakładał? -------------------- Fiat Coupe 2.5 20VT (Italiano DAZA) > 800HP + DSG powered by WALAS MotorSport
World first Fiat with DSG DQ250 - FB -> Fiat Coupe - YellowProject |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#522
|
|
Super User Dołączył: Mon, 18 May 2009 Skąd: Gm. Głogówek ![]() |
Mea culpa, nie doczytałem
![]() |
|
|
![]()
Post
#523
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#524
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 25 January 2015 Skąd: Żyrardów ![]() |
trochę węgla zawsze na propsie
![]() |
|
|
![]()
Post
#525
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 25 January 2015 Skąd: Żyrardów ![]() |
chyba że to oklejaniec
![]() |
|
|
![]()
Post
#526
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
Obstawiam hydro
|
|
|
![]()
Post
#527
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
Dokładnie, porządne hydro
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#528
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
Elementy hydro na aucie:
![]() ![]() ![]() Turbo i Wastegate zamontowane, auto jeździ : ![]() Od Wastegate rura nie idzie do Downpipe tylko jest Screamer-Pipe, jak dam w palnik naprawdę urywa łeb ![]() "Nowa" używana skrzynia chrobotała od pierwszego momentu po zamontowaniu, przy wcześniejszym sprawdzaniu skrzyni żadno z łożysk nie wydawało się być rozwalone. Hałas robił się coraz głośniejszy, dzisiaj zdjęliśmy skrzynie. Tak wygląda łożysko wałka sprzęgłowego od skrzyni od znajomego, która miała być w super stanie: ![]() Niezły bubel... Resztki w skrzyni : ![]() |
|
|
![]()
Post
#529
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#530
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
Co kto lubi, ale oby Ci się ten screamer jak najszybciej przejadł, bo auto, które ma 250 koni, a drze japę jakby miało 500, nie robi dobrego wrażenia...
|
|
|
![]()
Post
#531
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#532
|
|
Super User Dołączył: Fri, 29 May 2009 ![]() |
Już kiedyś pytałem, ale nie załączyłeś. Mam gdzieś wykres po modyfikacjach N/A ? Co tam słychać aktualnie w r18 ?
|
|
|
![]()
Post
#533
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
Wykres na N/A gdzieś miałem ale nie było szału, wyszło po modach tylko 150KM/186NM
R18 po początkowych problemach na nowym turbo chula aż miło ![]() Dzisiaj był Dynoday na obciążeniówce w okolicy, niestety miałem tylko jeden pomiar i włączył mi się limiter powyżej 4.000rpm, źle skonfigurowałem kontroler. Ze zbitym boostem powyżej 4.000rpm wyszło 238KM@6758rpm / 302NM@4461rpm: ![]() |
|
|
![]()
Post
#534
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
na ile zbity ten boost i dlaczego? nie dało sie ustawić tak, żeby było prawidłowo jak na ulicy bez przeładowań?
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#535
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
Na ulicy nie cisne na 5 biegu od 2.500-3.000rpm do odcinki
![]() Dlatego włączył się limiter zbijajacy boosta na około 0.65, bo cisnąć na 5 biegu przeładował przy 4.200rpm. Na ulicy mam ustawione tak, że ładuje 0.7 bara cały czas jak ciśnę od 3.500-4.000rpm do odcinki, n.p. przyspieszając bieg za biegiem. Jak na tych ustawieniach na 5 biegu depta się od bardzo niskich obrotów kończy się to przeładowaniem, wyszło na dyno. Lepiej się tym kontrolerem nie da niestety wysterować, dla mnie jest ważniejsze żeby ładował full boosta bez spadku obrotów jak piłuje do odcinki, niż żeby móc cisnąć z wysokich biegów na bardzo niskich obrotach. |
|
|
![]()
Post
#536
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
hmm...odpowiedź w stylu 'hamowali na 5tym biegu więc wyszło źle, bo tak musiało". Przecież to idiotyzm hamować 2XX konne auto z 5tki
![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#537
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
Wiesz, sytuacja jak już parę razy mówiłem, jestem laikiem, jak idę do specjalisty oczekuje że zrobi tak, jak powinno być. Piszę jak było
![]() Z którego biegu powinno auto być zhamowane twoim zdaniem ? Na NA pamiętam też na 5ce był mój Civic hamowany, dzisiaj jakieś 350konne BMKi i 395konnego Focusa RS też z 5ki hamowali. |
|
|
![]()
Post
#538
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 09 March 2007 ![]() |
Czwarty bieg będzię ok.
Ogólnie nie rzyczę Ci źle, ale obyś jak najszybciej dał sobie spokój z tą skarbonką i kupił sobie naprawdę fajne auto ![]() -------------------- yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
|
|
|
![]()
Post
#539
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 17 July 2012 ![]() |
Autko fajnie zrobione, brzmi tez spoko. Dalbym je rade szybko zniszczyc, jedna konkretna zmiana biegu i...tam za duzo miekkich elementow. Powinienes sprobowac czegos innego dla roznicy, np. TajpR.
-------------------- --
B18c = 210hp/195nm K20z4 = 255hp/235nm STi = 350hp/500nm |
|
|
![]()
Post
#540
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
Nie będę kupował żadnego innego bo to jest moim zdaniem fajne auto, jak ktos inny woli Yarisa, VAGa czy jakąś Audice to jego sprawa, gusta są całe szczęście różne
![]() @kajman500 No jakoś przy moich "niekonkretnych" zmianach biegów jakoś silnik się od ponad 8.000km trzyma, a nie jest traktowany ostrożnie ![]() Type-R em jeździłem wiele razy, mam w gronie znajomych z FN2 i EP3 230 konne, nie widzę sensu przesiadać się na wolniejsze auto ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 14:53 |