Shoutbox 0 nowych PW 


34 Stron V  « < 25 26 27 28 29 > »   
Reply to this topicStart new topic
> --Civic Ufo 1.8 Type-S Turbo--
P@bLO
post Wed, 30 Mar 2016 - 14:03
Post #521


Forum Killer
Dołączył: Mon, 04 April 2011





CYTAT
Seryjny aktuator zdaje sie jest na 0,7~0,75 bara, także poszukaj jakiś inny może być z t28 z sr20det, jest naszykowany na 0,35~0,4

Ale po co skoro zewnętrzny będzie zakładał?


--------------------
Fiat Coupe 2.5 20VT (Italiano DAZA) > 800HP + DSG powered by WALAS MotorSport
World first Fiat with DSG DQ250 - FB -> Fiat Coupe - YellowProject
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 30 Mar 2016 - 14:03
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Tomek89
post Wed, 30 Mar 2016 - 20:57
Post #522


Super User
Dołączył: Mon, 18 May 2009
Skąd: Gm. Głogówek





Mea culpa, nie doczytałem smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Winni
post Fri, 01 Apr 2016 - 21:16
Post #523


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





Z racji że turbo nadal nie ma bo DHL Express w ch*ja wali i źle sortuje paczki, tym razem coś dla oka :















Wiem wiem, racingforum to mechanika, zapach smaru etc., fotki tylko dla rozluźnienia atmosfery wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Linarr
post Fri, 01 Apr 2016 - 21:46
Post #524


Forum Killer
Dołączył: Sun, 25 January 2015
Skąd: Żyrardów





trochę węgla zawsze na propsie smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Linarr
post Fri, 01 Apr 2016 - 21:46
Post #525


Forum Killer
Dołączył: Sun, 25 January 2015
Skąd: Żyrardów





chyba że to oklejaniec tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MisioLBN
post Fri, 01 Apr 2016 - 21:52
Post #526


Forum Homee
Dołączył: Tue, 16 December 2014





Obstawiam hydro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Winni
post Fri, 01 Apr 2016 - 22:20
Post #527


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





Dokładnie, porządne hydro tongue.gif Ale trochę rozkminy na pierwszy rzut oka jest wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Winni
post Sun, 10 Apr 2016 - 01:07
Post #528


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





Elementy hydro na aucie:





Turbo i Wastegate zamontowane, auto jeździ :



Od Wastegate rura nie idzie do Downpipe tylko jest Screamer-Pipe, jak dam w palnik naprawdę urywa łeb biggrin.gif

"Nowa" używana skrzynia chrobotała od pierwszego momentu po zamontowaniu, przy wcześniejszym sprawdzaniu skrzyni żadno z łożysk nie wydawało się być rozwalone.

Hałas robił się coraz głośniejszy, dzisiaj zdjęliśmy skrzynie.
Tak wygląda łożysko wałka sprzęgłowego od skrzyni od znajomego, która miała być w super stanie:



Niezły bubel...

Resztki w skrzyni :

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Winni
post Sat, 23 Apr 2016 - 11:59
Post #529


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





Screamer-Pipe, tylko na słuchawkach i głośnikach porządnie słychać :




I aktualny setup letni :








Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Sat, 23 Apr 2016 - 12:35
Post #530


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





Co kto lubi, ale oby Ci się ten screamer jak najszybciej przejadł, bo auto, które ma 250 koni, a drze japę jakby miało 500, nie robi dobrego wrażenia...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Sat, 23 Apr 2016 - 14:20
Post #531


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





CYTAT(!markos @ Sat, 23 Apr 2016 - 12:35) *
auto, które ma 250 koni, a drze japę jakby miało 500, nie robi dobrego wrażenia...

+1
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mitusm
post Thu, 02 Jun 2016 - 05:31
Post #532


Super User
Dołączył: Fri, 29 May 2009





Już kiedyś pytałem, ale nie załączyłeś. Mam gdzieś wykres po modyfikacjach N/A ? Co tam słychać aktualnie w r18 ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Winni
post Sat, 04 Jun 2016 - 18:47
Post #533


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





Wykres na N/A gdzieś miałem ale nie było szału, wyszło po modach tylko 150KM/186NM

R18 po początkowych problemach na nowym turbo chula aż miło smile.gif

Dzisiaj był Dynoday na obciążeniówce w okolicy, niestety miałem tylko jeden pomiar i włączył mi się limiter powyżej 4.000rpm, źle skonfigurowałem kontroler.

Ze zbitym boostem powyżej 4.000rpm wyszło 238KM@6758rpm / 302NM@4461rpm:



Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Sat, 04 Jun 2016 - 23:31
Post #534


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





na ile zbity ten boost i dlaczego? nie dało sie ustawić tak, żeby było prawidłowo jak na ulicy bez przeładowań?


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Winni
post Sat, 04 Jun 2016 - 23:49
Post #535


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





Na ulicy nie cisne na 5 biegu od 2.500-3.000rpm do odcinki wink.gif

Dlatego włączył się limiter zbijajacy boosta na około 0.65, bo cisnąć na 5 biegu przeładował przy 4.200rpm.

Na ulicy mam ustawione tak, że ładuje 0.7 bara cały czas jak ciśnę od 3.500-4.000rpm do odcinki, n.p. przyspieszając bieg za biegiem. Jak na tych ustawieniach na 5 biegu depta się od bardzo niskich obrotów kończy się to przeładowaniem, wyszło na dyno.

Lepiej się tym kontrolerem nie da niestety wysterować, dla mnie jest ważniejsze żeby ładował full boosta bez spadku obrotów jak piłuje do odcinki, niż żeby móc cisnąć z wysokich biegów na bardzo niskich obrotach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Sat, 04 Jun 2016 - 23:53
Post #536


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





hmm...odpowiedź w stylu 'hamowali na 5tym biegu więc wyszło źle, bo tak musiało". Przecież to idiotyzm hamować 2XX konne auto z 5tki rolleyes.gif Z uwagi na dbałośc o swoje korby chyba bym podbiegł yebnąc kogoś w łeb , gdybym zauwazył chęci na zrobienie takiego przejazdu...


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Winni
post Sun, 05 Jun 2016 - 00:05
Post #537


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





Wiesz, sytuacja jak już parę razy mówiłem, jestem laikiem, jak idę do specjalisty oczekuje że zrobi tak, jak powinno być. Piszę jak było wink.gif

Z którego biegu powinno auto być zhamowane twoim zdaniem ?
Na NA pamiętam też na 5ce był mój Civic hamowany, dzisiaj jakieś 350konne BMKi i 395konnego Focusa RS też z 5ki hamowali.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sadam55
post Sun, 05 Jun 2016 - 02:02
Post #538


Forum Killer
Dołączył: Fri, 09 March 2007





Czwarty bieg będzię ok.
Ogólnie nie rzyczę Ci źle, ale obyś jak najszybciej dał sobie spokój z tą skarbonką i kupił sobie naprawdę fajne auto wink.gif


--------------------
yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kajman500
post Sun, 05 Jun 2016 - 02:32
Post #539


Frequent User
Dołączył: Tue, 17 July 2012





Autko fajnie zrobione, brzmi tez spoko. Dalbym je rade szybko zniszczyc, jedna konkretna zmiana biegu i...tam za duzo miekkich elementow. Powinienes sprobowac czegos innego dla roznicy, np. TajpR.


--------------------
--
B18c = 210hp/195nm
K20z4 = 255hp/235nm
STi = 350hp/500nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Winni
post Sun, 05 Jun 2016 - 22:21
Post #540


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





Nie będę kupował żadnego innego bo to jest moim zdaniem fajne auto, jak ktos inny woli Yarisa, VAGa czy jakąś Audice to jego sprawa, gusta są całe szczęście różne wink.gif

@kajman500

No jakoś przy moich "niekonkretnych" zmianach biegów jakoś silnik się od ponad 8.000km trzyma, a nie jest traktowany ostrożnie smile.gif

Type-R em jeździłem wiele razy, mam w gronie znajomych z FN2 i EP3 230 konne, nie widzę sensu przesiadać się na wolniejsze auto wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

34 Stron V  « < 25 26 27 28 29 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 14:53