![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#501
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
Sam rdzeń + nowa muszla bo też oberwała wychodzi tak samo jak nowe turbo
![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#502
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
A i jeszcze pytanko :
Są dwie wersje GT2860RS, z A/R 0.86 (taki miałem) i A/R 0.64. Czytałem, że niby do mojego użytkowania będzie jednak A/R 0.64 lepszy, bo będzie wcześniej wstawać, minus mniejszego A/R ma być mniejsza wydajność na wyższych obrotach i większy "backpressure" wydechu. Jak wezmę A/R 0.63, to wpłynie to negatywnie na mój problem przeładowywania przy 0.7 bara przy odcince (boost creep) czy raczej pozytywnie? |
|
|
![]()
Post
#503
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
Bierz mniejszą muszlę i montuj zewnętrzny WG z najsłabszą możliwą sprężyną.
|
|
|
![]()
Post
#504
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
Sprężynę do Tiala mam 0.5 bara, controllerem będę mógł sobie podbić doładowanie do 0.7 bara jak będzie wszystko działać poprawnie.
|
|
|
![]()
Post
#505
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
w sumie pytanie dziwne, ale zapytam - oczywiście jedziesz na strojenie po zmianie turbo, tak?
|
|
|
![]()
Post
#506
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
Zamontowałbym tam małą czerwoną sprężynę na 0,4 i od tego ewentualnie podnosił kontrolerem.
|
|
|
![]()
Post
#507
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
Tak, auto będzie jeszcze raz strojone.
Sprężynę małą zieloną 0.5 bara już mam, jak będzie za mocna nie ma problemu wymienić. Co do A/R: naczytałem się, że mniejsze A/R ma wzmocnić problem "boost creep " więc waham się brać 0.64, są jeszcze jakieś inne opinie? |
|
|
![]()
Post
#508
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Przy zewnetrznym wg nie bedziesz miał tego problemu.
-------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#509
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
To git, mam taką nadzieję
![]() Na środę/czwartek powinienem mieć turbo w domu, wtedy od razu montaż, trzymajcie kciuki ![]() |
|
|
![]()
Post
#510
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
ja bym na Twoim miejscu poczekał z montażem do strojenia, jeśli jest w miarę dobry dostęp to szybko się to ogarnie a unikniesz problemów z ewentualnym pogięciem korb czy zastukaniem motoru... chyba że ten komp ma jakiś mega dobry failsafe, w co wątpię.
|
|
|
![]()
Post
#511
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
W kompie jest boost-cut powyżej 0.7 bara, odcina zapłon, więcej nie załaduje
![]() |
|
|
![]()
Post
#512
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
a zabezpieczenie przed stukiem? afr?
|
|
|
![]()
Post
#513
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
moze zalozyc i na polgazach sie dotoczyc. Ale na polgazach, a nie katunek, zbey sprawdzic, czy jedzie tak samo..
Żebyś Winni tego mojego poprzedniego posta nie odbierał jak pojazd po Tobie - od zawsze powtarzam (tutaj chyba też), ze jestem milosnikiem takich doinwestowanych streetowych przeróbek na porządnych gratach, a nie drutowania softturbo "bo mowili na forum, że się da za 3 tysiące". Zrobilismy kilka softów w ulicznych Hondach i są to mega fajne auta. Szkoda mi Cię tylko, bo widac, że rozpoczynasz dopiero swoją tuningową drogę, a praktycznie w każdym przypadku nie chcesz sluchać opinii bardziej doswiadczonych. Pamietaj o tym na przyszlosc ![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#514
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
Spoko, nie obrażam się od razu jak ktoś napisze coś nie po mojej myśli
![]() Moją sytuację też musisz zrozumieć, komuś muszę zaufać ![]() Jako laik zdaje się na polecenia innych, a jak była polecana, ma pojęcie etc. i wogóle wszystko super, to nie mam powodu w to nie wierzyć. Pokladam w takiej osobie, z którą osobiście rozmawiałem, swoje zaufanie chętniej, niż pojedynczym osobą z forum, których A: nie widziałem na oczy i B: nie potrafię ocenić, czy ta dana osoba ma pojęcie czy nie... W internecie różne rzeczy ludzie piszą, a że się nie znam nie potrafię tego do końca ocenić ![]() Dlatego też może to wygląda że nie dam sobie nic powiedzieć, jednak jes to bardziej słuchanie się opini tej niby renomowanej osoby. A że jednak wyszło na jaw, że ów hiper super turbiniarz gadał bzdury, to trochę mnie zszokowało i otworzyło oczy... Ale właśnie dzięki Wam i kilku ze sobą zgodnych opinii z forum udało się uratować sytuację, za co jestem wdzięczny ![]() P.S. Po konsultacji z Garrettem będzie jednak GT2560R wersja Inconel, wydoli spokojnie te 24lb/min przy 0.6-.0. 7 bara ![]() |
|
|
![]()
Post
#515
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2011 ![]() |
CYTAT P.S. Po konsultacji z Garrettem będzie jednak GT2560R wersja Inconel, wydoli spokojnie te 24lb/min przy 0.6-.0. 7 bara smile.gif No i ta droga potwierdzenia opinii z forum była właściwa -> Garrett, zamiast fachury od turbin z minionej epoki ![]() Wypada życzyć tylko powodzenia i składania tego na zewnętrznym WG ![]() -------------------- Fiat Coupe 2.5 20VT (Italiano DAZA) > 800HP + DSG powered by WALAS MotorSport
World first Fiat with DSG DQ250 - FB -> Fiat Coupe - YellowProject |
|
|
![]()
Post
#516
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 05 January 2009 ![]() |
A tak nawiasem to kto jest tym Twoim specem od turbin?
-------------------- :)
|
|
|
![]()
Post
#517
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
Niby "specem" chciałeś powiedzieć
![]() |
|
|
![]()
Post
#518
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 05 January 2009 ![]() |
Ok
![]() ![]() -------------------- :)
|
|
|
![]()
Post
#519
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 16 January 2003 ![]() |
proponował bym poszukać dokładnie przyczyny uszkodzenia pierwszej turbiny bo raczej takie rzeczy same bez powodu się nie dzieją
szkoda było by żeby zaraz rozsypała się kolejna turbinka wydaje mi się, że po rozebraniu starej turbiny będzie można ocenić czy łożyska rozsypały się przez problem ze smarowaniem (może będzie widać czy są przegrzane) czy problem z wyważeniem (ciało obce uszkodziło wirnik) sprawdzałeś dokładnie odpowietrzenie skrzyni korbowej?? czy na pewno nie ma tam zbyt dużego ciśnienia? niestety przy takich projektach bardzo łatwo jest o tym zapomnieć a ciśnienie w skrzyni korbowej powinno się zmierzyć podobnie jak ciśnienie i przepływ oleju smarującego turbosprężarkę na biegu jałowym o ile dobrze pamiętam podstawkę pod filtr oleju masz z termostatem do chłodnicy oleju i stąd pytanie czy jak otwiera się termostat puszczający olej do chłodnicy nie zaczyna brakować oleju do smarowania turbo, najbardziej takie rzeczy są odczuwalne po mocnym rozgrzaniu silnika na biegu jałowym -------------------- Osa Motors Porsche serwis & tuning
Osa kom: 501413307 Sękocin Stary ul.Starowiejska 3 |
|
|
![]()
Post
#520
|
|
Super User Dołączył: Mon, 18 May 2009 Skąd: Gm. Głogówek ![]() |
Czyli jednak gt2560r, dobry wybór. Od razu Dremel i otwór klapki WG powiększyć bo tez ma spory boost creep.
Seryjny aktuator zdaje sie jest na 0,7~0,75 bara, także poszukaj jakiś inny może być z t28 z sr20det, jest naszykowany na 0,35~0,4 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 14:51 |