Shoutbox 0 nowych PW 


34 Stron V  « < 24 25 26 27 28 > »   
Reply to this topicStart new topic
> --Civic Ufo 1.8 Type-S Turbo--
Winni
post Sun, 27 Mar 2016 - 18:06
Post #501


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





Sam rdzeń + nowa muszla bo też oberwała wychodzi tak samo jak nowe turbo wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 27 Mar 2016 - 18:06
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Winni
post Sun, 27 Mar 2016 - 23:14
Post #502


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





A i jeszcze pytanko :

Są dwie wersje GT2860RS, z A/R 0.86 (taki miałem) i A/R 0.64.

Czytałem, że niby do mojego użytkowania będzie jednak A/R 0.64 lepszy, bo będzie wcześniej wstawać, minus mniejszego A/R ma być mniejsza wydajność na wyższych obrotach i większy "backpressure" wydechu.

Jak wezmę A/R 0.63, to wpłynie to negatywnie na mój problem przeładowywania przy 0.7 bara przy odcince (boost creep) czy raczej pozytywnie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Sun, 27 Mar 2016 - 23:26
Post #503


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





Bierz mniejszą muszlę i montuj zewnętrzny WG z najsłabszą możliwą sprężyną.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Winni
post Sun, 27 Mar 2016 - 23:38
Post #504


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





Sprężynę do Tiala mam 0.5 bara, controllerem będę mógł sobie podbić doładowanie do 0.7 bara jak będzie wszystko działać poprawnie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Mon, 28 Mar 2016 - 11:21
Post #505


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





w sumie pytanie dziwne, ale zapytam - oczywiście jedziesz na strojenie po zmianie turbo, tak?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Mon, 28 Mar 2016 - 12:47
Post #506


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





Zamontowałbym tam małą czerwoną sprężynę na 0,4 i od tego ewentualnie podnosił kontrolerem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Winni
post Mon, 28 Mar 2016 - 12:57
Post #507


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





Tak, auto będzie jeszcze raz strojone.

Sprężynę małą zieloną 0.5 bara już mam, jak będzie za mocna nie ma problemu wymienić.

Co do A/R:
naczytałem się, że mniejsze A/R ma wzmocnić problem "boost creep " więc waham się brać 0.64, są jeszcze jakieś inne opinie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pan. B
post Mon, 28 Mar 2016 - 13:10
Post #508


Forum Homee
Dołączył: Tue, 05 May 2009
Skąd: Nowa Huta





Przy zewnetrznym wg nie bedziesz miał tego problemu.


--------------------
BMW...freude am fahren...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Winni
post Mon, 28 Mar 2016 - 13:17
Post #509


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





To git, mam taką nadzieję wink.gif

Na środę/czwartek powinienem mieć turbo w domu, wtedy od razu montaż, trzymajcie kciuki smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Mon, 28 Mar 2016 - 13:37
Post #510


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





ja bym na Twoim miejscu poczekał z montażem do strojenia, jeśli jest w miarę dobry dostęp to szybko się to ogarnie a unikniesz problemów z ewentualnym pogięciem korb czy zastukaniem motoru... chyba że ten komp ma jakiś mega dobry failsafe, w co wątpię.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Winni
post Mon, 28 Mar 2016 - 14:08
Post #511


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





W kompie jest boost-cut powyżej 0.7 bara, odcina zapłon, więcej nie załaduje wink.gif To mnie też cały czas ratowało przy boost creep, inaczej już by silnik pewnie klęknał jak by dostał powyżej bara.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Mon, 28 Mar 2016 - 23:41
Post #512


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





a zabezpieczenie przed stukiem? afr?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Tue, 29 Mar 2016 - 08:54
Post #513


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





moze zalozyc i na polgazach sie dotoczyc. Ale na polgazach, a nie katunek, zbey sprawdzic, czy jedzie tak samo..

Żebyś Winni tego mojego poprzedniego posta nie odbierał jak pojazd po Tobie - od zawsze powtarzam (tutaj chyba też), ze jestem milosnikiem takich doinwestowanych streetowych przeróbek na porządnych gratach, a nie drutowania softturbo "bo mowili na forum, że się da za 3 tysiące". Zrobilismy kilka softów w ulicznych Hondach i są to mega fajne auta. Szkoda mi Cię tylko, bo widac, że rozpoczynasz dopiero swoją tuningową drogę, a praktycznie w każdym przypadku nie chcesz sluchać opinii bardziej doswiadczonych. Pamietaj o tym na przyszlosc smile.gif


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Winni
post Tue, 29 Mar 2016 - 15:04
Post #514


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





Spoko, nie obrażam się od razu jak ktoś napisze coś nie po mojej myśli wink.gif

Moją sytuację też musisz zrozumieć, komuś muszę zaufać smile.gif

Jako laik zdaje się na polecenia innych, a jak była polecana, ma pojęcie etc. i wogóle wszystko super, to nie mam powodu w to nie wierzyć.
Pokladam w takiej osobie, z którą osobiście rozmawiałem, swoje zaufanie chętniej, niż pojedynczym osobą z forum, których A: nie widziałem na oczy i B: nie potrafię ocenić, czy ta dana osoba ma pojęcie czy nie... W internecie różne rzeczy ludzie piszą, a że się nie znam nie potrafię tego do końca ocenić wink.gif

Dlatego też może to wygląda że nie dam sobie nic powiedzieć, jednak jes to bardziej słuchanie się opini tej niby renomowanej osoby.

A że jednak wyszło na jaw, że ów hiper super turbiniarz gadał bzdury, to trochę mnie zszokowało i otworzyło oczy...

Ale właśnie dzięki Wam i kilku ze sobą zgodnych opinii z forum udało się uratować sytuację, za co jestem wdzięczny smile.gif

P.S. Po konsultacji z Garrettem będzie jednak GT2560R wersja Inconel, wydoli spokojnie te 24lb/min przy 0.6-.0. 7 bara smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
P@bLO
post Tue, 29 Mar 2016 - 16:33
Post #515


Forum Killer
Dołączył: Mon, 04 April 2011





CYTAT
P.S. Po konsultacji z Garrettem będzie jednak GT2560R wersja Inconel, wydoli spokojnie te 24lb/min przy 0.6-.0. 7 bara smile.gif


No i ta droga potwierdzenia opinii z forum była właściwa -> Garrett, zamiast fachury od turbin z minionej epoki smile.gif

Wypada życzyć tylko powodzenia i składania tego na zewnętrznym WG smile.gif


--------------------
Fiat Coupe 2.5 20VT (Italiano DAZA) > 800HP + DSG powered by WALAS MotorSport
World first Fiat with DSG DQ250 - FB -> Fiat Coupe - YellowProject
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tarantula
post Tue, 29 Mar 2016 - 17:16
Post #516


Frequent User
Dołączył: Mon, 05 January 2009





A tak nawiasem to kto jest tym Twoim specem od turbin?


--------------------
:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Winni
post Tue, 29 Mar 2016 - 17:18
Post #517


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





Niby "specem" chciałeś powiedzieć wink.gif Firma z Niemiec, nikt z Polski...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tarantula
post Tue, 29 Mar 2016 - 17:20
Post #518


Frequent User
Dołączył: Mon, 05 January 2009





Ok wink.gif bo w sumie troche '' o kims'' mowa ale nie wiadomo dokladnie o kim wink.gif


--------------------
:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
osa
post Wed, 30 Mar 2016 - 10:28
Post #519


Super User
Dołączył: Thu, 16 January 2003





proponował bym poszukać dokładnie przyczyny uszkodzenia pierwszej turbiny bo raczej takie rzeczy same bez powodu się nie dzieją
szkoda było by żeby zaraz rozsypała się kolejna turbinka
wydaje mi się, że po rozebraniu starej turbiny będzie można ocenić czy łożyska rozsypały się przez problem ze smarowaniem (może będzie widać czy są przegrzane) czy problem z wyważeniem (ciało obce uszkodziło wirnik)
sprawdzałeś dokładnie odpowietrzenie skrzyni korbowej?? czy na pewno nie ma tam zbyt dużego ciśnienia?
niestety przy takich projektach bardzo łatwo jest o tym zapomnieć a ciśnienie w skrzyni korbowej powinno się zmierzyć podobnie jak ciśnienie i przepływ oleju smarującego turbosprężarkę na biegu jałowym
o ile dobrze pamiętam podstawkę pod filtr oleju masz z termostatem do chłodnicy oleju i stąd pytanie czy jak otwiera się termostat puszczający olej do chłodnicy nie zaczyna brakować oleju do smarowania turbo, najbardziej takie rzeczy są odczuwalne po mocnym rozgrzaniu silnika na biegu jałowym


--------------------
Osa Motors Porsche serwis & tuning
Osa kom: 501413307
Sękocin Stary
ul.Starowiejska 3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tomek89
post Wed, 30 Mar 2016 - 13:42
Post #520


Super User
Dołączył: Mon, 18 May 2009
Skąd: Gm. Głogówek





Czyli jednak gt2560r, dobry wybór. Od razu Dremel i otwór klapki WG powiększyć bo tez ma spory boost creep.
Seryjny aktuator zdaje sie jest na 0,7~0,75 bara, także poszukaj jakiś inny może być z t28 z sr20det, jest naszykowany na 0,35~0,4
Go to the top of the page
 
+Quote Post

34 Stron V  « < 24 25 26 27 28 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 14:51