Shoutbox 0 nowych PW 


34 Stron V  « < 23 24 25 26 27 > »   
Reply to this topicStart new topic
> --Civic Ufo 1.8 Type-S Turbo--
gość_gucior_*
post Sat, 26 Mar 2016 - 15:49
Post #481









Winni, zupelnie bez zlosliwosci bo jestem ciekaw. Czy policzyles ile do tej pory ten setup kosztowal vs to ile podal i ile dzialal?
Ciekaw jestem czy z ta wiedza ktora masz dzis dalej na poczatku szedlbys w "oryginalna" modyfikacje 1.8 czy poszedlbys w k20 i kompresor?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 26 Mar 2016 - 15:49
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Winni
post Sat, 26 Mar 2016 - 16:00
Post #482


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





Tak, liczyłem kiedyś, wychodzi około 25.000zł.

Ile podziałał czy nie podziałał, nadal bym poszedł w tą samą stronę. Nie można było przewidzieć, że turbina będzie wadliwa...

Samochód sprawia mi nadal niesamowitą frajdę i myślę, że z nowym turbo i zewnętrznym WG będzie jeszcze lepiej smile.gif A że wyszły fuckupy mówi się trudno, tak jest jak grzebie się przy autach, żadko coś wychodzi od razu na 100% wink.gif

Jak już kiedyś pisałem, swap K20 czy zamiana na Type-R nie wchodziła w grę i nadal bym poszedł w tym samym kierunku.
Nawet z zepsutą turbiną wciągam Type-R z K20 porównując z rolki 40-160 wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tominator
post Sat, 26 Mar 2016 - 17:01
Post #483


Forum Killer
Dołączył: Wed, 04 October 2006
Skąd: Wrocław





CYTAT(Winni @ Sat, 26 Mar 2016 - 16:00) *
Nawet z zepsutą turbiną wciągam Type-R z K20 porównując z rolki 40-160 wink.gif

Może i tak ale na pewno dostajesz niezly wpierd... od byle jakiego klekota golf, ibiza, polo 1.9 TDI PD kupionego za 13 tys zl w którego ktoś wsadzi 7 tys zl - gtb2260 vklr, hf100,fmic,sprzeglo, dp 3 i program biggrin.gif


--------------------
Systemy hamulcowe Big Brake Kit Brembo do każdego auta BagCorp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kras
post Sat, 26 Mar 2016 - 17:37
Post #484


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 10 April 2005
Skąd: WWA/Tripolis





CYTAT(Tominator @ Sat, 26 Mar 2016 - 17:01) *
Może i tak ale na pewno dostajesz niezly wpierd... od byle jakiego klekota golf, ibiza, polo 1.9 TDI PD kupionego za 13 tys zl w którego ktoś wsadzi 7 tys zl - gtb2260 vklr, hf100,fmic,sprzeglo, dp 3 i program biggrin.gif

A ferrari moze dostac wpierd... od 328i w ktore ktos wlozyl 30k. Tylko co z tego?? Czym bys wolal jezdzic?


--------------------
Kra$
And JDM again... :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Barejka
post Sat, 26 Mar 2016 - 17:42
Post #485


Super User
Dołączył: Sat, 06 September 2014
Skąd: Siedlce





25k?? sporo smile.gif swapowalby b18 i suszara ze 400 byloby jak nic biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kras
post Sat, 26 Mar 2016 - 17:48
Post #486


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 10 April 2005
Skąd: WWA/Tripolis





Po co jakies b18, ktore najnowsze sa z 2001r smile.gif Na K20Z4 i kompresor by starczylo. Ale o tym tez juz bylo smile.gif


--------------------
Kra$
And JDM again... :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Sat, 26 Mar 2016 - 17:52
Post #487


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





25 to sporo i nie sporo. Auto dosc swieze, malo gotowych rozwiazan. Do tego same fanty duzo kosztuja. Mozna doladowac auto za 5 i 15 tys z podobnymi wynikami. Zalezy to glownie od wiedzy i umiejetnosci wlasciciela. Jak sie chce wszystko zlecic , to takie sa koszta.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tominator
post Sat, 26 Mar 2016 - 17:56
Post #488


Forum Killer
Dołączył: Wed, 04 October 2006
Skąd: Wrocław





CYTAT(Kras @ Sat, 26 Mar 2016 - 17:37) *
A ferrari moze dostac wpierd... od 328i w ktore ktos wlozyl 30k. Tylko co z tego?? Czym bys wolal jezdzic?

Porównanie z dupy biggrin.gif , niestety jeżeli jeden koń mechaniczny kosztuje Cie ponad 200zł na setupie jak widać mega awaryjnym to jakby to powiedział ksiądz natanek wiedz że się diabeł Twoim projektem interesuje. Jest jakaś chyba granica irracjonalności wydatków na tuning, to 300KM w tym projekcie bedzie ile 50 tys kosztować i wpierd... od GTI po sofcie, może faktycznie trzeba sprzedać co się da z tych gratów i wsadzić inna, może bardziej rozwojową jednostkę napędową nawet japońską, bo przelatasz 5 tys na kolejnym setupie i znowu sie cos wysra a kolejne tysiące zl poplyna.


--------------------
Systemy hamulcowe Big Brake Kit Brembo do każdego auta BagCorp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Sat, 26 Mar 2016 - 17:59
Post #489


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(Tominator @ Sat, 26 Mar 2016 - 17:56) *
Porównanie z dupy biggrin.gif , niestety jeżeli jeden koń mechaniczny kosztuje Cie ponad 200zł na setupie jak widać mega awaryjnym to jakby to powiedział ksiądz natanek wiedz że się diabeł Twoim projektem interesuje. Jest jakaś chyba granica irracjonalności wydatków na tuning, to 300KM w tym projekcie bedzie ile 50 tys kosztować i wpierd... od GTI po sofcie, może faktycznie trzeba sprzedać co się da z tych gratów i wsadzić inna, może bardziej rozwojową jednostkę napędową nawet japońską, bo przelatasz 5 tys na kolejnym setupie i znowu sie cos wysra a kolejne tysiące zl poplyna.


Nikt nie sprawdzil chyba przy ilu to 1.8 hondowskie kleknie. A przy tyn setupie to kwestia podkrecenia "srubki" od doladowania.

No i maly szczegol, ile osob opisuje fuckupy w projekcie i mowi, ile razy wyjmowali silnik czy turbo.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Sat, 26 Mar 2016 - 18:10
Post #490


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





25k? Ale ty mowisz o samym sofcie czy wszystkim do okoła? Jesli o samym sofcie to ała...

Trochę mi Cię szkoda czytając te historie smile.gif Podejmujesz sam decyzje, kupujesz już od razu, potem pokazujesz co kupiłeś i wyeb od forumowiczów biggrin.gif Chwila postawienia na swoim, pozniej przemyślenia i zmiana decyzji...wiem, że mądrzy uczą się na błędach innych i sam tak nie robię, ale Ty nawet na swoich się nie uczysz smile.gif


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kras
post Sat, 26 Mar 2016 - 18:30
Post #491


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 10 April 2005
Skąd: WWA/Tripolis





CYTAT(Tominator @ Sat, 26 Mar 2016 - 17:56) *
Porównanie z dupy biggrin.gif , niestety jeżeli jeden koń mechaniczny kosztuje Cie ponad 200zł na setupie jak widać mega awaryjnym to jakby to powiedział ksiądz natanek wiedz że się diabeł Twoim projektem interesuje. Jest jakaś chyba granica irracjonalności wydatków na tuning, to 300KM w tym projekcie bedzie ile 50 tys kosztować i wpierd... od GTI po sofcie, może faktycznie trzeba sprzedać co się da z tych gratów i wsadzić inna, może bardziej rozwojową jednostkę napędową nawet japońską, bo przelatasz 5 tys na kolejnym setupie i znowu sie cos wysra a kolejne tysiące zl poplyna.

Widze kompletnie nie zrozumiales. Porownanie jedynie do tego, ze mozna kupic jakiegos starego zloma za grosze, wsadzic w sumie nie tak duzo i bedzie to szybsze (przynajmniej na prostej i bez ciaglej chlosty) niz nowoczesne auto sportowe. Owszem mozna ale nadal jest to stary zlom, tyle ze solidnie podkrecony i nie o to chodzi w temacie by sie licytowac co tego civica moze objechac. Bo kaman, on ma moze okolo 250PS wiec objedzie go cala masa fur.

Jakbys przeczytal temat od poczatku wiedzialbys, ze ja rowniez jestem zdania, ze ladowanie kasy w type-s 1.8 jest bez sensu. I mowilem to jeszcze gdy ten civic byl na etapie rozkminy.


--------------------
Kra$
And JDM again... :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tominator
post Sat, 26 Mar 2016 - 18:50
Post #492


Forum Killer
Dołączył: Wed, 04 October 2006
Skąd: Wrocław





Kras ja rozumiem ze do Tico mozna wsadzic 1.8T i bedzie szybszego od tej hondy tylko inna półka auta. Kwestia tego ze porownywalna polka czyli np golf mk5 gti, leon 2 cupra lekko liznieta czyt. mody za 5 tys zl bedzie lepiej jezdzic od tego civica ktory fuckupa ma pierwszego po 3 tys od montazu gratów i tu moim zdaniem jest caly dylemat tuningu tej fury. Za 25 tys wiecej to chyba type r by juz jakis byl po sprzedazy tego 1.8 i to nie ulep handlarza tylko przyzwoita sztuka + walki i inne japonskie sralki co by dalo moze te 250KM wolnossaco i bezawaryjnie. Nie siedze w japonskich benzynach wiec jak cos mowie nie halo prosze mnie poprawic


--------------------
Systemy hamulcowe Big Brake Kit Brembo do każdego auta BagCorp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Sat, 26 Mar 2016 - 19:07
Post #493


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





Ale ten jest piękny, kochany i już po tuningach, przerabialiśmy to przez kilka pierwszych stron tego wątku... To nie miał być tajper, tylko nie-tajper-turbo. No i jest. Ale ja gdybym władował w samo turbienie 25k, miał po tym 250 koni i od razu awarię, to chyba jednak nauczyłbym się na błędach na przyszłość i już nigdy więcej tego nie popełnił. Właściciel jest jak widać zadowolony, a chyba o to chodzi...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specnaz14
post Sat, 26 Mar 2016 - 19:49
Post #494


Forum Killer
Dołączył: Sun, 03 December 2006





Torminator weź pod uwagę ze nie każdy chce jeździć "autem dla ludu" oraz to ze w wypadku tej hondy a raczej tego silnika kolega można powiedzieć że przeciera szlaki jeśli chodzi o modyfikacje (czy to ma sens czy tego sensu niema to całkiem inna historia). Mimo wszystko najlepsze w tym jest ze właściciel opisuje dokładnie co dzieje się z autem i może ktoś w przyszłości wyciągnie wnioski z tego czy się pchać w mody tego silnika czy nie. Jasne mógł kupić/zrobić coś innego za podobną kasę i klepac gti i inne przytoczone przez Ciebie auta które mega się tuningu je za 5k ale włożył SWÓJ hajs w to auto i to jego wybór. A najważniejsze że mimo wszystko jest zadowolony. I lepiej już na tym etapie projektu starać się pomóc niż gadać ze źle zrobił i mógł kupić coś innego bo na takie coś zdecydowanie za późno.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_gucior_*
post Sat, 26 Mar 2016 - 20:12
Post #495









Ale sie gownoburza w cudzym portfelu znow rozpetala. Nie pytalem o kwoty aby tutaj padly bo wiadomo bylo, ze sie poleje zolc, ciekaw bylem bardziej czy autor dalej by szedl ta droga.

to co jest dobre i wyjatkowe to uczciwe podejscie i opis dobrych stron i fuck upow. Wszedzie indziej same achy i ochy choc motor tuner wysadzil badz wydymal na kase na ciezka kwote ale na forum wszystko tip top.

Autorowi poradzilbym kolejne decyzje zakupowe podejmowac po szeregu konsultacji a nie kupic, spytac i kminic jak sie z czegos wycofac. Jest w tym kraju kilku specow od Hondy i takich ktorzy rozne wersje zaturbili.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Winni
post Sat, 26 Mar 2016 - 22:44
Post #496


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





Hehe, cieszę się że temat żyje wink.gif

specnaz14 bardzo trafnie napisał, o co chodzi smile.gif

Nie wiem czemu na polskich forach robi się taka burza jak chodzi o koszta, na zagranicznych forach tego nie zauważyłem w moim temacie...

Z drugiej strony nie ma czego ukrywać, bo kto potrafi policzyć 1+1 może w kilkanaście sekund sie dowiedzieć ile co kosztowało. Dlatego nie mam zamiaru się z niczym kryć, a że można taniej więcej mocy itd. itp. już wystarczająco razy było poruszane, ale nie o to tutaj chodzi wink.gif

Jak podliczy się same graty widać, że dużo taniej nie da się tego zrobić na porządnych częściach.

Mała wyliczanka:

- Turbo 4.000zł
- komputer Flashpro 3.000zł
- Boost-Controller 1.000
- 1.500 sprzęgło
- 3.000 wydech

I już mamy 12.500zl na same podstawowe graty, nie licząc innych pierdół jak IC, calutki dolot, blow-off, przewody etc. etc. co też wychodzi parę kół.

Do tego dochodzą:

- 4 tłoczkowe Brembo
- dyferencjał MFactory
- robocizna

Dlatego myślę że nie jest źle smile.gif

Dziwne również podejście, że jak turbo się wysypie to wnioskowanie że lepiej nie było nic robić w tym aucie. Co na to mogę poradzić, że się wysypało, jak ktoś mi bubla sprzedał? Jak by nie siedziało w 1.8 tylko Type-R nic by się nie stało?

Nawet w najbardziej wychuchanym projekcie 500HP+ może coś się takiego zdarzyć, ale nie przekreśla to całego projektu, ryzyko fuckupu zawsze jest.

A że jestem szczery, wale kawę na ławę i niczego nie ukrywam, to inna sprawa.
Ten projekt jak ktoś już pisał może komuś innemu się przydać jako przykład, i dać mu do przemyślenia czy dla niego warto iść w coś takiego czy nie jakby się zastanawiał.

Ja nie tracę zapału i jestem przekonany, że z WG Tiala i nowym turbo będzie znowu chulać jak powinien smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pan. B
post Sun, 27 Mar 2016 - 09:47
Post #497


Forum Homee
Dołączył: Tue, 05 May 2009
Skąd: Nowa Huta





I to jest prawidłowe podejscie.
Są chyba dostępne muszle wydechowe bez wg do tej spreżarki.


--------------------
BMW...freude am fahren...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
QbaqBA
post Sun, 27 Mar 2016 - 14:12
Post #498


Super User
Dołączył: Sat, 10 May 2008
Skąd: inąd





Nie dałoby rady wydzielić do offtopu czegoś w stylu "co Winni mógł zrobić lepiej"?

(...)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
P@bLO
post Sun, 27 Mar 2016 - 15:04
Post #499


Forum Killer
Dołączył: Mon, 04 April 2011





A nie mysiałeś, żeby zregenerować turbo. Wiem, że to BB ale z tego co wiem to Perunturbo regeneruje Garretta GT.
Albo wymień samego corasa zamiast kupować nowej. I jak najszybciej zanim muszle będą do wyp..


--------------------
Fiat Coupe 2.5 20VT (Italiano DAZA) > 800HP + DSG powered by WALAS MotorSport
World first Fiat with DSG DQ250 - FB -> Fiat Coupe - YellowProject
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Sun, 27 Mar 2016 - 15:43
Post #500


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





CYTAT(P@bLO @ Sun, 27 Mar 2016 - 15:04) *
Albo wymień samego corasa zamiast kupować nowej. I jak najszybciej zanim muszle będą do wyp..

+1
Dobra rada. smile.gif


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post

34 Stron V  « < 23 24 25 26 27 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 20:34