![]() |
![]() ![]() |
![]() |
gość_gucior_* |
![]()
Post
#481
|
![]() |
Winni, zupelnie bez zlosliwosci bo jestem ciekaw. Czy policzyles ile do tej pory ten setup kosztowal vs to ile podal i ile dzialal?
Ciekaw jestem czy z ta wiedza ktora masz dzis dalej na poczatku szedlbys w "oryginalna" modyfikacje 1.8 czy poszedlbys w k20 i kompresor? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#482
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
Tak, liczyłem kiedyś, wychodzi około 25.000zł.
Ile podziałał czy nie podziałał, nadal bym poszedł w tą samą stronę. Nie można było przewidzieć, że turbina będzie wadliwa... Samochód sprawia mi nadal niesamowitą frajdę i myślę, że z nowym turbo i zewnętrznym WG będzie jeszcze lepiej ![]() ![]() Jak już kiedyś pisałem, swap K20 czy zamiana na Type-R nie wchodziła w grę i nadal bym poszedł w tym samym kierunku. Nawet z zepsutą turbiną wciągam Type-R z K20 porównując z rolki 40-160 ![]() |
|
|
![]()
Post
#483
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 04 October 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
Nawet z zepsutą turbiną wciągam Type-R z K20 porównując z rolki 40-160 ![]() Może i tak ale na pewno dostajesz niezly wpierd... od byle jakiego klekota golf, ibiza, polo 1.9 TDI PD kupionego za 13 tys zl w którego ktoś wsadzi 7 tys zl - gtb2260 vklr, hf100,fmic,sprzeglo, dp 3 i program ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#484
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
Może i tak ale na pewno dostajesz niezly wpierd... od byle jakiego klekota golf, ibiza, polo 1.9 TDI PD kupionego za 13 tys zl w którego ktoś wsadzi 7 tys zl - gtb2260 vklr, hf100,fmic,sprzeglo, dp 3 i program ![]() A ferrari moze dostac wpierd... od 328i w ktore ktos wlozyl 30k. Tylko co z tego?? Czym bys wolal jezdzic? -------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#485
|
|
Super User Dołączył: Sat, 06 September 2014 Skąd: Siedlce ![]() |
25k?? sporo
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#486
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
Po co jakies b18, ktore najnowsze sa z 2001r
![]() ![]() -------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#487
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
25 to sporo i nie sporo. Auto dosc swieze, malo gotowych rozwiazan. Do tego same fanty duzo kosztuja. Mozna doladowac auto za 5 i 15 tys z podobnymi wynikami. Zalezy to glownie od wiedzy i umiejetnosci wlasciciela. Jak sie chce wszystko zlecic , to takie sa koszta.
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#488
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 04 October 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
A ferrari moze dostac wpierd... od 328i w ktore ktos wlozyl 30k. Tylko co z tego?? Czym bys wolal jezdzic? Porównanie z dupy ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#489
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Porównanie z dupy ![]() Nikt nie sprawdzil chyba przy ilu to 1.8 hondowskie kleknie. A przy tyn setupie to kwestia podkrecenia "srubki" od doladowania. No i maly szczegol, ile osob opisuje fuckupy w projekcie i mowi, ile razy wyjmowali silnik czy turbo. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#490
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
25k? Ale ty mowisz o samym sofcie czy wszystkim do okoła? Jesli o samym sofcie to ała...
Trochę mi Cię szkoda czytając te historie ![]() ![]() ![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#491
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
Porównanie z dupy ![]() Widze kompletnie nie zrozumiales. Porownanie jedynie do tego, ze mozna kupic jakiegos starego zloma za grosze, wsadzic w sumie nie tak duzo i bedzie to szybsze (przynajmniej na prostej i bez ciaglej chlosty) niz nowoczesne auto sportowe. Owszem mozna ale nadal jest to stary zlom, tyle ze solidnie podkrecony i nie o to chodzi w temacie by sie licytowac co tego civica moze objechac. Bo kaman, on ma moze okolo 250PS wiec objedzie go cala masa fur. Jakbys przeczytal temat od poczatku wiedzialbys, ze ja rowniez jestem zdania, ze ladowanie kasy w type-s 1.8 jest bez sensu. I mowilem to jeszcze gdy ten civic byl na etapie rozkminy. -------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#492
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 04 October 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
Kras ja rozumiem ze do Tico mozna wsadzic 1.8T i bedzie szybszego od tej hondy tylko inna półka auta. Kwestia tego ze porownywalna polka czyli np golf mk5 gti, leon 2 cupra lekko liznieta czyt. mody za 5 tys zl bedzie lepiej jezdzic od tego civica ktory fuckupa ma pierwszego po 3 tys od montazu gratów i tu moim zdaniem jest caly dylemat tuningu tej fury. Za 25 tys wiecej to chyba type r by juz jakis byl po sprzedazy tego 1.8 i to nie ulep handlarza tylko przyzwoita sztuka + walki i inne japonskie sralki co by dalo moze te 250KM wolnossaco i bezawaryjnie. Nie siedze w japonskich benzynach wiec jak cos mowie nie halo prosze mnie poprawic
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#493
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
Ale ten jest piękny, kochany i już po tuningach, przerabialiśmy to przez kilka pierwszych stron tego wątku... To nie miał być tajper, tylko nie-tajper-turbo. No i jest. Ale ja gdybym władował w samo turbienie 25k, miał po tym 250 koni i od razu awarię, to chyba jednak nauczyłbym się na błędach na przyszłość i już nigdy więcej tego nie popełnił. Właściciel jest jak widać zadowolony, a chyba o to chodzi...
|
|
|
![]()
Post
#494
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 ![]() |
Torminator weź pod uwagę ze nie każdy chce jeździć "autem dla ludu" oraz to ze w wypadku tej hondy a raczej tego silnika kolega można powiedzieć że przeciera szlaki jeśli chodzi o modyfikacje (czy to ma sens czy tego sensu niema to całkiem inna historia). Mimo wszystko najlepsze w tym jest ze właściciel opisuje dokładnie co dzieje się z autem i może ktoś w przyszłości wyciągnie wnioski z tego czy się pchać w mody tego silnika czy nie. Jasne mógł kupić/zrobić coś innego za podobną kasę i klepac gti i inne przytoczone przez Ciebie auta które mega się tuningu je za 5k ale włożył SWÓJ hajs w to auto i to jego wybór. A najważniejsze że mimo wszystko jest zadowolony. I lepiej już na tym etapie projektu starać się pomóc niż gadać ze źle zrobił i mógł kupić coś innego bo na takie coś zdecydowanie za późno.
|
|
|
gość_gucior_* |
![]()
Post
#495
|
![]() |
Ale sie gownoburza w cudzym portfelu znow rozpetala. Nie pytalem o kwoty aby tutaj padly bo wiadomo bylo, ze sie poleje zolc, ciekaw bylem bardziej czy autor dalej by szedl ta droga.
to co jest dobre i wyjatkowe to uczciwe podejscie i opis dobrych stron i fuck upow. Wszedzie indziej same achy i ochy choc motor tuner wysadzil badz wydymal na kase na ciezka kwote ale na forum wszystko tip top. Autorowi poradzilbym kolejne decyzje zakupowe podejmowac po szeregu konsultacji a nie kupic, spytac i kminic jak sie z czegos wycofac. Jest w tym kraju kilku specow od Hondy i takich ktorzy rozne wersje zaturbili. |
|
|
![]()
Post
#496
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
Hehe, cieszę się że temat żyje
![]() specnaz14 bardzo trafnie napisał, o co chodzi ![]() Nie wiem czemu na polskich forach robi się taka burza jak chodzi o koszta, na zagranicznych forach tego nie zauważyłem w moim temacie... Z drugiej strony nie ma czego ukrywać, bo kto potrafi policzyć 1+1 może w kilkanaście sekund sie dowiedzieć ile co kosztowało. Dlatego nie mam zamiaru się z niczym kryć, a że można taniej więcej mocy itd. itp. już wystarczająco razy było poruszane, ale nie o to tutaj chodzi ![]() Jak podliczy się same graty widać, że dużo taniej nie da się tego zrobić na porządnych częściach. Mała wyliczanka: - Turbo 4.000zł - komputer Flashpro 3.000zł - Boost-Controller 1.000 - 1.500 sprzęgło - 3.000 wydech I już mamy 12.500zl na same podstawowe graty, nie licząc innych pierdół jak IC, calutki dolot, blow-off, przewody etc. etc. co też wychodzi parę kół. Do tego dochodzą: - 4 tłoczkowe Brembo - dyferencjał MFactory - robocizna Dlatego myślę że nie jest źle ![]() Dziwne również podejście, że jak turbo się wysypie to wnioskowanie że lepiej nie było nic robić w tym aucie. Co na to mogę poradzić, że się wysypało, jak ktoś mi bubla sprzedał? Jak by nie siedziało w 1.8 tylko Type-R nic by się nie stało? Nawet w najbardziej wychuchanym projekcie 500HP+ może coś się takiego zdarzyć, ale nie przekreśla to całego projektu, ryzyko fuckupu zawsze jest. A że jestem szczery, wale kawę na ławę i niczego nie ukrywam, to inna sprawa. Ten projekt jak ktoś już pisał może komuś innemu się przydać jako przykład, i dać mu do przemyślenia czy dla niego warto iść w coś takiego czy nie jakby się zastanawiał. Ja nie tracę zapału i jestem przekonany, że z WG Tiala i nowym turbo będzie znowu chulać jak powinien ![]() |
|
|
![]()
Post
#497
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
I to jest prawidłowe podejscie.
Są chyba dostępne muszle wydechowe bez wg do tej spreżarki. -------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#498
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 10 May 2008 Skąd: inąd ![]() |
Nie dałoby rady wydzielić do offtopu czegoś w stylu "co Winni mógł zrobić lepiej"?
(...) |
|
|
![]()
Post
#499
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2011 ![]() |
A nie mysiałeś, żeby zregenerować turbo. Wiem, że to BB ale z tego co wiem to Perunturbo regeneruje Garretta GT.
Albo wymień samego corasa zamiast kupować nowej. I jak najszybciej zanim muszle będą do wyp.. -------------------- Fiat Coupe 2.5 20VT (Italiano DAZA) > 800HP + DSG powered by WALAS MotorSport
World first Fiat with DSG DQ250 - FB -> Fiat Coupe - YellowProject |
|
|
![]()
Post
#500
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Albo wymień samego corasa zamiast kupować nowej. I jak najszybciej zanim muszle będą do wyp.. +1 Dobra rada. ![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 20:34 |