Shoutbox 0 nowych PW 


34 Stron V  « < 22 23 24 25 26 > »   
Reply to this topicStart new topic
> --Civic Ufo 1.8 Type-S Turbo--
P@bLO
post Fri, 25 Mar 2016 - 16:25
Post #461


Forum Killer
Dołączył: Mon, 04 April 2011





Policz sobie mapę kompresora pod swój silnik dla GT28R i GT28RS

http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=43494


--------------------
Fiat Coupe 2.5 20VT (Italiano DAZA) > 800HP + DSG powered by WALAS MotorSport
World first Fiat with DSG DQ250 - FB -> Fiat Coupe - YellowProject
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 25 Mar 2016 - 16:25
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
jackkpl
post Fri, 25 Mar 2016 - 16:34
Post #462


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





https://www.turbobygarrett.com/turbobygarrett/webadviser - bez wykresow
http://www.not2fast.com/turbo/glossary/turbo_calc.shtml - bardziej skomplikowany i nie dzialaja obrazki dla GTxx


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Winni
post Fri, 25 Mar 2016 - 17:13
Post #463


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





Dzieki za linki smile.gif

Ten "turbo advice" od Garetta okazuje mi, ze nie ma pasuajcej turbiny do tych danych co wpisuje biggrin.gif

Policzylem wedlug pierwszego linka z racingfroum, wychodzi ze moj silnik potrzebuje okolo 23,5lb/min przy 7.100RPM.

Mapy:



Patrzac przy doladowaniu 0.65 bara ( na lewej osi Pressure Ratio przy 1.65, na dolnej osi 24lb/min) wychodzi ze faktycznie przy GT2560R bede ledwo w mapie, na samej krawedzi.

Patrzac na te same wartosci na mapie GT2860RS widac, ze powinien lepiej funkcjonowac, mieszcze sie spokojnie w mapie.

Dobrze rozumuje? smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Fri, 25 Mar 2016 - 18:39
Post #464


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





Tak, tutaj dobrze policzyles.
Jak wpisalem dane Twojego silnika do tego kalkulatora garretta, to wyplulo mi 10 roznych turbosprezarek smile.gif. Bylo zarowno 2560 jak i 2860 na liscie, nawet gt2056 pokazalo. I tam na mapach garretta 2560R wydmucha 25lbs/min przy 0.6 bara doladowania.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Fri, 25 Mar 2016 - 18:54
Post #465


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





pamiętasz przy dokładnie jakich obrotach miałeś 0.5 bara?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Winni
post Fri, 25 Mar 2016 - 20:20
Post #466


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





Zależy na jakim biegu, ale ze sprawnym WG 0.5 było już przy 4.000RPM, nawet trochę wcześniej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kamilgt
post Fri, 25 Mar 2016 - 20:22
Post #467


Frequent User
Dołączył: Sat, 22 March 2008
Skąd: Mazowieckie





Już ? Bardziej dopiero. wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Winni
post Fri, 25 Mar 2016 - 20:33
Post #468


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





od 2.500 do 3.500 - 0.45 bara, powyżej 3.500 przebijało 0.5 i rosło dalej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Fri, 25 Mar 2016 - 20:46
Post #469


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





przy 2.5tyś było 0.45 bara. poniżej tych obrotów to doładowanie nie występowało? policz ile powietrza potrzebuje twój silnik przy tym doładowaniu i obrotach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Winni
post Fri, 25 Mar 2016 - 20:54
Post #470


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





Ech, nie chce mi się nic już liczyć, piszę jak działało na tej wyjeb*nej turbinie, nie wiem czy było to normalne zachowanie czy uszkodzenie miało coś z tym wspólnego

Jeszcze raz łopatologicznie:

Ustawienie Controllera na start boost 0.35, peak 0. 65, typ sterowania "control" czyli controller od zera próbował podbić boosta jak najszybciej do 0.35.

Przy 2.500 wstawała od 0.35 bara do 3.500 na 0.45 bara
powyżej 3.500 -> 0.5 bara
powyżej 6.000-> 0.6bara
przy odcince od 6.700 do 7.100 - > 0.69-0.71 bara
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tomek89
post Fri, 25 Mar 2016 - 21:28
Post #471


Super User
Dołączył: Mon, 18 May 2009
Skąd: Gm. Głogówek





CYTAT
Nowe turbo będzie TB2525, Nr. części Garretta 1441144F01. Można kręcić do 1.6bara, na 250 koni wystarczy


Dawno się tak nie uśmiałem. Nie jest to numer garretta tylko części nissana. Numer garetta to 465795-5004S
T25 z s13 z ca18 to jedno z większych śmieciarstw pod słońcem.
Rozpadają się powyżej 1,1 bara. Aby dobić do 220 koni trza zblokować WG, co by było około 1,2~1,3 bar. Wytrzyma to parę przejazdów na zblokowaniu, przy upalaniu na 1,1 pół sezonu. Powietrza w górnym zakresie obrotów brakuje, przytyka się koło 5,5~6krpm. Powietrze grzeje strasznie.


Jeśli chodzi o boost creep to przytkać delikatnie wydech, powiększyć otwór pod klapką WG, albo zewnętrzny.
Albo zostań przy tym co miałeś, albo gt2560r
W swoim ca18 zrobiło 220whp/256hp przy 0,9 bar.
Mody : 3", fmic ,GSS341+ większy filtr. Nic nie strojone, paliwo 95.

Myślę że podstrojenie paliwa i zapłonu wystarczyło by zrobić te 260 przy 0,7 bar
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Winni
post Fri, 25 Mar 2016 - 21:49
Post #472


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





Zostałem tutaj już oświecony, wiem że to turbo nie wydoli smile.gif

Zostanę jednak przy GT2860RS.
Pewnie to głupi pomysł ale zastanawiam się po prostu jeszcze pojeździć na moim bublu aż je całkiem zabije, bo szkoda mi wyrzucić go na szrot póki się jeszcze wirnik kręci tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tomek89
post Fri, 25 Mar 2016 - 22:03
Post #473


Super User
Dołączył: Mon, 18 May 2009
Skąd: Gm. Głogówek





Opiłki alu w komorze spalania i ewentualny syf w oleju, odradzam smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Fri, 25 Mar 2016 - 22:17
Post #474


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Czytam i czytam, podpisuję się pod tym, że GT28RS z WG po portingu na miękkiej sprężynie nadal będzie najlepszym rozwiązaniem biorąc pod uwagę, że pasuje P&P w tym projekcie.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Winni
post Fri, 25 Mar 2016 - 22:24
Post #475


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





Teraz tylko muszę jakoś odkręcić zamówienie tego nieszczęsnego TB25, mam nadzieję że nie będzie spec robił problemów...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Fri, 25 Mar 2016 - 22:46
Post #476


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(Tomek89 @ Fri, 25 Mar 2016 - 22:03) *
Opiłki alu w komorze spalania i ewentualny syf w oleju, odradzam smile.gif


Spokojnie, opilki maja jeszcze icek do przejscia. A jakby nie patrzec, aluminium sie latwo topi w temperaturze spalin.
Przyklad z zycia to gaziarze i wiercenie kolektora bez zdejmowania. Opilki gdzies musza isc smile.gif. O ile tego nie polecam, to nie ma co dramatyzowac.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Sat, 26 Mar 2016 - 10:29
Post #477


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





Zatrzymajmy się już może w tym miejscu.....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Sat, 26 Mar 2016 - 10:30
Post #478


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





CYTAT(Winni @ Fri, 25 Mar 2016 - 22:24) *
Teraz tylko muszę jakoś odkręcić zamówienie tego nieszczęsnego TB25, mam nadzieję że nie będzie spec robił problemów...

jeśli faktycznie jest taki super to co to za problem? anulujesz zamówienie i tyle.

a nie myślałeś może o przejściu na zewnętrzny wg? może znajdzie się ktoś, kto ogarnie to spawanie(nawet na jakimś lokalnym forum), żeby połączyć dp i wg - bo z tego co pamiętam, w adapterze do turbo miejsce na wg jest. wtedy zablokujesz klapkę w muszli i powinny się skończyć problemy ze sterowaniem doładowaniem... choć rosnący boost w stronę odcinki(ale sensowny, a nie z powodu "awarii") daje trochę mocy. a co do starego turbo - nie próbowałeś może odezwać się do garretta czy uznają jakąś reklamację? był tam w ogóle restryktor na zasilaniu olejem? często zapomina się o tym, ale to zajebiście istotny szczegół...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Winni
post Sat, 26 Mar 2016 - 10:48
Post #479


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





Zewnętrzny Wastegate (Tial) mam już w domu, kupiłem go pare dni temu jak jeszcze nie wiedziałem że turbo padło. Najchętniej bym to wszystko wysterował wewnętrznym WG bez dodatkowych kombinacji, im prostsza konstrukcja tym lepiej...

Jak wpadnie teraz nowa turbina jednak raczej zdecyduje się na Tiala, bo jak myślę że znowu przez wewnętrzny WG będą jakieś kwiatki to rzygać mi się chce...

Znalazłem w każdym razie typa który powinien sobie poradzić z wspawaniem kawałka rury.

Restryktor był, reklamację mógłbym spróbować ale niby Garret nie uznaje. Co napewno zrobię, to napiszę do sklepu gdzie kupiłem turbo, może przez nich da się coś załatwić.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Sat, 26 Mar 2016 - 15:11
Post #480


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





Przy mechanicznym uszkodzeniu wirnika w ogóle nie ma mowy o uznaniu jakiejkolwiek reklamacji, bo wszystko Ci pod to podciągną. Zrób tak jak wcześniej radził Fawor i będzie dobrze.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

34 Stron V  « < 22 23 24 25 26 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 20:34