![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#421
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
Raczej nie, bo uszkodzenia są na łopatkach tam, gdzie nie mają styczności z obudową.
Może łożyska były od początku niesprawne, teraz ciężko to powiedzieć... Przy montażu wszytko wydawało się być sprawne. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#422
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
o ile mnie pamięć nie myli, to piasek nie wyszczerbi łopatek. a to, że od znajomego, to nie ma znaczenia... turbo możesz włożyć inne, które będzie na ślizgach ale będzie sto razy lepszym wyborem niż to co Ci wciskają - nawet to głupie td04, które jest rozpracowane w każdą stronę. możesz włożyć równie dobrze k03 czy k04 z vw, które też zrobi robotę, możesz włożyć ihi na ślizgach z subaru, które też jest regenerowalne(konkretniej chyba vf49). opcji jest milion i nie musisz pchać się w starocie...
|
|
|
![]()
Post
#423
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
Problem w tym, że trzeba by przebudować downpipe pod takie KKK czy inne, a nie mam nikogo kto mógł by tutaj na miejscu to porządnie zrobić.
Turbo jest i tak już zamówione, zobaczymy jak będzie się sprawować i jak będzie wyglądać wykres na hamowni ![]() |
|
|
![]()
Post
#424
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
to się wjebałeś na minę... ale tak to jest, jak się słucha typa, który twierdzi, że wykorzystanie 50% potencjału urządzenia niesamowicie ostro je zużywa, a przy 100% możliwości już działa poprawnie
![]() |
|
|
![]()
Post
#425
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
Na minę to się wjebałem z tym GT2860RS
![]() Jak mówiłem, zobaczymy jak będzie się jeździć i jaki wykres wyjdzie ![]() |
|
|
![]()
Post
#426
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
Będzie super, bo jak inaczej miałoby być. Nieważne, że z każdej strony robisz krok w tył. Ani to nie będzie lepiej działać, ani nie będzie zdrowsze dla silnika, ale widzimy, że masz od tego specjalistów z górnej półki.
I nie, zdecydowanie nie przeszło mi przez myśl, żeby tu nie pisać. Trochę bawi, a trochę smuci mnie to co tu się teraz dzieje i decyzje, które podejmujesz, żeby było "lepiej" (bo chyba nie od dzisiaj wiadomo, że jak coś klęknie, to starasz się naprawić i jak jest okazja także poprawić) i nie widzę powodu, żeby się tym nie podzielić, szczególnie, że moja opinia nie różni się ani odrobinę od tego co ma do napisania reszta, więc racz nie dyktować mi co mam robić. Zdecydowanie nie masz się czym ekscytować, skup się na treści. Z góry dziękuję. |
|
|
![]()
Post
#427
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 04 October 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
Hmm, ja na GTB2260vk przelatalem juz 110 tys km od montażu na 230KM na podobnym przyroście mocy jak kolega (+100KM) tylko w TDI i sie nie chce zepsuć to turbo bo bym wsadził coś wiekszego, a tu jebut po ile ? 1 tys km przelatales?
![]() ![]() Wsadź coś konkretnego co Ci doradzi ktoś kto ma pojęcie, żebyś za miesiąc znowu trzeciej turbiny nie kupował. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#428
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
Jak obiecałem fotka wirnika, obudowa dookoło też trochę dostała ale nie ma tragedii jeśli chodzi o wirnik :
![]() @Tominator Trochę więcej, koło 3.000 przejechałem na tym ach tak zajebistym GT2860RS ![]() No proszę, czyli też na takim podobnie archaicznym turbo jak GTB2525 tyle przelatałeś? No to raczej niemożliwe według niektórych tutaj, przecież to mina ![]() Typ ma pojęcie, w okręgu jest najlepszym specem jeśli chodzi o turbiny, buduje hybrydy do motorsportu i jest specjalistą Brabusa od turbin, cały warsztat mu wyposażyli. Mogłem gorzej trafić ![]() |
|
|
![]()
Post
#429
|
|
Super User Dołączył: Thu, 14 January 2010 Skąd: lublin ![]() |
Na moje oko ewidentnie wirnik czymś dostał, na pewno uszkodzenie nie powstało od luzu na wirniku i tarcia o muszlę, przeciez widac to jak na dłoni.
Co do kawałka spawu i tego co napisałeś wcześniej- a jeśli byłby wielkości ziarnka piasku? |
|
|
![]()
Post
#430
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
GTB2260 a TB2525 to dwie różne epoki jeśli chodzi o turbosprężarki.
a jeśli typ ma pojęcie i wkłada Ci starego grzmota - to spoko. ewolucja taka, jakbyś zamiast R18 wsadził... D13 na gaźniku. a to, że jest najlepszym specem w okręgu i buduje hybrydy nic nie znaczy.... współpraca z brabusem też nie, chyba że tam też wkładają jakieś stare turbosprężarki zamiast nowych, które działają dużo sprawniej pod każdym względem. no ale jego wiedzę idealnie podsumowuje CYTAT do tego cały czas praca na małym booscie, do czego turbo normalnie nie jest przystosowane, tak mi spec tłumaczył... i na tym proponowałbym w ogóle zakończyć wątek turbosprężarek, po co dyskutować o wiedzy niesamowitego specjalisty brabusa... |
|
|
![]()
Post
#431
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
Pozostaje się cieszyć, że to co zniszczyło turbo, zostało w intercoolerze i może dalej z niego nie poleci
![]() |
|
|
![]()
Post
#432
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
1. to co wpadło na wirnik kompresora nie miało wpływu na zgon turbiny.
2. ktoś policzył w jakim zakresie mapy pracował kompresor czy było na zasadzie wsadzimy taką i bedzie zajebiście? wcale bym sie nie zdziwił jakby to surge zabił tą turbine. pomysł na wsadzeni t25 nie jest zły bo jest zdecydowanie mniej wydajna i będzie pracować w mapie a nie poza nią. |
|
|
![]()
Post
#433
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
hz10 jakie surge ?? przecież żadne większe turbo w malym silniku nie moglo by dzialac jeśli tak rozumować ??
-------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#434
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 12 May 2005 Skąd: Brachttal / Niemcy ![]() |
Jak obiecałem fotka wirnika, obudowa dookoło też trochę dostała ale nie ma tragedii jeśli chodzi o wirnik : ![]() @Tominator Trochę więcej, koło 3.000 przejechałem na tym ach tak zajebistym GT2860RS ![]() No proszę, czyli też na takim podobnie archaicznym turbo jak GTB2525 tyle przelatałeś? No to raczej niemożliwe według niektórych tutaj, przecież to mina ![]() Typ ma pojęcie, w okręgu jest najlepszym specem jeśli chodzi o turbiny, buduje hybrydy do motorsportu i jest specjalistą Brabusa od turbin, cały warsztat mu wyposażyli. Mogłem gorzej trafić ![]() Tak się składa że ten ach och Garrett jest zajebisty. I tak się składa, że sporo ludzi zrobiło na nim po kilkadziesiąt tysięcy kilometrów bez problemu . Zastanawiałeś się dlaczego gt28 jest popularnym i polecanym upgrade'em dla wszystkich którzy mają seryjnie tb28? Myślisz że posiadacze 200sx czy Fiatów Coupe Turbo montują gt28 bo lubią pieniądze wyrzucać? Osobiście daję tej nowej tb28 10 tyś km zanim zacznie kopcić. Ciekawi mnie jaka będzie diagnoza. |
|
|
![]()
Post
#435
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
hz10 jakie surge ?? przecież żadne większe turbo w malym silniku nie moglo by dzialac jeśli tak rozumować ?? zaznaczam że nie liczyłem tego konkretnego przypadku bo to nie moja piaskownica. surge wystąpi wtedy gdy turbo np. za szybko wstanie, jak to zrobić ? np założyć za małe żeliwo wydechowe. po to są mapy udostepnione przez producenta żeby wykluczyć działanie poza nią. surge występuje też jak jest źle dobrany/ustawiony zawór dv. w każdym przypadku turbina zakończy żywot prędzej czy później. |
|
|
![]()
Post
#436
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
pomysł na wsadzeni t25 nie jest zły bo jest zdecydowanie mniej wydajna i będzie pracować w mapie a nie poza nią. jest zły, bo jest przypadkowy ![]() |
|
|
![]()
Post
#437
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2011 ![]() |
tu ewidentnie chcą wsadzić mechanicznie plug&play turbawkę, a ta TB28 z nissana spasuje pod tym kątem, ale wpychanie starego kapcia do tego jest bez sensu.
Co do ciśnienia zabijającego sprężarkę to bardziej bałbym się wyższego niż sprężarka powinna dmuchać. Ale może ja i wielu innych posiadaczy Fiata Coupe gdzie seryjnie siedziało TB2810 czyli pokrewna sprężarka do tej z 200SX się mylą i popełniają największe głupstwo zakładając Garretty BB z seri GT28 ![]() ![]() -------------------- Fiat Coupe 2.5 20VT (Italiano DAZA) > 800HP + DSG powered by WALAS MotorSport
World first Fiat with DSG DQ250 - FB -> Fiat Coupe - YellowProject |
|
|
![]()
Post
#438
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 04 October 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
Panowie, turbiniarz taki pomysł proponuje i za to odpowiada bezawarynoscią i wynikiem na hamowni, jak chce kolega to niech zakłada, zobaczymy jak wyjdzie, a jeśli za parę tygodni będzie wymiana na inną to sorry, tuning trwa tyle ile środki na to pozwalają
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#439
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
turbiniarz nie gwarantuje wyniku na hamowni i tu jest problem
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#440
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
Dobrze, spróbujmy inaczej :
założmy że nie mam jeszcze wybranego turbo, jakie by było waszym zdaniem odpowiednim wyborem do mojego silnika zamiast archaicznego TB25/28? Warunki: możliwie bezawaryjne, przy 0.6-0.7 bara 250km, flansza T25, flansza wydechowa jak w GT2860RS. Czekam na propozycje. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 01:54 |