![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#381
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 22 March 2008 Skąd: Mazowieckie ![]() |
Będzie pomiar na jakieś prawdziwej hamowni ?
![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#382
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
jaki jest w ogóle potencjał na przyszłośc tego zestawu? Jest kucizna do R18?
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#383
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 25 December 2012 Skąd: Legnica ![]() |
jaki jest w ogóle potencjał na przyszłośc tego zestawu? Jest kucizna do R18? http://realstreetperformance.com/Products/...-81mm-9-01.html Coś tam jest -------------------- |
|
|
![]()
Post
#384
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
Kute tloki sa CP Pistons, od Mahle chyba tez kiedys widzialem, kute korbowody robi Brian Crower.
Co do hamowi: Terminy na Maha sa strasznie dlugie, pojade za okolo 2-3 tygodnie na Dynojeta, wczesniej nie ma niestety terminow wolnych. |
|
|
![]()
Post
#385
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 01 November 2013 ![]() |
Napisałeś że jesteś z Trójmiasta. To pod 3miastem masz MAHA, https://www.facebook.com/Motocomp-593910624001725/
|
|
|
![]()
Post
#386
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
Napisałem, że pochodzę pierwotnie z Trójmiasta
![]() |
|
|
![]()
Post
#387
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#388
|
|
Super User Dołączył: Fri, 09 September 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
Zdjecie felgi profi
|
|
|
![]()
Post
#389
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#390
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
w sumie to jakoś z automatu byłem przekonany, ze tam siedzi już zewnetrzny WG...dla mnie podstawa w każdym aucie turbionym z NA - boost i sterowanie o wiele precyzyjniejsze.
Letnie koło i pasowanie opon trochę stęsowe, czego nie jestem fanem, ale aż dziwnie dobrze to wygląda ![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
gość_macyy_* |
![]()
Post
#391
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#392
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
w sumie to jakoś z automatu byłem przekonany, ze tam siedzi już zewnetrzny WG...dla mnie podstawa w każdym aucie turbionym z NA - boost i sterowanie o wiele precyzyjniejsze. Letnie koło i pasowanie opon trochę stęsowe, czego nie jestem fanem, ale aż dziwnie dobrze to wygląda ![]() Wygląd się dla mnie też liczy, a jakoś super nisko też nie jest, na fotce niżej wygląda niż jest. Półtora palca jeszcze się mieści ![]() Opona 225/40/18 na feldze 8,75cala ładnie się układa. Autem jeżdżę na codzień do pracy oraz dla zabawy, na dłuższe trasy etc. mam inne auto. Rocznie będę Civikiem robił około 12-15.000km. |
|
|
![]()
Post
#393
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#394
|
|
User Dołączył: Thu, 18 November 2010 ![]() |
Nadwozie w tej konfiguracji z tym kolorem robi robotę niby zwykły TypeS ale jest mega.
|
|
|
![]()
Post
#395
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
Dzięki kepa
![]() Najnowszy news jest taki, że turbina jest wymontowana z auta, jutro dostaję jak wszystko dobrze pójdzie następcę ![]() |
|
|
![]()
Post
#396
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
a to dlaczego? Mam nadzieję, ze nie wpadłes na pomysł GTXa, który będzie wstawał gdzieś pod odcinką..
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#397
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
Nie nie, poszedłem w drugą stronę, wpadnie nówka GT25 z Nissana 200SX
![]() Do 300HP spokojnie starczy i będę mógł to jakoś po ludzku wysterować, GT2860RS nie dało się porządnie ogarnąć na tylko 0.5-0.6 bara. A na zewnętrzny Wastegate nie ma niestety miejsca, maska się nie domyka ![]() |
|
|
![]()
Post
#398
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 08 October 2007 ![]() |
Dziwne to co piszesz... odnośnie braku możliwości ogarnięcia RS'a na wewnętrznym aktuatorze. Miałem w niej 0,5b aktuator i spokojnie dawał radę do 1,2 bara stabilnego boostu z AVCR. W razie czego mam go na półce bo wskoczył mocniejszy.
Jeszcze dziwniej Fawor piszesz o GTX ![]() ![]() Co do T25, to z którego 200SX'a to będzie?? Chyba s13? Bo w s14 były już T28 Nawet jak będzie to tzw. T25G to 300HP na niej nie zrobisz raczej, a na pewno nie na niższym doładowaniu niż 1 bar. -------------------- Almera N16 SR20VE-T
|
|
|
![]()
Post
#399
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Dziwne to co piszesz... odnośnie braku możliwości ogarnięcia RS'a na wewnętrznym aktuatorze. Miałem w niej 0,5b aktuator i spokojnie dawał radę do 1,2 bara stabilnego boostu z AVCR. W razie czego mam go na półce bo wskoczył mocniejszy. Jeszcze dziwniej Fawor piszesz o GTX ![]() ![]() Co do T25, to z którego 200SX'a to będzie?? Chyba s13? Bo w s14 były już T28 Nawet jak będzie to tzw. T25G to 300HP na niej nie zrobisz raczej, a na pewno nie na niższym doładowaniu niż 1 bar. On ma chyba boost creepa, czyli na samej sprezynie jest wiecej, niz 0.5 bara. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#400
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
No tak, więcej boosta ładować nie ma problemu, ale ja z GT2860RS potrzebuje tylko 0.6bara, nie więcej...
On ma chyba boost creepa, czyli na samej sprezynie jest wiecej, niz 0.5 bara. Dokładnie ![]() Nowe turbo będzie TB2525, Nr. części Garretta 1441144F01. Można kręcić do 1.6bara, na 250 koni wystarczy ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 06:01 |