![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#361
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
a ja bym podrzucił rozkminę - jesteście pewni razem z Grafixem, ze boost jest sterowany prawidłowo? Moim zdaniem te poł barka powinno tu wstać na około 4 tysiącach i moment powinien wypłaszczyć się już do samego końca. Tutaj widać jakąś dziwną, kompresorową charakterystykę, albo charakterystykę za dużego turbo - a ori gt28 w 1.8 nie powinno się tak zachowywać. Możesz narysować na wykresie przebieg boostu? No chyba, ze to specjalnie jest tak wypłaszczone obciętym zapłonem...
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#362
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
Jesteśmy pewni że nie jest sterowany prawidłowo, bo Wastegate jest zepsuty
![]() Dlatego tak późno turbo wstaje, czasami jak się na chwilę odblokuje ładuje wcześniej, ale większość czasu jest tak jak na wykresie. Nowy Wastegate będzie jutro, montaż jak wszystko dobrze pójdzie w środę ![]() |
|
|
![]()
Post
#363
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 15 September 2009 ![]() |
Kurczę 1,8 140km na doładowaniu. 0,62 i wynik 260km chciałbym żeby moje m42 tak zareagowali.
|
|
|
![]()
Post
#364
|
|
Super User Dołączył: Fri, 29 May 2009 ![]() |
Daj wykres z N/A.
|
|
|
![]()
Post
#365
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 February 2012 ![]() |
Nie śmiecić w wątku o Civicu - załóżcie sobie inny temat.
|
|
|
![]()
Post
#366
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#367
|
|
Super User Dołączył: Fri, 09 September 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
Chinczyk plakal jak skladal
Teraz wymienic,hamownia i katac |
|
|
![]()
Post
#368
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
Nasza wina, trzeba było pokręcić tym pretem do okoła żeby był blisko zapadki prz turbo, kręciliśmy nie ciągnąć za ten pręt przez co wewnątrz metalowa część tarła o membranę no i skutki widać na fotce
![]() Nauczka na przyszłość : najpierw ciągnąć i trzymać druta, dopiero wtedy kręcić dookoła ![]() |
|
|
![]()
Post
#369
|
|
Super User Dołączył: Fri, 09 September 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#370
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#371
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
Wreeeeeszcie Wastegate ogarnięty, od 2.500 obrotów ładuje 0.5 bara narastając równomiernie do 0.65bara przy odcince
![]() Filmik z 2 osobą na pokładzie : Wychodzi około 14 sekund 100-200 ![]() |
|
|
![]()
Post
#372
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
ano jedzie lepiej niż w drodze powrotnej do DE
![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#373
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
Spalil sie albo rdzen albo kabel gdzies
![]() Teraz siedzi juz termopara z rdzeniem 5mm, musze tylko ja jeszcze podlaczyc. |
|
|
![]()
Post
#374
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
OEM sprzęgło oficjalnie się poddało, szybko poszło
![]() Na 3ce i 4ce z buta z niższych obrotów się niestety ślizga ![]() Dlatego też takie różne wykresy wyszły na poniższej fotce, pierwszy zółty był na jeszcze działającym sprzęgle, każdy kolejny WOT jak widać coraz mniej KM i NM przy tym samym doładowaniu przez sprzęgło: ![]() |
|
|
![]()
Post
#375
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Jakos duzo nm jak na 1.8 i 0.5 bara. Ja przy k20 i 0.85 bara z kompresora mialem 350Nm, a miedzy tymi silnikami jednak jest przepasc.
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#376
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
Doładowanie jest 0.65bara, co do liczb to wiadomo, to tylko VDyno, bardziej można ocenić przebieg niuta i mocy niż same cyferki
![]() Skrzynia ze sprzęgłem i dyfrem wpadnie za 2 tygodnie, więc za mniej więcej 3 tygodnie będzie pomiar albo na Dynojet albo Maha ![]() |
|
|
![]()
Post
#377
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#378
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
Dzięki wszystkim
![]() Tak wyglądało sprzęgło po demontażu : ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nowa skrzynia z dyfrem MFactory na aucie, do tego sprzęgło Exedy Stage 1 obite materiałem ciernym z prawdziwego kevlaru, jeździ się *****iscie ![]() Jak narazie ostrożnie bo wszystko musi się ułożyć i dotrzeć, doznania jak dyfer wciąga w zakręt niesamowite ![]() Ma się wrażenie że można każdy zakręt pokonać 2 razy szybciej niż bez dyfra, dlatego trzeba się trochę powstrzymywać żeby nie przecholować ![]() |
|
|
![]()
Post
#379
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sat, 17 March 2012 Skąd: Sosnowiec ![]() |
Koło zamachowe przeżyło ?
|
|
|
![]()
Post
#380
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
Miałem jeszcze zapasowe używane, ale o dziwo koło zamachowe przeżyło, wszystko proste i nie zajechane
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 08:55 |