![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#321
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 04 October 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
Teraz bedzie 5 stron dywagacji czy jest to szybsze od seryjnego type ra czy nie
![]() Filmiki sa jak w malo ktorym projekcie bo wszyscy to wrzucaja wykresy zeby sie reszta mogla jarac i robic ochy achy jaki super przebieg krzywych, a wiemy doskonale ze hamowania hamowni nie rowna i roznice czasami sa nawet 10%. Rzecza takze oczywiscta jest ze na tym setupie nie bedzie to killer drogowy bo jednak porobiony za mnijsza kase vag w tdi czy tb typu, golf leon polo ibiza itp pojedzie go bez problemy ale za to jak na honde civic 1.8 jest bardzo szybka i zrobiona bez druciarstwa. -------------------- |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#322
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
no dokladnie, do takiego samego wniosku chciałem doprowadzić
![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#323
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
No dobrze ale mowiliście, że to sie nie opłaca bo wsadzi 10tys a tyle by musiał dorzucić po sprzedaży type-s, żeby mieć type-r. Teraz wychodzi, że szybsza od type-r, to już sie mówi że od takiej z wydech/dolot/hondata (czyli domnieniam, że też cirka 7-10k) nie. Moim zdaniem cel osiągnięty z opcją na więcej i tylko pogratulować.
-------------------- Ford Escort Cabrio '88
Recaro Leather interior Bilstei Wolf Suspension ex rst :) 2.0 16v zetec in progress |
|
|
![]()
Post
#324
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
Bo trzeba rozgraniczyc 2 rzeczy.
1) Projekt jak na swoje zalozenia zrobiony bardzo fajnie, bardzo szybko, bardzo profi. Nikt tego nie neguje. 2) Sensownosc podejmowania takiego projektu, przynajmniej dla mnie, nadal jest mocno dyskusyjna. Jakosc wykonania tego nie zmienia. -------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#325
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
Dotarlem calo i zdrowo, Civic zapierdziela jak szalony, filmiki wogole nie oddaja uczucia podczas jazdy
![]() ![]() Temperatura oleju nie przekracza 95 stopni ![]() Tak, na zlocie CKPL bede na 100% ![]() Teraz troche brak czasu mnie meczy, praca plus ogarnianie paru mniejszych fuckupow wieczorami/noca. Po trasie okolo 900km, z czego 50% jechalem pelnym ogniem, okazalo sie ze brakuje 2ch z 4ch srub ob downpipe, zauwazylem to dopiero jak zaczelo spalinami w kabinie smierdziec ![]() Sruby zostaly dokrecone ale jak sprawdzilem dzisiaj znowu wyglada jakby zaczely sie luzowac, bede musial je potraktowac jakims Loctite. Inny problem ktory wystapil, to ze turbina laduje za duzego boosta i wlacza sie boostcut z ECU przy 0.625bara. Najpierw problem ogarnelismy dluzsza dzwiginia do WG, dzialalo to przez chwile ale poten tem sam problem wystapil ponownie. Podejrzewam ze ma to cos wspolnego z nieszczelnoscia downpipe, w sensie ze zamiast przez WG uciekaja spaliny przez szczeline, nie wiem co moglo by to byc innego. |
|
|
![]()
Post
#326
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 12 May 2005 Skąd: Brachttal / Niemcy ![]() |
No dobrze ale mowiliście, że to sie nie opłaca bo wsadzi 10tys a tyle by musiał dorzucić po sprzedaży type-s, żeby mieć type-r. Teraz wychodzi, że szybsza od type-r, to już sie mówi że od takiej z wydech/dolot/hondata (czyli domnieniam, że też cirka 7-10k) nie. Moim zdaniem cel osiągnięty z opcją na więcej i tylko pogratulować. Pamiętaj, że R daje w serii całkiem niezły zawias+hamulec większy niż w seryjnym 1,8+lepsza skrzynia niż w 1,8+fotele. Licząc to całościowo może sie okazać, że cały projekt to właśnie lekko poprawiony type-r. |
|
|
![]()
Post
#327
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
Jezdzilem kilkokrotnie Type-Rem, juz przez sama charakteryskyke uturbionego silnika jest 2x wiekszy banan na twarzy teraz w 1.8, nie zaluje ze sie zdecydowalem na ten krok
![]() |
|
|
![]()
Post
#328
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Przez luźniejszy wydech może przeładowywać względem tego, co na strojeniu było. Na luzujące nakrętki Loctite, a jak nie pomoże to nawiercić i zabezpieczyć drucikiem jak w lotnictwie, ewentualnie szybsza metoda podkładki, które po dokręceniu się odgina.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#329
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 12 May 2005 Skąd: Brachttal / Niemcy ![]() |
Jezdzilem kilkokrotnie Type-Rem, juz przez sama charakteryskyke uturbionego silnika jest 2x wiekszy banan na twarzy teraz w 1.8, nie zaluje ze sie zdecydowalem na ten krok ![]() I słusznie - w końcu to Twoje auto i Twój projekt. Najważniejsze jest abyś to ty był z niego zadowolony. Długa skrzynia nie przeszkadza? Mam 1,8 i mnie mega denerwuje fakt, że powyżej czwórki mamy dwa nadbiegi. Jak będziesz miał okazję to nagraj coś proszę w zakresie 0-240. Ciekawi mnie jak to wypada w stosunku do mojej padaki ![]() |
|
|
![]()
Post
#330
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 17 March 2007 Skąd: Łódź ![]() |
nie nie, absolutnie bez spinki na znaczek ![]() ![]() ![]() Ale ja nie wspomnialem ani slowem o hejcie a slowo zla specjalnie ubralem w "..." i wypowiedz byla bardziej forma zartu niz serio ![]() ![]() Poki Winni nie odwiedzi hamowni raczej marne szanse, zeby oceniac to czy auto faktycznie jedzie czy spodziewalismy sie czegos innego / wiecej ![]() Dlatego tez zapytalem czy to byly filmy z zapakowanym autem czy pustym, bo dodatkowe 100kg mimo, ze nie czujesz tego tylkiem, tez wyniki zmienia ![]() Na wszystkich filmach bylem zapakowany po sam dach (zlozone tylne fotele), na pusto jest jeszcze ciekawiej ![]() Czas to zmienic i jak najszybciej dac filmy na pusto ![]() -------------------- Ibiza Cupra 1.8T by CompSport
|
|
|
![]()
Post
#331
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 08 October 2007 ![]() |
Filmy filmami, ale czy ktoś się zastanowił czy ten type r wklepał "pedal to the metal", bo może on się za bardzo nie spinał
![]() Winni na pewno wrzuci niedługo jakiś sparing i kreski dla porównania. -------------------- Almera N16 SR20VE-T
|
|
|
![]()
Post
#332
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Ale ja nie wspomnialem ani slowem o hejcie a slowo zla specjalnie ubralem w "..." i wypowiedz byla bardziej forma zartu niz serio Honde tez nadal posiadam i jest ok Luźno przecież ![]() Poki Winni nie odwiedzi hamowni raczej marne szanse, zeby oceniac to czy auto faktycznie jedzie czy spodziewalismy sie czegos innego / wiecej ![]() Dlatego tez zapytalem czy to byly filmy z zapakowanym autem czy pustym, bo dodatkowe 100kg mimo, ze nie czujesz tego tylkiem, tez wyniki zmienia ![]() Czas to zmienic i jak najszybciej dac filmy na pusto rownież jestem za ![]() Generalnie w jeździe z półgazów i z rolki ten setup jest na bank szybszy od FN2, bo ma po prostu ze 150% momentu obrotowego wolnossaka ![]() Można by podsumować, że modyfikacja nie miała większego sensu, albo można by te pieniądze wydać inaczej osiągając co innego - ale to nie jest ważne ![]() Najważniejsze ogarnać choroby więku dziecięcego i jeździć bez uszczerbku dla silnika. Ciesz się, że do odkręcających się śrubek i boost cut'ów (też znam z turbionych Hond ![]() ![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#333
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#334
|
|
Super User Dołączył: Mon, 18 May 2009 Skąd: Gm. Głogówek ![]() |
Sruby zostaly dokrecone ale jak sprawdzilem dzisiaj znowu wyglada jakby zaczely sie luzowac, bede musial je potraktowac jakims Loctite. Podkładki samoklinujące typu Nordlock + nakrętki gniecione DIN 6927 ewentualnie nakrętki z nacięciem DIN 14440, oba typy najlepiej miedziowane . Locktite na wydechu wypali się. |
|
|
![]()
Post
#335
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
Właściciel Type-R cisnął ponieważ skontaktowałem się z nim machając hieroglifami przez szybę, zasygnalizował że rozumie o co chodzi
![]() Zastanawiam się kurcze z kim mogę się zmierzyć bo auta znajomych mają poniżej 200HP, będę musiał się z kimś innym ugadać na rolkę. W sprawie za dużego boosta, wygląda na to że albo przewód z orurowania IC do solenoida jest nieszczelny/zdjety albo solenoid N73 jest walnięty. Dzięki Tomek za podpowiedzi, mój mechanik ma szpilki i takie miedziane nakrętki, jak będzie czas to wymienimy w weekend. |
|
|
![]()
Post
#336
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 08 October 2007 ![]() |
Uporaj się na spokojnie z tymi chorobami wieku dziecięcego
![]() ![]() Co do luzowania się DP to u mnie pomógł dopiero dodatkowy wspornik mocujący go do bloku. Testowałem różne nakrętki i efekt był ciągle ten sam - dopiero lepsze umocowanie DP i wydechu rozwiązało problem. Dobrą opcją do wypróbowania są nakrętki typu DIN 463 - PN 82022, ale działają dobrze tylko ze śrubami i nakrętkami bez kołnierza. -------------------- Almera N16 SR20VE-T
|
|
|
![]()
Post
#337
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
Z drugiej strony dobrze ze go pokatowalem na autostradzie, tak przynajmniej od razu wyszly slabostki ktore teraz mozna na 100% ogarnac
![]() Jak dobrze pojdzie dzisiaj wieczorem wymienimy sruby na szpilki z miedzanymi nakretkami zabezpieczajacymi i sprawdzimy czemu wastegate sie nie otwiera, moze sie po prostu zacial? Downpipe jest przymocowany do bloku mniej wiecej tam gdzie jest skrzynia, sprawdzimy czy sa tam jeszcze sruby, moze tez sie odkrecily i podpora nie trzyma juz downpipe ![]() |
|
|
![]()
Post
#338
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 08 October 2007 ![]() |
Jak masz jakąś osłonę termiczna turbiny (koc) to może ona Ci blokować cięgno od aktuatora lub po prostu gdzieś jest nieszczelność na linii: zaworek MBC/EBC - aktuator.
-------------------- Almera N16 SR20VE-T
|
|
|
![]()
Post
#339
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Luzowanie nakretek - metoda najszybsza to zakontrowac druga nakretka. Wtedy sie nic nie odkreci. Ja tak mialem z seryjnym DP, gdzie dostep do nakretek byl slaby i przez to dokrecalem tylko grzechotka 1/4". Po zakontrowaniu druga nakretka problem zniknal.
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#340
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 08 October 2007 ![]() |
pod warunkiem ze szpilka jest na tyle dluga zeby zastosowac 2 nakretke
![]() -------------------- Almera N16 SR20VE-T
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 04:36 |