Shoutbox 0 nowych PW 


34 Stron V  « < 15 16 17 18 19 > »   
Reply to this topicStart new topic
> --Civic Ufo 1.8 Type-S Turbo--
Tominator
post Tue, 16 Feb 2016 - 10:23
Post #321


Forum Killer
Dołączył: Wed, 04 October 2006
Skąd: Wrocław





Teraz bedzie 5 stron dywagacji czy jest to szybsze od seryjnego type ra czy nie biggrin.gif
Filmiki sa jak w malo ktorym projekcie bo wszyscy to wrzucaja wykresy zeby sie reszta mogla jarac i robic ochy achy jaki super przebieg krzywych, a wiemy doskonale ze hamowania hamowni nie rowna i roznice czasami sa nawet 10%. Rzecza takze oczywiscta jest ze na tym setupie nie bedzie to killer drogowy bo jednak porobiony za mnijsza kase vag w tdi czy tb typu, golf leon polo ibiza itp pojedzie go bez problemy ale za to jak na honde civic 1.8 jest bardzo szybka i zrobiona bez druciarstwa.


--------------------
Systemy hamulcowe Big Brake Kit Brembo do każdego auta BagCorp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 16 Feb 2016 - 10:23
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Fawor
post Tue, 16 Feb 2016 - 10:28
Post #322


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





no dokladnie, do takiego samego wniosku chciałem doprowadzić smile.gif


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rex
post Tue, 16 Feb 2016 - 10:34
Post #323


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 December 2004
Skąd: Warszawa





No dobrze ale mowiliście, że to sie nie opłaca bo wsadzi 10tys a tyle by musiał dorzucić po sprzedaży type-s, żeby mieć type-r. Teraz wychodzi, że szybsza od type-r, to już sie mówi że od takiej z wydech/dolot/hondata (czyli domnieniam, że też cirka 7-10k) nie. Moim zdaniem cel osiągnięty z opcją na więcej i tylko pogratulować.


--------------------
Ford Escort Cabrio '88
Recaro Leather interior
Bilstei Wolf Suspension
ex rst :) 2.0 16v zetec in progress
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kras
post Tue, 16 Feb 2016 - 10:51
Post #324


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 10 April 2005
Skąd: WWA/Tripolis





Bo trzeba rozgraniczyc 2 rzeczy.

1) Projekt jak na swoje zalozenia zrobiony bardzo fajnie, bardzo szybko, bardzo profi. Nikt tego nie neguje.
2) Sensownosc podejmowania takiego projektu, przynajmniej dla mnie, nadal jest mocno dyskusyjna. Jakosc wykonania tego nie zmienia.


--------------------
Kra$
And JDM again... :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Winni
post Tue, 16 Feb 2016 - 14:18
Post #325


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





Dotarlem calo i zdrowo, Civic zapierdziela jak szalony, filmiki wogole nie oddaja uczucia podczas jazdy biggrin.gif Na wszystkich filmach bylem zapakowany po sam dach (zlozone tylne fotele), na pusto jest jeszcze ciekawiej wink.gif

Temperatura oleju nie przekracza 95 stopni smile.gif

Tak, na zlocie CKPL bede na 100% wink.gif


Teraz troche brak czasu mnie meczy, praca plus ogarnianie paru mniejszych fuckupow wieczorami/noca.

Po trasie okolo 900km, z czego 50% jechalem pelnym ogniem, okazalo sie ze brakuje 2ch z 4ch srub ob downpipe, zauwazylem to dopiero jak zaczelo spalinami w kabinie smierdziec tongue.gif

Sruby zostaly dokrecone ale jak sprawdzilem dzisiaj znowu wyglada jakby zaczely sie luzowac, bede musial je potraktowac jakims Loctite.

Inny problem ktory wystapil, to ze turbina laduje za duzego boosta i wlacza sie boostcut z ECU przy 0.625bara. Najpierw problem ogarnelismy dluzsza dzwiginia do WG, dzialalo to przez chwile ale poten tem sam problem wystapil ponownie. Podejrzewam ze ma to cos wspolnego z nieszczelnoscia downpipe, w sensie ze zamiast przez WG uciekaja spaliny przez szczeline, nie wiem co moglo by to byc innego.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
dejv667
post Tue, 16 Feb 2016 - 14:43
Post #326


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 May 2005
Skąd: Brachttal / Niemcy





CYTAT(rex @ Tue, 16 Feb 2016 - 10:34) *
No dobrze ale mowiliście, że to sie nie opłaca bo wsadzi 10tys a tyle by musiał dorzucić po sprzedaży type-s, żeby mieć type-r. Teraz wychodzi, że szybsza od type-r, to już sie mówi że od takiej z wydech/dolot/hondata (czyli domnieniam, że też cirka 7-10k) nie. Moim zdaniem cel osiągnięty z opcją na więcej i tylko pogratulować.

Pamiętaj, że R daje w serii całkiem niezły zawias+hamulec większy niż w seryjnym 1,8+lepsza skrzynia niż w 1,8+fotele. Licząc to całościowo może sie okazać, że cały projekt to właśnie lekko poprawiony type-r.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Winni
post Tue, 16 Feb 2016 - 15:04
Post #327


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





Jezdzilem kilkokrotnie Type-Rem, juz przez sama charakteryskyke uturbionego silnika jest 2x wiekszy banan na twarzy teraz w 1.8, nie zaluje ze sie zdecydowalem na ten krok smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Tue, 16 Feb 2016 - 15:10
Post #328


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Przez luźniejszy wydech może przeładowywać względem tego, co na strojeniu było. Na luzujące nakrętki Loctite, a jak nie pomoże to nawiercić i zabezpieczyć drucikiem jak w lotnictwie, ewentualnie szybsza metoda podkładki, które po dokręceniu się odgina.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dejv667
post Tue, 16 Feb 2016 - 15:16
Post #329


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 May 2005
Skąd: Brachttal / Niemcy





CYTAT(Winni @ Tue, 16 Feb 2016 - 15:04) *
Jezdzilem kilkokrotnie Type-Rem, juz przez sama charakteryskyke uturbionego silnika jest 2x wiekszy banan na twarzy teraz w 1.8, nie zaluje ze sie zdecydowalem na ten krok smile.gif

I słusznie - w końcu to Twoje auto i Twój projekt. Najważniejsze jest abyś to ty był z niego zadowolony.

Długa skrzynia nie przeszkadza? Mam 1,8 i mnie mega denerwuje fakt, że powyżej czwórki mamy dwa nadbiegi.

Jak będziesz miał okazję to nagraj coś proszę w zakresie 0-240. Ciekawi mnie jak to wypada w stosunku do mojej padaki wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
spychu
post Tue, 16 Feb 2016 - 21:48
Post #330


Frequent User
Dołączył: Sat, 17 March 2007
Skąd: Łódź





CYTAT(Fawor @ Tue, 16 Feb 2016 - 10:20) *
nie nie, absolutnie bez spinki na znaczek wink.gif Pytam po prostu jakie są predykcje mocy, bo może po prostu za dużo spodziewamy sie (albo ja sam biggrin.gif) po projekcie zaturbienia. Może się okazać, że auto ma z 230KM i po prostu jedzie adekwatnie do swojej mocy. W powyższym poście równiez mojego Leona okresliłem jako niezbyt szybkiego więc nie przesadzaj z tym moim hejtem na H, bo cały czas jeszcze ja mam tongue.gif

Ale ja nie wspomnialem ani slowem o hejcie a slowo zla specjalnie ubralem w "..." i wypowiedz byla bardziej forma zartu niz serio wink.gif Honde tez nadal posiadam i jest ok smile.gif

Poki Winni nie odwiedzi hamowni raczej marne szanse, zeby oceniac to czy auto faktycznie jedzie czy spodziewalismy sie czegos innego / wiecej smile.gif
Dlatego tez zapytalem czy to byly filmy z zapakowanym autem czy pustym, bo dodatkowe 100kg mimo, ze nie czujesz tego tylkiem, tez wyniki zmienia smile.gif

CYTAT(Winni @ Tue, 16 Feb 2016 - 14:18) *
Na wszystkich filmach bylem zapakowany po sam dach (zlozone tylne fotele), na pusto jest jeszcze ciekawiej wink.gif

Czas to zmienic i jak najszybciej dac filmy na pusto smile.gif


--------------------
Ibiza Cupra 1.8T by CompSport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Onyx
post Tue, 16 Feb 2016 - 22:06
Post #331


Super User
Dołączył: Mon, 08 October 2007





Filmy filmami, ale czy ktoś się zastanowił czy ten type r wklepał "pedal to the metal", bo może on się za bardzo nie spinał wink.gif

Winni na pewno wrzuci niedługo jakiś sparing i kreski dla porównania.


--------------------
Almera N16 SR20VE-T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Tue, 16 Feb 2016 - 22:56
Post #332


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





CYTAT(spychu @ Tue, 16 Feb 2016 - 22:48) *
Ale ja nie wspomnialem ani slowem o hejcie a slowo zla specjalnie ubralem w "..." i wypowiedz byla bardziej forma zartu niz serio Honde tez nadal posiadam i jest ok

Luźno przecież smile.gif
CYTAT(spychu @ Tue, 16 Feb 2016 - 22:48) *
Poki Winni nie odwiedzi hamowni raczej marne szanse, zeby oceniac to czy auto faktycznie jedzie czy spodziewalismy sie czegos innego / wiecej smile.gif
Dlatego tez zapytalem czy to byly filmy z zapakowanym autem czy pustym, bo dodatkowe 100kg mimo, ze nie czujesz tego tylkiem, tez wyniki zmienia smile.gif


Czas to zmienic i jak najszybciej dac filmy na pusto

rownież jestem za smile.gif Auto bez zapakowania pod dach na pewno będzie jechać jeszcze przyjemniej.

Generalnie w jeździe z półgazów i z rolki ten setup jest na bank szybszy od FN2, bo ma po prostu ze 150% momentu obrotowego wolnossaka smile.gif Aczkolwiek faktycznie przy WOT z 2 czy 3go biegu między nim, a FN2 z bolt on'ami na 230KM, zapewne nie będzie dużej róznicy dla którejś ze stron.

Można by podsumować, że modyfikacja nie miała większego sensu, albo można by te pieniądze wydać inaczej osiągając co innego - ale to nie jest ważne smile.gif To decyzja właściciela wykładającego na to swoje $$, a nie gawiedzi, która komentuje.

Najważniejsze ogarnać choroby więku dziecięcego i jeździć bez uszczerbku dla silnika. Ciesz się, że do odkręcających się śrubek i boost cut'ów (też znam z turbionych Hond smile.gif ) nie dochodzi Ci dodatkowo pękający kolektor - to wcurwia najmocniej biggrin.gif


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specnaz14
post Tue, 16 Feb 2016 - 22:59
Post #333


Forum Killer
Dołączył: Sun, 03 December 2006





CYTAT(Onyx @ Tue, 16 Feb 2016 - 22:06) *
Filmy filmami, ale czy ktoś się zastanowił czy ten type r wklepał "pedal to the metal", bo może on się za bardzo nie spinał wink.gif


Też właśnie się dość mocno nad tą kwestią zastanawiałem:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tomek89
post Tue, 16 Feb 2016 - 23:18
Post #334


Super User
Dołączył: Mon, 18 May 2009
Skąd: Gm. Głogówek





CYTAT(Winni @ Tue, 16 Feb 2016 - 14:18) *
Sruby zostaly dokrecone ale jak sprawdzilem dzisiaj znowu wyglada jakby zaczely sie luzowac, bede musial je potraktowac jakims Loctite.

Podkładki samoklinujące typu Nordlock + nakrętki gniecione DIN 6927 ewentualnie nakrętki z nacięciem DIN 14440, oba typy najlepiej miedziowane .

Locktite na wydechu wypali się.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Winni
post Tue, 16 Feb 2016 - 23:30
Post #335


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





Właściciel Type-R cisnął ponieważ skontaktowałem się z nim machając hieroglifami przez szybę, zasygnalizował że rozumie o co chodzi tongue.gif

Zastanawiam się kurcze z kim mogę się zmierzyć bo auta znajomych mają poniżej 200HP, będę musiał się z kimś innym ugadać na rolkę.

W sprawie za dużego boosta, wygląda na to że albo przewód z orurowania IC do solenoida jest nieszczelny/zdjety albo solenoid N73 jest walnięty.

Dzięki Tomek za podpowiedzi, mój mechanik ma szpilki i takie miedziane nakrętki, jak będzie czas to wymienimy w weekend.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Onyx
post Tue, 16 Feb 2016 - 23:34
Post #336


Super User
Dołączył: Mon, 08 October 2007





Uporaj się na spokojnie z tymi chorobami wieku dziecięcego wink.gif ale z należytą uwagą, żeby przez pierdoły się coś "grubiej" nie porobiło tongue.gif

Co do luzowania się DP to u mnie pomógł dopiero dodatkowy wspornik mocujący go do bloku. Testowałem różne nakrętki i efekt był ciągle ten sam - dopiero lepsze umocowanie DP i wydechu rozwiązało problem.
Dobrą opcją do wypróbowania są nakrętki typu DIN 463 - PN 82022, ale działają dobrze tylko ze śrubami i nakrętkami bez kołnierza.


--------------------
Almera N16 SR20VE-T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Winni
post Wed, 17 Feb 2016 - 09:39
Post #337


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





Z drugiej strony dobrze ze go pokatowalem na autostradzie, tak przynajmniej od razu wyszly slabostki ktore teraz mozna na 100% ogarnac smile.gif

Jak dobrze pojdzie dzisiaj wieczorem wymienimy sruby na szpilki z miedzanymi nakretkami zabezpieczajacymi i sprawdzimy czemu wastegate sie nie otwiera, moze sie po prostu zacial?

Downpipe jest przymocowany do bloku mniej wiecej tam gdzie jest skrzynia, sprawdzimy czy sa tam jeszcze sruby, moze tez sie odkrecily i podpora nie trzyma juz downpipe wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Onyx
post Wed, 17 Feb 2016 - 09:55
Post #338


Super User
Dołączył: Mon, 08 October 2007





Jak masz jakąś osłonę termiczna turbiny (koc) to może ona Ci blokować cięgno od aktuatora lub po prostu gdzieś jest nieszczelność na linii: zaworek MBC/EBC - aktuator.



--------------------
Almera N16 SR20VE-T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Wed, 17 Feb 2016 - 09:56
Post #339


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





Luzowanie nakretek - metoda najszybsza to zakontrowac druga nakretka. Wtedy sie nic nie odkreci. Ja tak mialem z seryjnym DP, gdzie dostep do nakretek byl slaby i przez to dokrecalem tylko grzechotka 1/4". Po zakontrowaniu druga nakretka problem zniknal.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Onyx
post Wed, 17 Feb 2016 - 10:00
Post #340


Super User
Dołączył: Mon, 08 October 2007





pod warunkiem ze szpilka jest na tyle dluga zeby zastosowac 2 nakretke wink.gif


--------------------
Almera N16 SR20VE-T
Go to the top of the page
 
+Quote Post

34 Stron V  « < 15 16 17 18 19 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 04:36