![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#261
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 04 April 2011 ![]() |
Ciekawi mnie jak to auto przejdzie niemiecki TUV
![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#262
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
Jak to, przecież to wszystko OEM
![]() |
|
|
![]()
Post
#263
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 12 May 2005 Skąd: Brachttal / Niemcy ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#264
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
TÜV mam świeżo zrobiony więc na 2 lata mam narazie spokój
![]() Auto odbieram w piątek późnym wieczorem, w sobotę rano strojenie a koło 13tej godzina na hamowni dla dostrojenia i pomiar co ta cała zabawa dała ![]() |
|
|
![]()
Post
#265
|
|
User Dołączył: Sun, 18 January 2015 ![]() |
A to w Niemczech nie tuningują aut że się martwicie o TUV
Kolego trzymam kciuki za projekt pomimo tego że nie jestem zwolennikiem UFO |
|
|
![]()
Post
#266
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 12 May 2005 Skąd: Brachttal / Niemcy ![]() |
TÜV mam świeżo zrobiony więc na 2 lata mam narazie spokój ![]() Auto odbieram w piątek późnym wieczorem, w sobotę rano strojenie a koło 13tej godzina na hamowni dla dostrojenia i pomiar co ta cała zabawa dała ![]() Zyćze mało ogarniętych gliniarzy przy kontroli ![]() A to w Niemczech nie tuningują aut że się martwicie o TUV Kolego trzymam kciuki za projekt pomimo tego że nie jestem zwolennikiem UFO tuningują - i cena owego tuningu nie wynika z niczego ![]() |
|
|
![]()
Post
#267
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 01 October 2014 ![]() |
https://www.youtube.com/watch?v=FdijTTxWwWk...feature=related
jak widać coś tam z Hondy można wycisnąć |
|
|
![]()
Post
#268
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
I co to ma wspólnego z autem z tego wątku? Bo że ogólnie daje się w B serii zrobić 500, 700, albo 800 koni, to wiemy.
|
|
|
![]()
Post
#269
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
Dokładnie, mega respekt dla Grześka i Wojtka
![]() Auto mechanicznie już na 100% gotowe ![]() Jutro po południu dostanę filmik z odpalenia oraz fotki, nie wiem czy będę miał czas je powstawiać bo zasuwam od razu po pracy na lotnisko żeby wieczorem odebrać auto ![]() Trzymajcie kciuki ![]() |
|
|
![]()
Post
#270
|
|
Super User Dołączył: Fri, 29 May 2009 ![]() |
Jak na razie jest to chyba najszybciej realizowany projekt na tym forum. Powodzenia w odpaleniu i testach.
|
|
|
![]()
Post
#271
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
![]() |
|
|
![]()
Post
#272
|
|
User Dołączył: Mon, 03 September 2007 Skąd: wrocław ![]() |
Ok, ale napisz coś więcej
![]() |
|
|
![]()
Post
#273
|
|
Super User Dołączył: Fri, 09 September 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
no wlasnie,kiedy hamownia??A ten stozek to w fajnym piekarniku siedzi,szkoda,ze takie temperatury beda w dolocie hmm
|
|
|
![]()
Post
#274
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Kraków ![]() |
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.4...1044&type=3
wiecej opisu: wstepnie wystrojone na 0.6b, temp zew ok 5*, temp z kolektorze max 25*, egt max 800*, filtr stozkowy ma max 25* po upalaniu i staniu w korku, wiec nie wiem skad pomysl o piekarniku ? Najpierw lepiej zapytac a nie pisac glupoty, bo niby skad miala by sie wziasc tam temp? pod filtrem jest dziura, bo skrzyni juz tam niema i jest stały przewiew, dodatkowo jest jeszcze zimny dolot zrobiony i bedzie zmienial maske na bardziej wentylowana, na filtr z obudowa nie ma miejsca i nigdzie indziej nie da sie wlozyc zeby bylo lepiej choc nie uwazam tego miejsca za zle. -------------------- 2,7biT 450+ KM
|
|
|
![]()
Post
#275
|
|
Super User Dołączył: Fri, 09 September 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
A po co ta spina???Ktos Ci wytknal jakies bledy czy matke obrazil???KAzdy teraz sie rzuca jakby niewiadomo co ehhh.A w te 25st w takiej ciasnocie to ciezko uwierzyc...
|
|
|
![]()
Post
#276
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Kraków ![]() |
A po co ta spina???Ktos Ci wytknal jakies bledy czy matke obrazil???KAzdy teraz sie rzuca jakby niewiadomo co ehhh.A w te 25st w takiej ciasnocie to ciezko uwierzyc... Dla mnie nie ma nic bardziej denerwującego jak opisywanie czyjejś roboty bez wiedzy i dotkniecia na zywo, Grafix i Winni jest świadkiem ze dolot jest zimny, inaczej bym tego nie oddal, stozek jest 40cm od silnika, wszystko jest owiniete i do okola sa dziury, wiec dla mnie nic dziwnego, nie rzucam sie ale lepiej było zapytac a nie pisac.... dobra koniec ot ![]() -------------------- 2,7biT 450+ KM
|
|
|
![]()
Post
#277
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Kraków ![]() |
Od siebie moge dodać, że robiłem i widziałem ciaśniejsze projekty ale nie było lekko ;/ samochod juz zrobił z 200km pałowania i jest wszystko ok
![]() ![]() -------------------- 2,7biT 450+ KM
|
|
|
![]()
Post
#278
|
|
Super User Dołączył: Fri, 09 September 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
no to dobrze,ze tak jest i wyluzuj,bo nikt Ci do gardla nie skacze.Znam akurat te auta,wiem jak jest pod maska ciasno ale grunt,ze jezdzi.Ciekawe ile to wypluje heh
|
|
|
![]()
Post
#279
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
Potwierdzam, wyjebitny ICek tak chłodzi że o dolot można sobie prawie palce odmrozić
![]() Więcej informacji napiszę jutro, strojenie zajęło nam cały dzień dlatego padam z nóg, wieeeeeeelkie dzięki dla Grześka i Wojtka z GTPerformance oraz dla Grafixa ![]() Dla osłodzenia wieczoru 2 krótkie filmiki, oglądać ze słuchawkami albo głośnikami ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#280
|
|
Super User Dołączył: Fri, 09 September 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
no w koncu brzmi jakos ten silnik,bo seria to tragedia jak kosiarka.Piekna szybka robota,gratki
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 18:33 |