![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#241
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#242
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#243
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
|
|
|
gość_gucior_* |
![]()
Post
#244
|
![]() |
Nie wolales przerzucic aku do tylu i wyprowadzic na front dolotu?
Z ciekawosci bo zawsze mnie to zastanawialo - po co te frotki wyznawcy hąd zakladaja na zbiorniczki? To spelnia jakas funkcje poza dziwna wizualna? Bo karbonony palak do klapy to wiadomo, ze redukcja masy ![]() |
|
|
![]()
Post
#245
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 05 January 2009 ![]() |
Na zime sie zaklada zeby plynowi zimno nie bylo
-------------------- :)
|
|
|
![]()
Post
#246
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
Dooookładnie, żeby płyn nie zamarzł
![]() A tak na serio, to poza niesamowitym efektem wizualnym ma to w teorii zapobiedz wylaniu się płynu w przypadku jego zagotowania. Nie tylko Hondziarze to zakładają ![]() ![]() Siłowników Civic wogóle nie miał, a że chciałem siłowniki i akurat były z carbonem to czemu nie ![]() Zastanawialiśmy się nad przerzuceniem aku do tyłu, jednak tylko jako ostateczność jeśli nie dało by się w miarę sensownie poprowadzić orurowania. Przy tak małym doładowaniu i tak dużym IC (630x300x76mm) temperatura w dolocie będzie wystarczająco niska ![]() |
|
|
![]()
Post
#247
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 May 2008 ![]() |
widać że chłopaki się nie opierdzielają z robotą każdego dnia widać jak posuwają się prace . I tacy spece mi się podobają a nie wstawiasz auto i zamiast robić twoje to zajmują się w tym czasie jeszcze innymi 5 - cioma projektami
|
|
|
![]()
Post
#248
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
widać że chłopaki się nie opierdzielają z robotą każdego dnia widać jak posuwają się prace . I tacy spece mi się podobają a nie wstawiasz auto i zamiast robić twoje to zajmują się w tym czasie jeszcze innymi 5 - cioma projektami Potwierdzam. Projekt stoi 3 dni ? A ile już zrobione. Nic mnie tak nie denerwuje jak stojący samochód na placu i czekający nie wiadomo na co. Umawiasz się na konkretną godiznę i datę to wymagam żeby samochód od razu wjechał na warsztat i coś się ma dziać a nie umówiony żeby sobie postał... |
|
|
![]()
Post
#249
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 28 April 2008 Skąd: Drag Racing Strip ![]() |
@peter22 i MisioLBN - popracujcie w warsztacie dłużej to może zrozumiecie czemu często wozy stoją na placu a nie są cały czas robione
pzdr -------------------- American Muscle.
Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1 |
|
|
![]()
Post
#250
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
Jedenasty chyba nie zrozumiałeś 1 rzeczy
![]() |
|
|
![]()
Post
#251
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 01 October 2014 ![]() |
też bym aku do tyłu dał i w to miejsce umieścił stożek. Ten filtr stożkowy ma pod sobą łapacz zimnego powietrza, bo jeśli to jak jest rozwiązane zasysanie potrzebnego mu powietrza ?
|
|
|
![]()
Post
#252
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
...Wiadomo nie wszystko się da... ...Nie rozumiem tej praktyki umawiania się żeby postawić samochód na placu. Po to się umawiamy na dokładny termin żeby samochód wjechał i zaczął się robić. No i pięknie sobie odpowiedziałeś. Czasem jest tak, że czekasz na części/akcept klienta/aż zastygnie silikon czy cokolwiek innego. Wtedy wypychasz auto i robisz inne. Nikt mechanikowi nie zapłaci za czas przestoju, a kolejny klient już czeka, bo się z nim umówiłeś. Serio to trudno ogarnąć? -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#253
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
Zgadzam się z peterem22 i MisioLBN na 1000%.
Termin u Grześka trzeba ustalać minimum 6 miesięcy wcześniej, specjalnie się upewniłem że mój samochód będzie jedynym projektem który bedą robić, nie dorywczo ale cały czas z pełnym zaangażowaniem. Wiadomo, jak jest jakiś grubszy przestój bo nie ma części nic nie przeszkadza w dłubaniu innych aut, dlatego też trzeba wszystko jak najlepiej rozplanować a nie zamawiać części zza oceanu jak auto już stoi pod garażem. Ale fakt, czasami nie da rady inaczej jak coś wyskoczy podczas grzebania. Często jednak nie jest problemem brak części (ale chętnie stosowane jako wymówka) ale po prostu przez pazerność zbyt duża ilość projektów w stosunku do ilości personelu, nie może się w tych najczęściej krótkich terminach które są podawane (żeby nie odstraszyć klienta) udać. Back to topic: Tutaj lepsza fotka orurowania, narazie jak widać tylko delikatnie złapane punktowo: ![]() Miejsce jest, nic nigdzie nie dotyka, na fotkach wygląda na mniej miejsca niż w rzeczywistości ![]() też bym aku do tyłu dał i w to miejsce umieścił stożek. Ten filtr stożkowy ma pod sobą łapacz zimnego powietrza, bo jeśli to jak jest rozwiązane zasysanie potrzebnego mu powietrza ? Filtr będzie dostawał zimne powietrze. Tak wygląda Intercooler: ![]() Ta przednia belka która była za zderzakiem została wywalona, zamiast niej będzie stalowy stelaż wyspawany pod Intercooler. A tutaj drugi kawałek downpipe z katalizatorem : ![]() Grzesiek spróbuje się do wieczora z większością najważniejszych prac wyrobić, może będzie wtedy już pierwsze odpalenie ![]() |
|
|
![]()
Post
#254
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
No i pięknie sobie odpowiedziałeś. Czasem jest tak, że czekasz na części/akcept klienta/aż zastygnie silikon czy cokolwiek innego. Wtedy wypychasz auto i robisz inne. Nikt mechanikowi nie zapłaci za czas przestoju, a kolejny klient już czeka, bo się z nim umówiłeś. Serio to trudno ogarnąć? To po kiego się ze mną taki umawia na daną godzinę żeby samochód stanął na placu bo się jeszcze inne robią. Już 1x mój samochód przestał 5 tygodni nie ruszony. Jakoś z aktualnym mechanikiem mogę się umówić na dany dzień i godzinę i mieć pewność że zacznie go robić. Jeżeli wie że samochód tylko by stal to mówi przyjedź jutro bo jeszcze mi inne samochody nie zjechały. Podejście przy tym projekcie mi się mega podoba. Samochód wstawiony i momentalnie pojawiają się fotki z prac i to naprawdę spore postępy. |
|
|
![]()
Post
#255
|
|
Super User Dołączył: Thu, 14 January 2010 Skąd: lublin ![]() |
U kogo jest ta robota?
|
|
|
![]()
Post
#256
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
U Grześka z GTPerformance :
http://www.gtperformance.pl https://facebook.com/GTPerformance-120261501491044/ Downpipe w całości : ![]() Intercooler, na zdjęciu wygląda jakoś krzywo, jest na 100% prosto ![]() ![]() Spływ wspawany w miskę : ![]() Kocyk, przewód będzie z oplotu + stali : ![]() |
|
|
![]()
Post
#257
|
|
Super User Dołączył: Sat, 14 March 2009 Skąd: Kraków ![]() |
Chyba podjadę do Grześka obejrzeć
![]() |
|
|
![]()
Post
#258
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 14 November 2005 Skąd: Wawa ![]() |
Dobrze, że w końcu zdecydowałeś się na fmic obustronny bo ten jednostronny jest porażką, nawet po powiększeniu tanków jest niewiele lepiej.
Trzymam kciuki za projekt, bardzo sprawnie się to posuwa do przodu. -------------------- XSARA VTS 2.0 165KM -->TDI (engineering in progress)
|
|
|
![]()
Post
#259
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
Niom, nie myślałem że taki duży wejdzie
![]() Dzisiaj Grzesiek i Wojtek mieli zasłużony dzień wolny, jutro od rana działają dalej, koło 10tej będę na miejscu zobaczyć efekty prac na żywo ![]() |
|
|
![]()
Post
#260
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 08:21 |