![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#221
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 13 December 2015 Skąd: Lubuskie ![]() |
Nie ma niestety dużego wyboru do 1.8, ACT Heavy Duty jest gówno, parę sprzęgieł właśnie w UFO się rozsypało przy mocy poniżej 250KM. Jest teoretycznie jeszcze Clutchmasters ale mają problemy z dostarczeniem, nie chce miesiącami czekać. Co nie zmienia faktu że nie ma sprzęgła gotowca do 1.8, które w praktyce wytrzyma ponad 300NM i będzie przyjemne w jeździe na codzień. Obicie materiałem to koszt poniżej 300zł więc nic strasznego, a że nie ogarniasz logicznych argumentów to już twoja sprawa ![]() Wolę wydać te 300zł profilaktycznie i mieć spokój niż za parę miesięcy targać skrzynie i kombinować bo sprzęgło do wymiany. +1 Sprzęgło będzie obite kevlarem? Masz już jakieś doświadczenia z ta firmą? Intensywnie kibicuje temu projektowi, powodzenia! ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#222
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
Dzięki
![]() Osobiście nie mam doświadczenia z maklandem, ale rozmawiałem z ludźmi którzy jeżdżą na ich okładzinie na autach z 500-600NM bez problemów ![]() |
|
|
![]()
Post
#223
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
ACT Heavy Duty jest gówno (...) a że nie ogarniasz logicznych argumentów to już twoja sprawa ![]() Bardzo ciekawe stwierdzenie w temacie ACT, najwyraźniej ten bolid jest inny niż masa mocnych samochodów, które z ACT nie miewają żadnych problemów. A co do mojego ogarniania, to ja w ogóle nie ogarniam całego tego projektu, skupiłem się teraz wyłącznie na sprzęgle, które sam zrobiłbym po prostu inaczej. Zauważyłem już, że w tym wątku wolno się tylko ekscytować, przyjmijmy więc, że każda Twoja decyzja dotycząca budowy tego auta, jest absolutnie najlepszą jaką można było podjąć, a zastosowane komponenty i rozwiązania nie mają sobie równych ![]() |
|
|
![]()
Post
#224
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
Bardzo ciekawe stwierdzenie w temacie ACT, najwyraźniej ten bolid jest inny niż masa mocnych samochodów, które z ACT nie miewają żadnych problemów. A ile znasz aut z tej masy gdzie kierownicy chociaż są świadomi jak powinno działać dobre sprzęgło...? Bo z tego co widać (ogólnie) to masturbacja następuje po wklejeniu wykresu z max mocą a nie dopracowywaniu auta... Więc w związku z tym że lubię porównania to u mnie wyszło ze ACT jest gówno... i tym sposobem poznałeś osobę u której się nie sprawdziło + 2 inne szybkie auta... ![]() No i jeszcze w kwestii informacyjnej to wiesz czemu nikt nie narzeka ??? bo: jest zasada CCC czyli cena czyni cuda ![]() |
|
|
![]()
Post
#225
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
Słowem, zmierzasz do tego, że Exedy + okładziny za 300zł, kosztujące w zasadzie tyle samo co gówniane ACT, będzie najlepsze. No spoko, może i będzie.
Zawsze bawią mnie takie spiskowe teorie, że jak coś nie kosztuje wywrotki dolarów i się popsuje, albo nie zadziała zgodnie z oczekiwaniami, to właściciel o tym nie pisze, trzyma w tajemnicy i pewnie wymienia na droższe (= z automatu lepsze), żeby tylko się nie przyznać, że nie działa ![]() |
|
|
![]()
Post
#226
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 01 October 2014 ![]() |
Dlatego po konsultacjach zdecydowałem się wziąść Stage 1 i wymienić materiał cierny na taki, który będzie wytrzymywał więcej niż 280NM ze sporym zapasem, a sprzęgło jako całość będzie nadal przyjemna w jeździe na codzień i w korkach. Ja mam u siebie to sprzęgło Stage 1 w Mitsubishi Lancer EVO 3 i nie powiem, żeby jazda w korkach była przyjemnością. Przy sprzęgle OEM które miałem wcześniej wszystko było cacy pedał sprzęgła był delikatny spokojnie było można w korku jechać na pół sprzęgle. Niestety czas oczekiwania na OEM z JP był bardzo długi a koszta bardzo podobne zdecydowałem się na EXDY Stage 1. Sprzęgło działa tak zero jedynkowo i fajnie klei i to mi się podoba, ale niestety pedał jest twardy jak w ursusie i każda zmiana biegu to taka mała siłownia dla lewej nogi. Jazda w korku to po 5 minutach na pół sprzęgle zaczynają się skurcze łydki. Chyba, że coś się mi zużyło i dlatego mam takie objawy przy wciskaniu pedału sprzęgła. |
|
|
![]()
Post
#227
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
nie, exedy stage 1 to po prostu syf
![]() |
|
|
![]()
Post
#228
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
W Ufo Type-R i 1.8 Stage 1 się sprawdza, nie ma mega ciężkiego pedału, przejechałem sie Type-Rem Ufo z takim sprzęgłem i było wszytsko cacy.
Myślę że zależy do jakiego auta jest to sprzęgło zrobione, jak będzie u mnie w Ufo 1.8 zobaczymy jak to chodzi ![]() |
|
|
![]()
Post
#229
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 08 October 2007 ![]() |
nie, exedy stage 1 to po prostu syf ![]() Ale cię oszukali ![]() ![]() Btw. kto będzie składał auto w całość i stroił? -------------------- Almera N16 SR20VE-T
|
|
|
![]()
Post
#230
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
Auto będzie składane w GTPerformance pod Krakowem, strojenie przez Grafixa też z Krakowa który specjalizuje się na strojeniu Hond, mój setup NA też już stroił.
|
|
|
![]()
Post
#231
|
|
Super User Dołączył: Mon, 18 May 2009 Skąd: Gm. Głogówek ![]() |
Nie ma niestety dużego wyboru do 1.8, ACT Heavy Duty jest gówno, parę sprzęgieł właśnie w UFO się rozsypało przy mocy poniżej 250KM. Jest teoretycznie jeszcze Clutchmasters ale mają problemy z dostarczeniem, nie chce miesiącami czekać. Co nie zmienia faktu że nie ma sprzęgła gotowca do 1.8, które w praktyce wytrzyma ponad 300NM i będzie przyjemne w jeździe na codzień. Obicie materiałem to koszt poniżej 300zł więc nic strasznego, a że nie ogarniasz logicznych argumentów to już twoja sprawa ![]() Wolę wydać te 300zł profilaktycznie i mieć spokój niż za parę miesięcy targać skrzynie i kombinować bo sprzęgło do wymiany. Na początek pojeździł bym na tej exedy okładzinie. U siebie mam już 7~8 sezon zwykłą tarczę exedy, docisk seryjny i już miękki jak gąbka ale działa. Od 4 sezonów moc/moment 220/300, dynamicznej jazdy+ drifty(rwd), wygłupy i 30k przebiegu. Jakaś magia bo zaślizgało 4 razy w trakcie życia i dalej działa. |
|
|
![]()
Post
#232
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 08 October 2007 ![]() |
a co w tym magicznego?
![]() -------------------- Almera N16 SR20VE-T
|
|
|
![]()
Post
#233
|
|
Super User Dołączył: Mon, 18 May 2009 Skąd: Gm. Głogówek ![]() |
Magia taka bo kumpel zabił 2 organiczne w jednym sezonie
![]() |
|
|
![]()
Post
#234
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 08 October 2007 ![]() |
to zdecydowanie czarna magia
![]() -------------------- Almera N16 SR20VE-T
|
|
|
![]()
Post
#235
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#236
|
|
Super User Dołączył: Fri, 29 May 2009 ![]() |
Robiłeś pomiar przed rozebraniem auta ?
|
|
|
![]()
Post
#237
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#238
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 08 January 2004 Skąd: prosty chłopak ze wsi ![]() |
Piękny kolektor wydechowy :-)
|
|
|
![]()
Post
#239
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
śmiszny ten adapter.. i jeszcze coś w nim nie pasowało?
![]() ![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#240
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 28 September 2010 ![]() |
Wow, czekam na update!
![]() -------------------- www.mikis525.pl
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 12:58 |