Shoutbox 0 nowych PW 


34 Stron V  « < 10 11 12 13 14 > »   
Reply to this topicStart new topic
> --Civic Ufo 1.8 Type-S Turbo--
nesay
post Sun, 31 Jan 2016 - 08:54
Post #221


Rookie
Dołączył: Sun, 13 December 2015
Skąd: Lubuskie





CYTAT(Winni @ Sun, 31 Jan 2016 - 00:19) *
Nie ma niestety dużego wyboru do 1.8, ACT Heavy Duty jest gówno, parę sprzęgieł właśnie w UFO się rozsypało przy mocy poniżej 250KM.
Jest teoretycznie jeszcze Clutchmasters ale mają problemy z dostarczeniem, nie chce miesiącami czekać. Co nie zmienia faktu że nie ma sprzęgła gotowca do 1.8, które w praktyce wytrzyma ponad 300NM i będzie przyjemne w jeździe na codzień.

Obicie materiałem to koszt poniżej 300zł więc nic strasznego, a że nie ogarniasz logicznych argumentów to już twoja sprawa smile.gif

Wolę wydać te 300zł profilaktycznie i mieć spokój niż za parę miesięcy targać skrzynie i kombinować bo sprzęgło do wymiany.


+1
Sprzęgło będzie obite kevlarem? Masz już jakieś doświadczenia z ta firmą? Intensywnie kibicuje temu projektowi, powodzenia! smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 31 Jan 2016 - 08:54
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Winni
post Sun, 31 Jan 2016 - 10:04
Post #222


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





Dzięki smile.gif

Osobiście nie mam doświadczenia z maklandem, ale rozmawiałem z ludźmi którzy jeżdżą na ich okładzinie na autach z 500-600NM bez problemów smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Sun, 31 Jan 2016 - 10:57
Post #223


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





CYTAT(Winni @ Sun, 31 Jan 2016 - 00:19) *
ACT Heavy Duty jest gówno
(...)
a że nie ogarniasz logicznych argumentów to już twoja sprawa smile.gif

Bardzo ciekawe stwierdzenie w temacie ACT, najwyraźniej ten bolid jest inny niż masa mocnych samochodów, które z ACT nie miewają żadnych problemów.
A co do mojego ogarniania, to ja w ogóle nie ogarniam całego tego projektu, skupiłem się teraz wyłącznie na sprzęgle, które sam zrobiłbym po prostu inaczej.

Zauważyłem już, że w tym wątku wolno się tylko ekscytować, przyjmijmy więc, że każda Twoja decyzja dotycząca budowy tego auta, jest absolutnie najlepszą jaką można było podjąć, a zastosowane komponenty i rozwiązania nie mają sobie równych cool.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ledziu
post Sun, 31 Jan 2016 - 11:46
Post #224


Forum Homee
Dołączył: Sun, 16 October 2011





CYTAT(!markos @ Sun, 31 Jan 2016 - 10:57) *
Bardzo ciekawe stwierdzenie w temacie ACT, najwyraźniej ten bolid jest inny niż masa mocnych samochodów, które z ACT nie miewają żadnych problemów.



A ile znasz aut z tej masy gdzie kierownicy chociaż są świadomi jak powinno działać dobre sprzęgło...?
Bo z tego co widać (ogólnie) to masturbacja następuje po wklejeniu wykresu z max mocą a nie dopracowywaniu auta...

Więc w związku z tym że lubię porównania to u mnie wyszło ze ACT jest gówno... i tym sposobem poznałeś osobę u której się nie sprawdziło + 2 inne szybkie auta... biggrin.gif

No i jeszcze w kwestii informacyjnej to wiesz czemu nikt nie narzeka ???

bo:

jest zasada CCC czyli cena czyni cuda blink.gif


Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Sun, 31 Jan 2016 - 12:46
Post #225


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





Słowem, zmierzasz do tego, że Exedy + okładziny za 300zł, kosztujące w zasadzie tyle samo co gówniane ACT, będzie najlepsze. No spoko, może i będzie.

Zawsze bawią mnie takie spiskowe teorie, że jak coś nie kosztuje wywrotki dolarów i się popsuje, albo nie zadziała zgodnie z oczekiwaniami, to właściciel o tym nie pisze, trzyma w tajemnicy i pewnie wymienia na droższe (= z automatu lepsze), żeby tylko się nie przyznać, że nie działa biggrin.gif Z resztą jak w ogóle ktoś mógł napisać, że ACT jest spoko, skoro nikt nie wie jak powinno działać dobre sprzęgło...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bina
post Sun, 31 Jan 2016 - 13:57
Post #226


Frequent User
Dołączył: Wed, 01 October 2014





CYTAT(Winni @ Sat, 30 Jan 2016 - 23:15) *
Dlatego po konsultacjach zdecydowałem się wziąść Stage 1 i wymienić materiał cierny na taki, który będzie wytrzymywał więcej niż 280NM ze sporym zapasem, a sprzęgło jako całość będzie nadal przyjemna w jeździe na codzień i w korkach.


Ja mam u siebie to sprzęgło Stage 1 w Mitsubishi Lancer EVO 3 i nie powiem, żeby jazda w korkach była przyjemnością. Przy sprzęgle OEM które miałem wcześniej wszystko było cacy pedał sprzęgła był delikatny spokojnie było można w korku jechać na pół sprzęgle. Niestety czas oczekiwania na OEM z JP był bardzo długi a koszta bardzo podobne zdecydowałem się na EXDY Stage 1. Sprzęgło działa tak zero jedynkowo i fajnie klei i to mi się podoba, ale niestety pedał jest twardy jak w ursusie i każda zmiana biegu to taka mała siłownia dla lewej nogi. Jazda w korku to po 5 minutach na pół sprzęgle zaczynają się skurcze łydki. Chyba, że coś się mi zużyło i dlatego mam takie objawy przy wciskaniu pedału sprzęgła.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Sun, 31 Jan 2016 - 14:11
Post #227


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





nie, exedy stage 1 to po prostu syf smile.gif act rzekomo też kupa, chociaż zdjąłem takie po 6 sezonach katowania w drifcie i jakoś żyło, ale pewnie ktoś mnie w ch zrobił i pomalował na żółto jakieś inne, dobre sprzęgło
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Winni
post Sun, 31 Jan 2016 - 14:32
Post #228


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





W Ufo Type-R i 1.8 Stage 1 się sprawdza, nie ma mega ciężkiego pedału, przejechałem sie Type-Rem Ufo z takim sprzęgłem i było wszytsko cacy.

Myślę że zależy do jakiego auta jest to sprzęgło zrobione, jak będzie u mnie w Ufo 1.8 zobaczymy jak to chodzi smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Onyx
post Sun, 31 Jan 2016 - 15:20
Post #229


Super User
Dołączył: Mon, 08 October 2007





CYTAT(siewcu @ Sun, 31 Jan 2016 - 14:11) *
nie, exedy stage 1 to po prostu syf smile.gif act rzekomo też kupa, chociaż zdjąłem takie po 6 sezonach katowania w drifcie i jakoś żyło, ale pewnie ktoś mnie w ch zrobił i pomalował na żółto jakieś inne, dobre sprzęgło



Ale cię oszukali biggrin.gif hehe podobnie jak mnie tongue.gif


Btw. kto będzie składał auto w całość i stroił?


--------------------
Almera N16 SR20VE-T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Winni
post Sun, 31 Jan 2016 - 15:33
Post #230


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





Auto będzie składane w GTPerformance pod Krakowem, strojenie przez Grafixa też z Krakowa który specjalizuje się na strojeniu Hond, mój setup NA też już stroił.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tomek89
post Sun, 31 Jan 2016 - 22:51
Post #231


Super User
Dołączył: Mon, 18 May 2009
Skąd: Gm. Głogówek





CYTAT(Winni @ Sun, 31 Jan 2016 - 00:19) *
Nie ma niestety dużego wyboru do 1.8, ACT Heavy Duty jest gówno, parę sprzęgieł właśnie w UFO się rozsypało przy mocy poniżej 250KM.
Jest teoretycznie jeszcze Clutchmasters ale mają problemy z dostarczeniem, nie chce miesiącami czekać. Co nie zmienia faktu że nie ma sprzęgła gotowca do 1.8, które w praktyce wytrzyma ponad 300NM i będzie przyjemne w jeździe na codzień.

Obicie materiałem to koszt poniżej 300zł więc nic strasznego, a że nie ogarniasz logicznych argumentów to już twoja sprawa smile.gif

Wolę wydać te 300zł profilaktycznie i mieć spokój niż za parę miesięcy targać skrzynie i kombinować bo sprzęgło do wymiany.

Na początek pojeździł bym na tej exedy okładzinie. U siebie mam już 7~8 sezon zwykłą tarczę exedy, docisk seryjny i już miękki jak gąbka ale działa.
Od 4 sezonów moc/moment 220/300, dynamicznej jazdy+ drifty(rwd), wygłupy i 30k przebiegu. Jakaś magia bo zaślizgało 4 razy w trakcie życia i dalej działa.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Onyx
post Sun, 31 Jan 2016 - 22:56
Post #232


Super User
Dołączył: Mon, 08 October 2007





a co w tym magicznego? wink.gif tarcza organiczna nawet jak się lekko przypali to odzyska z czasem swoje walory użytkowe - ze spiekiem już tak nie ma


--------------------
Almera N16 SR20VE-T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tomek89
post Mon, 01 Feb 2016 - 08:29
Post #233


Super User
Dołączył: Mon, 18 May 2009
Skąd: Gm. Głogówek





Magia taka bo kumpel zabił 2 organiczne w jednym sezonie biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Onyx
post Mon, 01 Feb 2016 - 08:34
Post #234


Super User
Dołączył: Mon, 08 October 2007





to zdecydowanie czarna magia tongue.gif dobra koniec OT


--------------------
Almera N16 SR20VE-T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Winni
post Wed, 03 Feb 2016 - 16:06
Post #235


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





Uturbienie już w toku, narazie wszystko co niepotrzebne z pod maski wywalone, wydech Invidia zamontowany, turbo wstępnie przymierzone smile.gif




Zegar EGT też już zamontowany :



Przedni pas też już zdjęty, teraz będzie przerabiany kolektor bo nie pasuje i dopasowywany intercooler, trzymajcie kciuki smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mitusm
post Wed, 03 Feb 2016 - 17:31
Post #236


Super User
Dołączył: Fri, 29 May 2009





Robiłeś pomiar przed rozebraniem auta ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Winni
post Wed, 03 Feb 2016 - 20:33
Post #237


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





Tak, postne jak będzie wszystko gotowe wink.gif

Turbo już siedzi :





Go to the top of the page
 
+Quote Post
KIVI
post Wed, 03 Feb 2016 - 21:40
Post #238


Forum Homee
Dołączył: Thu, 08 January 2004
Skąd: prosty chłopak ze wsi





Piękny kolektor wydechowy :-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Wed, 03 Feb 2016 - 21:57
Post #239


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





śmiszny ten adapter.. i jeszcze coś w nim nie pasowało? biggrin.gif Teraz uwazam za sukces, że to 1.8 w serii miało aż 140KM wink.gif


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Geno
post Wed, 03 Feb 2016 - 22:26
Post #240


Frequent User
Dołączył: Tue, 28 September 2010





Wow, czekam na update! smile.gif


--------------------
www.mikis525.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post

34 Stron V  « < 10 11 12 13 14 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 12:58