![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#201
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
A co z ta chlodnica wyszlo nke tak? Zasyfiona?
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#202
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
Dokładnie, syf niezły wyleciał, pozatym rozmawiałem z kolegą który zajmuje się naprawą silników i też odradzał mi ją montować z powodów, które zostały tutaj już poruszone (drobinki metalu etc. których nie da się wypłukać na 100%).
Wolę dać więcej za nówkę Mocala i mieć czyste sumienie, a nie robić w gacie bo może się przez oszczędność wysypać silnik. |
|
|
![]()
Post
#203
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 12 May 2005 Skąd: Brachttal / Niemcy ![]() |
Jak widać w pierwszym poście mam już zestaw z Type-R na aucie ![]() Oplot stalowy, 300mm tarcza EBC Turbo Groove, Klocki Stoptech Street, płyn ATE Blue-Racing. Wiadomo, dużo lepiej niż OEM z 1.8 ale i tak jest średnio, to tylko jednootłoczek. Nie bez powodu użytkownicy Type-R narzekają na hamulce, u mnie przy 160KM spoko dają radę, ale w Type-R lub moim 250KM nie wyobrażam sobie na nich jeździć. Czekam na pierwsze wrażenia z jazdy na tych hamulcach. ostatnio przesiadłem sie z auta z jednotłoczkowym 284mm na czterotłoczkowe 300mm. I szczerze mówiąc nie czuje wypadania gałek ocznych podczas hamowania. tak naprawdę jest jedynie trochę bardziej wyczuwalny punkt gdzie hamulec łapie. Może po zainwestowaniu w porządne tarcze i klocki będzie większa różnica. Ciekawi mnie jak tu wypadnie 300mm vs 324. |
|
|
![]()
Post
#204
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
A jakie masz 4 tłoczki dokładnie, jaka średnica tłoczka? Klocki też oczywiście robią dużą różnice.
Narazie ciężko ocenić dokładnie bo ślisko + zimówki, ale czuć i tak bardzo dużą poprawę, przy "kopnięciu" pedału hamulce łapią jak kotwice, ABS włącza się szybciej. Nie trzeba już tak mocno wciskać pedału, nawet przy 1/2 jest już bardzo duża siła hamowania, większa niż wcześniej. Myślę że dopiero jak będzie cieplej na letnich oponach będzie widać cały potencjał ![]() |
|
|
![]()
Post
#205
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 04 September 2009 Skąd: Gdynia ![]() |
ja swoja tez zalalem setka benzyny i to co wyplynela nie wyglada strasznie, zwykly osad po oleju, zadnych opilkow nie widac:
![]() |
|
|
![]()
Post
#206
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
U mnie wygladalo gorzej ...
Ale pewnosci i tak nie masz czy podczas uzytkowania pod wplywem wstrzasow/cisnienia/temperatury oleju nie wyleci cos z jakiegos zakamarka. Ale to indywidualna decyzja, jak sie tym nie martwisz to spoko ![]() |
|
|
![]()
Post
#207
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Każdy robi jak uważa, ja dodam że u mnie nie raz sprawdził się dimer. Roztwor 1:2 i po nocy w takiej kapieli miska z kopciucha td wyglądała jak nówka. Żadnego dłubania czy drucianki.
-------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#208
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Kolega wlał naftę, potem wsadził do ultradżwięków, nie rozszczelniło to wio na auto
|
|
|
![]()
Post
#209
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Z tym syfem w chlodnuicy to rozumiem,ze moze byc jakis stary olej lub miks oleju i wody. Ale przeciez smok na pompie oleju ma sitko, nic wiekszego niz otwor w sitku nie ma prawa przeleciec do chlodnicy. A po chlodnicy jest jeszcze filtr oleju.
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#210
|
|
User Dołączył: Tue, 03 November 2015 ![]() |
Miałem u siebie 2 chłodnicę z rx8 i działało to ok więc myślę że skoro już ją masz to możesz założyć. Dobrze umyj i nic się nie stanie
|
|
|
![]()
Post
#211
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
Pozytywne wiadomosci:
Montaz turbo zaczyna sie oficjalnie juz od 03.02. ![]() 3ciego pojade tez od razu przed rozpoczeciem prac na hamownie zeby zobaczyc ile wypluje po dotychczasowych modach NA ![]() |
|
|
![]()
Post
#212
|
|
User Dołączył: Mon, 02 April 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
A mierzyłeś przed modami w NA ?? czy będziesz odnosił się do danych producenta ?
-------------------- <<Civic Type R 200+>> - 2007 - 2017 (było)
|
|
|
![]()
Post
#213
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
Mierzylem juz po pierwszych modach ( wydech/kat/wkladka filtra ), wyplulo 150KM i 184NM bez strojenia.
Od tamtego czasu wpadly wieksze wtryski i auto zostalo wystrojone za pomoca Flashpro, zobaczymy jaka bedzie roznica. Chodzi mi glownie o pomiar przed uturbieniem zeby miec porownanie, po uturbieniu bedzie zrobiony drugi pomiar na tej samej hamowni. |
|
|
![]()
Post
#214
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#215
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
Dokładny termin początku prac ustalony :
wtorek, 02.02. godzina 10:00 ![]() Z innych dobrych wiadomości: przyszła druga skrzyniai jest już u mojego kolegi na warsztacie, będzie lada chwila rozmontowana, zobaczymy jak wygląda w środku, mam nadzieję że nie będzie rozsypana w drobny mak ![]() Montaż skrzyni ze wzmocnionym sprzęgłem Exedy i dyfrem MFactory będzie niestety dopiero po powrocie auta z uturbienia. |
|
|
![]()
Post
#216
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#217
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#218
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
Będzie ponad 250KM i ponad 300NM, Stage 1 ma rating do 280NM.
Stage 2 by spokojnie wytrzymało, jednym problemem jest jednak użytkowanie na codzień, Stage 2 nie ma całej tarczy tylko 3 wypustki z materiałem ściernym, jeździłem kiedyś na takim sprzęgle i na codzień nie chciałbym tym jeździć. Stage 1 by (może) jakiś czas wytrzymało, pytanie tylko jak długo. Dlatego po konsultacjach zdecydowałem się wziąść Stage 1 i wymienić materiał cierny na taki, który będzie wytrzymywał więcej niż 280NM ze sporym zapasem, a sprzęgło jako całość będzie nadal przyjemna w jeździe na codzień i w korkach. |
|
|
![]()
Post
#219
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
Kupować komplet po to, żeby od razu wymienić materiał cierny na nowej tarczy? Exedy nie jest jedynym producentem sprzęgieł do tego samochodu. Trochę nie ogarniam. Wystarczyło kupić odpowiedni zestaw z oferty ACT.
A co będzie to dopiero się okaże. |
|
|
![]()
Post
#220
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
Nie ma niestety dużego wyboru do 1.8, ACT Heavy Duty jest gówno, parę sprzęgieł właśnie w UFO się rozsypało przy mocy poniżej 250KM.
Jest teoretycznie jeszcze Clutchmasters ale mają problemy z dostarczeniem, nie chce miesiącami czekać. Co nie zmienia faktu że nie ma sprzęgła gotowca do 1.8, które w praktyce wytrzyma ponad 300NM i będzie przyjemne w jeździe na codzień. Obicie materiałem to koszt poniżej 300zł więc nic strasznego, a że nie ogarniasz logicznych argumentów to już twoja sprawa ![]() Wolę wydać te 300zł profilaktycznie i mieć spokój niż za parę miesięcy targać skrzynie i kombinować bo sprzęgło do wymiany. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 07:27 |