Shoutbox 0 nowych PW 


34 Stron V  « < 9 10 11 12 13 > »   
Reply to this topicStart new topic
> --Civic Ufo 1.8 Type-S Turbo--
jackkpl
post Wed, 20 Jan 2016 - 19:17
Post #201


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





A co z ta chlodnica wyszlo nke tak? Zasyfiona?


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 20 Jan 2016 - 19:17
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Winni
post Wed, 20 Jan 2016 - 19:29
Post #202


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





Dokładnie, syf niezły wyleciał, pozatym rozmawiałem z kolegą który zajmuje się naprawą silników i też odradzał mi ją montować z powodów, które zostały tutaj już poruszone (drobinki metalu etc. których nie da się wypłukać na 100%).

Wolę dać więcej za nówkę Mocala i mieć czyste sumienie, a nie robić w gacie bo może się przez oszczędność wysypać silnik.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dejv667
post Wed, 20 Jan 2016 - 22:02
Post #203


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 May 2005
Skąd: Brachttal / Niemcy





CYTAT(Winni @ Tue, 05 Jan 2016 - 17:01) *
Jak widać w pierwszym poście mam już zestaw z Type-R na aucie smile.gif

Oplot stalowy, 300mm tarcza EBC Turbo Groove, Klocki Stoptech Street, płyn ATE Blue-Racing.

Wiadomo, dużo lepiej niż OEM z 1.8 ale i tak jest średnio, to tylko jednootłoczek.

Nie bez powodu użytkownicy Type-R narzekają na hamulce, u mnie przy 160KM spoko dają radę, ale w Type-R lub moim 250KM nie wyobrażam sobie na nich jeździć.


Czekam na pierwsze wrażenia z jazdy na tych hamulcach. ostatnio przesiadłem sie z auta z jednotłoczkowym 284mm na czterotłoczkowe 300mm. I szczerze mówiąc nie czuje wypadania gałek ocznych podczas hamowania. tak naprawdę jest jedynie trochę bardziej wyczuwalny punkt gdzie hamulec łapie. Może po zainwestowaniu w porządne tarcze i klocki będzie większa różnica.

Ciekawi mnie jak tu wypadnie 300mm vs 324.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Winni
post Wed, 20 Jan 2016 - 22:22
Post #204


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





A jakie masz 4 tłoczki dokładnie, jaka średnica tłoczka? Klocki też oczywiście robią dużą różnice.

Narazie ciężko ocenić dokładnie bo ślisko + zimówki, ale czuć i tak bardzo dużą poprawę, przy "kopnięciu" pedału hamulce łapią jak kotwice, ABS włącza się szybciej. Nie trzeba już tak mocno wciskać pedału, nawet przy 1/2 jest już bardzo duża siła hamowania, większa niż wcześniej. Myślę że dopiero jak będzie cieplej na letnich oponach będzie widać cały potencjał smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bolec666
post Thu, 21 Jan 2016 - 11:45
Post #205


User
Dołączył: Fri, 04 September 2009
Skąd: Gdynia





ja swoja tez zalalem setka benzyny i to co wyplynela nie wyglada strasznie, zwykly osad po oleju, zadnych opilkow nie widac:

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Winni
post Thu, 21 Jan 2016 - 12:05
Post #206


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





U mnie wygladalo gorzej ...

Ale pewnosci i tak nie masz czy podczas uzytkowania pod wplywem wstrzasow/cisnienia/temperatury oleju nie wyleci cos z jakiegos zakamarka.

Ale to indywidualna decyzja, jak sie tym nie martwisz to spoko smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pan. B
post Thu, 21 Jan 2016 - 12:30
Post #207


Forum Homee
Dołączył: Tue, 05 May 2009
Skąd: Nowa Huta





Każdy robi jak uważa, ja dodam że u mnie nie raz sprawdził się dimer. Roztwor 1:2 i po nocy w takiej kapieli miska z kopciucha td wyglądała jak nówka. Żadnego dłubania czy drucianki.


--------------------
BMW...freude am fahren...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZUCZU
post Thu, 21 Jan 2016 - 12:39
Post #208


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





Kolega wlał naftę, potem wsadził do ultradżwięków, nie rozszczelniło to wio na auto
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Thu, 21 Jan 2016 - 13:35
Post #209


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





Z tym syfem w chlodnuicy to rozumiem,ze moze byc jakis stary olej lub miks oleju i wody. Ale przeciez smok na pompie oleju ma sitko, nic wiekszego niz otwor w sitku nie ma prawa przeleciec do chlodnicy. A po chlodnicy jest jeszcze filtr oleju.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
13E7
post Thu, 21 Jan 2016 - 14:12
Post #210


User
Dołączył: Tue, 03 November 2015





Miałem u siebie 2 chłodnicę z rx8 i działało to ok więc myślę że skoro już ją masz to możesz założyć. Dobrze umyj i nic się nie stanie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Winni
post Mon, 25 Jan 2016 - 14:09
Post #211


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





Pozytywne wiadomosci:

Montaz turbo zaczyna sie oficjalnie juz od 03.02. biggrin.gif


3ciego pojade tez od razu przed rozpoczeciem prac na hamownie zeby zobaczyc ile wypluje po dotychczasowych modach NA smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wyrzyk
post Mon, 25 Jan 2016 - 15:39
Post #212


User
Dołączył: Mon, 02 April 2007
Skąd: Warszawa





A mierzyłeś przed modami w NA ?? czy będziesz odnosił się do danych producenta ?


--------------------
<<Civic Type R 200+>> - 2007 - 2017 (było)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Winni
post Mon, 25 Jan 2016 - 15:57
Post #213


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





Mierzylem juz po pierwszych modach ( wydech/kat/wkladka filtra ), wyplulo 150KM i 184NM bez strojenia.

Od tamtego czasu wpadly wieksze wtryski i auto zostalo wystrojone za pomoca Flashpro, zobaczymy jaka bedzie roznica.

Chodzi mi glownie o pomiar przed uturbieniem zeby miec porownanie, po uturbieniu bedzie zrobiony drugi pomiar na tej samej hamowni.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Winni
post Mon, 25 Jan 2016 - 23:01
Post #214


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





Sorry za doublepost, przyszla tez rozporka na tyl:



Go to the top of the page
 
+Quote Post
Winni
post Wed, 27 Jan 2016 - 09:27
Post #215


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





Dokładny termin początku prac ustalony :

wtorek, 02.02. godzina 10:00 smile.gif


Z innych dobrych wiadomości:

przyszła druga skrzyniai jest już u mojego kolegi na warsztacie, będzie lada chwila rozmontowana, zobaczymy jak wygląda w środku, mam nadzieję że nie będzie rozsypana w drobny mak biggrin.gif

Montaż skrzyni ze wzmocnionym sprzęgłem Exedy i dyfrem MFactory będzie niestety dopiero po powrocie auta z uturbienia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Winni
post Sat, 30 Jan 2016 - 11:29
Post #216


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





Na poniedziałek zaklepałem termin na pomiar mocy przed uturbieniem.

Przed chwilą przyszło sprzęgło Exedy Stage 1, będzie obite mocniejszym materiałem ciernym w makland.com. pl :



No i mój mechanik Robercik już zabrał się za montaż dyfra w skrzyni smile.gif :




Pozdrawiam

Adrian
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Sat, 30 Jan 2016 - 23:02
Post #217


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





CYTAT(Winni @ Sat, 30 Jan 2016 - 11:29) *
Przed chwilą przyszło sprzęgło Exedy Stage 1, będzie obite mocniejszym materiałem ciernym w makland.com. pl

Jaki konkretnie jest cel tego działania? Nie ma do tego samochodu nic mocniejszego i czy aby napewno coś mocniejszego jest potrzebne?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Winni
post Sat, 30 Jan 2016 - 23:15
Post #218


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





Będzie ponad 250KM i ponad 300NM, Stage 1 ma rating do 280NM.

Stage 2 by spokojnie wytrzymało, jednym problemem jest jednak użytkowanie na codzień, Stage 2 nie ma całej tarczy tylko 3 wypustki z materiałem ściernym, jeździłem kiedyś na takim sprzęgle i na codzień nie chciałbym tym jeździć.

Stage 1 by (może) jakiś czas wytrzymało, pytanie tylko jak długo.

Dlatego po konsultacjach zdecydowałem się wziąść Stage 1 i wymienić materiał cierny na taki, który będzie wytrzymywał więcej niż 280NM ze sporym zapasem, a sprzęgło jako całość będzie nadal przyjemna w jeździe na codzień i w korkach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Sun, 31 Jan 2016 - 00:02
Post #219


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





Kupować komplet po to, żeby od razu wymienić materiał cierny na nowej tarczy? Exedy nie jest jedynym producentem sprzęgieł do tego samochodu. Trochę nie ogarniam. Wystarczyło kupić odpowiedni zestaw z oferty ACT.

A co będzie to dopiero się okaże.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Winni
post Sun, 31 Jan 2016 - 00:19
Post #220


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





Nie ma niestety dużego wyboru do 1.8, ACT Heavy Duty jest gówno, parę sprzęgieł właśnie w UFO się rozsypało przy mocy poniżej 250KM.
Jest teoretycznie jeszcze Clutchmasters ale mają problemy z dostarczeniem, nie chce miesiącami czekać. Co nie zmienia faktu że nie ma sprzęgła gotowca do 1.8, które w praktyce wytrzyma ponad 300NM i będzie przyjemne w jeździe na codzień.

Obicie materiałem to koszt poniżej 300zł więc nic strasznego, a że nie ogarniasz logicznych argumentów to już twoja sprawa smile.gif

Wolę wydać te 300zł profilaktycznie i mieć spokój niż za parę miesięcy targać skrzynie i kombinować bo sprzęgło do wymiany.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

34 Stron V  « < 9 10 11 12 13 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 07:27