Shoutbox 0 nowych PW 


34 Stron V  « < 6 7 8 9 10 > »   
Reply to this topicStart new topic
> --Civic Ufo 1.8 Type-S Turbo--
Winni
post Tue, 12 Jan 2016 - 20:38
Post #141


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





Nie, nie rezygnuje, po prostu jeszcze nie doszły smile.gif

Gadałem z moim tjunerem, dopływ oleju do turbo będzie jednak poprowadzony z miejsca, gdzie jest OEM czujnik cisinienia oleju, tam będzie trójnik.

Drugi trójnik będzie tuż przed chłodnicą, tam wepnę czujnik temperatury oleju.

CYTAT(jackkpl @ Tue, 12 Jan 2016 - 20:35) *
A masz gdzies termostat w chlodnicy albo podstawce?


Chciałem kupić podstawkę z termostatem ale nie podejdzie rozmiarami niestety... Chciałem narazie zamontować bez termostatu i sprawdzić, jak długo będzie się olej nagrzewał, jak za długo to kupię termostat.

Czy będzie na 100% potrzebny?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 12 Jan 2016 - 20:38
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
jackkpl
post Tue, 12 Jan 2016 - 20:44
Post #142


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(Winni @ Tue, 12 Jan 2016 - 20:38) *
Nie, nie rezygnuje, po prostu jeszcze nie doszły smile.gif

Gadałem z moim tjunerem, dopływ oleju do turbo będzie jednak poprowadzony z miejsca, gdzie jest OEM czujnik cisinienia oleju, tam będzie trójnik.

Drugi trójnik będzie tuż przed chłodnicą, tam wepnę czujnik temperatury oleju.



Chciałem kupić podstawkę z termostatem ale nie podejdzie rozmiarami niestety... Chciałem narazie zamontować bez termostatu i sprawdzić, jak długo będzie się olej nagrzewał, jak za długo to kupię termostat.

Czy będzie na 100% potrzebny?


Bedzie na 100%, bo wydluzy ci to w kazdych warunkach nagrzewanie silnika. Ewentualnie moglbys kupic chlodnice z RX8, ktora ma wbudowany termostat w chlodnice. Ktos tam pisal (chyba cowboy), ze w takich warunkach olej maks 70 stopni, a to troche malo na odparowanie benzyny itp.

Poza tym nie wiem jaki masz styl jazdy, ale ja uzytkowalem k20 doladowane z fabrycznym wymiennikiem woda/olej na torze i jeszcze go nie zajezdzilem, a bylo po 10-15 minut jazdy ogniem przy 30 st na zewnatrz.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Tue, 12 Jan 2016 - 20:49
Post #143


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





Olej w ogóle nie będzie się nagrzewał, a branie oleju sprzed filtra to niemądry pomysł. Chłodnica jak na 400 koni, albo i lepiej. W ogóle nie ogarniasz, to widać, ale bez kitu, turbienie to nie jest nauka o rakietach i jak sam mówiłeś masz takie świetne wzory z hameryki, to chyba można popatrzeć i poczytać co zrobili inni (ogólnie, nie tylko w R18) i coś z tego wywnioskować, żeby nie pytać o wszystko 20 minut przed kliknięciem "kupuję i płacę"?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
harnas55
post Tue, 12 Jan 2016 - 21:22
Post #144


User
Dołączył: Sun, 09 February 2014
Skąd: Pabianice





Ja mam 16 rzędową z termostatem 84*C na przewodach w 3.2 n/a. Przy temperaturze zewnętrznej około 0*C, 80*C oleju osiągam po około 10-12 km (mieszkam poza miastem), bez termostatu musiałbym zrobić pewnie ze dwa razy tyle. A z drugiej strony patrząc, stałem dzisiaj w korkach z pół godziny to dobiło do 110*C.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MuMineQ
post Tue, 12 Jan 2016 - 22:46
Post #145


Frequent User
Dołączył: Fri, 08 April 2005
Skąd: Gorzów Wlkp.





CYTAT(Winni @ Tue, 12 Jan 2016 - 19:38) *
Chciałem kupić podstawkę z termostatem ale nie podejdzie rozmiarami niestety... Chciałem narazie zamontować bez termostatu i sprawdzić, jak długo będzie się olej nagrzewał, jak za długo to kupię termostat.


Mocal robi też takie termostaty:

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Winni
post Tue, 12 Jan 2016 - 22:48
Post #146


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





Nikt ze znanych mi projektów R18 nie montował do tej pory chłodnicy oleju, ale wolę chuchać na zimne niż wk*rwiać się latem i chodzić silnikz przymusu. Podczas Time-Attack latem dobijałem do 110 stopni bez problemu, nie chcę wiedzieć ile było by bez chłodnicy z turbo w takich warunkach.

Dzięki Harnaś za konkretny przykład, zamówiłem termostat Mocala i dodatkowo wewnętrzny wkład termostatu, która otwiera się całkiem dopiero przy 90° (standart 80°) żeby jak najszybciej się nagrzewał.

Chłodnica będzie zamontowana za prawym takim wlotem, które wpadną zamiast halogenow, za lewym wlotem będzie filtr od CAI :





CYTAT(MuMineQ @ Tue, 12 Jan 2016 - 22:46) *
Mocal robi też takie termostaty:



Widziałem taki ale jest mi za drogi, wpadnie ten :

Go to the top of the page
 
+Quote Post
harnas55
post Wed, 13 Jan 2016 - 00:03
Post #147


User
Dołączył: Sun, 09 February 2014
Skąd: Pabianice





W jaki sposób łączy się go z przewodami? Poprzez zakucie czy na opaski, co jest słabym rozwiązaniem?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
addam24
post Wed, 13 Jan 2016 - 00:18
Post #148


Forum Killer
Dołączył: Sat, 12 June 2010





Do wlasciciela tematu-dlaczego nie wkleisz zdjec tego co chcesz kupic przed zakupem??Tylko kupujesz cos a pozniej dopiero ludzi Ci mowia ze mozna bylo to rozwiazac lepiej,inaczej??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Winni
post Wed, 13 Jan 2016 - 00:28
Post #149


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





CYTAT(harnas55 @ Wed, 13 Jan 2016 - 00:03) *
W jaki sposób łączy się go z przewodami? Poprzez zakucie czy na opaski, co jest słabym rozwiązaniem?


W zestawie są opaski. Wiadomo, na fitting wkręcany było by "lepiej", ale będzie dobrze smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kaziu1985pn
post Wed, 13 Jan 2016 - 07:57
Post #150


Frequent User
Dołączył: Tue, 15 September 2009





Tylko ze ten zestaw jest pod waz gumowy zbrojony,stalowy pancerz nie będzie tak latwo napchać.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
P@bLO
post Wed, 13 Jan 2016 - 08:02
Post #151


Forum Killer
Dołączył: Mon, 04 April 2011





Z tym termostatem co kupiłeś to go albo odeślij jak dojdzie paczka albo od razu zmierz grubość ścianki i otwór wew. tych króćców i jeżeli starczy materiału to rozkręcaj, gwintuj wewnątrz i zrób to jak powinno być czyli skręcane bo patent opaski ala cytryn&gumiak to słaby pomysł przy chłodzeniu oleju.


--------------------
Fiat Coupe 2.5 20VT (Italiano DAZA) > 800HP + DSG powered by WALAS MotorSport
World first Fiat with DSG DQ250 - FB -> Fiat Coupe - YellowProject
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Misior
post Wed, 13 Jan 2016 - 11:30
Post #152


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 March 2006
Skąd: Małopolska





CYTAT(addam24 @ Wed, 13 Jan 2016 - 00:18) *
Do wlasciciela tematu-dlaczego nie wkleisz zdjec tego co chcesz kupic przed zakupem??Tylko kupujesz cos a pozniej dopiero ludzi Ci mowia ze mozna bylo to rozwiazac lepiej,inaczej??

Bo stać go na wyrzucanie pieniędzy w błoto. Nie tylko Ty addam24 ale i reszta - kiedy to zrozumiecie? Jego kasa jego sprawa.
Przepraszam za OT.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Wed, 13 Jan 2016 - 16:17
Post #153


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





Albo odeslij termostat i chlodnicze i kup uzywke z rx8 za 40zl smile.gif


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Winni
post Wed, 13 Jan 2016 - 17:25
Post #154


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





Jak coś nie podejdzie to odsyłam spowrotem więc spoko wink.gif

Ten od RX8 wygląda ciekawie, szkoda że nówki nie mogę nigdzie znaleźć. Przy ilu stopniach się otwiera i jakie ma gwinty na przewody?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Wed, 13 Jan 2016 - 17:36
Post #155


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





Znalazlem, ze termostat otwiera sie przy 90. Sruby to chyba 18x1.5. Ale to nie ma znaczenia, bo i tak przykrecasz srubka "banjo" oczko w przewodzie.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bolus1
post Wed, 13 Jan 2016 - 17:53
Post #156


Super User
Dołączył: Sun, 15 June 2014





CYTAT(jackkpl @ Wed, 13 Jan 2016 - 17:36) *
Znalazlem, ze termostat otwiera sie przy 90. Sruby to chyba 18x1.5. Ale to nie ma znaczenia, bo i tak przykrecasz srubka "banjo" oczko w przewodzie.



i nad czym się zastanawiać, dostępne, tanie i uniwersalne rozwiązanie, zakucie przewodu na końcówkę z oczkiem to kilka zł i śruba drążona "banjo" też kilka zł i dostępna wszędzie smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZUCZU
post Wed, 13 Jan 2016 - 18:41
Post #157


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





Pokażcie link do allegro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Wed, 13 Jan 2016 - 18:55
Post #158


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





CYTAT(Winni @ Wed, 13 Jan 2016 - 17:25) *
Jak coś nie podejdzie to odsyłam spowrotem więc spoko wink.gif


Ja szczerze współczuję tym wszystkim, którym to odsyłasz "bo nie pasuje" i to nie pasuje bo wcześniej nie zapytasz nikogo albo się nie słuchasz bardziej doświadczonych.

Przy dzisiejszych prawach konsumenta sprzedawca musi Ci jeszcze zwrócić koszt wysyłki, za którą to on płaci firmie kurierskiej/poczcie, nie licząc pakowania towaru i obsługi komputerowo/papierkowej takiej transakcji. A częściami zazwyczaj handlują drobnicowcy także własnymi rączkami to wszystko robią by dowiedzieć się o zwrocie (czyli stracony czas, wkład pracy a także poniesienie kosztów).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tomek89
post Wed, 13 Jan 2016 - 21:07
Post #159


Super User
Dołączył: Mon, 18 May 2009
Skąd: Gm. Głogówek





CYTAT(P@bLO @ Wed, 13 Jan 2016 - 08:02) *
Z tym termostatem co kupiłeś to go albo odeślij jak dojdzie paczka albo od razu zmierz grubość ścianki i otwór wew. tych króćców i jeżeli starczy materiału to rozkręcaj, gwintuj wewnątrz i zrób to jak powinno być czyli skręcane bo patent opaski ala cytryn&gumiak to słaby pomysł przy chłodzeniu oleju.

Można gdy jest zewnętrzna pompa obiegowa z malutkim ciśnieniem. Jak olej z magistrali tylko skręcane połączenia.
Przy ciśnieniu oleju i wysokiej temperaturze wąż na opasce prędzej czy później się zsunie/zerwie i to w najmniej oczekiwanym momencie. Jak ci szkoda kasy na porządne złącza to nie montuj nic, ryzyko zabicia silnika duże.

Można dospawać alu nyple, ale nie wiem czy to spawalny materiał
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bolec666
post Wed, 13 Jan 2016 - 22:06
Post #160


User
Dołączył: Fri, 04 September 2009
Skąd: Gdynia





pare lat temu znajomy mi pokazywal u siebie zestaw chlodnica plus przewody ( garbus jakos tam wysilony), kilka lat jezdzil, upalal i nigdy nie mial problemu ze spadajacym wezem ani wyciekami. malo tego - mowil ze mial duzy problem by po dluzszym czasie zdjac waz z rurki. Wydaje mi sie ze polaczenia na opaskach sa niepotrzebnie demonizowane.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

34 Stron V  « < 6 7 8 9 10 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 02:39