Shoutbox 0 nowych PW 


34 Stron V  « < 5 6 7 8 9 > »   
Reply to this topicStart new topic
> --Civic Ufo 1.8 Type-S Turbo--
Winni
post Fri, 08 Jan 2016 - 00:05
Post #121


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





To git, nie będę kombinował smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 08 Jan 2016 - 00:05
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
siewcu
post Fri, 08 Jan 2016 - 00:16
Post #122


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





w czaki dorobią bez problemów, termopara typu k to nie jest nic dziwnego... http://www.czaki.pl/pl/produkty/czujniki-t...w-plaszczowych/ pierwsze albo drugie, zresztą mam wrażenie, że jak zadzwonisz i poprosisz o termoparę do zegara egt to będą wiedzieć o czym mowa.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Barejka
post Fri, 08 Jan 2016 - 09:46
Post #123


Super User
Dołączył: Sat, 06 September 2014
Skąd: Siedlce





tak wiedza dokladnie, zapewne i beda mieli na miescu moze sie jedynie roznic tulejka do wkrecenia. U mnie czaki chodzila 2 lata po czym urwal sie kabel, druga po pol roku w deszcze pokazala ze dwa razy glupoty przy odpaleniu teraz dziala idealnie. Chinczyki Ag chodzily po miesiac i na zlom
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Winni
post Sat, 09 Jan 2016 - 11:18
Post #124


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





Mylę że jak już mam tą termoparę to ją wypróbuję, jak padnie/będzie bzdury pokazywać zamówie od czaki smile.gif

Dzisiaj skompletowałem prawie wszystkie adaptery, przewody etc. :

- zestaw do podłączenia wody (2x adapter pod turbo + 2x 6AN 45° + 2x"T" żeby wpiąć się do przewodów z wodą + czarny przewód )
- sandwich-plate żeby podłączyć temperaturę oraz dopływ oleju do turbo + adapter 1/8NPT na 4AN
- restryktor ciśnienia oleju
- Blockoff-Plate + uszczelka tego wycięcia pod WG Tial 38mm w "kolektorze", będzie wywiercony i nagwintowany otwór na termoparę EGT
- zestaw spływu oleju z fittingiem do wspawania w miskę olejową
- dodatek to płynu chłodnicy Motul MoCool, zobaczymy czy coś da


Jedyne co zostało to porządny dopływ oleju, najlepiej ze sztywnym metalowym kolankiem 45° i przewodem jak najlepszej jakosci.

Znacie jakąś firme która ogarnie coś takiego pod wymiar w ekspresowym tempie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Sat, 09 Jan 2016 - 11:22
Post #125


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





tubes international na przykład, wiele ich produktów montowałem(większość właśnie do turbo) i nigdy nic nie ciekło
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Winni
post Sat, 09 Jan 2016 - 16:53
Post #126


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





Dzięki, będę u nich zamawiał jak turbo będzie siedzieć na miejscu żeby zrobili dokładnie taką długość jak potrzeba.

Z pierdół jeszcze doszło :

- 8L Motul 300V 5W40
- płukanka Motul Engine Clean
- świece Denso IK22 (jeden stopień zimniejsze niż teraz)

To by było chyba na tyle, wydaje mi się że wszystko jest co potrzeba smile.gif Teraz mam nadzieję że uda się w lutym wszystko zamontować...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kamilgt
post Sat, 09 Jan 2016 - 16:55
Post #127


Frequent User
Dołączył: Sat, 22 March 2008
Skąd: Mazowieckie





A chłodzenia oleju nie robisz ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Winni
post Sat, 09 Jan 2016 - 17:00
Post #128


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





Narazie zobaczę jakie temperatury będą bez, z miejscem z przodu z dostępem powietrza będzie ciężko...

Jak będą za wysokie jakiś mały cooler wpadnie, będzie trzeba tylko wykombinować gdzie.

EDIT: Chociaż jak zamontuje się ten jednostronny IC to z drugiej strony powinno być miejsce... smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Sat, 09 Jan 2016 - 19:48
Post #129


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





Chłodnica oleju w doladowanym aucie to podstawa. Na strojeniu 3 przeciagniecia i 5 minut jazdy na schlodzenie..


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Winni
post Sat, 09 Jan 2016 - 19:56
Post #130


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





A miałem nadzieję że już wszystko kupiłem biggrin.gif

Taka z FMIC będzie okey?

http://fmic.pl/chlodnice-oleju-fmicpl/451-...13-rzedowa.html

Poza 13 rzędową udało by się może upchać 16 rzędową, chodzi o wysokość.

Czy opłaca się iść w n.p. Mocal?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Winni
post Sat, 09 Jan 2016 - 23:46
Post #131


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





W sprawie chłodnicy oleju : jaki rozmiar będzie okey? Na wysokość mam około 15cm miejsca.

Te z FMIC mają ponad 30cm szerokości, raczej nie upchne.

Od Mocala widziałem z szerokością rdzenia 115mm, 13 albo 16 rzędów (10/12cm wysokości), da taki mały wogóle coś?

Co do poprowadzenia tego wszystkiego wymyśliłem rzeby zrobić relokacje filtra, bo w koło OEM miejsca na filtr jest metalowy kołnierz, żadna sandwich-plate nie pasuje.

Wszystkie przewody 1/2BSP ( wystarczą czy większe?)

Pomysł:

Mocal Take Off Plate(zamiast filtra) ->podstawka relokacyjna filtra a na niej filtr->chłodnica oleju - >spowrotem do Take Off Plate

Tam gdzie jest w nowym miejscu podstawka relokacyjna z filtrem:

sandwich-plate pomiędzy filtr a podstawkę relokacyjną-> dopływ oleju do turbo - > spływ do miski olejowej

Zda coś takiego egzamin czy popełniłem jakiś błąd?

Był bym bardzo wdzięczny za opinie smile.gif

Pozdrawiam

Adrian
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Sat, 09 Jan 2016 - 23:58
Post #132


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





czy taka mała chłodnica coś da - raczej tak, pytanie tylko jak bardzo będzie się grzać olej... a co do połączenia - może zda egzamin takie rozwiązanie:

podstawka -> chłodnica -> trójnik przy podstawce z wyjściem oleju na turbo(na powrocie z chłodnicy) -> turbo

a filtr normalnie założony. bo to przenoszenie nie wiem czy cokolwiek da, poza większą ilością węży pod maską...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Winni
post Sun, 10 Jan 2016 - 00:21
Post #133


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





Brzmi dobrze, jedyny problem że nie da rady zamontować podstawki pod filtr bo jest ten gówniany metalowy kołnierz wokoło filtra...

Dlatego wogóle pomysł z relokacją, jak by nie było trzeba to bym się w to nie bawił.

Tak to wygląda wokoło filtra :



Głęboko osadzony filtr, nad filtrem widać kawałek tego nieszczęsnego kołnierza. Albo wezmę flexa i go po prostu uj*ebie i będzie po problemie biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kamilgt
post Sun, 10 Jan 2016 - 01:00
Post #134


Frequent User
Dołączył: Sat, 22 March 2008
Skąd: Mazowieckie





Może układ chłodzenia zrobić oparty na elektrycznej pompie ? Nie wiem jak dokładnie ten silnik ale starsze, doładowane d/b/h serie grzeją się okrutnie bez chłodnicy oleju. W zasadzie nie ma jazdy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Winni
post Sun, 10 Jan 2016 - 01:42
Post #135


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





Uff, pomysł ciekawy Kamil ale nie chcę wystrzelić poza cel wink.gif Może jak normalna chłodnica nie zda egzaminu pomyśli się dalej w tym kierunku.

Będę obcinał na serio ten kołnierz, wtedy wejdzie normalna podstawka od Mocala.

Wzorując się na pomyśle siewca co do podłączenia zamówiłem tak:

Mocal podstawka -> trójnik z gwintem 1/8NPT na czujnik temp. - >Chłodnica (jeszcze nie zamówiona, dopiero jak przymierzymy IC) ->trójnik z wyjściem 4AN do turbo -> spowrotem do podstawki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Sun, 10 Jan 2016 - 09:54
Post #136


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





kiepsko, że nie było podstawki z wyjściem na czujniki... a tak swoją drogą, jeśli chodzi o ic i chłodnicę - ja bym się jednak przemógł i ciachnął belkę jeśli będzie potrzeba. szkody nie zrobisz, a może się uda zrobić dolot o metr lub dwa krótszy... przymierz i kombinuj, cięcie nie jest problemem a jak ma być lepiej, to dlaczego nie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Winni
post Sun, 10 Jan 2016 - 10:13
Post #137


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





Podstawki takie są, ale mają tylko otwory 1/8NPT, trochę małe żeby podłączyć węże do nich węże chłodnicy pchać przez nie cały olej.

Jest jedna Mocala z dwoma wyjściami na chłodnicę i wyjściem na sensor, ale nawet bez kołnierza się nie zmieści.

Myślę że będzie dobrze z tymi trójnikami smile.gif

Belka będzie trochę podcinana od dołu, przednia część zostanie więc nawet nie będzie tego widac.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Winni
post Tue, 12 Jan 2016 - 19:55
Post #138


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





Parę rzeczy doszło:

- Mocal chłodnica oleju 16 rzędowa + podstawka i przewody
- części do spływu oleju od turbo
- świece Denso Iridium IK22
- Motul 300V 5W40



Jutro jadę na badania techniczne, będzie na 2 lata spokój i można szaleć z modami biggrin.gif

Jak dojdą dystanse będzie BBK w weekend montowane + chłodnica oleju, wtedy będzie więcej mechanicznych fotek smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Tue, 12 Jan 2016 - 20:34
Post #139


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





a jak z trójnikami? rezygnujesz?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Tue, 12 Jan 2016 - 20:35
Post #140


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





A masz gdzies termostat w chlodnicy albo podstawce?


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

34 Stron V  « < 5 6 7 8 9 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 26 June 2025 - 21:38