Shoutbox 0 nowych PW 


4 Stron V  < 1 2 3 4 >  
Reply to this topicStart new topic
> td04-11t hybryda td04-19t, Źle wykonana hybryda?
jackkpl
post Fri, 25 Dec 2015 - 21:26
Post #21


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(bibops78 @ Fri, 25 Dec 2015 - 10:50) *
No to czemu się podpierasz wykresem i to jeszcze z jakiej hamowni:)

Co do czasu to nie całe 16 sekund a taki czas robi vectra opc która trzyma serię 275 koni (280). Już nie mówiąc że jest cięższa.

Ale skad ty masz 16sekund? Na 4ce po liczniku jest niecale 15sek

Poza tym vectra opc to nie jest w kpmbi z gazem,co doklada ok. 50kg

A hamownia kivi, jaki sens ma oszukiwanie , gdy coobcio softu nie tykal? Wyszlo 385nm przy 1.2 bara@32c w dolocie


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 25 Dec 2015 - 21:26
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
bibops78
post Fri, 25 Dec 2015 - 22:45
Post #22


Rookie
Dołączył: Fri, 09 July 2010





Twoje auto z lpg waży 1600-1650. Vectra C opc kombi bez lpg waży 1680 smile.gif. No przepraszam . Nie całe 16.

Ostatniego Twojego wpisu nie będę komentował bo się uśmiałem.

Mnie wykresy tym bardziej nie interesują . Tylko Ty się na nim podparłeś. Tzn ?? Czyje oszukiwanie ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Damzzii
post Fri, 25 Dec 2015 - 23:12
Post #23


Super User
Dołączył: Thu, 27 February 2014





Komedia smile.gif bibops78 przyjmij wreszcie do wiadomości że nie jesteś jedynym, który jest w stanie zrobić 300 km w saabie, to naprawdę prosty sterownik. Zrobi to każdy profi tuner i większość domorosłych "grzebaczy" byle auto było przygotowane mechanicznie.
Te auta latały z takimi mocami jak jeszcze się w to nie bawiłeś, ba, wiele rzeczy dowiedziałeś się od ludzi więc trochę pokory, nie każdy ma silną potrzebę udowodniania czegoś innym, którzy tylko szukają zaczepki.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bibops78
post Fri, 25 Dec 2015 - 23:37
Post #24


Rookie
Dołączył: Fri, 09 July 2010





Damzzii. Ja tego nie musiałem przyjmować do wiadomości. Nie lubię tylko wypowiedzi na forum osób które nie wiedzą tylko spekulują a w rzeczywistości nie przetestowały ani nie sprawdziły. Nie lubię teoretyków. Bo później wychodzą cuda. Jak ostatnio 240 koni na seryjnych gratach w saabie smile.gif.

Heheh. To się uśmiałem z tym że się dowiadywałem od ludzi. Proszę Cię.

Jak już tyle tych 300 konnych saabów i vectr lata to weź pokaż. I niech każdy robi sobie nawet 600 koni. Czy sterownik jest skomplikowany czy nie to już inna sprawa.



Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Sat, 26 Dec 2015 - 00:13
Post #25


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





CYTAT(bibops78 @ Fri, 25 Dec 2015 - 10:50) *
nie całe 16 sekund a taki czas robi vectra opc która trzyma serię 275 koni (280). Już nie mówiąc że jest cięższa.

Pomyliłeś się o jakąś sekundę, chociaż widzę, że z wszystkimi koty drzesz to będziesz się kłócił, czekam niecierpliwie na fotkę z RL poniżej 16s 100-200km/h takiego okazu seryjnej VC OPC. smile.gif


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bibops78
post Sat, 26 Dec 2015 - 01:41
Post #26


Rookie
Dołączył: Fri, 09 July 2010





Mis.Jasno i klarownie wyjaśniłem o co chodzi a nie że ktoś się chce kłócić Poprawiłem później że nie całe 16 sekund . Teraz mówimy o filmiku a nie o RL.

To mam rozumieć że miałem potwierdzić wcześniejsze wpisy czy o co chodzi. Tym bardziej że potwierdziło się że było to wpisy bo były.

Lepiej nic nie miałem pisać i potem cuda wyjdą.Widocznie tak jest dla wielu lepiej.

https://www.youtube.com/watch?v=ZYedE_bAKjQ tutaj masz film .Vectra C z lpg 2.0t . Taka sama waga jak saab w kombi. (256 koni)

koniec ot
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Sat, 26 Dec 2015 - 18:37
Post #27


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





Z seryjnym turbo tak jechalo. Ja + 100kg pasazera

Jesli dobrze pamietam, to 185-190g/s bylo z przeplywki, wiecej nie chcialo. A jesli na serii wydechu z katem bylo ze 235koni, to wg mnie 240 jest w zasiegu.
Pomiaru gpsem nie mam 100-200, tylko 80-180 14.55s, wiec szacuje 100-200 na 18-19.
Teraz na obecnym sofcie robi 15.2-15.5s na 4ce 100-200 wg gpsa 5hz, wiec blad pomiaru jak w Rl.
Jeszcze 1/4 - na seryjnym turbo 15.1 najlepsze, obecnie 14.6 ( pomiary sprzetem na lotnisku). To takinformacyjnie dla przyszlych wlascicieli saabow smile.gif.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
paww99
post Tue, 15 Mar 2016 - 22:17
Post #28


Super User
Dołączył: Sun, 10 January 2010
Skąd: Olsztyn





Witam!
Dołączę się do tematu, chociaż jest lekko stary, jednakże pasuje pod moje pytanie, bez sensu zakładać nowy...

Chciałbym zasięgnąć informacji odnośnie "hybrydyzacji" td04... Otóż posiadamy w swoim 2,3 16v ( https://www.youtube.com/watch?v=amIkmmxlARM...eature=youtu.be ) turbo z subaru imprezy GT, jak dobrze pamiętam td04l-13t.
No i niestety jest chyba troszeczkę za mała... Niby doładowanie trzyma do odcięcia (0,5-0,6b więcej nie testowane), ale moment strasznie leci od 4,5tyś w dół. Wstaje pięknie, od 2tyś jest 0,5b.



Pytanie jest następujące, czy da się ją stosunkowo łatwo pozamieniać stronami zimnymi z jakimś innym td04? Oczywiście że trzeba ją rozbierać to nie wykluczone, z tym nie będzie problemu. Juz 3 turbosprężarki zregenerowaliśmy w domowym zaciszu(tak tak, one nie będą jeździć, ale jeżdżą po 2-3 lata i 40-50tyś przebiegu wink.gif - ale nie o tym temat więc olać to ). Pozostaje kwestia pasowania muszli i wirnika, bądź przetoczenia muszli?

Czy się nie chrzanić i pakować td04hl-16t z volvo 2,3 t5? Dojdzie zmiana flansz. Ale to też nie jest problem.

Co byście polecali przy takim problemie?

Dodam że auto ma przeznaczenie typowo do latania bokami, więc liczy się brak laga i wstawanie z dołu. Ale z tego co widziałem saaby 2,3 nawet z 19t wstają od 2 tyś, więc to chyba nie będzie problem?

Swoją drogą, 19t to tylko cnc, czy da się to dostać z jakiegoś konkretnego auta?

Z góry dziękuję!
Pozdrawiam wink.gif


--------------------
Ford Sierra 2,9 sedan 24v6 Cosworth + Holset HX40 + LPG
Ford Sierra 2,3 sedan 16v + td04hl-19t - Turbogruz - 243Km, 430Nm.
Ford Sierra 2.0 coupe V6 1983r mk1 - Zabytek
Ford Sierra 2,3 sedan 16v - żonowóz... I 4 inne....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kogutos
post Wed, 16 Mar 2016 - 07:53
Post #29


Super User
Dołączył: Sun, 13 November 2011
Skąd: lbn





Kupić 16T. Rozebrać. Wyrzucić wszystko oprócz obu muszli i rdzenia. Wstawić 19T cnc i wirnik wydechowy 9 łopatek. Roztoczyć talerzyk i muszlę pod 19T.Złożyć,jeździć.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Wed, 16 Mar 2016 - 09:53
Post #30


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





moment od 4500 rpm leci w dol, bo to taki silnik. Turbo tez napewno doklada swoje, tzn blokuje wydech. W wiekszosci seryjne silniki turbo benzynowe maja maks moment 3-4k rpm, maks moc 5500 i dalej dziekujemy.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
paww99
post Wed, 16 Mar 2016 - 12:16
Post #31


Super User
Dołączył: Sun, 10 January 2010
Skąd: Olsztyn





Od 4500 w dol bo taki silnik? On seryjnie ma zupelnie odwrotnie.

Czyli jak na razie celujemy w td04 16t i zobaczymy. Potem mozna probowac robic hybryde... Czy celowac w zupeknie inne turbo? wink.gif


--------------------
Ford Sierra 2,9 sedan 24v6 Cosworth + Holset HX40 + LPG
Ford Sierra 2,3 sedan 16v + td04hl-19t - Turbogruz - 243Km, 430Nm.
Ford Sierra 2.0 coupe V6 1983r mk1 - Zabytek
Ford Sierra 2,3 sedan 16v - żonowóz... I 4 inne....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DSTurbo
post Wed, 16 Mar 2016 - 12:29
Post #32


Super User
Dołączył: Fri, 03 April 2015





Przy 19t celowałbym w wirnik hl. Co do "czapek" 19t na rynku wtórnym nie spotkałem, są nówki np z kinugawy razem z kołem kompresji, cenowo wyjdzie drożej niż oddanie tego komuś do zrobienia. Koło 19t występowało normalnie, także nie musisz iść w cnc. Co do wirnika 9 łopatek drogie są (4x droższe od normalnych), więc z tego bym zrezygnował.


--------------------
Turbosprężarki. Serwis, sprzedaż, skup.
Oleje Millers.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kogutos
post Wed, 16 Mar 2016 - 14:10
Post #33


Super User
Dołączył: Sun, 13 November 2011
Skąd: lbn





Ja mogę mieć 9 łopatek w dobrej cenie,jak również 19T cnc w dobrej cenie. Jak coś to priv. Zwykłe 19T lane to taniocha. Do swojej hybrydy płaciłem 40zł za takie. W HL wąskie gardło to właśnie wirnik wydechowy 12-łopatkowy i tutaj bym skupiał uwagę.Żałuję ,że od razu do swojej nie zapakowałem 9-tki ale nie miałem wtedy dobrej ceny na to.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Damzzii
post Wed, 16 Mar 2016 - 15:03
Post #34


Super User
Dołączył: Thu, 27 February 2014





Na aliexpress HL 9 blades to koszt 50$ 19t cnc 45$.
Niestety nie wiadomo jak z jakością, zresztą lane 19T za 40 zł (pewnie z p.p.h.u. alpha) to też nie jest wysoka jakość.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DSTurbo
post Wed, 16 Mar 2016 - 15:09
Post #35


Super User
Dołączył: Fri, 03 April 2015





Miałem kilka sztuk tanich cnc, były cięższe od odlewów, także tyle co do jakości.


--------------------
Turbosprężarki. Serwis, sprzedaż, skup.
Oleje Millers.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kogutos
post Wed, 16 Mar 2016 - 15:47
Post #36


Super User
Dołączył: Sun, 13 November 2011
Skąd: lbn





CYTAT(Damzzii @ Wed, 16 Mar 2016 - 15:03) *
Na aliexpress HL 9 blades to koszt 50$ 19t cnc 45$.
Niestety nie wiadomo jak z jakością, zresztą lane 19T za 40 zł (pewnie z p.p.h.u. alpha) to też nie jest wysoka jakość.

Jakoś trzy lata jeżdżę na hybrydzie zrobionej własnoręcznie na gratach z Alpha i nie narzekam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
paww99
post Fri, 18 Mar 2016 - 19:55
Post #37


Super User
Dołączył: Sun, 10 January 2010
Skąd: Olsztyn






Witajcie. Więc doszło td04hl-16t z volvo c70. Wirnik wydechowy 12 łopatek.
Niestety i wirnik dolotowy i wydechowy uszkodzone, liczyłem na to że będą całe i poskładamy to na razie na seryjnych...

Ale w takim razie zostaje tani wirnik 19t z p.p.h.u alpha. Ośka HL? Czyli zostać przy 12 łopatkach? Do 9 łopatek wydechowych trzeba roztaczać żeliwo? Bo roztoczenie muszli alu jeszcze bym ogarnął, a na żeliwo nie mam pomysłu.

Orientuje się ktoś jakie luzy mają być pomiędzy wirnikiem a muszlą po roztoczeniu?




kogutos, puszczam PW żeby zorientować się w cenach.
Pzdr

EDIT:

Zdjąłem z niej kolektor wydechowy i jest lipa..


Żeliwo spękane jak cholera... To normalne w tych turbinach? Dodam że od zewnątrz nie widać śladu pęknięcia... I sie zastanawiam czy jest sens próbować coś z tego robić? :/ Chyba że strona gorąca pasowała by z naszej td04-13t. Wtedy odpadłoby zmienianie flansz w kolektorze i wydechu. wink.gif

Pzdr



--------------------
Ford Sierra 2,9 sedan 24v6 Cosworth + Holset HX40 + LPG
Ford Sierra 2,3 sedan 16v + td04hl-19t - Turbogruz - 243Km, 430Nm.
Ford Sierra 2.0 coupe V6 1983r mk1 - Zabytek
Ford Sierra 2,3 sedan 16v - żonowóz... I 4 inne....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kogutos
post Fri, 18 Mar 2016 - 20:13
Post #38


Super User
Dołączył: Sun, 13 November 2011
Skąd: lbn





13T ma mniejszy wirnik wydechowy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
paww99
post Sat, 19 Mar 2016 - 08:23
Post #39


Super User
Dołączył: Sun, 10 January 2010
Skąd: Olsztyn





To problem rozwiazany. Trzeba wycinac flansze smile.gif

Czy w tych volvowskich turbinach nie bywaly uszczelki? Tylko ten zamek ala vband?


--------------------
Ford Sierra 2,9 sedan 24v6 Cosworth + Holset HX40 + LPG
Ford Sierra 2,3 sedan 16v + td04hl-19t - Turbogruz - 243Km, 430Nm.
Ford Sierra 2.0 coupe V6 1983r mk1 - Zabytek
Ford Sierra 2,3 sedan 16v - żonowóz... I 4 inne....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
inven
post Sat, 02 Apr 2016 - 21:32
Post #40


User
Dołączył: Sun, 21 December 2008
Skąd: podkarpackie





CYTAT(harnas55 @ Tue, 15 Dec 2015 - 23:28) *
Damzzii póki nie będę miał pewności, że turbo jest źle zrobione nie chce pisać kto przerabiał sprężarkę.


Czy to z tobą spotkałem się w WRCS u pana Sławka który poprawiał już którąś z kolei turbinę od tego samego majstra z rzeszowa?


--------------------
E46 330D 2000r. 242,7km 542,2 nm sprzęgło nie pozwoliło na więcej
Saab 9-3 II 237km na td04-11tk+lpg
TRIUMPH SPEED TRIPLE 955i
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Stron V  < 1 2 3 4 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 03 July 2025 - 12:45