1.4 T Jet, możliwości i modyfikacje |
1.4 T Jet, możliwości i modyfikacje |
Fri, 28 Jun 2019 - 05:31
Post
#121
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 29 May 2011 |
Nie celuje w 300.przypuszczam że około 250-270.
Wałki nowe czy używkę też brać pod uwagę. |
|
|
Wspieraj forum |
Fri, 28 Jun 2019 - 05:31
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Fri, 28 Jun 2019 - 09:04
Post
#122
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów |
Wałki używka, wtryski weź 430-430, lepiej mieć zapas, niż się denerwować.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Fri, 28 Jun 2019 - 14:11
Post
#123
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 29 May 2011 |
Widziałem projekty na takich wtryskach do 300ps.
Mam nadzieję że te co zamówiłem starczą. Tak jak pisałem nie celuję w 300ps jak wypluje 270ps i około 330Nm to będę wniebowzięty. Dopytałem cinka o wałki mówi żeby wymieniać. Piszecie że używki a ja trochę pękam. A nowe strasznie drogie do tego w sumie brak dostępności. Teraz jeszcze doczytałem że do niektórych wałków trzeba wymienić kółka bo mają inne mocowania do wałka. Ale też dość niejasno więc nie wiem czy do moich będą akurat pasować. Niby temat stary i przetarty ale brak fajnych tematów z konkretami. |
|
|
Sat, 29 Jun 2019 - 02:21
Post
#124
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa |
troche t-jetow mam za sobą , to co piszą o wtryskach nie zawsze sie sprawdza , trzeba pamiętać o wydajności układu paliwowego , dla 300 koni t-jet musi mieć przynajmniej 1.5bara doładowania , czyli trzymać stabilnie 4,5-5bar ciśnienia paliwa przy doładowaniu
do tego dochodzi 10-15% naddatku wydajności wtrysków , dla zachowania ich liniowości pracy wtryski 400cc , dobra pompa paliwa , to jest wszystko na granicy dla 300koni , lepiej dołożyć 100-200zł , i kupić wtryski z zapasem , przy 750cc nie miałem jeszcze żadnych problemów ze stabilnością na wolnych obrotach , jesli kupisz sobie coś w okolicach 500-600cc dołożysz niewielką kwotę , za to masz gwarancję stabilnej dawki paliwa do 350-400koni dla osiągnięcia 300koni , tak naprawdę niewiele trzeba zmieniać , seryjny silnik w zupełności podoła , zabawa w wałki tak , ale albo dobre aftermarkety albo seryjne wałki z wersji wolnossacej , do tego można pobawić sie w zmianę ssącego , seryjny ciasny kolektor ssący z t-jeta zupełnie nie radzi sobie z przepływami powietrza przy tej mocy |
|
|
Sat, 29 Jun 2019 - 11:22
Post
#125
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 29 May 2011 |
Napiszesz coś więcej w czym,silnik i jakie mody były?
|
|
|
Fri, 05 Jul 2019 - 20:22
Post
#126
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 29 May 2011 |
Nigdzie nie mogę znaleźć wałków.
Szukam od 1.2 16v i od 1.4 16v. W żadnej hurtowni nie ma nawet na zamówienie. Pomoże ktoś? |
|
|
Sat, 06 Jul 2019 - 09:09
Post
#127
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 02 September 2003 Skąd: warszawa |
Allegro albo centomania.pl
-------------------- bartek
|
|
|
Mon, 08 Jul 2019 - 09:43
Post
#128
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 29 May 2011 |
Wałki ogarnąłem.Jutro odbieram.
Potrzebuje jeszcze jedno info. Znalazłem coś o wymianie kół zębatych. Ktoś coś wie? Chciałbym skompletować wszystko aby potem nie szukać części a auto będzie stało rozebrane. |
|
|
Mon, 08 Jul 2019 - 12:07
Post
#129
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 05 September 2005 Skąd: Katowice / Banja Luka |
Co to za auto - model, rocznik, która wersja T-jet?
Generalnie, wałki z 1.2 16V pasują do starszych roczników, a nowsze mają większą średnicę wałków (o 2-3mm). Jeżeli jest inna średnica to mysisz założyć kolka z starych wałków - ilość zębów i średnica zewnętrzna się zgadzają. Według nr VIN nie ustalisz jaką masz wersję... -------------------- #włoszczyzna
|
|
|
Mon, 08 Jul 2019 - 14:11
Post
#130
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 29 May 2011 |
Bravo 2 1.4 120ps. końcówka 2009r
|
|
|
Mon, 08 Jul 2019 - 17:51
Post
#131
|
|
User Dołączył: Sun, 30 December 2018 Skąd: Łabiszyn (kujawsko-pomorskie) |
No Ja troszkę "pomodziłem" i na razie starczy. Ze względu na to że to dostawczak i do tego z LPG to jest zestrojony ze sporą rezerwą. Mam 190KM i 260 Nm.
Było zrobione: - turbina GT-1466 - katalizator od Mito 170KM - wałki od Stilo 1.4 16V 95KM - wtryski Corsa OPC - wydech przelot 2,5" - wkładka filtra K&N - Strojenie na 98 Obecnie LPG pracuje do 4,5tyś obr potem przełącza się na PB. Jeszcze muszę dostroić LPG z sondą AFR. |
|
|
Wed, 17 Jul 2019 - 22:29
Post
#132
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 29 May 2011 |
Wałki wymienione,rozrząd,olej,filtry.
Wiec...kółko oczywiście nie pasowało. W tjet średnica mocowania kołka napędzającego wałek(to od paska) średnica wewnętrzna 31mm. Od wałka z 1.2(pewnie 1.4 itp) 30mm. Więc polecam sprawdzić przed wymianą.Ja straciłem trzy dni na znalezienie kółka. Plusy!!! nie wiem czemu ale jest ciszej...?? Albo inaczej ułożyła się poduszka albo ??!!. Jest lepiej fainie. Zamówiłem flansze downpipe do td04-19t może za trzy/cztery tygodnie wezmę się za wymianę turbiny. Potem program i zobaczymy. |
|
|
Tue, 17 Sep 2019 - 22:59
Post
#133
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 29 May 2011 |
Td-04-19t
Podłączone olej,woda dolot. Spasowany Downpipe. Przewód olejowy trzeba było lekko poodginać oraz przedłużyć.Trzeba było podjechać na zakucie. Wodny jeden skrócić skrócić drugi zakuć od nowa. Turbo poszło lekko do góry więc pokrywa silnika też na mocowaniach centymetr do góry. Auto odpalone. Oddane na program.Powinno być coś wiadomo pod koniec miesiąca. Jak będzie już coś wiadomo wrzucę wykres. Jakaś fotka z końcówki prac. https://drive.google.com/open?id=1GKrZFEkOH...E2GxUf2nkiUUono |
|
|
Wed, 18 Sep 2019 - 06:31
Post
#134
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 05 September 2005 Skąd: Katowice / Banja Luka |
Kto stroi?
-------------------- #włoszczyzna
|
|
|
Wed, 18 Sep 2019 - 08:22
Post
#135
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 29 May 2011 |
ZTR z Łodzi.
|
|
|
Wed, 18 Sep 2019 - 15:49
Post
#136
|
|
User Dołączył: Sun, 30 December 2018 Skąd: Łabiszyn (kujawsko-pomorskie) |
Ale pochwalisz się efektami?
|
|
|
Wed, 18 Sep 2019 - 17:55
Post
#137
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 29 May 2011 |
Jasne.jak tylko odbiorę auto i będzie wykres to wrzucę.
|
|
|
Thu, 19 Dec 2019 - 22:13
Post
#138
|
|
User Dołączył: Sun, 30 December 2018 Skąd: Łabiszyn (kujawsko-pomorskie) |
Nie chcę otwierać nowego wątku. Mam pytanie o EGT. Jakie osiągacie w T-Jetach?
Mam zamontowany czujnik i przy ostrej jeździe potrafił sięgnąć nawet 1000 stC. i nie wiem czy jest wszystko oki czy coś nie tak. |
|
|
Thu, 19 Dec 2019 - 22:42
Post
#139
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów |
Masz kata?
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Thu, 19 Dec 2019 - 23:14
Post
#140
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 05 September 2005 Skąd: Katowice / Banja Luka |
Program? Jakie turbo?
W serii na IHI potrafi walić 1000+ -------------------- #włoszczyzna
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 29 March 2024 - 12:07 |