Shoutbox 0 nowych PW 


10 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > »   
Reply to this topicStart new topic
> 1.4 T Jet, możliwości i modyfikacje
wujek_
post Sun, 06 Jan 2019 - 14:18
Post #61


Frequent User
Dołączył: Wed, 27 May 2009
Skąd: Lublin





Alfa Giuletta 2012r, 1,4T z taka dziwna skrzynia automat. 66 kola prxrbiegu, zaczyna poslizgiwac/przeciagac. Jakie tam sprzeglo? Wymieniac olej w skrzyni? Ogarnie ta skrzynia moda ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 06 Jan 2019 - 14:18
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
mlody2788
post Sat, 12 Jan 2019 - 21:35
Post #62


User
Dołączył: Tue, 08 March 2016





CYTAT(Tabasco6 @ Sun, 06 Jan 2019 - 13:17) *
Jeszcze mi się przypomniało. W mojej instalacji Vialle jest taka opcja, która pozwala na przełączanie na PB przy wysokich obrotach gdzie pompa może nie wydać, lub będzie następowało zapętlenie wtrysków. wtedy można mieć 250KM lecz LPG będzie pracowało np do 5000tyś obrotów. Powyżej będzie przełączał się na PB.

To jeszcze pytania:
Co z wałkami? Co konkretnie dają? Przyrosty w górnych zakresach?
Co z katalizatorem przy GT1446? Wolałbym żeby jakiś był.


Przesunięcie mocy w górną partie orotów, do 1446 możesz założyć kat z każdej 170 multiair.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
_adams_
post Sun, 13 Jan 2019 - 02:09
Post #63


Forum Killer
Dołączył: Thu, 17 December 2009
Skąd: Kruszwica





CYTAT(Tabasco6 @ Fri, 04 Jan 2019 - 00:46) *
Odgrzewam temat.
...
Ze względu na to, że to mały dostawczak nie chcę mieć zbyt dużej dziury w dolnych obrotach i jednocześnie nie chcę zbyt dużo grzebać. Może ktoś rzuci jakąś inną propozycję, a może ktoś z okolic Bydgoszczy podejmie się całego moda?


Zagadaj do usera rumianko lub jedź/zadzwoń do BRK Tuning w Tupadłach k/Inowrocławia.


--------------------
Życie jest rumakiem który nie znosi tchórzliwego jeźdźca.

B6 1.8T@GT28RS>B9 2.0T Allroad
Punto Evo 1.4T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
skrzatbz
post Wed, 16 Jan 2019 - 13:09
Post #64


Frequent User
Dołączył: Sun, 08 August 2010
Skąd: Busko Zdrój





a ja mam pytanie z innej beczki. Czy warto kupić Grande Punto 1.4tjet 120 koni jako bazę? Różnica w cenie znaczna między zwykłym a Abarthem. Są wielkie różnice w zawieszeniu?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Wed, 16 Jan 2019 - 13:47
Post #65


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





CYTAT(wujek_ @ Sun, 06 Jan 2019 - 14:18) *
Alfa Giuletta 2012r, 1,4T z taka dziwna skrzynia automat. 66 kola prxrbiegu, zaczyna poslizgiwac/przeciagac. Jakie tam sprzeglo? Wymieniac olej w skrzyni? Ogarnie ta skrzynia moda ?

To MultiAir z kijową skrzynią, najpierw znajdź dobrego speca od tych skrzyń, a potem pchaj się w moda dopiero.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
_adams_
post Wed, 16 Jan 2019 - 13:59
Post #66


Forum Killer
Dołączył: Thu, 17 December 2009
Skąd: Kruszwica





Nie wiem czy wielkie, pewnie stab i może sprężyny/amory, które do wersji bazowej kupisz za kilka stówek

https://allegro.pl/oferta/sprezyny-eibach-p...arth-7719475256

Z tego wzgędu nie warto przepłacać, bo Abarth to głównie pakiet stylistyczny.


--------------------
Życie jest rumakiem który nie znosi tchórzliwego jeźdźca.

B6 1.8T@GT28RS>B9 2.0T Allroad
Punto Evo 1.4T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
srbenda
post Wed, 16 Jan 2019 - 14:30
Post #67


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 September 2005
Skąd: Katowice / Banja Luka





CYTAT(skrzatbz @ Wed, 16 Jan 2019 - 13:09) *
a ja mam pytanie z innej beczki. Czy warto kupić Grande Punto 1.4tjet 120 koni jako bazę? Różnica w cenie znaczna między zwykłym a Abarthem. Są wielkie różnice w zawieszeniu?

Amortyzatory takie jak w Sporcie, sprężyny trochę twardsze, a co do stabilizatora nie jestem pewien (esseesse ma trochę grubszy). Na Eibachu i tak się o wiele lepiej prowadzi.
Największa różnica jest w hamulcach (Brembo), wałkach (ostrzejsze niz w 120) oraz skrzyni biegów (M32 zamiast C510).


--------------------
#włoszczyzna
Go to the top of the page
 
+Quote Post
skrzatbz
post Wed, 16 Jan 2019 - 16:00
Post #68


Frequent User
Dołączył: Sun, 08 August 2010
Skąd: Busko Zdrój





Na stylistyce abartha nie zależy mi bardzo, za to na lepszych właściwościach jezdnych jak najbardziej. Za różnicę w cenie można by kupić trochę części, pytanie czy jest sens w taką zabawę?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tabasco6
post Sun, 27 Jan 2019 - 13:37
Post #69


User
Dołączył: Sun, 30 December 2018
Skąd: Łabiszyn (kujawsko-pomorskie)





CYTAT(mlody2788 @ Sat, 12 Jan 2019 - 21:35) *
Przesunięcie mocy w górną partie orotów, do 1446 możesz założyć kat z każdej 170 multiair.

Już kupiłem używkę katalizator 170 multiair, oraz nową turbinę 1446.
Jak patrzyłem po wykresach zbytnio różnicy nie widać w dolnej części. Może jakieś 200 obr/min wyżej zaczyna dmuchać, natomiast jest dużo ładniej w górnych zakresach.
Jak tylko znajdzie się czas wolny i auto mniej potrzebne to pójdzie na warsztat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ktr
post Sat, 09 Feb 2019 - 07:44
Post #70


Rookie
Dołączył: Fri, 22 February 2008





Witam, pacjent Tipo 1.4 T Jet 120KM. 16 tys przebiegu. Gdzie takim autem uderzyć na dobry program, żeby go nie popsuć? W okolicach Lublina jest ktoś godny polecenia od tych silników?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZUCZU
post Sat, 09 Feb 2019 - 15:20
Post #71


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





Prochip z Nałęczowa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mitusm
post Tue, 12 Feb 2019 - 12:17
Post #72


Super User
Dołączył: Fri, 29 May 2009





Tak z ciekawości 1.4T (t-jet) w najnowszych tipo czy alfach są tak samo wytrzymałe jak w starych punto czy bravo, gdzie robili pod 300PS bez otwierania silnika ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
srbenda
post Tue, 12 Feb 2019 - 16:25
Post #73


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 September 2005
Skąd: Katowice / Banja Luka





Tak.


--------------------
#włoszczyzna
Go to the top of the page
 
+Quote Post
menda96
post Thu, 14 Feb 2019 - 20:58
Post #74


Rookie
Dołączył: Thu, 14 February 2019





Cześć, mam Giuliette 1.4 170KM chip na 190KM ale jednak jest mało wiec chcę zrobić więcej( OK 250-260KM). Mam już dedykowany intercooler do alfy. Mam kila pytań:
1. Turbina TD04-13T czy 16T czy 19T?
2. Czy np TD04-13T jest każda taka sama czy jeszcze mogły się różnić bo widziałem że w TDS BMW były montowane a one mocą nie grzeszyły?
3. TD04 pasuje plug&play zamiast GT1446?
4. Wtryski rozumiem że nie starczą więc trzeba te EV14 Boscha? Będą pasować czy trzeba coś przerabiać?
5. Downpipe jest konieczny czy wystarczy wywalić kata?
6. Warto przy tej mocy zmienić wałki na te od N/A?
7.Ciśnienie doładowania raczej wzrośnie czy spadnie względem GT1446?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
moritz86
post Thu, 14 Feb 2019 - 21:03
Post #75


Forum Killer
Dołączył: Wed, 26 December 2012





Bierz td04hl-16t, p&p nie jest z gt1446, nowy kolektor nowy DP potrzebny, ciśnienie doładowania będziesz musiał podnieść.


--------------------
Był Peugeot 106 S16 Turbo - Tor Poznań 1.53:5
Jest BMW e36 Compact m54b25 + GTX3076 + 8hp50 by TajnyGarazBobra
Go to the top of the page
 
+Quote Post
menda96
post Thu, 14 Feb 2019 - 21:12
Post #76


Rookie
Dołączył: Thu, 14 February 2019





CYTAT(moritz86 @ Thu, 14 Feb 2019 - 21:03) *
Bierz td04hl-16t, p&p nie jest z gt1446, nowy kolektor nowy DP potrzebny, ciśnienie doładowania będziesz musiał podnieść.

W takim razie co jest potrzebne żeby przeszczepić TD04? O nowych kolektorach tu nie słyszałem ale jak trzeba to trzeba, dasz jakiegoś linka jaki ma być?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
moritz86
post Thu, 14 Feb 2019 - 21:53
Post #77


Forum Killer
Dołączył: Wed, 26 December 2012





To zupełnie inne turbo, inne flansze itp. Linków nie znam, szajsu nie kupuję wolę sam wyspawać.


--------------------
Był Peugeot 106 S16 Turbo - Tor Poznań 1.53:5
Jest BMW e36 Compact m54b25 + GTX3076 + 8hp50 by TajnyGarazBobra
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Thu, 14 Feb 2019 - 22:22
Post #78


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Pogadaj z Cinkiem, on zna grubiej temat wyższych stage w 1.4 multiair.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
menda96
post Fri, 15 Feb 2019 - 14:45
Post #79


Rookie
Dołączył: Thu, 14 February 2019





CYTAT(Mis @ Thu, 14 Feb 2019 - 22:22) *
Pogadaj z Cinkiem, on zna grubiej temat wyższych stage w 1.4 multiair.

To są moje pierwsze posty na tym forum. Mógłbyś dać jakiś namiar na tego cinka?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Aval
post Fri, 15 Feb 2019 - 14:59
Post #80


Forum Killer
Dołączył: Fri, 16 September 2011
Skąd: Warszawa





http://www.cinsoft.pl/
https://pl-pl.facebook.com/CINSOFT/
Go to the top of the page
 
+Quote Post

10 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 16 April 2024 - 19:05