![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 15 February 2007 Skąd: Olsztyn ![]() |
Panie Łukaszu, miło że Pan w nas nie wierzy, to nas jeszcze bardziej motywuje. ![]() tylko zwracam uwagę bo po 10 min pracy rozkręciło się koło pasowe, ale i kolo zamachowe, wszystkie śruby były luźne. Po 10 min nie powinno to się stać. To że jeździło to będzie jeździć a ale nikt wam recepty gotowej nie poda. Wszystko okaże się po złożeniu. Ogólnie to jak rozbieramy to mierzymy i wymieniamy co trzeba. Pierścienie można zmierzyć i będziecie mieli odpowiedz czy trzeba wymieniać. Na razie to wszyscy gdybają. -------------------- e36 coupe m50b25T
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 07 March 2013 ![]() |
Ja od siebie dodam że byłoby niegłupim sprawdzenie szczelności zaworów...
![]() |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 10 January 2010 Skąd: Olsztyn ![]() |
Zawory zostały dotarte.
Dzisiaj silnik odpalił, bo w poprzednim wyszła korba bokiem. Sama z siebie. ![]() Tak dla informacji. Po poskładaniu i rozruszaniu pierścieni kompresja kształtuje się tak:, 12, 12, 12 12. Silnik odprężony delikatnie. ![]() Także stanie dłuższy czas na szrocie mu nie pomogło. ![]() Pozdrawiam -------------------- Ford Sierra 2,9 sedan 24v6 Cosworth + Holset HX40 + LPG
Ford Sierra 2,3 sedan 16v + td04hl-19t - Turbogruz - 243Km, 430Nm. Ford Sierra 2.0 coupe V6 1983r mk1 - Zabytek Ford Sierra 2,3 sedan 16v - żonowóz... I 4 inne.... |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 18:18 |