![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#121
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
Bo go obrobili a na koncu utwardzili? Kolor typowy dla azotowania imho
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#122
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 26 October 2006 ![]() |
NO to właśnie piszę o tym, przy odlewie się odlewa a później szlifuje, a tutaj było odwrotnie, więc chyba nie można być pewnym że było to odlewanie utwardzające czy coś co się zwie "chill casting" - na pewnym forum mi to zasugerowano..
... nie wiem czy pokazywałem zdjęcia z innego motocykla hondy, widzieliście kiedyś takie coś na aucie? https://goo.gl/photos/zVrQ7WwwWELMBGTe6 to jest z małej XL, na szczęście chińczyki podrabiają ten sinlik i wałki są po 80 zł tylko mają czopy łożyskowe przestawione i o innej średnicy ale już przerobiłem koledze taki chiński wałek i jeździ.... tak na oko i na pilnik to straszna plastelina... ale jednak jakiś tam przebieg jeździ.. ludzie twierdzą że materiały w motocyklach są takie super, że to kosmos technologia... ehh ![]() -------------------- Zapraszam na stronę miłośników motocykla Honda CX - _http://hondacx500.cba.pl
|
|
|
![]()
Post
#123
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 28 October 2012 Skąd: Tychy ![]() |
widzialem takie cos w polonezie 1.6GLI.
-------------------- Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
|
|
|
![]()
Post
#124
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 09 February 2014 Skąd: Pabianice ![]() |
Ja również we fiacie brava 1.4 12v.
|
|
|
![]()
Post
#125
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 28 October 2012 Skąd: Tychy ![]() |
No akurat u mnie to po fachowcu ktory ustawial luzy zaworow i jedna krzywke zjadlo do idealnego okregu w ciagu tygodnia i okolo 200km.
-------------------- Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
|
|
|
![]()
Post
#126
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 26 October 2006 ![]() |
Fiat brava ten silnik z tą przedziwną magistralą olejową w głowicy to jest typowy zjadacz wałków rozrządu
![]() ALe dzisiaj rozmawiałem jeszcze raz z człowiekiem od rewaru bo w tym momencie ma właśnie moje dźwigienki na szlifie przed chromowaniem i on powiedział takie coś, że niby odsetek zatartych wałków po szlifach i azotowaniu jest znikomy, że to powinno chodzić... co innego że za komuny robili lepiej ulepszanie, nie liczyli się z kosztami, prądem itp, robili sporo z zapasem... (niby) ale wspomniał o modelach forda z lat 80 tych, escort sierra, gdzie również miał do czynienia z regeneracją wałków, i po azotowaniu zacierały się popychacze czy tam co tam w tym silniku było, i dopiero później doszli żeby tego nie azotować bo ogólnie elementy rozrządu w tych autach były krótkowieczne, ale od fabryki będąc miękkimi jakoś to przez określony przebieg chodziło.... więc je jedynie szlifowali i do auta i ponoć działało... pewnie są tu na forum escorty to ktoś musiałby potwierdzić... -------------------- Zapraszam na stronę miłośników motocykla Honda CX - _http://hondacx500.cba.pl
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 09 August 2025 - 22:39 |