![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 03 March 2013 Skąd: warszawa ![]() |
MIEJCIO DAJ NAMIAR DO SIEBIE NA PW EW NA fACEBOOKA bo bym mial kilka pytan
-------------------- 270+/510+
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 03 March 2013 Skąd: warszawa ![]() |
Czy odma musi wychodzic w Dolot czy moze w atmosfere?? w Dieslu pierw miaem w dolot potem w atmosfere poza nie uje...m Dolotem to zadnych róznic
a jak to sie ma do PB i silnika Z20LEH ?? -------------------- 270+/510+
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Możesz puścić w atmosferę, a najlepiej jeszcze przez catch tanka.
Pamiętaj, by średnica nie była mniejsza, niż fabrycznie oraz o tym, że w tym silniku pewnie będzie odma iść w kolektor ssący (za przepustnicę z zaworkiem zwrotnym) oraz pomiędzy turbo, a przepływkę. Puszczając w atmosferę zaślep wejście odmy w kolektor, bo będzie ciągnęło lewe powietrze w podciśnieniach. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów ![]() |
Remont, czyli wymiana wszystkich łożysk. Mnie to kosztowało (co prawda 2 lata temu) w ASO Fiata z robocizną i fakturą 2 tyś. zł. dalej tyle kosztuje, ale konkretnie to zaleznie od aso i ludzi... 1700 skrzynie.com za 8 lozysk czyli na 3 walki i dyfer u mnie przy 350nm, startach z 2 biegu na slickach juz zyje ok 1.5 roku, tyle ze wczesniej zabilem 2 skrzynie przez spiek prawdopodobnie zlle wykonany. co sezon zmieniam olej, ktorego leje litr wiecej niz zaleca fabryka, nie zauwazylem skutkow ubocznych. wracajac do tematu mozna zapodac f23 ale to tak jakby downgrade bo 5 biegow, jest jeszcze f40 ale trzeba troche przerabiac... a dla uscislenia możesz powiedziec jaki to przebieg przez 1,5 roku i jaki olej zalales? ja jak zalalem 200ml wiecej(w sumie 2800ml) skrzynia chodzila gorzej, biegi zmieniało sie fatalnie, po zlaniu tych 200 ponad miare wszystko wrocilo do normy. teraz zalalem 600 wiecej na probe. -------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 22 October 2008 Skąd: z mazowsza ![]() |
dalej tyle kosztuje, ale konkretnie to zaleznie od aso i ludzi... 1700 skrzynie.com za 8 lozysk czyli na 3 walki i dyfer a dla uscislenia możesz powiedziec jaki to przebieg przez 1,5 roku i jaki olej zalales? ja jak zalalem 200ml wiecej(w sumie 2800ml) skrzynia chodzila gorzej, biegi zmieniało sie fatalnie, po zlaniu tych 200 ponad miare wszystko wrocilo do normy. teraz zalalem 600 wiecej na probe. ok 15k km, olej zmieniam co roku w skrzyni, zlewam jeszcze brunatny, jakas comma z ic, kiedys zalewalem sintofluidem tym zalecanym ale jakos roznicy nie zauwazylem, wlewam 3l, ciekawie mowia informacje ze oleju wchodzi od 1,8l do 2,6l bodajze do tej samej skrzyni. poobserwuj linki od zmiany biegow oraz kosz drazka strasznie szybko sie zuzywaja... -------------------- Combo C Z32SE
Astra G Opc Z20LET 505m/600nm Kaudi A6 3.0 Tfsi Vette C6 LS2 |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 03 March 2013 Skąd: warszawa ![]() |
z racji tego ze Autko wstepnie mam wystrojone( Wielkie Dzieki dla "Łobuziak" polecam Kolege) i chce cos z zapasem bo póki co chce 340KM i max 500NM zeby nie Kuć
i tak naj taniej bez rzezby wyjdzie Z k04 zrobić Hybryde na tz K06 Ale ze bez auta nie chce zostać to ceny chore turbin a szukam uzywki najlepiej do naprawy bo i tak bedzie od nowa zrobiona.. Kolega Bardzo chwali gt28 chinola co o tym sadzicie i jak wiadomo trzeba juz Barana Nastepna opcja to TD05 Z evo I Tu też baran podobno obie mozna na zwykły Kolektor zarzucic ...ale to chyba przerost formy nad treścia obecnie po Wydechu 2,75' z 3' dp i fmic 450x300x76 z dolotem wylotem 63mm wyszło na pęknietym kolektorze (1-4 cylinter) tyle o ![]() auto juz fajniej jedzie niz w seri ![]() przez pekniecie z dolu czuc ze slabo i gora na przepieciach tez odczuwalny Lag,ktory zniknie po naprawie a tak jedzie na pb 98 i z ta nieszczelnoscia https://www.youtube.com/watch?v=PlGp0eDcMfQ wczesniej myślałem ze swist o ten z video to brak oringu w vband miedzy turbo a dp,ale po zamówieniu i wsadzeniu świst na zimnym nadal jest. wsadzam mocniejszy zawor DV ,POMPE WALBRO255 naprawie nieszczelność wymienie odrazu majac turbo wyjete uszczelke wydechową i wystroimy na zime.. tylko co wsadzic za turbo :/ -------------------- 270+/510+
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 03 March 2013 Skąd: warszawa ![]() |
Panowie
z racji ze jednak Nie bawie sie w wkładanie td05,gt28 itd tylko mam swieża K04-049 OD kolegi z Zaj... stanie Kolektorem to bede robił Hybryde czyli z k04-->k06 i teraz pytanko bo mam 3 firmy ktore oferują przerobke 1500-2000zł ale pytanko bo kazdy mowi co innego odnosnie wirnika kutego... lepiej dać kute koło 6+6 czy 7+7 czy 11 z wzmocnionej odkuwki ? seryjne turbo 310KM maks z duzym egt hybryda realnie 350/60 ma Potencial ale ze Kolektor jest wąskim gardłem i egt bedzie kosmiczne przy takiej mocy realne do uzyzskania jest 330KM firma to Perun , TurboSpec, i trzecia dawid Synek ma kogoś kto jemu robi Turbinki zalezy mi zeby gorą szlo lepiej cos jak tu ![]() -------------------- 270+/510+
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 22 October 2008 Skąd: z mazowsza ![]() |
Polecam Perun'a
![]() ![]() -------------------- Combo C Z32SE
Astra G Opc Z20LET 505m/600nm Kaudi A6 3.0 Tfsi Vette C6 LS2 |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 03 March 2013 Skąd: warszawa ![]() |
wałek bedzie od xev i regolowane koło ..
-------------------- 270+/510+
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 24 July 2025 - 00:49 |