![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 09 August 2007 Skąd: Bukowno ![]() |
gdzie tam porównanie e30 do e36, e30 jest z papieru, tam to kazdy silnik będzie jechać
![]() -------------------- Automotive Photography by yez - FB/@fotoyez
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 29 September 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Tak samo można mówić o zapalaniu kapcia na "dwójce".
Jednemu 2.0 zapala na dwójce 15" 195/65, drugiemu 3.0 nie zapala 17" 245/40 ![]() -------------------- E36 + forged M50B30 + GT3582 / 620HP/720Nm
E46 + M54B30 + GT3076 + E85 / 520HP/610Nm |
|
|
![]()
Post
#83
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 14 March 2013 ![]() |
chinczyk t66 turbo do 700km . Ja jezdze tylko na 18'':) dyfer to szpera 25% 3,15 . Dodam ze jakies dwa miesiace temu zlozylismy ''nowe'' m50b30 u szwagra w e36. Przejechal sie moja i teraz zaczyna zbierac graty pod turbo do swojej
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 20:44 |