Shoutbox 0 nowych PW 


5 Stron V  « < 3 4 5  
Reply to this topicStart new topic
> BMW E36 swap M54B30
yEzOzWiErZ
post Thu, 19 Nov 2015 - 14:04
Post #81


Super User
Dołączył: Thu, 09 August 2007
Skąd: Bukowno





gdzie tam porównanie e30 do e36, e30 jest z papieru, tam to kazdy silnik będzie jechać biggrin.gif


--------------------
Automotive Photography by yez - FB/@fotoyez
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 19 Nov 2015 - 14:04
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
KonradGT
post Thu, 19 Nov 2015 - 14:29
Post #82


Super User
Dołączył: Wed, 29 September 2010
Skąd: Warszawa





Tak samo można mówić o zapalaniu kapcia na "dwójce".

Jednemu 2.0 zapala na dwójce 15" 195/65, drugiemu 3.0 nie zapala 17" 245/40 biggrin.gif Jednemu zapali na trójce bo ma dyfer 4,44, drugiemu nie bo ma dyfer 2,93 i tak dalej, i tak dalej...


--------------------
E36 + forged M50B30 + GT3582 / 620HP/720Nm
E46 + M54B30 + GT3076 + E85 / 520HP/610Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
groszek1570
post Sat, 21 Nov 2015 - 10:11
Post #83


Frequent User
Dołączył: Thu, 14 March 2013





chinczyk t66 turbo do 700km . Ja jezdze tylko na 18'':) dyfer to szpera 25% 3,15 . Dodam ze jakies dwa miesiace temu zlozylismy ''nowe'' m50b30 u szwagra w e36. Przejechal sie moja i teraz zaczyna zbierac graty pod turbo do swojej smile.gif silnik gotowy tylko glowice podniesc i mozna dmuchac.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Stron V  « < 3 4 5
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 20:44