Shoutbox 0 nowych PW 


5 Stron V  « < 2 3 4 5 >  
Reply to this topicStart new topic
> BMW E36 swap M54B30
Mis
post Sat, 14 Nov 2015 - 12:48
Post #61


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





CYTAT(Grand_ @ Sat, 14 Nov 2015 - 02:44) *
Fabryczny M50B25 NIE JEDZIE ma jakieś 175-180 koni 230nm faluje na wolnych i pali olej.

Napraw te wszystkie M50B25, z którymi miałeś styczność, a potem je shamuj zanim znów będziesz głosił takie herezje.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 14 Nov 2015 - 12:48
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Hektor89
post Sat, 14 Nov 2015 - 13:06
Post #62


User
Dołączył: Tue, 20 December 2011





2JZ to nie jest problem jak ktoś wie gdzie szukać a we wro jest kilka sztuk i już je oglądałem ale mi taki silnik w tej chwili nie jest potrzebny jeszcze poszukam m54b30 bo silnik chce juz wsadzić do końca grudnia chyba że nic ciekawego nie będzie to będę czego innego szukał
Go to the top of the page
 
+Quote Post
yEzOzWiErZ
post Sat, 14 Nov 2015 - 13:51
Post #63


Super User
Dołączył: Thu, 09 August 2007
Skąd: Bukowno





I po ile masz te 2jz'y?


--------------------
Automotive Photography by yez - FB/@fotoyez
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dobrus
post Sat, 14 Nov 2015 - 14:30
Post #64


Forum Homee
Dołączył: Sun, 20 July 2008





Grand chyba nie nadążasz za moim poczuciem humoru rolleyes.gif

Dyskusja robi się jałowa. Swego czasu po krakowie grasowało czerwone e34 550i V12 do driftu, też wygrywało zawody itp - idź powiedz wlascicielowi że to się do niczego nie nadaje biggrin.gif Banan z jazdy bokiem takim konkretnym piecem jest o wiele większy niż pierdkiem w stylu m54, który mógłby w nim robić za rozrusznik. I o to przecież chodzi, o przyjemność z jazdy. Thats the point. Dlatego wcześniej pisałem aby autor wątku po prostu wsiadł i się przejechał.. e30 V8 vs e36 330i. To dwa zupełnie inne światy, mimo że na papierku może tej przepaści tak nie widać, to jest ona ogromna. Tam gdzie w tego m54 będziesz musiał kopać spiekiem z odciny i męczyć żeby zerwać trakcję tam m60 czy m50T pójdzie gładko power-over co oczywiście bezpośrednio przekłada się na tą awaryjność ktorej się tak obawiasz. Dziwnie piszesz, 2.5 190ps nie jedzie, a stroker na 2.8 który ma realnie pewnie z 20 czy 30km wiecej już 'jedzie'. Taka różnica mocy to kosmetyka. I tak, w drifcie im więcej mocy tym lepiej (co się dzieje z tym forum). Przejedź się do jakiegoś tunera, zobacz jakie silniki są montowane w driftowozach. Przez cały sezon 2015 u jednego z bardziej znanych w mej okolicy nie widzialem ani jednego m54. M60T,RB25,RB20,M50T,S65K,3.0biT - i tylko jeden stał pół sezonu biggrin.gif a wózek nigdzie się nie urwał. Laga już od dawna bez problemu sie ogarnia, zresztą m50 z małym turbo na 300+ nie ma żadnego laga. Mam też znajomka, który jeździ czasówki, odnosi sukcesy bmw z silnikiem m20. Ale czy polecę komuś ten silnik do budowy takiego auta? Zdecydowanie nie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hektor89
post Sun, 15 Nov 2015 - 08:59
Post #65


User
Dołączył: Tue, 20 December 2011





A Wiecie czy ktoś już składał M50 na turbo od SR20DET tam jest T28 i jakie z tego mogą wyjść osiągi ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Sun, 15 Nov 2015 - 10:59
Post #66


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





CYTAT(Hektor89 @ Sun, 15 Nov 2015 - 08:59) *
A Wiecie czy ktoś już składał M50 na turbo od SR20DET tam jest T28 i jakie z tego mogą wyjść osiągi ?

Mizerne, do M50B25 nie nadaje się to turbo - za małe odrobinę. Do M50B20 już prędzej.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KonradGT
post Sun, 15 Nov 2015 - 11:01
Post #67


Super User
Dołączył: Wed, 29 September 2010
Skąd: Warszawa





CYTAT(Mis @ Sat, 14 Nov 2015 - 12:48) *
Napraw te wszystkie M50B25, z którymi miałeś styczność, a potem je shamuj zanim znów będziesz głosił takie herezje.


Dokładnie. Jak mu się trafiały trupy żłopiące olej to nic dziwnego.


--------------------
E36 + forged M50B30 + GT3582 / 620HP/720Nm
E46 + M54B30 + GT3076 + E85 / 520HP/610Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hektor89
post Sun, 15 Nov 2015 - 16:48
Post #68


User
Dołączył: Tue, 20 December 2011





to tak samo można kupić m50b25 albo m54b30 i też może rać olej nigdy nie wiadomo co się kupi a nie jest powiedziane że od razu ma brać olej
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KonradGT
post Sun, 15 Nov 2015 - 20:47
Post #69


Super User
Dołączył: Wed, 29 September 2010
Skąd: Warszawa





A klientela taka, że jak sprzedaje silnik igła dzwon z pomiarem na hamowni to wolą iść kupić 100zł tańszy ale totalnie "kot w worku". "#polska


--------------------
E36 + forged M50B30 + GT3582 / 620HP/720Nm
E46 + M54B30 + GT3076 + E85 / 520HP/610Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hektor89
post Sun, 15 Nov 2015 - 22:01
Post #70


User
Dołączył: Tue, 20 December 2011





No tak też można ale myślę że 99.9% osób się na to nie zgodzi niestety to Polska, jeszcze się zastanowię nad tym co mam kupić, najwyżej pójdę w ślady Musk-a i kupię m54b30
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kucu
post Sun, 15 Nov 2015 - 22:28
Post #71


User
Dołączył: Sat, 23 September 2006
Skąd: Żyrardów





CYTAT(KonradGT @ Sun, 15 Nov 2015 - 20:47) *
A klientela taka, że jak sprzedaje silnik igła dzwon z pomiarem na hamowni to wolą iść kupić 100zł tańszy ale totalnie "kot w worku". "#polska


No właśnie Polska. Osobiście uważam , że Twój silnik z pomiarem to taki sam kot w worku jak 100zł tańszy od sąsiada. Nigdy nie ma pewności, czy wykresu nie ściągnąłeś z netu lub nie wyrysowałeś w paincie. Taki kraj - taki klimat. Sąsiad sąsiadowi wilkiem i ludziom ufać nie można. Z drugiej strony w pełni Cię rozumiem. Jak sprzedaje silniki z gwarancją, 1000% pewne to i tak ludzie marudzą że przecież można kupić taniej. To niech idą i kupują. Jakość musi kosztować.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grand_
post Mon, 16 Nov 2015 - 02:04
Post #72


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 July 2009
Skąd: Kraków





CYTAT(KonradGT @ Sun, 15 Nov 2015 - 11:01) *
Dokładnie. Jak mu się trafiały trupy żłopiące olej to nic dziwnego.


Chłopaki ale M50B25 to silnik zaprojektowany w 1987 roku chyba, i produkowany do 92 ? chcecie mi wmówić, że macie wszyscy na stanie fabryczne M50B25 23 letnie silniki w igła stanie z książkowymi osiągami ??


--------------------
E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Blacha
post Mon, 16 Nov 2015 - 07:31
Post #73


Frequent User
Dołączył: Sun, 09 August 2009
Skąd: Dolny Śląsk





M50b25 igła stan trzeba sobie poskładać takie moje zdanie bo inaczej jak mówicie powyżej "kot w worku". Dużo roboty nie ma a jak masz w częściach głowicę i dół możesz sprawdzić stan dołu a jak srzedający się zgodzi sprawdzić głowe na twój koszt. W takim układzie dopiero wiesz co masz. Ta sytuacja dotyczy czy M50 czy M54 bo różnica wieku silnika to jedno ale oba są używane i jak poprzedni użytkownik nie dbał to będzie płacz.
Hektor jak chcesz upalać w miarę seryjny spiec to m54, jak dłubać to m50
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KonradGT
post Mon, 16 Nov 2015 - 07:36
Post #74


Super User
Dołączył: Wed, 29 September 2010
Skąd: Warszawa





CYTAT(Grand_ @ Mon, 16 Nov 2015 - 02:04) *
Chłopaki ale M50B25 to silnik zaprojektowany w 1987 roku chyba, i produkowany do 92 ? chcecie mi wmówić, że macie wszyscy na stanie fabryczne M50B25 23 letnie silniki w igła stanie z książkowymi osiągami ??


No ja na przykład mam taki. Wszystkie pomiary prawidłowe, wskazania czujników idealne, wolne obroty dzwon, nic nie cieknie, a od wymiany do wymiany co 10tyś km nie musze dolewac nawet grama oleju. Miałem przez te dwa lata z nim jakieś dwie może trzy zagwozdki, ale to normalna eksploatacja w moim zdaniem. rolleyes.gif

Wiem oczywiście ze 90% M50tek w kraju to ciepłe zwłoki ale co zrobić sad.gif Jak kto dba - tak ma. Smutna prawda.


--------------------
E36 + forged M50B30 + GT3582 / 620HP/720Nm
E46 + M54B30 + GT3076 + E85 / 520HP/610Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hektor89
post Mon, 16 Nov 2015 - 07:50
Post #75


User
Dołączył: Tue, 20 December 2011





Może jakiś anglik się trafi na ale nigdy nie wiadomo co się kupi wiem że w Poznaniu jest kilka sztuk m54b30 i jeszcze są w samochodach jak dzwoniłem to można się jeszcze nim przejechać zabrać na podnośnik zobaczyć czy wypieków nie ma to może by się zgodził na hamownie ale tego nie wiadomo, jeszcze w pracy poszukam czegoś może będzie chwila to podjadę gdzieś zobaczyć jakiś silnik
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grand_
post Tue, 17 Nov 2015 - 04:01
Post #76


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 July 2009
Skąd: Kraków





KonradGT i jeszcze mi powiedz że masz 250NM shamowane biggrin.gif??
pokaż ten wykres, masz ? hamowałeś te perłe ?


--------------------
E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KonradGT
post Tue, 17 Nov 2015 - 08:41
Post #77


Super User
Dołączył: Wed, 29 September 2010
Skąd: Warszawa





Na DME od E36 jest 245NM jeśli już, a taki teraz mam w aucie, pewnie jest ciut mniej bo nie mam katalizatorów, co nie zmienia faktu, że np. katalogowy czas 0-100 kręce jedną reką.

Będę za dwa tygodnie na hamowni to wkleję specjalnie dla Ciebie wykres wink.gif Nie wiem co jest dla Ciebie w tym tak oszałamiającego, że zdrowy silnik na poprawnie działających czujnikach trzyma parametry huh.gif


--------------------
E36 + forged M50B30 + GT3582 / 620HP/720Nm
E46 + M54B30 + GT3076 + E85 / 520HP/610Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grand_
post Tue, 17 Nov 2015 - 18:59
Post #78


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 July 2009
Skąd: Kraków





moja miała 185 koni i 218nm chyba, i względem obecnego silnika 3.0 To M50B25 nie jechało jakoś za specjalnie.
Nie podnosiło dwójki na suchym asfalcie.


--------------------
E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
groszek1570
post Thu, 19 Nov 2015 - 11:36
Post #79


Frequent User
Dołączył: Thu, 14 March 2013





Wlacze sie panowie do tematu. Kolega ma m50b25nv w e30 i nie mozna powiedziec bo zdrowe mu sie trafilo to moja e36 2.8 robil bez problemu. Dlatego zlozylem sobie m50b28 turbo i polecam kazdemu. Nie trzeba meczyc auta bo wystarczy kopnac w sprzęgło na 2/3biegu i lecimy bokiem. A jezeli ktos to solidnie posklada bedzie w miare bezawaryjnie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KonradGT
post Thu, 19 Nov 2015 - 12:06
Post #80


Super User
Dołączył: Wed, 29 September 2010
Skąd: Warszawa





Jakie masz turbo?


--------------------
E36 + forged M50B30 + GT3582 / 620HP/720Nm
E46 + M54B30 + GT3076 + E85 / 520HP/610Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Stron V  « < 2 3 4 5 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 21 August 2025 - 05:55