![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Fabryczny M50B25 NIE JEDZIE ma jakieś 175-180 koni 230nm faluje na wolnych i pali olej. Napraw te wszystkie M50B25, z którymi miałeś styczność, a potem je shamuj zanim znów będziesz głosił takie herezje. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 20 December 2011 ![]() |
2JZ to nie jest problem jak ktoś wie gdzie szukać a we wro jest kilka sztuk i już je oglądałem ale mi taki silnik w tej chwili nie jest potrzebny jeszcze poszukam m54b30 bo silnik chce juz wsadzić do końca grudnia chyba że nic ciekawego nie będzie to będę czego innego szukał
|
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 09 August 2007 Skąd: Bukowno ![]() |
I po ile masz te 2jz'y?
-------------------- Automotive Photography by yez - FB/@fotoyez
|
|
|
![]()
Post
#64
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 20 July 2008 ![]() |
Grand chyba nie nadążasz za moim poczuciem humoru
![]() Dyskusja robi się jałowa. Swego czasu po krakowie grasowało czerwone e34 550i V12 do driftu, też wygrywało zawody itp - idź powiedz wlascicielowi że to się do niczego nie nadaje ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 20 December 2011 ![]() |
A Wiecie czy ktoś już składał M50 na turbo od SR20DET tam jest T28 i jakie z tego mogą wyjść osiągi ?
|
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
A Wiecie czy ktoś już składał M50 na turbo od SR20DET tam jest T28 i jakie z tego mogą wyjść osiągi ? Mizerne, do M50B25 nie nadaje się to turbo - za małe odrobinę. Do M50B20 już prędzej. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 29 September 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Napraw te wszystkie M50B25, z którymi miałeś styczność, a potem je shamuj zanim znów będziesz głosił takie herezje. Dokładnie. Jak mu się trafiały trupy żłopiące olej to nic dziwnego. -------------------- E36 + forged M50B30 + GT3582 / 620HP/720Nm
E46 + M54B30 + GT3076 + E85 / 520HP/610Nm |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 20 December 2011 ![]() |
to tak samo można kupić m50b25 albo m54b30 i też może rać olej nigdy nie wiadomo co się kupi a nie jest powiedziane że od razu ma brać olej
|
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 29 September 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
A klientela taka, że jak sprzedaje silnik igła dzwon z pomiarem na hamowni to wolą iść kupić 100zł tańszy ale totalnie "kot w worku". "#polska
-------------------- E36 + forged M50B30 + GT3582 / 620HP/720Nm
E46 + M54B30 + GT3076 + E85 / 520HP/610Nm |
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 20 December 2011 ![]() |
No tak też można ale myślę że 99.9% osób się na to nie zgodzi niestety to Polska, jeszcze się zastanowię nad tym co mam kupić, najwyżej pójdę w ślady Musk-a i kupię m54b30
|
|
|
![]()
Post
#71
|
|
User Dołączył: Sat, 23 September 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
A klientela taka, że jak sprzedaje silnik igła dzwon z pomiarem na hamowni to wolą iść kupić 100zł tańszy ale totalnie "kot w worku". "#polska No właśnie Polska. Osobiście uważam , że Twój silnik z pomiarem to taki sam kot w worku jak 100zł tańszy od sąsiada. Nigdy nie ma pewności, czy wykresu nie ściągnąłeś z netu lub nie wyrysowałeś w paincie. Taki kraj - taki klimat. Sąsiad sąsiadowi wilkiem i ludziom ufać nie można. Z drugiej strony w pełni Cię rozumiem. Jak sprzedaje silniki z gwarancją, 1000% pewne to i tak ludzie marudzą że przecież można kupić taniej. To niech idą i kupują. Jakość musi kosztować. |
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 July 2009 Skąd: Kraków ![]() |
Dokładnie. Jak mu się trafiały trupy żłopiące olej to nic dziwnego. Chłopaki ale M50B25 to silnik zaprojektowany w 1987 roku chyba, i produkowany do 92 ? chcecie mi wmówić, że macie wszyscy na stanie fabryczne M50B25 23 letnie silniki w igła stanie z książkowymi osiągami ?? -------------------- E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm |
|
|
![]()
Post
#73
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 09 August 2009 Skąd: Dolny Śląsk ![]() |
M50b25 igła stan trzeba sobie poskładać takie moje zdanie bo inaczej jak mówicie powyżej "kot w worku". Dużo roboty nie ma a jak masz w częściach głowicę i dół możesz sprawdzić stan dołu a jak srzedający się zgodzi sprawdzić głowe na twój koszt. W takim układzie dopiero wiesz co masz. Ta sytuacja dotyczy czy M50 czy M54 bo różnica wieku silnika to jedno ale oba są używane i jak poprzedni użytkownik nie dbał to będzie płacz.
Hektor jak chcesz upalać w miarę seryjny spiec to m54, jak dłubać to m50 |
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 29 September 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Chłopaki ale M50B25 to silnik zaprojektowany w 1987 roku chyba, i produkowany do 92 ? chcecie mi wmówić, że macie wszyscy na stanie fabryczne M50B25 23 letnie silniki w igła stanie z książkowymi osiągami ?? No ja na przykład mam taki. Wszystkie pomiary prawidłowe, wskazania czujników idealne, wolne obroty dzwon, nic nie cieknie, a od wymiany do wymiany co 10tyś km nie musze dolewac nawet grama oleju. Miałem przez te dwa lata z nim jakieś dwie może trzy zagwozdki, ale to normalna eksploatacja w moim zdaniem. ![]() Wiem oczywiście ze 90% M50tek w kraju to ciepłe zwłoki ale co zrobić ![]() -------------------- E36 + forged M50B30 + GT3582 / 620HP/720Nm
E46 + M54B30 + GT3076 + E85 / 520HP/610Nm |
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 20 December 2011 ![]() |
Może jakiś anglik się trafi na ale nigdy nie wiadomo co się kupi wiem że w Poznaniu jest kilka sztuk m54b30 i jeszcze są w samochodach jak dzwoniłem to można się jeszcze nim przejechać zabrać na podnośnik zobaczyć czy wypieków nie ma to może by się zgodził na hamownie ale tego nie wiadomo, jeszcze w pracy poszukam czegoś może będzie chwila to podjadę gdzieś zobaczyć jakiś silnik
|
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 July 2009 Skąd: Kraków ![]() |
KonradGT i jeszcze mi powiedz że masz 250NM shamowane
![]() pokaż ten wykres, masz ? hamowałeś te perłe ? -------------------- E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 29 September 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Na DME od E36 jest 245NM jeśli już, a taki teraz mam w aucie, pewnie jest ciut mniej bo nie mam katalizatorów, co nie zmienia faktu, że np. katalogowy czas 0-100 kręce jedną reką.
Będę za dwa tygodnie na hamowni to wkleję specjalnie dla Ciebie wykres ![]() ![]() -------------------- E36 + forged M50B30 + GT3582 / 620HP/720Nm
E46 + M54B30 + GT3076 + E85 / 520HP/610Nm |
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 July 2009 Skąd: Kraków ![]() |
moja miała 185 koni i 218nm chyba, i względem obecnego silnika 3.0 To M50B25 nie jechało jakoś za specjalnie.
Nie podnosiło dwójki na suchym asfalcie. -------------------- E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm |
|
|
![]()
Post
#79
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 14 March 2013 ![]() |
Wlacze sie panowie do tematu. Kolega ma m50b25nv w e30 i nie mozna powiedziec bo zdrowe mu sie trafilo to moja e36 2.8 robil bez problemu. Dlatego zlozylem sobie m50b28 turbo i polecam kazdemu. Nie trzeba meczyc auta bo wystarczy kopnac w sprzęgło na 2/3biegu i lecimy bokiem. A jezeli ktos to solidnie posklada bedzie w miare bezawaryjnie
|
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 29 September 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Jakie masz turbo?
-------------------- E36 + forged M50B30 + GT3582 / 620HP/720Nm
E46 + M54B30 + GT3076 + E85 / 520HP/610Nm |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 21 August 2025 - 05:55 |