![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Dobrus, zaoszczędziłeś mi sporo pisania, a i pośmiałem się przy okazji.
![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 20 December 2011 ![]() |
http://allegro.pl/silnik-bmw-s52b30-3-0-ko...5696006410.html tu jest aukcja tego silnika s52b30 i myślę że to też by było fajne rozwiązanie jak za takie pieniądze to się raczej opłaca i też się nadaje na mody w przyszłości też będę chciał jakieś heble 4 tłoczkowe założyć a m50b25 też myślę że pójdzie bokiem na serii
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 20 July 2008 ![]() |
![]() m50b25 pójdzie bokiem na serii, załóż dyfer 4.44 czy jaki tam jest najkrótszy w e36, zaspawaj, na tył opony 185 i lataj ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 20 December 2011 ![]() |
o opony się nie martwię bo mam ich trochę i chyba z 5 kompletów felg do bmw, tylko jak bym chciał zakładać turbo to tak żeby wyglądało jak seria a nie żeby coś wystawało z maski, a teraz inne pytanie jak robiłeś u siebie skręt tak w rozsądnych pieniądzach bo o tym też piszą dużo różnych rzeczy
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 20 December 2011 ![]() |
a to jest jeden z lepszych projektów M50 fajnie i czysto https://www.facebook.com/projektchaos.co/?fref=ts
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 20 July 2008 ![]() |
turbo ogarniesz spokojnie tak by nic nie wystawało, wszystkie części masz na allegro , albo u k64 jako zestaw Lego do poskładania w domu (wiek 14+). W temacie skrętu nie pomogę, u siebie tego nie robiłem gdyż nie jestem drifterem. Magiel z Z3 jest ponoć najkrótszy. W sprawie powiększenia skrętu możesz zapytać na driftforum
|
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 20 December 2011 ![]() |
już raz patrzyłem na zestaw turbo taki jak bym chciał turbo Borga , komputer emu, WG i blow off tial, aluminiowa chłodnica , wiatraki spal itd. i to już fajny stage jest
![]() |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 20 July 2008 ![]() |
no i to jest bardzo dobry kierunek
![]() |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 20 December 2011 ![]() |
muszę jeszcze trochę pomyśleć może jeszcze ktoś coś podpowie
![]() |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 20 December 2011 ![]() |
A m50 najlepiej bez vanosa bo jeszcze wczoraj czytałem tylko nie wiem czy to jest błąd ale piszą że ma 192KM i jakie można sensowne modyfikacje przeprowadzić żeby trochę zwiększyć osiągi na pewno będę chciał zamontować nowy filtr powietrza ale chyba ten z gąbki tylko nie pamiętam z jakiej jest firmy, i oczywiście nowa obudowa filtra i dolot zimnego powietrza że zderzaka, od razu bym wymienił pompę paliwa zobaczył czy nie ma syfu w zbiorniku no i cały przegląd eksploatacyjny,
|
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 29 September 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Sprzeciw, to, że silnik bez Vanosa jest "lepszy" to bujda. Ktoś rzucił takie hasło kiedyś a teraz internet powiela to tysiące razy. Wszystkie argumenty na "lepszość" kontrargumentowałem już nie raz, również na tym forum.
-------------------- E36 + forged M50B30 + GT3582 / 620HP/720Nm
E46 + M54B30 + GT3076 + E85 / 520HP/610Nm |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 20 December 2011 ![]() |
To który według forumowiczów jest lepszy? Bo jak coś to zaraz dzwonie i szukam czegoś Ciekawego
![]() |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 29 September 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Do driftu, przyszłościowo pod doładowanie kupiłbym ten, który znajdziesz w lepszym stanie. Oba wytrzymają spokojnie 450 koni, oba można zakręcić ponad 7k rpm, oba na żeliwnym bloku.
-------------------- E36 + forged M50B30 + GT3582 / 620HP/720Nm
E46 + M54B30 + GT3076 + E85 / 520HP/610Nm |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 20 December 2011 ![]() |
Czyli abo z vanosem albo bez vanosa
|
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 09 August 2007 Skąd: Bukowno ![]() |
No i masz, jak na zawołanie http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=131124&hl=
-------------------- Automotive Photography by yez - FB/@fotoyez
|
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 20 December 2011 ![]() |
No takie coś to słabo wolę kompletny swap a nie jeszcze kompletować części do tego
|
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 25 September 2011 Skąd: Wrocław ![]() |
Przepraszam za drobne OT, ale czy ja dobrze widzę, że ten gość "walcząc z trakcją" wkłada trzy przy niecałych 70km/h? Brak skilli, czy te najkrótsze dyfry tak mają? -------------------- 'Impossible' is just a big word thrown around by small men.
|
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 July 2009 Skąd: Kraków ![]() |
https://www.youtube.com/watch?v=_R7fe084gSE
CZARNA E36 z pomarańczowymi rantami ma 10 cali z tyłu. M54B30 na kolektorach i programie. To idźcie mu powiedzieć Dobruś i Yezozwierz drifterzy... powiedzcie mu że to jest kibel i nie jedzie. Zwłaszcz że to auto startowało w ligach szło ogniem bokiem i nic mu nie brakowało. Piątka sie do niczego nie nadaje. to rodzinna limuzyna. zapomnij. Do e36 do latania bokami bardzo polecam pompe wspomagania z e34 - ma 140bar bo tam był ślimak. Hektor89 poszukaj troche o " JAKUB MUSK TATARA " ON MA TAKI SILNIK W TAKIEJ BUDZIE JAK Ty chcesz, nie pisze na forum nie udaje niewiadomo kogo tylko lata, wygrywa zawody i jest kotem. Fabryczny M50B25 NIE JEDZIE ma jakieś 175-180 koni 230nm faluje na wolnych i pali olej. Niestety ale to silniki które były projektowane do BMW e34 stara padlina taka prawda. Miałem wiem o czym mówie, potem zrobiłem stroker na 2.8 - jechało. ale dopiero na gratach od 3.0 jedzie wmiare tak jak to powinno. W drifcie nie chodzi oto, żeby mieć mega mocny piec 900 koni z lagiem na pół godziny i żeby " zapalało na obwodnicy" chodzi o silnik który jest mocny - ale do opanowania, bo drift tym różni się od " palenia kapcia pod remizą " że to jest sztuka PANOWANIA nad samochodem w poślzgu. Im " fabryczniejszy " silnik wsadzisz tym wiecej bezawaryjnej jazdy. zaczniesz turbić rzeźbić srać dmuchać to będziesz pół sezonu w garażu robił wieczne poprawki, a na końcu i tak sie urwie mocowanie wózka zamiast polecieć bokiem. Dobruś; post Thu, 12 Nov 2015 - 12:04 Post #27 Forum HomeeDołączył: Sun, 20 July 2008 Ostrzeżenia: 0% ----- łosz ale balon, ja mam 195 u siebie na 10" i też w dryfcie jeżdżę VS; post Thu, 12 Nov 2015 - 23:38 Post #46 Forum Homee Dołączył: Sun, 20 July 2008 Ostrzeżenia: 0% ----- turbo ogarniesz spokojnie tak by nic nie wystawało, wszystkie części masz na allegro , albo u k64 jako zestaw Lego do poskładania w domu (wiek 14+). W temacie skrętu nie pomogę, u siebie tego nie robiłem gdyż nie jestem drifterem. Magiel z Z3 jest ponoć najkrótszy. W sprawie powiększenia skrętu możesz zapytać na driftforum -------------------- E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm |
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 20 December 2011 ![]() |
Grand_ wiem Musk bardzo dobrze ogarnia swoje e36 i już długo nim jeździ już czytałem dużo o nim i myślę że to jest dobry pomysł na silnik a w przyszłości można dołożyć kompresor, we Wrocku jest e46 coupe M54b30 turbo i jest zrobiona jak się nie mylę na jakieś 500-600KM i też jeździ
Czekam jeszcze na telefon od znajomego bo ma Anglika E46 m54b30 i jest chętny na sprzedaż za fajne pieniądze i da mi to co jest potrzebne całą wiązkę z komory silnika i kabiny A wózek i tak trzeba obstawiać ![]() |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 09 August 2007 Skąd: Bukowno ![]() |
"Drogi szmat, brata sciemnia brat, choragiewki i wiatr.."
![]() ![]() -------------------- Automotive Photography by yez - FB/@fotoyez
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 17:34 |