Shoutbox 0 nowych PW 


5 Stron V  < 1 2 3 4 5 >  
Reply to this topicStart new topic
> BMW E36 swap M54B30
Mis
post Thu, 12 Nov 2015 - 22:52
Post #41


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Dobrus, zaoszczędziłeś mi sporo pisania, a i pośmiałem się przy okazji. smile.gif


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 12 Nov 2015 - 22:52
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Hektor89
post Thu, 12 Nov 2015 - 22:55
Post #42


User
Dołączył: Tue, 20 December 2011





http://allegro.pl/silnik-bmw-s52b30-3-0-ko...5696006410.html tu jest aukcja tego silnika s52b30 i myślę że to też by było fajne rozwiązanie jak za takie pieniądze to się raczej opłaca i też się nadaje na mody w przyszłości też będę chciał jakieś heble 4 tłoczkowe założyć a m50b25 też myślę że pójdzie bokiem na serii
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dobrus
post Thu, 12 Nov 2015 - 23:17
Post #43


Forum Homee
Dołączył: Sun, 20 July 2008





smile.gif

m50b25 pójdzie bokiem na serii, załóż dyfer 4.44 czy jaki tam jest najkrótszy w e36, zaspawaj, na tył opony 185 i lataj wink.gif pobaw się trochę, zobaczysz czy faktycznie na dłuższą metę Cię to kręci, czy się nie znudzi bo może za 5 kompletów opon uznasz że to jednak nie to i wrócisz do germana czy innego stanca. I będziesz miał nadal fajny, prosty tani niezniszczalny silnik na codzień. A jak Cię wciągnie to zaczniesz powoli odkładać kasę na upgrade pieca tak by zapalał jakieś męskie kapcie wink.gif nie tylko na rondzie ale i na obwodnicy ..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hektor89
post Thu, 12 Nov 2015 - 23:26
Post #44


User
Dołączył: Tue, 20 December 2011





o opony się nie martwię bo mam ich trochę i chyba z 5 kompletów felg do bmw, tylko jak bym chciał zakładać turbo to tak żeby wyglądało jak seria a nie żeby coś wystawało z maski, a teraz inne pytanie jak robiłeś u siebie skręt tak w rozsądnych pieniądzach bo o tym też piszą dużo różnych rzeczy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hektor89
post Thu, 12 Nov 2015 - 23:36
Post #45


User
Dołączył: Tue, 20 December 2011





a to jest jeden z lepszych projektów M50 fajnie i czysto https://www.facebook.com/projektchaos.co/?fref=ts
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dobrus
post Thu, 12 Nov 2015 - 23:38
Post #46


Forum Homee
Dołączył: Sun, 20 July 2008





turbo ogarniesz spokojnie tak by nic nie wystawało, wszystkie części masz na allegro , albo u k64 jako zestaw Lego do poskładania w domu (wiek 14+). W temacie skrętu nie pomogę, u siebie tego nie robiłem gdyż nie jestem drifterem. Magiel z Z3 jest ponoć najkrótszy. W sprawie powiększenia skrętu możesz zapytać na driftforum
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hektor89
post Thu, 12 Nov 2015 - 23:48
Post #47


User
Dołączył: Tue, 20 December 2011





już raz patrzyłem na zestaw turbo taki jak bym chciał turbo Borga , komputer emu, WG i blow off tial, aluminiowa chłodnica , wiatraki spal itd. i to już fajny stage jest smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dobrus
post Thu, 12 Nov 2015 - 23:58
Post #48


Forum Homee
Dołączył: Sun, 20 July 2008





no i to jest bardzo dobry kierunek smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hektor89
post Thu, 12 Nov 2015 - 23:59
Post #49


User
Dołączył: Tue, 20 December 2011





muszę jeszcze trochę pomyśleć może jeszcze ktoś coś podpowie smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hektor89
post Fri, 13 Nov 2015 - 08:05
Post #50


User
Dołączył: Tue, 20 December 2011





A m50 najlepiej bez vanosa bo jeszcze wczoraj czytałem tylko nie wiem czy to jest błąd ale piszą że ma 192KM i jakie można sensowne modyfikacje przeprowadzić żeby trochę zwiększyć osiągi na pewno będę chciał zamontować nowy filtr powietrza ale chyba ten z gąbki tylko nie pamiętam z jakiej jest firmy, i oczywiście nowa obudowa filtra i dolot zimnego powietrza że zderzaka, od razu bym wymienił pompę paliwa zobaczył czy nie ma syfu w zbiorniku no i cały przegląd eksploatacyjny,
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KonradGT
post Fri, 13 Nov 2015 - 08:31
Post #51


Super User
Dołączył: Wed, 29 September 2010
Skąd: Warszawa





Sprzeciw, to, że silnik bez Vanosa jest "lepszy" to bujda. Ktoś rzucił takie hasło kiedyś a teraz internet powiela to tysiące razy. Wszystkie argumenty na "lepszość" kontrargumentowałem już nie raz, również na tym forum.



--------------------
E36 + forged M50B30 + GT3582 / 620HP/720Nm
E46 + M54B30 + GT3076 + E85 / 520HP/610Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hektor89
post Fri, 13 Nov 2015 - 08:39
Post #52


User
Dołączył: Tue, 20 December 2011





To który według forumowiczów jest lepszy? Bo jak coś to zaraz dzwonie i szukam czegoś Ciekawego smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KonradGT
post Fri, 13 Nov 2015 - 08:42
Post #53


Super User
Dołączył: Wed, 29 September 2010
Skąd: Warszawa





Do driftu, przyszłościowo pod doładowanie kupiłbym ten, który znajdziesz w lepszym stanie. Oba wytrzymają spokojnie 450 koni, oba można zakręcić ponad 7k rpm, oba na żeliwnym bloku.


--------------------
E36 + forged M50B30 + GT3582 / 620HP/720Nm
E46 + M54B30 + GT3076 + E85 / 520HP/610Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hektor89
post Fri, 13 Nov 2015 - 09:41
Post #54


User
Dołączył: Tue, 20 December 2011





Czyli abo z vanosem albo bez vanosa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
yEzOzWiErZ
post Fri, 13 Nov 2015 - 09:55
Post #55


Super User
Dołączył: Thu, 09 August 2007
Skąd: Bukowno





No i masz, jak na zawołanie http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=131124&hl=


--------------------
Automotive Photography by yez - FB/@fotoyez
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hektor89
post Fri, 13 Nov 2015 - 15:58
Post #56


User
Dołączył: Tue, 20 December 2011





No takie coś to słabo wolę kompletny swap a nie jeszcze kompletować części do tego
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fiki
post Fri, 13 Nov 2015 - 23:36
Post #57


Frequent User
Dołączył: Sun, 25 September 2011
Skąd: Wrocław





CYTAT(dobrus @ Thu, 12 Nov 2015 - 19:08) *


Przepraszam za drobne OT, ale czy ja dobrze widzę, że ten gość "walcząc z trakcją" wkłada trzy przy niecałych 70km/h? Brak skilli, czy te najkrótsze dyfry tak mają?


--------------------
'Impossible' is just a big word thrown around by small men.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grand_
post Sat, 14 Nov 2015 - 02:44
Post #58


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 July 2009
Skąd: Kraków





https://www.youtube.com/watch?v=_R7fe084gSE

CZARNA E36 z pomarańczowymi rantami ma 10 cali z tyłu. M54B30 na kolektorach i programie.
To idźcie mu powiedzieć Dobruś i Yezozwierz drifterzy... powiedzcie mu że to jest kibel i nie jedzie.
Zwłaszcz że to auto startowało w ligach szło ogniem bokiem i nic mu nie brakowało.

Piątka sie do niczego nie nadaje. to rodzinna limuzyna. zapomnij.

Do e36 do latania bokami bardzo polecam pompe wspomagania z e34 - ma 140bar bo tam był ślimak.

Hektor89 poszukaj troche o " JAKUB MUSK TATARA " ON MA TAKI SILNIK W TAKIEJ BUDZIE JAK Ty chcesz, nie pisze na forum nie udaje niewiadomo kogo tylko lata, wygrywa zawody i jest kotem.

Fabryczny M50B25 NIE JEDZIE ma jakieś 175-180 koni 230nm faluje na wolnych i pali olej.
Niestety ale to silniki które były projektowane do BMW e34 stara padlina taka prawda.
Miałem wiem o czym mówie, potem zrobiłem stroker na 2.8 - jechało. ale dopiero na gratach od 3.0 jedzie wmiare tak jak to powinno.

W drifcie nie chodzi oto, żeby mieć mega mocny piec 900 koni z lagiem na pół godziny i żeby " zapalało na obwodnicy" chodzi o silnik który jest mocny - ale do opanowania, bo drift tym różni się od " palenia kapcia pod remizą " że to jest sztuka PANOWANIA nad samochodem w poślzgu.
Im " fabryczniejszy " silnik wsadzisz tym wiecej bezawaryjnej jazdy. zaczniesz turbić rzeźbić srać dmuchać to będziesz pół sezonu w garażu robił wieczne poprawki, a na końcu i tak sie urwie mocowanie wózka zamiast polecieć bokiem.



Dobruś;

post Thu, 12 Nov 2015 - 12:04
Post #27

Forum HomeeDołączył: Sun, 20 July 2008

Ostrzeżenia: 0%
-----

łosz ale balon, ja mam 195 u siebie na 10" i też w dryfcie jeżdżę

VS;

post Thu, 12 Nov 2015 - 23:38
Post #46


Forum Homee
Dołączył: Sun, 20 July 2008


Ostrzeżenia: 0%
-----

turbo ogarniesz spokojnie tak by nic nie wystawało, wszystkie części masz na allegro , albo u k64 jako zestaw Lego do poskładania w domu (wiek 14+). W temacie skrętu nie pomogę, u siebie tego nie robiłem gdyż nie jestem drifterem. Magiel z Z3 jest ponoć najkrótszy. W sprawie powiększenia skrętu możesz zapytać na driftforum


--------------------
E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hektor89
post Sat, 14 Nov 2015 - 09:38
Post #59


User
Dołączył: Tue, 20 December 2011





Grand_ wiem Musk bardzo dobrze ogarnia swoje e36 i już długo nim jeździ już czytałem dużo o nim i myślę że to jest dobry pomysł na silnik a w przyszłości można dołożyć kompresor, we Wrocku jest e46 coupe M54b30 turbo i jest zrobiona jak się nie mylę na jakieś 500-600KM i też jeździ

Czekam jeszcze na telefon od znajomego bo ma Anglika E46 m54b30 i jest chętny na sprzedaż za fajne pieniądze i da mi to co jest potrzebne całą wiązkę z komory silnika i kabiny

A wózek i tak trzeba obstawiać smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
yEzOzWiErZ
post Sat, 14 Nov 2015 - 11:02
Post #60


Super User
Dołączył: Thu, 09 August 2007
Skąd: Bukowno





"Drogi szmat, brata sciemnia brat, choragiewki i wiatr.." biggrin.gif proponuje zamknąc temat bo zaraz ktoś zaproponuje 2jz i kolega bedzie tego szukać biggrin.gif


--------------------
Automotive Photography by yez - FB/@fotoyez
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Stron V  < 1 2 3 4 5 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 17:34