![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 29 September 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
A w czym widzisz problem?
-------------------- E36 + forged M50B30 + GT3582 / 620HP/720Nm
E46 + M54B30 + GT3076 + E85 / 520HP/610Nm |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 20 July 2008 ![]() |
a jaki tam problem, męski stance będzie. Negatywy 10st to i lacia 305 200koniami zapali
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 18 September 2008 Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa ![]() |
Na felgę 11 cali to się oponę 205 naciąga, więc tym bardziej zero problemu
![]() -------------------- '84 Opel Kadett V6 powered by Transplantz Best ET 14.975 VAG Racing 2014 - bo tak
'97 BMW 328i 233KM/282Nm by 109-Performance - na co dzień '00 Honda Integra Type R W1 PROFI 248KM/215Nm by strojenia.pl - na tor '05 Renault Megane RS225 274KM/383Nm powered by ECUmajster - na weekend |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 20 December 2011 ![]() |
Czyli według was m54 się do niczego nie nadaje a wsadzić m60 to jest wydatek około 10-11 tyś a m54 mogę mieć w fajnej cenie a jak jest zrobiony naciąg to się latać normalnie
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 29 September 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Nada się, ale jak lubisz podeptać to bańkę oleju musisz wozić ze sobą
![]() Na wejściu najlepiej zrobić pakiet startowy + vanosy i odmę, sprawdzić DISA, będzie driftować ![]() -------------------- E36 + forged M50B30 + GT3582 / 620HP/720Nm
E46 + M54B30 + GT3076 + E85 / 520HP/610Nm |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 20 December 2011 ![]() |
Dobrus a widziałeś żeby jakiś samochód do stancu miał na 11 cali 305 założone bo ja nie u siebie mam 215 i jeździ
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 20 July 2008 ![]() |
łosz ale balon, ja mam 195 u siebie na 10" i też w dryfcie jeżdżę
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 20 December 2011 ![]() |
Cały czas ktoś widzi jakiś problem z tym swap-em jak ktoś ma konkretne info niech pisze na pw najlepiej
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 20 December 2011 ![]() |
A chce złożyć sobie fajny samochód a nie znowu wsadzić z 30-40 tys bo już taki projekt mam za sobą teraz chce zrobić bmw
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 20 July 2008 ![]() |
drifty to drogie rzeczy są
![]() |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 09 August 2007 Skąd: Bukowno ![]() |
po to jest forum żeby poznać opinie innych. to że się nie zgadzają z twoim 'widzimisię' to chyba coś znaczy nie? Jak się tak uparłeś na to m54 to swapuj a nie pytaj. Pytasz, to licz się z tym że ktoś może ci to w dobrej wierze odradzać.
a co do 11" felgi to życzę powodzenia w driftowaniu na naciągu.. jeśli nie będzie naciągu to to m54 nie uciągnie takiego laka. tak jak mówiłem wcześniej, zdecyduj się czy chcesz stance czy drift. Jeśli stance to zostaw sobie to 1.6 pod maską, oszczędzisz zachodu sobie i innym którzy będą ci pomagać przy tym swapie. Jeśli drift to ogarnij projekt od podstaw. -------------------- Automotive Photography by yez - FB/@fotoyez
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 29 September 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
M60/M62 w E36 to w ogóle odpuść, SWAP IMO totalnie bez sensu, mocy nie aż tak nadto a wsadzenie tego i serwisowanie to totalna pomyłka. Nie mówiąc o kosztach. Jeśli V8 to w budzie E30.
M50 Turbo, rozpracowane na wszystkie możliwe sposoby, ale koszt prawie 3x tyle co swap na M54, kwestia kupienia zdrowego M50 też trudny temat. Z odpowiednio dobraną turbiną robi co trzeba w drifcie. M54 N/A w wybebeszonej E36 na początek Ci wystarczy, ale przy startach w profi zawodach podejrzewam, że może zbraknąć powera. Jeśli chodzi o doładowanie to niezbyt to lubi bez sporej ingerencji (słabe tłoki). Więc albo zrób to na M50 i poćwicz a potem doładuj, albo wsadź M54, a jak potem jak Ci sie spodoba drifting i weźmiesz to na poważnie - wyjmij i doładuj M50. Tak jak już wcześniej napisano, przy M54 musisz bardziej sie pilnować jeśli chodzi o temperatury i stany płynów. ![]() -------------------- E36 + forged M50B30 + GT3582 / 620HP/720Nm
E46 + M54B30 + GT3076 + E85 / 520HP/610Nm |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 20 July 2008 ![]() |
tylko jaki jest sens pakowania pod maskę tego plastiku, roboty, pieniędzy których potem nie odzyska. 230km na pewno nie pokaże bo to też już jest stary kibel, do tego po swapie, myśle że realnie 210-215km, a m50 ma raptem 20km mniej, wątpię by to robiło autorowi różnice, i tak słabizna, i tak słabizna. Ostatnio na jakimś forum bmw widzialem film na którym e39 540 manual złoiło takie e30 z m54b30 i to konkretnie. A po zaturbieniu m50 chociaż na te 300+ już jest fajnie
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 20 December 2011 ![]() |
Ale turbo to są dalej duże koszty bo też nie chciał bym tego na jak już pisałem na chińskim zestawie w zawodach i tak raczej nie będę startował jeszcze to wydaje mi się że m54 jest na początek dobre i można do 250KM wyciągnąć, a już próbowałem szukać m50 i to jest ciężki temat do znalezienia i ile na zwykłym ostrzenie można zrobić w m50 a co do e39 540 to jest bardzo dobry samochód bo jeżdżę takim no codzień, jeszcze patrzyłem za silnikiem z Z4 3.0 tam jest około 260-270 KM ale z nowu to już są inne pieniądze albo jeszcze s52b30 ta słabszą wersję z USA tak jest chyba 260 KM i to tej jest fajny silnik według mnie i jest na żeliwnym bloku i pojedynczym vanosie
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 30 March 2010 Skąd: Konstancin ![]() |
Ostatnio był (albo jeszcze jest) na allegro swap S52B32? Silnik z M3 US. 240 km na starcie, zeliwny blok. Kosztowo chyb 5k zl
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
Super User Dołączył: Sat, 19 June 2010 Skąd: PL ![]() |
tylko jaki jest sens pakowania pod maskę tego plastiku, roboty, pieniędzy których potem nie odzyska. 230km na pewno nie pokaże bo to też już jest stary kibel, do tego po swapie, myśle że realnie 210-215km, a m50 ma raptem 20km mniej, wątpię by to robiło autorowi różnice, i tak słabizna, i tak słabizna. Ostatnio na jakimś forum bmw widzialem film na którym e39 540 manual złoiło takie e30 z m54b30 i to konkretnie. A po zaturbieniu m50 chociaż na te 300+ już jest fajnie Dobra dobra zdrowe m54b30 na kolektorze wydechowym m52 pokazuje ponad 240km -------------------- JZA80
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 20 July 2008 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 20 December 2011 ![]() |
Nie no szkoda
![]() |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 20 July 2008 ![]() |
więc słuchaj rad dobrych ludzi. Ja to co tu mówię, mówię z perspektywy osoby która miała/jezdzila serią 3 z wszelakimi silnikami od zwyklego m50b25 czy m52b28 przez różne V8 m60/m62/s62, w tym supercharged/nitro, na turbo 550KM skonczywszy i pewnie jeszcze parę innych także jestem w stanie powiedzieć co fajnie lata bokiem a co nie
![]() w e36 2.8 mialem wlasnie 230koni i powiem szczerze - napędzało sie fajnie (jak na tamte czasy i tą moc ofkors) ale bokiem latało słabo, nawet na wąskich laciach. za to e30 z przestarzalym i nie jadącym m60 miałem problem żeby jechać prosto ![]() |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 29 September 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Eee moim zdaniem coś chyba nie tak z tym E30 O_O -------------------- E36 + forged M50B30 + GT3582 / 620HP/720Nm
E46 + M54B30 + GT3076 + E85 / 520HP/610Nm |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 21 August 2025 - 01:36 |