Shoutbox 0 nowych PW 


5 Stron V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> BMW E36 swap M54B30
KonradGT
post Thu, 12 Nov 2015 - 11:23
Post #21


Super User
Dołączył: Wed, 29 September 2010
Skąd: Warszawa





A w czym widzisz problem?


--------------------
E36 + forged M50B30 + GT3582 / 620HP/720Nm
E46 + M54B30 + GT3076 + E85 / 520HP/610Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 12 Nov 2015 - 11:23
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
dobrus
post Thu, 12 Nov 2015 - 11:32
Post #22


Forum Homee
Dołączył: Sun, 20 July 2008





a jaki tam problem, męski stance będzie. Negatywy 10st to i lacia 305 200koniami zapali
Go to the top of the page
 
+Quote Post
matteusz
post Thu, 12 Nov 2015 - 11:36
Post #23


Forum Homee
Dołączył: Thu, 18 September 2008
Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa





Na felgę 11 cali to się oponę 205 naciąga, więc tym bardziej zero problemu wink.gif


--------------------
'84 Opel Kadett V6 powered by Transplantz Best ET 14.975 VAG Racing 2014 - bo tak
'97 BMW 328i 233KM/282Nm by 109-Performance - na co dzień
'00 Honda Integra Type R W1 PROFI 248KM/215Nm by strojenia.pl - na tor
'05 Renault Megane RS225 274KM/383Nm powered by ECUmajster - na weekend
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hektor89
post Thu, 12 Nov 2015 - 11:40
Post #24


User
Dołączył: Tue, 20 December 2011





Czyli według was m54 się do niczego nie nadaje a wsadzić m60 to jest wydatek około 10-11 tyś a m54 mogę mieć w fajnej cenie a jak jest zrobiony naciąg to się latać normalnie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KonradGT
post Thu, 12 Nov 2015 - 11:45
Post #25


Super User
Dołączył: Wed, 29 September 2010
Skąd: Warszawa





Nada się, ale jak lubisz podeptać to bańkę oleju musisz wozić ze sobą smile.gif

Na wejściu najlepiej zrobić pakiet startowy + vanosy i odmę, sprawdzić DISA, będzie driftować wink.gif


--------------------
E36 + forged M50B30 + GT3582 / 620HP/720Nm
E46 + M54B30 + GT3076 + E85 / 520HP/610Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hektor89
post Thu, 12 Nov 2015 - 12:01
Post #26


User
Dołączył: Tue, 20 December 2011





Dobrus a widziałeś żeby jakiś samochód do stancu miał na 11 cali 305 założone bo ja nie u siebie mam 215 i jeździ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dobrus
post Thu, 12 Nov 2015 - 12:04
Post #27


Forum Homee
Dołączył: Sun, 20 July 2008





łosz ale balon, ja mam 195 u siebie na 10" i też w dryfcie jeżdżę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hektor89
post Thu, 12 Nov 2015 - 12:05
Post #28


User
Dołączył: Tue, 20 December 2011





Cały czas ktoś widzi jakiś problem z tym swap-em jak ktoś ma konkretne info niech pisze na pw najlepiej
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hektor89
post Thu, 12 Nov 2015 - 12:07
Post #29


User
Dołączył: Tue, 20 December 2011





A chce złożyć sobie fajny samochód a nie znowu wsadzić z 30-40 tys bo już taki projekt mam za sobą teraz chce zrobić bmw
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dobrus
post Thu, 12 Nov 2015 - 12:12
Post #30


Forum Homee
Dołączył: Sun, 20 July 2008





drifty to drogie rzeczy są tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
yEzOzWiErZ
post Thu, 12 Nov 2015 - 12:33
Post #31


Super User
Dołączył: Thu, 09 August 2007
Skąd: Bukowno





po to jest forum żeby poznać opinie innych. to że się nie zgadzają z twoim 'widzimisię' to chyba coś znaczy nie? Jak się tak uparłeś na to m54 to swapuj a nie pytaj. Pytasz, to licz się z tym że ktoś może ci to w dobrej wierze odradzać.

a co do 11" felgi to życzę powodzenia w driftowaniu na naciągu.. jeśli nie będzie naciągu to to m54 nie uciągnie takiego laka. tak jak mówiłem wcześniej, zdecyduj się czy chcesz stance czy drift. Jeśli stance to zostaw sobie to 1.6 pod maską, oszczędzisz zachodu sobie i innym którzy będą ci pomagać przy tym swapie. Jeśli drift to ogarnij projekt od podstaw.


--------------------
Automotive Photography by yez - FB/@fotoyez
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KonradGT
post Thu, 12 Nov 2015 - 12:38
Post #32


Super User
Dołączył: Wed, 29 September 2010
Skąd: Warszawa





M60/M62 w E36 to w ogóle odpuść, SWAP IMO totalnie bez sensu, mocy nie aż tak nadto a wsadzenie tego i serwisowanie to totalna pomyłka. Nie mówiąc o kosztach. Jeśli V8 to w budzie E30.

M50 Turbo, rozpracowane na wszystkie możliwe sposoby, ale koszt prawie 3x tyle co swap na M54, kwestia kupienia zdrowego M50 też trudny temat. Z odpowiednio dobraną turbiną robi co trzeba w drifcie.

M54 N/A w wybebeszonej E36 na początek Ci wystarczy, ale przy startach w profi zawodach podejrzewam, że może zbraknąć powera. Jeśli chodzi o doładowanie to niezbyt to lubi bez sporej ingerencji (słabe tłoki).

Więc albo zrób to na M50 i poćwicz a potem doładuj, albo wsadź M54, a jak potem jak Ci sie spodoba drifting i weźmiesz to na poważnie - wyjmij i doładuj M50. Tak jak już wcześniej napisano, przy M54 musisz bardziej sie pilnować jeśli chodzi o temperatury i stany płynów.

wink.gif


--------------------
E36 + forged M50B30 + GT3582 / 620HP/720Nm
E46 + M54B30 + GT3076 + E85 / 520HP/610Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dobrus
post Thu, 12 Nov 2015 - 13:18
Post #33


Forum Homee
Dołączył: Sun, 20 July 2008





tylko jaki jest sens pakowania pod maskę tego plastiku, roboty, pieniędzy których potem nie odzyska. 230km na pewno nie pokaże bo to też już jest stary kibel, do tego po swapie, myśle że realnie 210-215km, a m50 ma raptem 20km mniej, wątpię by to robiło autorowi różnice, i tak słabizna, i tak słabizna. Ostatnio na jakimś forum bmw widzialem film na którym e39 540 manual złoiło takie e30 z m54b30 i to konkretnie. A po zaturbieniu m50 chociaż na te 300+ już jest fajnie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hektor89
post Thu, 12 Nov 2015 - 18:49
Post #34


User
Dołączył: Tue, 20 December 2011





Ale turbo to są dalej duże koszty bo też nie chciał bym tego na jak już pisałem na chińskim zestawie w zawodach i tak raczej nie będę startował jeszcze to wydaje mi się że m54 jest na początek dobre i można do 250KM wyciągnąć, a już próbowałem szukać m50 i to jest ciężki temat do znalezienia i ile na zwykłym ostrzenie można zrobić w m50 a co do e39 540 to jest bardzo dobry samochód bo jeżdżę takim no codzień, jeszcze patrzyłem za silnikiem z Z4 3.0 tam jest około 260-270 KM ale z nowu to już są inne pieniądze albo jeszcze s52b30 ta słabszą wersję z USA tak jest chyba 260 KM i to tej jest fajny silnik według mnie i jest na żeliwnym bloku i pojedynczym vanosie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
peerbe111
post Thu, 12 Nov 2015 - 18:54
Post #35


Forum Killer
Dołączył: Tue, 30 March 2010
Skąd: Konstancin





Ostatnio był (albo jeszcze jest) na allegro swap S52B32? Silnik z M3 US. 240 km na starcie, zeliwny blok. Kosztowo chyb 5k zl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joe89
post Thu, 12 Nov 2015 - 19:06
Post #36


Super User
Dołączył: Sat, 19 June 2010
Skąd: PL





CYTAT(dobrus @ Thu, 12 Nov 2015 - 13:18) *
tylko jaki jest sens pakowania pod maskę tego plastiku, roboty, pieniędzy których potem nie odzyska. 230km na pewno nie pokaże bo to też już jest stary kibel, do tego po swapie, myśle że realnie 210-215km, a m50 ma raptem 20km mniej, wątpię by to robiło autorowi różnice, i tak słabizna, i tak słabizna. Ostatnio na jakimś forum bmw widzialem film na którym e39 540 manual złoiło takie e30 z m54b30 i to konkretnie. A po zaturbieniu m50 chociaż na te 300+ już jest fajnie

Dobra dobra zdrowe m54b30 na kolektorze wydechowym m52 pokazuje ponad 240km


--------------------
JZA80
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dobrus
post Thu, 12 Nov 2015 - 19:08
Post #37


Forum Homee
Dołączył: Sun, 20 July 2008





https://www.youtube.com/watch?v=ZHplqpndnlU

to może lepiej zacznij driftować tym 540i biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hektor89
post Thu, 12 Nov 2015 - 19:24
Post #38


User
Dołączył: Tue, 20 December 2011





Nie no szkoda biggrin.gif to ma być dupowoz a tego s52b32 już właśnie nie ma teraz to już nie wiem co zrobić bo w przyszłości na pewno będzie inny silnik już sam nie wiem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dobrus
post Thu, 12 Nov 2015 - 19:30
Post #39


Forum Homee
Dołączył: Sun, 20 July 2008





więc słuchaj rad dobrych ludzi. Ja to co tu mówię, mówię z perspektywy osoby która miała/jezdzila serią 3 z wszelakimi silnikami od zwyklego m50b25 czy m52b28 przez różne V8 m60/m62/s62, w tym supercharged/nitro, na turbo 550KM skonczywszy i pewnie jeszcze parę innych także jestem w stanie powiedzieć co fajnie lata bokiem a co nie wink.gif

w e36 2.8 mialem wlasnie 230koni i powiem szczerze - napędzało sie fajnie (jak na tamte czasy i tą moc ofkors) ale bokiem latało słabo, nawet na wąskich laciach. za to e30 z przestarzalym i nie jadącym m60 miałem problem żeby jechać prosto biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KonradGT
post Thu, 12 Nov 2015 - 19:31
Post #40


Super User
Dołączył: Wed, 29 September 2010
Skąd: Warszawa





CYTAT(dobrus @ Thu, 12 Nov 2015 - 19:08) *
https://www.youtube.com/watch?v=ZHplqpndnlU

to może lepiej zacznij driftować tym 540i biggrin.gif



Eee moim zdaniem coś chyba nie tak z tym E30 O_O


--------------------
E36 + forged M50B30 + GT3582 / 620HP/720Nm
E46 + M54B30 + GT3076 + E85 / 520HP/610Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Stron V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 21 August 2025 - 01:36