![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 June 2010 ![]() |
Do 230 wydoli. Zdrowych AL coraz mniej sie trafia, aczkolwiek faktycznie w Ibizie jest szansa że zachowały się w dobrym stanie (bo statystyczna Ibiza ma mniej przelotu niż Passat z tego samego rocznika). AL byly wkladane od mocy 150ps.A w passacie nie bylo takiego silnika,w wersji 1.9. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 June 2010 ![]() |
Przeczytaj moj temat. http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=128577&hl= Ja do siebie zakupilem kpl valeo I zostal obity kevlarem-skrzynia 6speed.Ale sobie czeka na polce.Moj "nowy" kpl dwumas btb,ma na ta chwile na latane okolo 1tys km.I jest glosniejszy niz stary po 120tys.
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
AL byly wkladane od mocy 150ps.A w passacie nie bylo takiego silnika,w wersji 1.9. Większość 130stek ma ALki, a je montowano w Paskach. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 14 July 2015 ![]() |
Zgadza się.
Jeszcze AR były. A najwydajniejsze korpusy to F ze Starego AJM |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
User Dołączył: Tue, 06 January 2004 Skąd: Otwock ![]() |
Większość 130stek ma ALki, a je montowano w Paskach. Z tą większościa to nie przesadzaj bo jeśli chodzi o 130-tki to tylko poprzeczne czyt. ASZ zawsze miały AL-ki seryjnie, a one nie występowały w Paskach. AL-ki w Paskach (130-tki - silniki o oznaczeniu AWX/AVF) to rzadkość (o dziwo trafiały się w opcji z automatem (tiptronic)) , albo w manualu ale to w pierwszych rocznikach 2001 i pompki mialy oznaczenie AA (wydajność AL). Podsumowywująć, wiekszość 130-tek w Paskach uzbrojone były w pompki AR/BA. -------------------- TDI chiped by me ...
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 15 November 2015 ![]() |
Ironia czy serio z tymi F ?
|
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 14 July 2015 ![]() |
AR to ta sama wydajność co AL tyle że na starych cewkach...
Ja jeżdze na F więc wiem ile dymu z nich wychodzi.. |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
Super User Dołączył: Tue, 06 November 2007 Skąd: Siem-ce śl. ![]() |
AR to ta sama wydajność co AL tyle że na starych cewkach... Ja jeżdze na F więc wiem ile dymu z nich wychodzi.. mylisz sie co do wydajności ar i al al 550tka końcówka wtrysku 1043 ar 520tka końcówka wtrysku 1248 f 465tka końcówka wtrysku 783 ar jest mniej wydajne niż al i widać to nie tylko po wydajności końcówki wtryskowej ale również po czasie działania pompowtrysku w programie jak do korpusu z pompowtrysku f wsadzisz końcówke al to teoretycznie pomowtrysk jest al bo ciśnienia otwarcia są te same jeśli sie myle to niech mnie ktoś mondrzejszy poprawi |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
User Dołączył: Tue, 06 January 2004 Skąd: Otwock ![]() |
Panowie , nie twórzcie kolejnych mitów ... jak AR=AL ??? pomyliło sie z AA ... :-)
wystarczy porównać koncówki oraz czasy wtrysków i wiadomo co i jak ... -------------------- TDI chiped by me ...
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 21 September 2003 Skąd: Tarnowskie Góry ![]() |
no auto jeździ, ale podjołem decyzje że jak kupować turbo to porządne i zamówiłem vklr od forumowicza Stefano189
http://www.racingforum.pl/Sprzedam-GTB2260VKLR-t131482.html jak przyjdzie to wyśle je do Fiodora i potem będe dalej kombinował na bierząco jak to poskładać ze Stefano ![]() -------------------- _Szkoła Nauki Jazdy Tarnowskie Góry, Bytom
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 07 August 2025 - 01:46 |