![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 09 August 2007 Skąd: Bukowno ![]() |
shit
![]() ![]() -------------------- Automotive Photography by yez - FB/@fotoyez
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Lębork ![]() |
Blok afn/agr podejrzewam że dużo wytrzyma kwestia dobrego bezpiecznego softu. Najprościej zmienić blok na silniejszy od pd130 i można się uczyć ale i taki można zajechać. KOńcze kolektor także w tym roku afn przyjmie ciśńienie 3 barów na seryjną uszczelkę więc będzie wiadomo ile zniesie o ile zniesie
![]() -------------------- Mercedes W201 M104
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Blok afn/agr podejrzewam że dużo wytrzyma kwestia dobrego bezpiecznego softu. Najprościej zmienić blok na silniejszy od pd130 i można się uczyć ale i taki można zajechać. KOńcze kolektor także w tym roku afn przyjmie ciśńienie 3 barów na seryjną uszczelkę więc będzie wiadomo ile zniesie o ile zniesie ![]() Seryjna uszczelka robi robotę, pod warunkiem zastosowania śrub 12.9 od pd150 (pd130 miał 10.9, ale z aftermarketów na szczęście prawie wszystkie są 12.9). Nawet Darkside sprzedaje jako MLS zwykłe uszczelki Elringa zarówno do PD, jak i do VE. -------------------- Było: Łada 1.3 turbo-nitro, Ibiza FR TDI + GTB.
Jest: Corsa C 380KM/420Nm + Zafira B OPC (jeszcze seria). |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 30 June 2025 - 21:47 |