Sportowa Limuzyna, weekendowo |
Sportowa Limuzyna, weekendowo |
Tue, 09 Feb 2016 - 22:25
Post
#121
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 06 January 2007 Skąd: to wiesz? |
LCQ musiałeś wyjątkowo zajechaną sztukę trafić. Budżet który podałeś = wymianie połowy auta. Ja mówię o zdrowym s4. Szuka się długo ale wciąż łatwiej niż przykładowo nie zdzwonione e36 coupe. Auto pisze, że ma 35k. Myślę, że spokojnie zdrową serię albo LPG + remap ecu się znajdzie w tej kasie i starczy na ewentualne naprawy. Nie wiem o której clk mówisz. Siedziałem w a4b5, a4b6 i c w203 c w204. W każdym z tyłu. Ilość miejsca na nogi i nad głową jest porównywalna i da się w miarę komfortowo pojechać w długą trasę- mam 185cm. Być może clk jest inaczej rozwiązana i tego miejsca jest jeszcze więcej ale jeśli auto chce limuzynę to znaczy 4-drzwiowy sedan? co do w204 odradzam szczerze. Mega ciasne auto, z tyłu, z przodu i na boki... tak naprawdę jest nie wiele większe w środku od BMW serii 1. Koleś, miałeś takie auto czy sobie tak pieprzysz na forum? znam multum osób poruszających się S4 w Polsce. Mój egzemplarz był w bdb stanie, może dlatego że był wcześniej w rękach Adama Sportmile, a później Grzegorza z VTG. Najlepiej ocenia się czegoś czego nie widziałeś nawet. Nie jestem z pierwszej łapanki, i nie biorę pierwsze lepszego złoma. Jak chcesz się podszkolić to zapisz się na nasze forum sportaudi.pl. Nie wiem czemu na tym forum nikt nie używa szukajki, temat S4 były wiele razy poruszany! Podstawowy przegląd auta: - rozrząd wymiana, płyny, oleje, świece ok 2-2,5 tys zł -czujniki które lubią się sypać powiedzmy 500 zł, -dodatkowa pompka płynu chłodniczego która trzeba na wstepnie sprawdzić bo będzie lało 350 zł, - powiedzmy opony do wymiany , komplet dobrych ok 1700-2300 zł - uszczelniacze, które często leją z 600-800 zł zależy co i jak ile wyszło? policzcie sobie teraz tak: - tarcze, klocki seryjne sa do dupy już przy 300+, nowe seria wymiana ok 1500 zł?większe ok 3 tys na dużym zacisku - coś w zawieszeniu siądzie, w końcu to B5, powiedzmy wahacze przednie dobre ok 1200-1500 zł -sprzęgło seria/rs4 z wymianą ok 1500 zł a gdzie jakieś problemy np z turbinami? nie znasz dnia i godziny, robota regeneracja 4 tys zł Życzę powodzenia dla tych co liczą na ten podstawowy przegląd za 5 tys zł co napisałem.... dlatego jak niektórzy czytają takie durne posty, kupują S4 a później mamy same złomy na allegro. Ci co dbają są na naszym forum, jak chcesz zapisz się i zapytaj co ile wychodzi, a nie wprowadzaj ludzi w błąd. CLK w209, 4 osoby ale siedzi się wygodnie z tyłu, miejsca jest sporo. -------------------- Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+ |
|
|
Wspieraj forum |
Tue, 09 Feb 2016 - 22:25
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Tue, 09 Feb 2016 - 22:43
Post
#122
|
|
User Dołączył: Sun, 20 April 2008 Skąd: W-wa |
Ale bez nerwów, come on. Ja na Ciebie nie wsiadam przecież...
Nie, nie miałem s4, chciałem mieć i czytałem o tym naprawdę sporo. Masz rację, że te wszystkie koszty, które wymieniłeś nie są małe ale pytanie jak często takie rzeczy padają w s4 b5? Wydaje mi się, że z tymi autami nie jest tak, że co kwartał masz auto na podnośniku? Ja liczyłem budżet autora na wózek za 25k + 10k na duży serwis na dzień dobry. Sądzę, że potem takie auto powinno pojeździć z rok bez poważniejszej wysypki/wymiany jeśli nie będzie upalane? Jeżeli się mylę to mnie popraw, ale naprawdę bez spinki pliz. -------------------- THINK! feel, drive.
Na 1/4 scigaja sie szybkie samochody, po zakrętach szybcy kierowcy. |
|
|
Tue, 09 Feb 2016 - 22:52
Post
#123
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 06 January 2007 Skąd: to wiesz? |
Ale bez nerwów, come on. Ja na Ciebie nie wsiadam przecież... Nie, nie miałem s4, chciałem mieć i czytałem o tym naprawdę sporo. Masz rację, że te wszystkie koszty, które wymieniłeś nie są małe ale pytanie jak często takie rzeczy padają w s4 b5? Wydaje mi się, że z tymi autami nie jest tak, że co kwartał masz auto na podnośniku? Ja liczyłem budżet autora na wózek za 25k + 10k na duży serwis na dzień dobry. Sądzę, że potem takie auto powinno pojeździć z rok bez poważniejszej wysypki/wymiany jeśli nie będzie upalane? Jeżeli się mylę to mnie popraw, ale naprawdę bez spinki pliz. na mnie nie, ale na to ze miałem wymęczone auto, a g*wno widziałeś..., model B5 był między 98-2002, nie ma co ukrywać są już stare, a mogą jechać szybko, co za tym idzie, działają na nie duże siły podczas deptania, dlatego wycieki, wygrzane/parciejące uszczelki i plastiki to norma. Znam przypadki ze ktoś wrzucił 7 tys i zrobił 20 tys bez awaryjnie, jak i takie że wrzucił 13 tys zł i 8 tys km miał awarie. Jak ktoś ma szczęście to kupi coś zdrowego i nie wrzuci 8 tys zł na początku, ale z każdym rokiem szanse są coraz mniejsze... Dlatego wiem co piszę, lepiej wiedzieć wszystko o kosztach wcześniej niż później gryźć paznokcie w serwisie. -------------------- Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+ |
|
|
Tue, 09 Feb 2016 - 23:27
Post
#124
|
|
User Dołączył: Sun, 20 April 2008 Skąd: W-wa |
Rozumiem, bez urazy w każdym razie za uwagę o aucie. To tylko przypuszczenie było
Z kosztami 100% zgody. Dlatego zarzuciłem plan o s4 na tamten czas, który przeciąga się po dziś dzień, niestety... -------------------- THINK! feel, drive.
Na 1/4 scigaja sie szybkie samochody, po zakrętach szybcy kierowcy. |
|
|
Wed, 10 Feb 2016 - 00:17
Post
#125
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa |
Nie wiem o której clk mówisz. Siedziałem w a4b5, a4b6 i c w203 c w204. W każdym z tyłu. Ilość miejsca na nogi i nad głową jest porównywalna i da się w miarę komfortowo pojechać w długą trasę- mam 185cm. Być może clk jest inaczej rozwiązana i tego miejsca jest jeszcze więcej ale jeśli auto chce limuzynę to znaczy 4-drzwiowy sedan? co do w204 odradzam szczerze. Mega ciasne auto, z tyłu, z przodu i na boki... tak naprawdę jest nie wiele większe w środku od BMW serii 1. Sorry, ale jeśli dla Ciebie w W203 z tyłu jest dosyć miejsca na trasy to nie mam pytań. To auto (obojętne czy sedan/kombi czy "sportcoupe"), podobnie jak seria 3 zapewnia z tyłu ledwo, ledwo miejsca na krótkie przejazdy po mieście... A nie jestem jakiś "duży". W204 nie jest jakkolwiek inne pod tym względem - wszak Fiat Stilo jest szerszy w środku od W203 Ja na dalekie trasy z tyłu wolałbym Citroena Xantie od którejkolwiek C klasy... -------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
Wed, 10 Feb 2016 - 01:37
Post
#126
|
|
User Dołączył: Sun, 20 April 2008 Skąd: W-wa |
3ki w ogóle mają tylną kanapę żeby tworzyć pozory ja jechałem sam z tyłu w w203 i nie było dramatu. Aczkolwiek a4 było większe nieco.
-------------------- THINK! feel, drive.
Na 1/4 scigaja sie szybkie samochody, po zakrętach szybcy kierowcy. |
|
|
Sat, 13 Feb 2016 - 17:53
Post
#127
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów |
to jest uzasadniona cena czy ktos oszalał (zakładajac prawdę w opisie)?
http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-540-m...html#26efc10c26 -------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
Sat, 13 Feb 2016 - 18:43
Post
#128
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 06 January 2007 Skąd: to wiesz? |
to jest uzasadniona cena czy ktos oszalał (zakładajac prawdę w opisie)? http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-540-m...html#26efc10c26 fotele z przodu wygniecione mocno, albo ktoś robił 3 tys średnio w roku , czyli na msc ok 250 km, dziennie ok 8,3 km!, może do pracy miał po 4 km w jedną stronę , cena masakra jakby to było m5 e39 z takim przebiegiem rzeczywistym to by można się zastanowić -------------------- Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+ |
|
|
Sat, 13 Feb 2016 - 19:30
Post
#129
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 March 2015 |
jak dla mnie cena adekwatna do stanu, widać po tym aucie, że może mieć tyle najechane. Jesteśmy przyzwyczajeni, że na liczniku 180 w realu 500 tyś, takie wnętrze może szokować. Kupujesz i albo chowasz do garażu jako klasyk rosnący na wartości, lub kupujesz auto które cyknie 250tyś bez większych awarii. Za 30 tyś da się kupić zadbane e39 540i z przebiegiem 300tyś +.
|
|
|
Sat, 13 Feb 2016 - 19:33
Post
#130
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 06 January 2007 Skąd: to wiesz? |
jak dla mnie cena adekwatna do stanu, widać po tym aucie, że może mieć tyle najechane. Jesteśmy przyzwyczajeni, że na liczniku 180 w realu 500 tyś, takie wnętrze może szokować. Kupujesz i albo chowasz do garażu jako klasyk rosnący na wartości, lub kupujesz auto które cyknie 250tyś bez większych awarii. Za 30 tyś da się kupić zadbane e39 540i z przebiegiem 300tyś +. może i tak, ja bym nie dał za 540 tyle kasy, są ciekawsze rarytasy które będą szybciej rosły na cenie ale wróćmy do tematu, bo zaraz zacznie się ględzenie -------------------- Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+ |
|
|
Sun, 14 Feb 2016 - 20:16
Post
#131
|
|
User Dołączył: Mon, 26 January 2015 |
Cena adekwatna moim zdaniem, czy w Polsce ktoś kupi? Nie wiem.
Wystarczy zobaczyć ceny na mobile.de/scout 540i poniżej przebiegu 100k - 10tyś euro to nie żadna nowość. A za taki rarytas z japonii cóż... Tych aut jest niestety coraz mniej, 540i poliftowe w mpaku z przebiegiem poniżej 200k jest nieosiągalne. Nie liczę rodzynków ala kolekcjonerskich. |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 28 April 2024 - 05:06 |