![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
User Dołączył: Tue, 15 September 2015 ![]() |
Zebrane 2.5mm tloki z 3-ma piescieniami
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 November 2005 Skąd: From Hell ![]() |
to ma tyle samo sensu co 600 konny golf1/2 w ośce do jazdy po bułki ![]() ![]() ale jeśli ktoś miałby mnie przewieźć, veyronem, ferrari, lambo to i tak wolałbym być przwieziony na ktm z turbo. Tym nikt nie będzie bił rekordów na torze - podejrzewam. Tam co najwyżej urwiesz wahacze po uderzeniu w krawężnik...w moto się po prostu wywalisz. Ciężko mi wyobrazić sobie tego KTM-a wykorzystującego potencjał turbo. Jako hmm... demo-bike spoko, ale jako projekt mający racjonalne wytłumaczenie... Piszę to jako motocyklista. Jeżdżący poprzednio V2 w RSV Tuono 1000 R. No ale chociaż jest ciekawiej na forum ![]() Kolegów z kolei proszę o poluzowanie gumy w rajtach...przekleństwa czy genitalne hiperbole będą nagradzane przymusowymi odpoczynkami od forum. -------------------- "We are made of emotions(...)It's only a question of finding the way to experience them." - Ayrton Senna
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 July 2009 Skąd: Kraków ![]() |
Kolego, TurboSpecTuning
KTM LC8 nie jest szybszy od R1 do setki, nigdy nie jest szybszy od R1... LC8 idzie równo do 200 z dobrze ogarniętą 600rr kwestia ogarnięcia startu w R4 bo trzeba palić sprzęgło i trzymać na 8tys od stojącego. Sam mam 1000rr troche pogrzebaną koło 200 koni i wiem, że już problemem nie jest brak mocy ale brak możliwości przeniesienia tego na asfalt po prostu do czwórki walczysz z motocyklem o utrzymanie przedniego koła na asfalcie i jakotakiej sterowności. W KTMie jako że to ostrze V2 jeszcze z turbolagiem bedzie straszny problem z kołowaniem z każdego biegu będzie wstawało jak koń zorra. W równoległym ze sportem niemasz itak szans bo albo odpuścisz albo sie nakryjesz na kole. ideą szybkiego motocykla jest linowość oddawania mocy. Ale generalnie mocno kibicuje projektowi bo nikt nie robi takich rzeczy. Jakiś ecumaster do sterowania zapłonem planowany ? -------------------- E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 22:14 |