![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
dwóch przemądrzałych się zebrało
![]() ![]() eot z mojej strony, bo żal patrzeć na was |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
dwóch przemądrzałych się zebrało ![]() ![]() eot z mojej strony, bo żal patrzeć na was Widzisz nie odpowiedziałeś na moje pytanie co do jazdy motocyklem bo pewnie nim nie jechałeś ![]() A ja jechałem... ba nawet na siodełku ![]() ![]() siwcu nie będę z Tobą dyskutował co do KTMa turbo ... skoro nie jechałeś motocyklem ![]() |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
siewcu czepiasz się tonu normalnych i spokojnych wypowiedzi, samemu prezentując poziom rynsztoka. Aż ciężko to komentować.
Jeżdże na różnych motocyklach. Jedno, dwu, cztero cylindrowych, różnych marek i zastosowań. Z turbo nie jeździłem, bo to bardzo rzadko spotykane modele (mówię o seryjnych). Argument, że nie jeździłem, więc nie mam pojęcia jest absurdalny. Ekspert z dziedziny astronautyki też nigdy w kosmosie nie był, a wiedze może mieć ogromną. Co do turbo w motocyklach. Tak jak już pisałem, świat to już przerabiał, największe koncerny się na tym przejechały. Nikt tego seryjnie nie stosuje. Kawasaki zrobiło mega drogi motocykl H1 ze sprężarką napędzaną ale mechanicznie. Praktycznie to wszystko. Ludzie czesto uturbiają Hayabusę. W tym przypadku i do zastosowań stricte wyścigowych na prostej ma to jakiś sens. Ale ten motocykl jest dość długi, niski, bardzo dobrze zaprojektowany aerodynamicznie i chyba najważniejsze ma czterocylindrowy silnik. Ten KTM to całkowita odwrotność. Motocykl całkowicie nie przygotowany do dużych szybkości a dwa cylindry w dodatku doładowane mogą okazać się nie możliwe do opanowania w sposób kontrolowany. Kto jeździł mocnym dwucylindrowym moto wie o co chodzi. Oczywiści nikogo nie ganię ani nie krytykuję za takie działania. Niech każdy robi to co mu pasuje, ale odnieść się do tego merytorycznie chyba mogę?? -------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 12 July 2005 Skąd: śląsk ![]() |
Tommo moze mieć rację. Nasz pojazd z silnikiem Fazera 600 i turbo ma 101ps 105Nm na te chwilę i płaski moment ze względu na zwiężkę 19mm. 1b przy 5500rpm (poki co nie miałem okazji/nie potrafię niżej). Mimo to przy wadze 280kg, rozkładzie masy 47/53 i bodajże 40% zeszperowaniu na 3cim biegu potrafi zabuksować zimnymi slickami o szerokosci 7.2 cala.
Nie jeździłem motocyklami, ale 200km i narastajacy moment na jednej oponie może być niebezpieczne. |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
User Dołączył: Tue, 22 July 2014 Skąd: Kraków ![]() |
^ Wiedziałem, że ktoś z rodziny FS niedługo tu się wypowie
![]() Mieliśmy 3 auta z silnikiem motocyklowym z doładowaniem, jedno z kompresorem, dwa z turbo. Na podstawie kilkuletnich doświadczeń, nie wsadziłbym tego do motocykla, powodów i problemów można wymienić wiele. Kłóci się to też z ideą tego motocykla. Natomiast traktując to jako zabawkę i czerpiąc radość z budowy i posiadania czegoś niecodziennego polecam i rozumiem ![]() |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 24 April 2010 ![]() |
Kawasaki zrobiło mega drogi motocykl H1 ze sprężarką napędzaną ale mechanicznie. Praktycznie to wszystko. miales na mysli to: Kawasaki H2 - wersja cywilna Kawasaki H2R - wersja torowa obydwa na kompresorze projekt fajny z punktu widzenia samej budowy, projekt całkowicie bez sensu z punktu widzenia szofera, supermoto ma być lekkie i zwinne, moc nie jest tu najważniejsza... -------------------- ST205 street & ST185 rally & GSXR1000 K7 street & GSXR600 K4 track & ZXR400 track
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Tak pomyłka chodziło o H2 i H2R.
Ja to myślę że jest to pokaz możliwości firmy i przy okazji świetny marketing. Sukcesu rynkowego raczej nie będzie. -------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 13 October 2002 Skąd: z kątowni ![]() |
Projekt mocno pojechany i trochę bez sensu, ale nie wszystko w życiu musi mieć sens.
Zastanawiają mnie dwie rzeczy, ile pożyje tylny WP oraz jaja kierowcy przy tym umiejscowieniu turbo ![]() Powodzenia |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
Super User Dołączył: Sun, 15 June 2014 ![]() |
to ma tyle samo sensu co 600 konny golf1/2 w ośce do jazdy po bułki
![]() ![]() ale jeśli ktoś miałby mnie przewieźć, veyronem, ferrari, lambo to i tak wolałbym być przwieziony na ktm z turbo. Tym nikt nie będzie bił rekordów na torze - podejrzewam. |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 June 2010 ![]() |
W Hondzie VFR tez ludzie narzekali (w szczegolnosci przy jezdzie po zakretach w gorach),na nagly przyrost momentu obrotowego-po zalaczeniu vtec.Dlatego w kolejnym modelu byly wprowadzane modyfikacje.Ale project fajny ciekawe jak to bedzie wstawac.Pewnie nie masz seryjnego wykresu hamowni?Obrobka glowicy troche amatorska.Ale pod turbo to grubo nie mozna szalec.
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
User Dołączył: Tue, 15 September 2015 ![]() |
YouTube KTM turbo
Tutaj jeden z uturbionych KTM. Co do miejsca gdzie jest turbo to nie ma zadnego problemu z temperatura itd. Wszystko jest obandazowane i termicznie odizolowane. Ten motocykl z zamontowanym turbo (ale otwartym wastegate czyli bez doladowania) przejechal kilka miesiecy temu dluga trase na Isle of Man lacznie z przeprawami przez wode zalewajaca plaze (oraz motocykl i caly uklad turbo) bez problemow z temperaturami i miejscem zwiazanym gdzie jest zamontowana. Tak ze myslimy ze bedzie dobrze. Warto dadac ze to nie jest motocykl klienta tylko nasz prywatny budowany bardziej dla frajdy oraz w celach testowych itd ![]() |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
Pierdolenie a motocykl na gaznikach zalany w trupa do 8 tys mający dziurę a potem ostry strzał do 13tys jest przewidywalny?
-------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
Pomysl narodzil sie poniewaz te ktm-y od 0 do 100 sa szybsze niz np. R1 ale powyzej 100 zostaja juz grubo w tyle. Drugi powod to jest to ze po takim enduro nikt raczej nie spodziewa sie dobrych osiagow szczegolnie osoby ktore posiadaja scigacze. Panowie tą wypowiedzią uruchomiliście wyobraźnię speców od motocyklizmu i tuningu zawsze i wszędzie po wsze czasy ![]() Warto dadac ze to nie jest motocykl klienta tylko nasz prywatny budowany bardziej dla frajdy oraz w celach testowych itd ![]() Było powiedzieć że moturek powstaje jako prezentacja waszych możliwości bez napinki na efekt jezdności... to powinno być pierwsze zdanie w temacie. |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
a było powiedziane że będzie bił rekordy toru poznań ? i że każdy kto ma moto musi schodzić na kolano jak jedzie czachę przewietrzyć ?
A seryjna Yamaha R1 to nie jest zagrożenie dla zdrowia i życia ??? Który no odkreca 1, 2 i 3 do końca u siebie na wsi jak już na 2 ma ponad 200 ? A Aprilia RS250 wychwalana pod niebiosa za właściwości jezdne na torach a tak naprawdę jazda na niej jest 0-1 ? To czyste pierdolenie jest bo o mało nie zabiłem się na motorynce a potem ujeżdżałem wiele sprzętów parędziesiąt razy mocniejszych i żyje . Na tym forum szczególnie na tym forum takie wypowiedzi nie powinny mieć miejsca bo 90% projektów tutaj jest bez sensu bo w mieście mamy 50 a zaraz będzie 30 a na autostradzie 140 a to potrafi moje Tico. Torów wyścigowych też zaraz nie będzie wogóle jak będą osiedla przy nich budować (a będą). Kibicuję projektowi sam buduję coś podobnego ale ze zdecydowanie mniejszym silnikiem ;-) -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Dla mnie modyfikacje mają poprawić własności pojazdu a nie je pogorszyć. To jest podstawowe założenie.
Swap silnika z RC8 byłby bez porównania lepszym rozwiązaniem, chociaż ten typ motocykla wg. mnie nie jest do ścigania. -------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
a było powiedziane że będzie bił rekordy toru poznań ? i że każdy kto ma moto musi schodzić na kolano jak jedzie czachę przewietrzyć ? A seryjna Yamaha R1 to nie jest zagrożenie dla zdrowia i życia ??? Który no odkreca 1, 2 i 3 do końca u siebie na wsi jak już na 2 ma ponad 200 ? A Aprilia RS250 wychwalana pod niebiosa za właściwości jezdne na torach a tak naprawdę jazda na niej jest 0-1 ? To czyste pierdolenie jest bo o mało nie zabiłem się na motorynce a potem ujeżdżałem wiele sprzętów parędziesiąt razy mocniejszych i żyje . Na tym forum szczególnie na tym forum takie wypowiedzi nie powinny mieć miejsca bo 90% projektów tutaj jest bez sensu bo w mieście mamy 50 a zaraz będzie 30 a na autostradzie 140 a to potrafi moje Tico. Torów wyścigowych też zaraz nie będzie wogóle jak będą osiedla przy nich budować (a będą). Kibicuję projektowi sam buduję coś podobnego ale ze zdecydowanie mniejszym silnikiem ;-) Staram się zrozumieć Twoją wypowiedź ale mieszasz fakty więc jest trudno... Tu nie chodzi o to że coś rozwinie prędkość sraką czy taką tu nie chodzi o to czy ktoś się zabije bo ma turbo tylko chodzi o fun z jazdy... więc nie pitol ze przy tuningu nie ma to znaczenia... oczywiście dla każdego fun z jazdy to coś innego ale w/w ktm ma swoje konkretne przeznaczenie i pierniczenie jak to będzie ganiał tych czy tamtych nie ma znaczenia ponieważ żeby ganiał tych czy tamtych to musiał by być mega ogarnięty zawodnik i mieć mega ogarnięty motocykl... więc trzymajmy się ostatniego zdania autora projektu bo jak widzę już wszyscy lepiej wiedza od niego co chce... I nadmienię fakt że chyba nie ma obowiązku łałania do wszystkie co ma turbo??? Już nie wspomnę o tym że można nie łałać a trzymać kciuki za efekt końcowy który jest wielkim znakiem zapytania więc fajnie jak byłby happy end. p.s Mój kolega miał gsx-ra po tuningu (n/a) i też wszyscy mu łałowali rób chłopie co to za różnica czy spadniesz z 9piętra czy z 10go jak masz się rozpie..olić to i tak to zrobisz... chłopak w swoich tuningach doprowadził do tego że motocyklem nie dało się jeździć a fakt że był najszybszy na dzielni można było wsadzić sobie w cztery litery. Motocykl szybciutko został sprzedany i autor tuningu kupił coś seryjnego żeby dalej zapitalać 300km/h. |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 30 October 2009 Skąd: Sopot ![]() |
Projekt bardzo fajny, trzeba przyznac
![]() Problemem moim zdaniem bedzie sam typ motocykla. Pozycja za kierownica w tego typu motocyklu bedzie odbierala caly fun z jazdy. Bedzie to walka z tym zeby nie zjechac z siedziska, a przedramiona bedzie trzeba miec ze stali zeby utrzymac kierownice. Zupelnie inna sytuacja jest w scigaczach. Moze nie jest to dobre porownanie ale troche jezdzilem w motocrossie na suzuki rm 250 2t ok 60KM i 100kg i nie jeden raz ten motor chcial mnie zabic. Kolo na 5 biegu to zaden problem byl, a po 30 min jazdy na torze przedramiona tak piekly ze juz piesc ciezko bylo zacisnac ![]() -------------------- Alfa Romeo 156 2.0 TS TURBO
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Ledziu zapomniałem że każdy ścigacz na mieście spełnia swoje przeznaczenie czyli wyścigi na torze ;-)
Jak każda terenówka w Wawie bierze ciągły udział w rajdzie przeprawowym ;-) Również ten KTM - kwintesencja lekkiego ??? jak to ktoś wcześniej napisał supermoto (245kg !!!) napewno codziennie jest zmuszany do latania bokami a tym bardziej po błocie ;-) Zapomniałeś chyba że w całej zabawie zwanej tuningiem aspekt użytkowy schodzi na dalszy plan ustępując pierwszeństwa zrealizowania wszelkich (często chorych ;-) ) fantazji. Koniec OFFtopa z mojej strony. Peace and Love. -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
H.j z wami amen... Mnie bardziej interesuje ile zebraliscie z tłoków?
-------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
ja też mam pytanie czy tam są tłoki z 2-ma pierścieniami ? Jeden zgarniający i jeden uszczelniający ? Czy jednak z 3-ma ?
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 22:12 |