![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów ![]() |
no i wtedy ta sprezyna reguluje napiecie wstepne. sprezyny moga wystepowac w roznych formach: podkladek sprezynowych, sprezyn typowych wielozwojnych itd. - w zaleznosci od miejsca.
tyle doczytalem. podejrzewam, że wlasnie w wiekszosci wypadkow kiedy skrzynia nie jest mozno zniszczona praca na luznych lozyskach to wymiana bez regulacji daj rade, a po 30-40tys klient moze nie wrocic bo sprzeda, albo nie powiaze powtornej awarii z poprzednia naprawa. -------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 02 September 2009 Skąd: WWY ![]() |
bo łożyska mają bardzo powtarzalne wymiary , natomiast te podkładki to tak naprawdę , podkładki które niwelują brak powtarzalności w odlewach w skrzyniach biegów lub wykonaniu wałków , ale te odlewy jak i wałki mogą z czasem ulec odkształceniu lub zużyciu , i dlatego jakiś mniejszy odsetek skrzyń wymaga ponownej regulacji W 99% jest tak jak kolega pisze. Masz skrzynie i wymieniasz tylko łożyska, to regulacja nie jest potrzebna. Jednak jeśli robisz customową skrzynie albo wymieniasz wałek bądź obudowę, to regulacja napięcia wstępnego łożysk to mus. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 06 July 2025 - 19:05 |