![]() ![]() |
Thu, 17 Jun 2004 - 01:21
Post
#21
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: WWA |
>Nie wiem gdzie mówię nieprawdę
Zacytowalem ci w poprzednim poscie. Nie zauwazyles? |
|
|
|
| Wspieraj forum |
Thu, 17 Jun 2004 - 01:21
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
Thu, 17 Jun 2004 - 01:25
Post
#22
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 12 February 2004 |
Na tym obrazku widac ze ten zakres wynosi okolo 2 tys obrotow. Ale ja tez dokladnie nie rozumie o co panom chodzi. |
|
|
|
Thu, 17 Jun 2004 - 01:29
Post
#23
|
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 19 November 2003 Skąd: IL USA |
CYTAT("roos":1vdns37d) >Nie wiem gdzie mówię nieprawdę Zacytowalem ci w poprzednim poscie. Nie zauwazyles? To może uzasadnij to jakoś by wykazać tą nieprawdę. I może odpowiesz na moje pytanie przy okazji: CYTAT Powiedz mi: jeździłeś tymi autami czy tylko studiowałeś wykresy?
-------------------- Rafal
|
|
|
|
Thu, 17 Jun 2004 - 01:48
Post
#24
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: WWA |
>To może uzasadnij to jakoś by wykazać tą
>nieprawdę. Plasko 3000-6000, potem skok o jakies marne 15-20Nm, i dalej plasko 6000-8000. Rzeczywiscie 2000 uzyteczne... >I może odpowiesz na moje pytanie przy okazji: Jezdzilem. Happy? |
|
|
|
Thu, 17 Jun 2004 - 01:56
Post
#25
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 12 February 2004 |
W przypadku tego auta to jest jakies 10-15% wiecej mocy. Ludzie wydaja kupe kasy zeby uzyskac taki przyrost w autach NA. Czyzby niepotrzebnie?
Sama Honda wypuscila nowy model na rok 2004 gdzie moment jest wiekszy wlasnie o taka wartosc w calym przedziale obrotow, chyba by sobie nie zawracali glowy, gdyby to nie dawalo jakiegos efektu. Pozatym ten wykres jest w funtach a nie w newtonach. |
|
|
|
Thu, 17 Jun 2004 - 12:51
Post
#26
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: WWA |
Pewnei ze 20Nm daje jakistam efekt. Tylko, ze opowiesci o tym, ze auto jezdzi tylko koncowka obrotomierza bo na 3000 ma 20Nm mniej, to bajka.
|
|
|
|
Thu, 17 Jun 2004 - 12:55
Post
#27
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 12 February 2004 |
To ty napisales ze jezdzi koncowka obrotow. Ono po prostu jezdzi lepiej na wyzszych obrotach i to jest wystarczajacy powod zeby uzyc krotkiej skrzyni.
|
|
|
|
Thu, 17 Jun 2004 - 14:40
Post
#28
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: WWA |
Nie, napisal to RafalW, ja mu to wytknalem a on zaczal udowadniac ze tak wlasnie jest.
|
|
|
|
Thu, 17 Jun 2004 - 15:08
Post
#29
|
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 19 November 2003 Skąd: IL USA |
Jest tak, że ITR nie jedzie poniżej VTECa a S2000 (poprzedni model bo nowym nie jechałem)dopiero dobrze ciągnie powyżej 7K RPM i tam chcesz być cały czas jadąc po torze. Możesz sobie kombinować wykresami i numerkami ale i tak takie mam odczucia jak i sporo osób jeżdżących tym autem. I skrzynia sześciobiegowa to naprawdę minimum dla tego auta a o to chyba chodzi.
-------------------- Rafal
|
|
|
|
Thu, 17 Jun 2004 - 15:51
Post
#30
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: WWA |
Tor torem, jezeli liczy sie kazda 0.1s to i kazde 20Nm jest wazne.
Genralnie jak napisal Wombat - te hondy jezdza przed vtekiem tak samo jak inne wolnossaki o danej pojemnosci, nie rozumiem wiec do czego je porownujesz mowiac o jezdzeniu koncowka obrotomierza. Chyba nie do swojej imprezy? |
|
|
|
Thu, 17 Jun 2004 - 16:02
Post
#31
|
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 19 November 2003 Skąd: IL USA |
Jak najbardziej porównuję do mojej Imprezy bo jeżdżę nią codziennie. Do dyskusji mógłbym dodać, że moja Impreza miałaby pewnie lepsze dane "papierowe" ze skrzynką 5MT z WRXa (pomijając ile by ta skrzynka wytrzymała) bo do 100 km/h czy podczas ćwiartki wypada jedna zmiana biegu mniej. Jak jeżdżę czasem na AutoX to wrzucam parę razy trójkę na trasach gdzie inni jeżdżą na dwójce non stop. Innym wyjściem jest zrobić autko tak jak kolega gdzie zwyczajnie jedzie taki tor na trójce i i tak ma problemy z trakcją bo ma tyle momentu. Dla niego jedynka jest raczej mało użyteczna czyli tak jakby miał jeden bieg mniej.
-------------------- Rafal
|
|
|
|
Thu, 17 Jun 2004 - 16:10
Post
#32
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw |
mocne n/a z momentem na gorze = krotka skrzynia
turbinowiec z szerokim momentem = dluga skrzynia mocno uogolnione stwierdzenie, ale w zdecydowanej wiekszosci przypadkow prawdziwe. roos, mozesz sobie teoretyzowac do woli, a skrzynie od zawsze liczylo sie wlasnie tak, a nie inaczej. |
|
|
|
Thu, 17 Jun 2004 - 16:17
Post
#33
|
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 19 November 2003 Skąd: IL USA |
Dodam jeszcze:
mocne n/a o dużej pojemności z momentem wszędzie = bardzo długa skrzynia Na AutoX jeździ taka przygotowana Corvetka która ma jedynkę dłuższą od mojej dwójki i jak ja jestem na trójce to ona nadal wesoło na jedynce pomyka. -------------------- Rafal
|
|
|
|
Thu, 17 Jun 2004 - 16:20
Post
#34
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: WWA |
To jeszcze mi powiedzcie w ktorym momencie napisalem cokolwiek o skrzyni biegow.
Porownywanie wolnych ssakow z turbodoladowanymi IMO jest bez sensu. |
|
|
|
Thu, 17 Jun 2004 - 16:26
Post
#35
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw |
ok, nie zrozumielismy sie. starales sie tylko powiedziec, ze roznica przy zalaczeniu v-tecu nie jest warta skracania skrzyni tak, zeby silnik przy butowaniu caly czas trzymal sie w zakresie dzialania tego ukladu. ja uwazam, ze kazde poprawienie przelozen tak, zeby dopasowac je lepiej do silnika jest gra warta swieczki.
co wiecej - wydaje mi sie, ze bardzo duzo ludzi zapomina o rezerwie drzemiacej wlasnie w poprawnie policzonej skrzyni... chodzilo tylko o pokazanie, ze n/a i turbo jezdza inaczej i ze do tego wlasnie dostosowuje sie skrzynie. wiadomo, ze nie porownasz wiertarki z momentem od 6000rpm do gory z silnikiem, ktory ciagnie juz od 3000rpm. chodzilo tylko o zasade dobierania do nich kolejnych przelozen skrzyni. |
|
|
|
Thu, 17 Jun 2004 - 16:27
Post
#36
|
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 19 November 2003 Skąd: IL USA |
Czytasz czasem tytuły?
"Skrzynia 5-cio i 6-cio biegowa." Już wiesz dlaczego jest mowa o skrzyniach? W dodatku atakujesz mnie jakbym stwierdził, że S2000 to złe auto podczas gdy osobiście bardzo chciałbym takie mieć. -------------------- Rafal
|
|
|
|
Thu, 17 Jun 2004 - 16:42
Post
#37
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: WWA |
>ok, nie zrozumielismy sie. starales sie tylko
>powiedziec, ze roznica przy zalaczeniu v-tecu nie >jest warta skracania skrzyni tak, zeby silnik przy >butowaniu caly czas trzymal sie w zakresie >dzialania tego ukladu. Chodzilo mi wylacznie o tekst jakoby vteki nie jezdzily ponizej punktu przelaczenia. Co jest nieprawda. >Czytasz czasem tytuły? Ty je chyba czytasz za czesto, co owocuje dopatrywaniem sie w postach tresci, ktorych w nich nie ma. |
|
|
|
Thu, 17 Jun 2004 - 17:21
Post
#38
|
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 19 November 2003 Skąd: IL USA |
CYTAT("roos":3r5dhcr5) Chodzilo mi wylacznie o tekst jakoby vteki nie jezdzily ponizej punktu przelaczenia. Co jest nieprawda. W porównaniu z tym co się dzieje jak kręcisz je na max to jak najbardziej nie jadą i dlatego potrzebuja większej ilości przełożeń. Nie wiem dlaczego się kłócisz. Masz jakieś kompleksy czy co? CYTAT Ty je chyba czytasz za czesto, co owocuje dopatrywaniem sie w postach tresci, ktorych w nich nie ma.
Moglbys jakos jasniej sie wypowiedziec bo srednio wiem o co ci chodzi. -------------------- Rafal
|
|
|
|
Thu, 17 Jun 2004 - 17:36
Post
#39
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: WWA |
CYTAT("RafalW":1kao1ixt) Nie wiem dlaczego się kłócisz. Masz jakieś kompleksy czy co?
Wymyslasz dziwne historie, to je prostuje |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 06 November 2025 - 21:35 |