Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Toyota MR2 ZZW30 by KingSoft, 2zz + ROTREX
KingSoft
post Sun, 27 Sep 2015 - 15:07
Post #21


Frequent User
Dołączył: Mon, 29 November 2010
Skąd: Stary Sącz





CYTAT(olozwirski @ Tue, 28 Jul 2015 - 00:14) *
W jakim celu jest budowane to auto?

Jest wiele powodów, ale główny, żeby się rozwijać, przetestować kilka urządzeń i osprzętu silnika, nauka dataloggingu. Poza tym czasem pojechać w Superoesie i polatać po torze jak czas pozwoli.

MRka już jeździ, ale jak zwykle mieliśmy masę problemów, z którymi udało nam się uporać jak nieszczelności kolektora ssącego, swirltanka, nie działającego lifta, z elektryka.

W końcu na hamowni i strojenie, jeden pomiar bez lifta i dwa z liftem. Lifta załączałem przy 3750rpm ale zmieniłem później na 4650rpm



Bez lifta udało się uzyskać 211,5whp i 194Nm na hamowni Rototest
Z liftem były ogromne problemy, tak dzwoniło w silniku, myślałem, że już tego nie ogarnę ale udało znaleźć się usterkę.
Po załączeniu lifta boost spadł o 0,2bar a mocy przybyło 40hp, finalnie 250whp i 227Nm.
Kolektor zmienia kolor, ale EGT OK. Kolektor wydechowy został obandażowany.
Kolektor podczas pomiaru


Bałem się o silnik i na tym się zatrzymałem w następnym tygodniu montujemy mocniejszy silnik i będziemy chcieli uzyskać kolejne 30-40hp.
Żeby to osiągnąć musimy zmienić wałki, które pewnie ogarniemy do miesiąca.

Wracając do znalezionej usterki z liftem, był zabrudzony filterek od lifta, a cały czas myślałem, że stukowe albo coś się rozsypało.

Po wyczyszczeniu można było śmiało stroić i cisza spokój smile.gif

Do zestawu wskoczyła druga pompa Bosch 040 w surge tanku, wtryskiwacze Bosch 550cc EV14, przepustnica elektryczna Bosch, chłodnica wody do wodnego intercoolera

Chłodnica wody do wodnego intercoolera przyszła bezpośrednio od dystrybutora w DE, pochodzi z najnowszego 4.0TDI


Kolega przygotował hamulce na przód z Alfy 159 wersja mniejszy lżejszy monoblok Brembo, tarcze z Mini Coopera nawiercane i nacinane 305mm


Zbiornik i chłodniczkę oleju do Rotrexa zamontowaliśmy we wlocie od strony pasażera.


Teraz testy i dopracowanie trakcji w oprogramowaniu, przy słabym starcie 5,4 do setki i 13,7.
Jak dopracuje to wrzucę z RL, na mokrym ciężko było przekroczyć 50-60% gazu bo robiło się niebezpiecznie.


--------------------
podpisy komercyjne tylko dla kont PRO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 27 Sep 2015 - 15:07
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Onyx
post Thu, 01 Oct 2015 - 16:46
Post #22


Super User
Dołączył: Mon, 08 October 2007





Przy pełnym ogniu pewnie kierowcy brakuje tlenu w kabinie wink.gif hihi


--------------------
Almera N16 SR20VE-T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Synek
post Sun, 11 Oct 2015 - 11:22
Post #23


Super User
Dołączył: Tue, 14 July 2015





W sumie to dobrze bo nawet się nie spoci od przyspieszenia co najwyzej mózg się wyłączy z braku tlenu tongue.gif

Chciałem rotrexa c30 pakować do 1.9 tdi żeby dziurę big turbo zlikwidować Ale nie było nigdzie używki i temat ucichl.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 13:13